یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطرهایی که بوی جنگل خیس خورده می‌دهند

عطرهایی که بوی جنگل خیس خورده می‌دهند

زمانیکه هوا به شدت گرم است و آفتاب پوست را می‌سوزاند، چه چیزی لذت‌بخش‌تر از سایه درختان و وزش نسیم خنک و تراوش قطرات باران که در گرمای هوا غیرممکن به نظر می‌رسد! اکنون خود را با این شرایط در وسط جنگل تصور کنید. قطرات باران همان عطرهایی هستند که روی پوست پاشیده می‌شوند و حس خنکی و طراوت را به شما منتقل می‌کنند.

این عطر جنگلی شما را پس از یک باران ملایم به جنگلی آرام منتقل می‌کند و رایحه‌های خاکی و نیروبخشی را که در هوا نفوذ می‌کند به تصویر می‌کشد. عطر بی‌نظیر خاک مرطوب را تصور کنید که با نت‌های شیرین و صمغی درختان کاج و سدر درآمیخته است. این عطر مانند سمفونی سبزی است همراه با خزه، سرخس و وتیور که به ایجاد فضای سرسبز و خنک کمک می‌کند.

ظرافت‌های شفاف و آبی عطر که یادآور قطرات باران روی برگ‌ها هستند، حس طراوت را ایجاد می‌کنند، در حالی که ته مایه‌های ظریف گل‌ها شکوفه‌های ظریفی را تداعی می‌کنند که در طبقه زیرین جنگل رشد می‌کنند. این عناصر هماهنگ با هم، عطری را ایجاد می‌کند که نه تنها حس یک جنگل مرطوب را به تصویر می‌کشد، بلکه شما را به لذت بردن از زیبایی طبیعت دعوت می‌کند. در ادامه شما را با عطرهایی که بوی جنگل خیس خورده می‌دهند آشنا می‌کنیم.

1. ادو پرفیوم فردریک مال فرنچ لاور مردانه (French Lover Eau de Parfum for Men Frederic Malle)

ادو پرفیوم فردریک مال فرنچ لاور مردانه

خرید عطر فردریک مال فرنچ لاور

عطر فرنچ لاور از برند فردریک مال، عطری جذاب برای مردان است که با رایحه‌ای غنی و خاکی، خاطره یک جنگل خیس خورده را تداعی می‌کند. این شاهکار بویایی که در سال 2007 به بازار عرضه شد و توسط عطرساز مشهور پیر بوردون خلق شد، ترکیبی هماهنگ از نت‌های چوبی و سبز را برای ایجاد رایحه‌ای پیچیده و عمیقاً مردانه ترکیب می‌کند. اگر به دنبال یک عطر با بوی جنگل هستید این عطر بهترین است.

نت‌های بالایی عطر که از گالبانوم و ادویه تشکیل شده است با حس طراوت و شادابی باز می‌شود و یادآور هوای مطبوع در یک جنگل سرسبز است. با گذر از نت ابتدایی، نت‌های قلبی فرنچ لاور که شامل چوب سدر، بخور و سنبل ختایی است پدیدار می‌شوند و عطری قوی و مستحکم ایجاد می‌کنند که کاربر را به قلب طبیعت می‌برد.

نت‌های پایه مشک سفید، خزه درخت بلوط و خس خس نیز حسی فوق‌العاده و اسرارآمیز به پوست می‌بخشند و روی پوست باقی می‌مانند و ردی فراموش نشدنی را به جا می‌گذارند. French Lover عطری است که به زیبایی روح جنگل را به تصویر می‌کشد و این ویژگی آن را به انتخابی ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که قدردان جذابیت بی‌انتها و عنصری طبیعت در یک بطری هستند.

2. ادو پرفیوم پارفوم دی امپایر کورسیکا فاریوسا مردانه/زنانه (Corsica Furiosa Eau de Parfum for Women and Men)

ادو پرفیوم پارفوم دی امپایر کورسیکا فاریوسا مردانه/زنانه

خرید عطر پارفوم دی امپایر کورسیکا فاریوسا

Eau de Parfum Corsica Furiosa عطری جذاب است که هم برای زنان و هم برای مردان طراحی شده است و سفری بویایی را ارائه می‌دهد که یادآور جنگلی سرسبز و مسحورکننده است. این شاهکار معطر به طرز ماهرانه‌ای جوهره طبیعت جزیره کورس (Corsica) در دریای مدیترانه را به تصویر می‌کشد و زیبایی رام نشده جزیره را تداعی می‌کند.

با استفاده از این عطر نفیس، بلافاصله به دنیایی از عظمت سرسبز منتقل می‌شوید. جایی که نت‌های تند کاج و درخت عرعر، سمفونی هماهنگی را ایجاد می‌کنند که عطر و بوی تازه و نیروبخش جنگلی خیس خورده را منعکس می‌کند. این عطر با انبوهی از سبزه، همراه با اشارات ظریفی از عناصر صمغی، که روح رام نشده کورس را تجسم می‌بخشد، باز می‌شود.

کورسیکا فاریوسا ترکیبی است که تعادل کاملی بین قدرت و ظرافت برقرار می‌کند و به مردان و زنان این امکان را می‌دهد که از جذابیت عرفان طبیعت لذت ببرند. Corsica Furiosa فقط یک عطر نیست. این یک ماجراجویی بویایی است که جوهر یک جنگل را در هر نت ظریفی در بر می‌گیرد. این عطر در سال 2014 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی آروماتیک سبز قرار دارد. کورسیکا یک عطر چوبی خنک نیز محسوب می‌شود.

3. ادو تویلت انیک گوتال نویت اتولی زنانه مردانه (Nuit Etoilee Eau de Toilette Women and Men Annick Goutal)

ادو تویلت انیک گوتال نویت اتولی زنانه مردانه

خرید عطر انیک گوتال نویت اتولی

Nuit Etoilée از برند Annick Goutal عطری مسحورکننده است که ماهیت یک شب مهتابی در جنگلی انبوه را به تصویر می‌کشد. این شاهکار بویایی که هم برای زنان و هم برای مردان طراحی شده است، حس رمز و راز و آرامش را القا می‌کند و پوشندگان خود را به قلمروی جنگلی جادویی منتقل می‌کند. این عطر چوبی در سال 2012 به بازار عرضه شد.

عطر با ترکیبی از مرکبات نیروبخش مانند لیمو و پرتقال و نعناع آغاز می‌شود. این نت به تدریج جای خود را به قلب عطر می‌دهد. جایی که نت‌های دلربا درخت کاج و صنوبر در مرکز توجه قرار می‌گیرند. این عناصر چوبی و صمغی، نمایش واضحی از یک جنگل انبوه را ایجاد می‌کنند و تجربه‌ای عمیق و زمینی را ارائه می‌دهند.

همانطور که عطر باز می‌شود، نت‌های پایه گلپر، دانه تونکا و سنبل ختایی کمی پیچیدگی گیاهی را اضافه می‌کنند و ویژگی کلی عطر را بهبود می‌بخشند. Nuit Etoilée Goutal ترکیبی هماهنگ است که به طرز ماهرانه‌ای هوای خنک و باطراوت و ظریف خاکی یک جنگل مهتابی را به تصویر می‌کشد و این ویژگی‌ها آن را به انتخابی فریبنده برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال عطری هستند که آرامش و جذابیت طبیعت را تجسم کند.

4. ادو پرفیوم آتلیه دس اورس لارمس دو دیزرت زنانه مردانه (Larmes du Desert Eau de Parfum For Women And Men Atelier des Ors)

ادو پرفیوم آتلیه دس اورس لارمس دو دیزرت زنانه مردانه

خرید عطر آتلیه دس اورس لارمس دو دیزرت

Larmes du Désert از برند Atelier des Ors عطری گیرا و تداعی کننده است که مرزهای بین زنانگی و مردانگی را به طور یکپارچه محو می‌کند و تجربه بویایی شبیه به جنگلی آرام را ایجاد می‌کند. این عطر که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان طراحی شده است، با ترکیبی دلربا از نت‌های بخور و سرو باز می‌شود و بلافاصله کاربر را به قلب جنگلی سرسبز و دست نخورده منتقل می‌کند.

این عطر در نت میانی دارای رایحه‌های نعناع هندی، چوب سدر و چوب گایاک است. این نت‌ها به ترکیب عطر عمق و جذابیت می‌بخشند. همان‌طور که عطر پیشروی می‌کند، نت‌ها پایه آن که از چوب، کهربا، مرکبات و صمغ بنزوئین تشکیل شده است به مشام می‌رسد. این عطر یونیسکس تعادل هماهنگ بین قدرت و لطافت رایحه را تضمین می‌کند و آن را به انتخابی همه کاره و جاودانه برای کسانی تبدیل می‌کند که از جذابیت طبیعت شکار شده در یک بطری استقبال می‌کنند.

این عطر مانند یک سفر حسی در دل جنگل خیس خورده آشکار می‌شود و این ویژگی آن را به یک شاهکار بویایی مسحورکننده و بی طرف از جنسیت تبدیل می‌کند که با فردیت و ارتباط کاربر با دنیای طبیعی طنین‌انداز می‌شود.

5. ادو تویلت کارن یاتاقان مردانه (Yatagan Eau de Toilette For Men Caron)

ادو تویلت کارن یاتاقان مردانه

خرید عطر کارن یاتاقان

ادو تویلت مردانه یاتاقان از برند کارن یک سفر بویایی فریبنده است که کاربر را به قلب جنگلی سرسبز و خیس از باران می‌برد. این عطر خلقتی استادانه است که به طرز ماهرانه‌ای جوهره سرسبزی طبیعت را به تصویر می‌کشد و تجربه‌ای حسی را ارائه می‌دهد که یادآور سرگردانی در میان جنگل‌های انبوه است. این عطر با بوی چوب در سال 1978 وارد بازار شد.

این عطر با نت‌های بالایی از درخت کاج، صمغ گالبانوم، شوید، اسطوخودوس و ریحان آشکار می‌شود و مقدمه‌ای معطر ایجاد می‌کند که زمینه را برای فضای جنگلی غوطه‌ورکننده فراهم می‌کند. با توسعه عطر، نت‌های میانی نعناع هندی، درخت بلوط، خزه درخت بلوط و گیاه افسنتین ظاهر می‌شوند و غنای خاکی کف جنگل را تداعی می‌کنند.

نت‌های پایه این عطر که شامل چوب، مشک، بخور و کیسه سگ آبی هستند، اندکی از مردانگی خشن و غنا را به ترکیب اضافه می‌کنند. یاتاقان یک شاهکار بویایی است که نه تنها روحیه مطمئن و ماجراجویانه مردان را تکمیل می‌کند، بلکه به عنوان ادای احترامی معطر از جذابیت بی‌انتها در فضای باز است و ماهیت قدم زدن در جنگل را در یک روز شاداب و نیروبخش به تصویر می‌کشد.

یاتاقان علاوه بر رایحه جنگلی، رایحه گرم، پررنگ و حسی شبیه به یک چوب شرقی بسیار کمیاب دارد که قرن‌ها به عنوان بخور در خانه‌های هندوها مورد استفاده قرار می‌گرفت. نت‌های چوبی و گرم موجود در این عطر چوبی آن را برای پاییز و زمستان مناسب می‌کند.

6. ادو پرفیوم لس او پریموردیالز چمپ دی اینفلوئنس زنانه مردانه (Champ D Influence Eau de Parfum Women and Men Les Eaux Primordiales)

ادو پرفیوم لس او پریموردیالز چمپ دی اینفلوئنس زنانه مردانه

خرید عطر لس او پریموردیالز چمپ دی اینفلوئنس

Champ d'Influence Les EAUX Primordiales یک شاهکار بویایی است که هم برای زنان و هم برای مردان طراحی شده است و ماهیت جنگل را در یک سمفونی هماهنگ از رایحه‌ها به تصویر می‌کشد. این عطر دارای انبوهی از نت‌های نیروبخش مانند اسطوخودوس، گل شمعدانی، خزه درخت بلوط، خس خس، چوب، لیمو، کومارین، آلدهیدها، چوب عود و نعناع هندی است.

استفاده از این نت‌ها در کنار یکدیگر پوشنده عطر را به جنگلی سرسبز، زیبا و آرام منتقل می‌کند. نت‌ها گرم نعناع هندی و خس خس گرمای آرامش بخش درختان مسن و کف خاکی زیر آن را تداعی می‌کند. عطر زنانه و مردانه Champ d'Influence Les EAUX Primordiales عطری جذاب و بدون جنسیت است که به طرز ماهرانه‌ای رایحه‌های مسحورکننده جنگل را به تصویر می‌کشد.

در پایان باید بگوییم که بوی مرموز جنگل یکی از جالب‌ترین رایحه‌هایی است که دوست‌داران عطر به دنبال آن هستند. این عطرها با طبیعت جنگلی سرسبز و باطراوت همراه هستند و حس حضور در میان جنگل خیس از باران را تداعی می‌کنند.

محیط جنگل، جایی که هزاران صدای آرامش‌بخش تنش را از بین می‌برد، معجزه طبیعت، بهترین درمان و روشی عالی برای کاهش استرس است. بنابراین اگر استرس دارید و به دنبال آرامش می‌گردید استفاده از عطرهایی که بوی جنگل می‌دهند یک انتخاب فوق‌العاده هستند.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید