یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرهای مردانه برای مناسبت‌های مختلف

بهترین عطرهای مردانه برای مناسبت‌های مختلف

دنیای عطرهای مردانه منظره‌ای وسیع و ظریف است که مجموعه‌ای از رایحه‌های متنوع را برای مناسبت‌های مختلف ارائه می‌دهد. از اتاق هیئت مدیره گرفته تا باشگاه، هر محیطی نیاز به یک بیان بویایی منحصر به فرد دارد. در این راهنمای جامع، ما بهترین عطرهای مردانه را برای مناسبت‌های مختلف بررسی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تا سمفونی معطری را که مکمل تمام جنبه‌های زندگی‌تان است، ایجاد کنید.

1. ادو پرفیوم دیور هوم اینتنس مردانه (Dior Homme Intense Eau de Parfum for Men)

ادو پرفیوم دیور هوم اینتنس مردانه

خرید عطر دیور هوم اینتنس

"Dior Homme Intense" توسط دیور یک عطر محبوب برای مردان است که در سال 2007 به بازار عرضه شد. این ادو پرفیوم در خانواده عطرهای چوبی گل‌دار مشک‌دار قرار دارد و توسط Francois Demachy ساخته شده است. Dior Homme Intense اغلب به عنوان یک عطر مردانه رسمی و شیک به دلیل مشخصات رایحه و ترکیب خاص آن توصیف می‌شود.

دیور هوم اینتنس دارای ترکیبی از نت‌های غنی و عمیق از جمله زنبق، سدر و خس خس است. این نت‌ها رایحه‌ای پیچیده و شیک شده ایجاد می‌کنند که اغلب با مناسبت‌های رسمی‌تر همراه است. Dior Homme Intense به خاطر رایحه غنی و پیچیده‌اش که اغلب به عنوان رایحه‌ای حسی و چوبی توصیف می‌شود، شناخته شده است.

با اولین اسپری از این عطر نت ابتدایی آن که اسطوخودوس است به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی عطر می‌رسیم. این نت سرشار از رایحه‌های گلابی، گل زنبق، وانیل و مشک پنیرکی مالو است. دیور هوم اینتنس در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب سدر و خس خس به پایان می‌رسد.

دیور هوم اینتنس به عنوان یک ادو پرفیوم، عطری غلیظ است که در مقایسه با ادو تویلت ماندگاری بیشتری دارد. این عطر به دلیل بوی غلیظ‌تر و شدیدتر، عموماً برای قرارهای شبانه یا مناسبت‌های خاص مناسب در نظر گرفته می‌شود.

2. ادو پرفیوم شنل بلو د شنل مردانه (Bleu de Chanel Eau de Parfum For Men)

ادو پرفیوم شنل بلو د شنل مردانه

خرید عطر شنل بلو د شنل

عطر بلو د شنل توسط Chanel یک عطر محبوب برای مردان است که در سال 2014 به بازار عرضه شد. Bleu de Chanel در خانواده عطرهای چوبی آروماتیک قرار می‌گیرد و یک عطر شیک و رسمی برای قرار‌های کاری و اداری آقایان است. این دسته معمولاً شامل رایحه‌هایی می‌شود که دارای نت‌های چوبی و گیاهی هستند.

نت ابتدایی عطر بلو د شنل از گریپ فروت، خس خس، لیمو ترش زرد، ترنج، دانه فلفل صورتی و نعناع هندی تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی که از نعناع، زنجبیل، چوب سدر، گل یاسمن سفید و جوز هندی تشکیل شده است به مشام می‌رسد. بلو د شنل در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار بخور، کهربا، چوب، صمغ لابدانوم و چوب صندل به پایان می‌رسد.

3. ادو پرفیوم کرید گرین ایریش توید مردانه (Green Irish Tweed Eau de Parfum For Men Creed)

ادو پرفیوم کرید گرین ایریش توید مردانه

کرید گرین ایریش توید

اگر عروسی شما در ماه‌های گرم و در فضای باز برگزار می‌شود، نت مرکبات را در نظر بگیرید. گرین آیریش از برند کرید یک طراوت کلاسیک مردانه است که به طور معجزه‌آسایی عطر نور خورشید و شبنم را در اوایل صبح بهاری تداعی می‌کند. این عطر در خانواده عطرهای چوبی گل‌دار مشک‌دار قرار دارد.

نت ابتدایی عطر گرین ایریش توید از گیاه شاهپسند لیمویی و گل زنبق تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر با رایحه‌ برگ گل بنفشه به مشام می‌رسد. این عطر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب صندل و عنبر به پایان می‌رسد. رایحه این عطر به گونه‌ای است که از استشمام آن سیر نمی‌شوید.

4. ادو تویلت شنل الور هوم اسپرت مردانه (Allure Homme Sport Eau de Toilette For Men Chanel)

ادو تویلت شنل الور هوم اسپرت مردانه

خرید عطر شنل الور هوم اسپرت

Chanel Allure Homme Sport پویا و پرانرژی برای ورزشکاران مدرن ایجاد شده است. این عطر به لطف ترکیب نیروبخش نارنگی ماندارین، ترکیبات شیمیایی آلدئیدها و دانه فلفل سیاه تند، انرژی بیشتری برای تمرین سخت برای شما فراهم می‌کند. این عطر برای مردانی که می‌خواهند چیزی برای گفتن داشته باشند ایده‌آل است، زیرا این عطر ترکیبی از اسپرت بودن و پیچیدگی است که به‌گونه‌ای مردانه متمایز شده است.

این عطر که به عنوان بخشی از مجموعه ارجمند Allure عرضه شد، گواهی بر تعهد Chanel به ظرافت جاودانه و مردانگی مدرن است. عطر الور هوم اسپرت با طراوت مرکباتی باز می‌شود. جایی که نت‌های پر جنب و جوش ماندارین و پرتقال به طرز ماهرانه‌ای با آلدئیدها و آب دریا در هم تنیده شده‌اند و یک آکوردی سرزنده و پرانرژی ایجاد کرده‌اند.

همانطور که عطر تکامل پیدا می‌کند، قلب آن ترکیبی هماهنگ از عناصر تند را نشان می‌دهد که دارای تفاوت‌های ظریف فلفل سیاه و سدر است و عمق و گرما را به ترکیب می‌بخشد. نت‌های پایه مشک، دانه تونکا و خس خس نیز به ماندگاری و حسی بودن عطر کمک می‌کنند و تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارند که هم خاص و هم اسپرت است.

5. ادو تویلت دیویدف کول واتر مردانه (Cool Water Eau de Toilette For Men Davidoff)

ادو تویلت دیویدف کول واتر مردانه

خرید عطر دیویدف کول واتر

رایحه جاودانه Davidoff Cool Water بیشتر متعلق به قلمرو ورزش دو و میدانی است. این عطر به دلیل ترکیب انرژی‌زا از نعنا، اسطوخودوس و چوب صندل برای ورزشکاران عالی است. این عطر که به دلیل توانایی خود در القای حس آرامش و اعتماد به نفس مشهور است، مورد علاقه اکثر ورزشکاران است.

یافتن عطری که مکمل سبک زندگی فعال شما باشد، عملکرد شما را افزایش دهد و به شما اعتماد به نفس بدهد، کلید انتخاب بهترین عطر مردانه برای ورزش است. این رایحه‌ جذاب ساخته شده است تا شما را در مسیر پیروزی‌های ورزشی همراهی کنند. اگر ورزشکار هستید، باید عطری را انتخاب کنید که منحصر به شما باشد و آن را به عنوان نشان افتخار بپوشید تا به دنیا نشان دهید که چقدر فعالیت‌های ورزشی خود را جدی می‌گیرید.

ادو تویلت دیویدف کول واتر در خانواده عطرهای آروماتیک آبی قرار دارد و یک عطر نوستالژی است که در سال 1988 به بازار معرفی شد. این عطر آبی، کاملا خنک و با طراوت است و احساس تازگی و نشاط را بعد از فعالیت سنگین ورزشی به شما منتقل می‌کند.

6. ادو پرفیوم کرید اونتوس مردانه (Aventus Eau de Parfum for Men Creed)

ادو پرفیوم کرید اونتوس مردانه

خرید عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس انتخابی بی عیب و نقص برای دامادهایی است که به دنبال عطری هستند که بدون زحمت ترکیبی از پیچیدگی، مردانگی و ظرافت بی انتها باشد. Aventus که توسط خانه معتبر House of Creed ساخته شده است، با انبوهی از انگور فرنگی سیاه خوشمزه و ترنج شاداب آغاز می‌شود و شروعی تازه و نشاط‌آور ایجاد می‌کند.

نت‌های قلبی این عطر گل رز و یاس هستند که با گرمای نعناع هندی و خزه‌ درخت بلوط در پایه، لطافت گلی را به عطر شما اضافه می‌کنند. این ترکیب هماهنگ نه تنها باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود، بلکه تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد و آن را برای مناسبت‌های خاص عروسی ایده‌آل می کند.

طول عمر و سیلاژ Creed Aventus تضمین می‌کند که آقای داماد در طول جشن در هاله جذاب خود قرار می‌گیرد. تطبیق‌پذیری این عطر به آن اجازه می‌دهد تا سبک‌های مختلف را از کلاسیک گرفته تا عروسی‌های امروزی تکمیل کند. در نهایت، انتخاب Creed Aventus گواهی بر سلیقه و تعهد داماد برای به جا گذاشتن یک امضای بویایی به یاد ماندنی در یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی‌اش است.

در پایان باید بگوییم که در دنیای عطرهای مردانه، انتخاب رایحه مناسب برای هر مناسبت یک هنر است. چه در حال رفتن به محل کار رسمی باشید، چه یک شام رمانتیک یا یک ماجراجویی در فضای باز، عطر مناسب می‌تواند حضور شما را تقویت کند و تاثیری ماندگار بر جای بگذارد.

با درک تفاوت‌های ظریف پروفایل‌های رایحه‌های مختلف و مناسب بودن آن‌ها برای مناسبت‌های مختلف، می‌توانید مجموعه‌ای از عطرها را تهیه کنید که مکمل همه جنبه‌های زندگی پویا شما باشد. سعی کنید سفر بویایی را در آغوش بگیرید و اجازه دهید رایحه امضا شما بازتابی از شخصیت، سبک و موقعیت‌هایی باشد که در طول مسیر با آن مواجه می‌شوید.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید