3 اتو پوست پرفروش بازار با قیمت مناسب که معجزه می‌کنند!

3 اتو پوست پرفروش بازار با قیمت مناسب که معجزه می‌کنند!

در طول سال‌ها، تعدادی از دستگاه‌های زیبایی دستی ادعا کرده‌اند که می‌توانند خطوط و چین و چروک‌های پوست را صاف کنند. اولین اشکال مکانیکی مانند غلتک‌ها اثرات ماساژ را شبیه‌سازی می‌کردند، در حالی که مدل‌های الکتریکی بعدی ماساژ ارتعاشی و گرما را ایجاد می‌کردند.

برخی از این دستگاه‌ها به تنهایی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما بسیاری از آن‌ها با کرم‌های سفت کننده یا رفع چین و چروک همراه می‌شدند. یکی از این دستگاه‌ها اتو پوست بود. در ادمه شما را با این دستگاه و کاربرد آن آشنا می‌کنیم.

اتو پوست چیست؟

اتو پوست دستگاهی است که به طور تخصصی برای حذف چین و چروک‌های پوستی و صاف کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصولی که تمام این دستگاه‌های زیبایی بر آن استوار است، همان چیزی است که برای ماساژ ارائه می‌شود. گفته می‌شود که آن‌ها دارای اثر احیا کننده بر روی عضلات صورت، اعصاب و گردش خون هستند که در نهایت سبب حذف خطوط و و چین و چروک‌ها می‌شوند.

برخی نیز ادعا کرده‌اند که می‌‎توانند چین و چروک‎ها را از طریق عمل مستقیم گرما از بین ببرند. یکی از این دستگاه‌ها که در دهه 1930 معرفی شد، اتو صورت است که برای "اتو کردن چین و چروک‌ها" استفاده می‌شد. این ایده که می‌توان چین و چروک‌ها را مانند چین و چروک‌های لباس از روی پوست اتو کرد، باوری قوی است.

اتو پوست چیست

با این حال، ممکن است این دستگاه‌ها به طور موقت ظاهر چین و چروک‌ها را کاهش دهند. رگ‌های خونی زیرین پوست در پاسخ به گرما منبسط می‌شوند که به نوبه خود ممکن است منجر به از دست دادن مایعات بیشتر از رگ‌های خونی و پر شدن موقت پوست شوند. اکنون که متوجه شدید اتوی پوست چیست همراه ما باشید تا با اولین اتو پوست اختراع شده آشنا شوید.

اولین اتو صورت اختراع شده

اتو صورت وارادی (Varady) که در سال 1931 در ایالات متحده ثبت اختراع شد، بهترین نمونه از دستگاه‌های اتو پوست است. اگرچه این دستگاه توسط مایکل وارادی به ثبت رسیده بود، اما به عنوان اختراع آرمین وارادی، استاد استودیو زیبایی وارادی بزرگ که بیش از سیزده سال در بوداپست، پاریس و وین فعالیت می‌کرد، تبلیغ شد.

اتو صورت Varady یک اپلیکاتور الکتریکی آزمایش شده است که تحت گرما و تحریک ملایم، کرم چروک معروف Varady تا اعماق ساختار پوست و بافت‌های ظریف زیر آن نفوذ می‌کند و چین و چروک‌ها را از بین می‌برد. خود درمانی با این دو محصول شگفت انگیز رنگ طبیعی را باز می‌گرداند، بافت پوست را بازسازی می‌کند و چهره شما را به همان اندازه که دوست دارید جوان نشان می‌دهد.

اتو صورت Varady، در یک مجموعه جمع و جور، حاوی منبعی از کرم چروک Varady و لوسیون پاک کننده عرضه می‌شد. در آمریکا، اتو صورت Varady عمدتاً از طریق فروشگاه‌های بزرگ فروخته می‌شد. همانند حرکات ماساژ صورت، اتو گرم به مدت بیست دقیقه با حرکات رو به بالا و بیرون روی صورت کشیده می‌شد. از آنجایی که شکل آن شبیه اتوی لباس بود، می‌توانست به گوشه‌های اطراف بینی و چشم‌ها نفوذ کند، جایی که چین و چروک‌ها احتمالاً برجسته‌تر هستند.

معرفی بهترین و پر فروش ترین اتو پوست بازار ایران

همان‌طور که گفتیم اتو صورت یک محصول صاف کننده پوست است که فواید زیادی برای پوست صورت دارد. در ادامه شما را با تعدادی از پرفروش‌ترین اتوهای صورت آشنا می‌کنیم.

1. اتوی صورت مایکروکرنت فورئو بیر

اتوی صورت مایکروکرنت فورئو بیر

خرید اتوی صورت مایکروکرنت فورئو بیر

اتوی صورت مایکروکرنت فورئو بیر یک محصول سوئدی است که برای استفاده روی پوست صورت طراحی شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این اتو می‌توان به تقویت کنندگی، جلوگیری از چین و چروک، سفت کنندگی پوست، روشن کردن پوست، افزایش استحکام پوست، کاهش پف صورت و پر کردن صورت اشاره کرد. این محصول قابلیت بازگرداندن خاصیت ارتجاعی و الاستیسه پوست را دارد و قابل شارژ است و به همین دلیل شاید بهترین اتو پوست بازار باشد.

2. اتوی صورت فیس ویر پرو دکتر دنیس گروس

اتوی صورت فیس ویر پرو دکتر دنیس گروس

خرید اتوی صورت فیس ویر پرو دکتر دنیس گروس

اتوی صورت فیس ویر پرو از برند دکتر دنیس گروس یک محصول آمریکایی است که برای پوست صورت ساخته شده است. از ویژگی‌های مهم این اتو می‌توان به باز کردن چین و چروک پوست، سفت کردن پوست و روشن کردن رنگ پوست اشاره کرد. این محصول با فناوری LED، قابلیت جوانسازی و افزایش گردش خون را دارد.

3. اتوی صورت فیشیال تونینگ دیوایس نیو فیس ترینیتی

اتوی صورت فیشیال تونینگ دیوایس نیو فیس ترینیتی

خرید اتوی صورت فیشیال تونینگ دیوایس نیو فیس ترینیتی

اتوی صورت فیشیال تونینگ دیوایس، یک محصول آمریکایی از برند NuFace Trinity است. این اتو مخصوص پوست صورت است و با افزایش گردن خون، سبب تحریک کلاژن‌سازی می‌شود. اتوی صورت فیشیال تونینگ دیوایس با تاثیرگذاری از طریق امواج سبب باز شدن چروک‌های پوست می‌شود.

به نسبت کارایی، این اتوی پوست قیمت مناسبی دارد و نیازهای شما را برطرف می‌کند. از ویژگی‌های این اتوی پوست می‌توان به روشن کردن رنگ پوست، سفت کردن پوست، استحکام بخشیدن به پوست و باز کردن چین و چروک‌ها اشاره کرد.

در پایان باید بگوییم که اتو صاف کننده چین و چروک یک نوع محصول زیبایی است که به عنوان یک محصول مراقبتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها دارای قطعاتی هستند که به افزایش انعطاف پوست، کاهش ظاهر چین و چروک‌ها و بهبود نرمی و لطافت پوست کمک می‌کنند.

منبع: cosmeticsandskin

محصولات مرتبط
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید