یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
این عطرها را به عنوان کادو ولنتاین برای خانم‌ها بخرید

این عطرها را به عنوان کادو ولنتاین برای خانم‌ها بخرید

بیشتر مردم روز ولنتاین مصادف با 14 فوریه را با هدایایی همچون گل‌های رز قرمز و شکلات‌ها و بادکنک‌های قلبی می‌شناسند، اما قطعا گزینه‌های خلاقانه‌تری برای هدیه ولنتاین وجود دارد . بله، ما درباره عطرهای مناسب کادو ولنتاین صحبت می کنیم. با نزدیک شدن به روز ولنتاین، هیچ راهی بهتر از جذابیت افسون‌کننده عطرها برای ابراز عشق و هدیه ولنتاین وجود ندارد. عطرها بیشتر از یک هدیه هستند، آنها راوی داستان‌های عاشقانه هستند و در قلمرو عشق، توانایی بیان احساساتی را دارند که کلمات اغلب قادر به بیانشان نیستند. با خواندن این مقاله، دیگر دغدغه اینکه برای ولنتاین چی بخریم نداشته باشید. در ادامه، 10 عطر برای ولنتاین را معرفی می‌کنیم که طوری انتخاب شده‌اند تا رضایت هر سلیقه و سبکی را به دست آورند. اگر محبوب شما نت‌های گلی را دوست دارد یا ترکیب‌های میوه‌ای یا اینکه از نت‌های چوبی پیچیده استقبال می‌کند، در فهرست عطرهای مناسب هدیه ولنتاین ما، قطعا گزینه‌ای برای او وجود دارد. با انتخاب یک عطر مناسب می‌توانید به راحتی، قلب محبوبتان را تسخیر کنید و رابطه عاشقانه‌تری داشته باشید. توصیه می‌کنم تمام محصولات دارای تخفیف‌ ولنتاین ریحا را ببینید و با آگاهی بیشتر خرید کنید. معرفی عطرهای زنانه ولنتاین

معرفی 10 عطر زنانه برای کادو ولنتاین

در ادامه، فهرستی از عطرهای زنانه و رمانتیک از برندهای شناخته شده را به شما معرفی می‌کنیم که بوی عشق می‌دهند و احساساتتان را با صدای بلند بیان می‌کنند.

1. کوچ لاو ادو پرفیوم زنانه کوچ (Coach Love Eau de Parfum Women Coach)

کوچ لاو عطر برای ولنتاین

خرید ادوپرفیوم کوچ لاو

این برند به خاطر کیف‌های دستی، چمدان، و اکسسوری‌هایش شهرت دارد، اما از سال 2007، شروع به تولید عطرهایی با رایحه‌های جذاب کرده است.ادوپرفیوم کوچ لاو، عطر زنانه گلی مرکباتی است که در سال 2023 به بازار عرضه شد. این برند می‌گوید که عطر Coach Love از مفهوم جهانی و هیجان‌انگیز عشق و همه روش‌های ابراز آن الهام گرفته شده است. شیشه قرمز رنگ و آویز قلب طلایی، آن را به یک کادوی ولتاین به یاد ماندنی تبدیل می‌کند. رنگ قرمز بطری این عطر تداعی‌کننده شور عشق است. این محصول، با بوی هیجان‌انگیز توت فرنگی‌های وحشی آغاز می‌شود، در نت میانی رایحه دل‌انگیز گل سرخ مشام را نوازش می‌دهد و در نهایت با گرمای دلپذیر نت چوب سدر به پایان می‌رسد. این عطر عشق را به هر شکلی که باشد، تقدیر می‌کند و زبان منحصربفرد عشق را به تصویر می‌کشد و به همه یادآوری می‌کند که هر شخصی به شیوه خودش عشق را ابراز می‌کند.

2. پرادا پارادوکس ادو پرفیوم زنانه پرادا (Prada Paradoxe Eau de Parfum for Women Prada)

پرادا پارادوکس مناسب هدیه ولنتاین

خریدادو پرفیوم زنانه پرادا پارادوکس

پرادا پارادوکس از ترکیب عصاره‌ گل‌های محبوب روز ولنتاین و نت‌های ملایم و لطیف شکوفه‌های پرتقال و نرولی خلق شده‌ است. نت‌های ابتدایی ترکیبی از گلابی، نارنگی و ترنج هستند که هر شخصی را غرق در حس تازگی و شادابی می‌سازند. در نت میانی، آکوردهای کهربا با نت‌های پایانی و هوس‌انگیز وانیل و مشک سفید ترکیب می‌شوند و رایحه‌ای گرم و پر احساس ایجاد می‌کنند.

این عطر جذاب و خوشبو است و تقریبا برای تمام فصل‌های سال مناسب است. دیگر چه چیزی از یک عطر ولنتاین می‌خواهید؟ این عطر در سال 2022 به بازار عرضه شده است و رایحه گلی کهربایی آن جدید است و اصلا تکراری نیست. مطمئن باشید که در هر زمانی از سال، محبوبتان پس از پوشیدن این عطر و استشمام بوی خوش و ماندگار آن به یاد شما خواهد افتاد.

3. اس ای ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی (Si Eau de Parfum for Women Giorgio Armani)

اس ای عطر برای ولنتاین

خرید ادوپرفیوم اس ای جورجیو آرمانی

اگر شریک زندگی شما، عاشق رایحه‌های مدرن، شیک و ماندگار است، این عطر جورجیو آرمانی همه فصل و میوه‌ای با رایحه سحرانگیز خود برای اوست. رایحه غنی نرگس سفید و فریزیا در قلب ادوپرفیوم اس ای خودنمایی می‌کند و این ترکیب دل‌انگیز در همراهی با نت آغازین و پررنگ برگ انگور فرنگی سیاه به کمال می‌رسد.

بوی شیرین و کمی تند و تیز این عطر با نت‌های شاداب یلانگ یلانگ و دو نوع گل یاس تقویت شده است و یکی از جالب‌ترین و احساسی‌ترین عطرهایی که تا به امروز طراحی شده را به ما ارائه می‌کند. این عطر گرم و شیرین گزینه مناسبی برای استفاده در پاییز و زمستان است.

4. دیزی لاو ادو تویلت زنانه مارک جاکوبس (Daisy Love Eau de Toilette for Women Marc Jacobs)

دیزی لاو برای کادوی ولنتاین

خریددیزی لاو ادو تویلت زنانه مارک جاکوبس

عطر ادکلن دیزی لاو مارک جاکوبز، عطری چوبی گلی مشک‌دار زنانه است. دیزی لاو با رایحه جذاب و مسحورکننده خود، در سال 2018 روانه بازار شد. سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت آغازین دیزی لاو تمشک شمالی، نت میانی گل مینا و نت‌های پایانی مشک کشمیر و چوب هستند.عطر دیزی لاو در ادامه سری عطرهای دیزی طراحی شد تا با رایحه‌ای جدید، توجه جوانان را به خود جلب کند.

دیزی لاو یک عطر گلی شاداب است که با نت‌های نشاط‌آور میوه‌ای شروع می‌شود و در آخر با نت‌های چوبی و مشک کار خود را به پایان می‌رساند. رایحه درخشان و جوان‌پسند این عطر، آن را به عطر محبوب همه دوران‌ها تبدیل کرده است. این عطر هدیه ولنتاین مناسبی برای خانم‌های جوان و حتی خانم‌های مسن‌تری است که دل جوانی دارند. این عطر یادآور صبح‌های روشن و درخشان بهاری است و یک عطر روزانه عالی محسوب می‌شود.

5. آورا موگلر ادوپرفیوم زنانه تیری موگلر (Aura Mugler Eau de Parfum Thierry Mugler)

آورا موگلر عطر ولنتاین

خرید آورا موگلر ادوپرفیوم زنانه تیری موگلر

آورا موگلر عطری چوبی و آروماتیک و مناسب 4 فصل سال است. این عطر جدید و مدرن، در سال 2017 به بازار عرضه شد. این عطر معتدل و شیرین با نت‌های ابتدایی برگ ریواس و ترنج، نت‌های سبز، شکوفه پرتقال، گل یلانگ یلانگ و گلابی در قلب عطر و وانیل بوربون، نت‌های چوبی، چوب صندل، عنبر درختی و کومارین در پایان، رایحه‌ای شرقی، منحصربفرد و نوآورانه دارد.

شیشه این عطر به شکل قلب سبز رنگ جواهرگونه‌ای طراحی شده که نمادی از عشق و احساسات حقیقی است و همین ویژگی، آن را به انتخاب مناسبی برای کادوی ولنتاین به ویژه برای خانم‌های علاقه‌مند به رایحه‌های سبز و مدرن تبدیل می‌کند.

6. لاوردوز رد کیس ادو پرفیوم زنانه دیزل (Loverdose Red Kiss Eau de Parfum For Women Diesel)

ادوپرفیوم لاوردوز رد کیس کادوی روز عشق

خریدلاوردوز رد کیس ادو پرفیوم زنانه دیزل

این عطر وانیلی کهربایی در سال 2015 به بازار عرضه شد. شرکت سازنده این عطر آن را اسلحه‌ای اغواگر و رایحه‌ای فریبنده معرفی کرده است. این عطر رایحه شیرین، گرم و شادی‌آوری دارد و ترکیبی از نت‌های ابتدایی قند، انگور فرنگی سیاه، سیب و ترنج، نت‌های میانی غلاف کاکائو، فندق، شکوفه پرتقال و زردآلو و نت‌های پایانی نعناع هندی و کهربا است.

لاور دوز رد کیس با این شعار تبلیغاتی به بازار معرفی شد، آیا برای یک بوسه تمام عیار آماده‌اید؟ بوسه‌ای که قلبتان را به تپش می‌اندازد. شیشه این عطر به شکل جذاب قلبی قرمز رنگ طراحی شده است و به همین خاطر برای هدیه عطر برای ولنتاین، انتخابی فراموش نشدنی خواهد بود.

7. هپی اسپیریت ادو پرفیوم زنانه چوپارد (Happy Spirit Eau de Parfum for Women Chopard)

هپی اسپریت کادو ولنتاین برای دختر

خریدهپی اسپیریت ادو پرفیوم زنانه چوپارد

عطر هپی اسپریت، عطری گلی، معتدل و شیرین است که در شیشه قلبی زیبا و صورتی رنگ عرضه می‌شود و به خاطر همین شیشه زیبا به عنوان کادو ولنتاین برای دختر بسیار مناسب و خاطره‌انگیز است. رایحه این عطر هم درست مانند شیشه جذابش، رمانتیک و لطیف است.

این عطر با نت‌های باطراوت مرکباتی شروع می‌شود. در ادامه نت‌های گلی دلپذیر مگنولیا و پیچ امین الدوله با نت میوه‌ای و شیرین تمشک ترکیب می‌شود. نت‌های پایانی هم ترکیبی از چوب کشمیر، کهربا و مشک هستند. هپی اسپریت برای زنان جوان عاشق و پراحساس طراحی شده است و رایحه شاد و بی‌نظیری دارد.

8. نارسیسو رژ ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز (Narciso Rouge Eau de Parfum For Women Narciso Rodriguez)

نارسیسو رژ عطر برای ولنتاین

خریدنارسیسو رژ ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز

این عطر لاکچری از برند نارسیسو رودریگرز به قدری قدرتمند و پراحساس است که کاملا مناسب هدیه روز عشق است. این عطر نمادی از احساساتپرحرارت و شورانگیز است و رایحه‌ای فریبنده دارد.

ادوپرفیوم نارسیسو رژ حاوی نت‌های چوبی کهربایی از جمله دانه تونکا، سدر سفید و سیاه و خس خس است. نت‌های گلی و شیرین زنبق و گل رز نشاط آور و مقاومت‌ناپذیر هستند. رنگ قرمز شیشه این عطر هم نمادی از عشق آتشین است.

9. وری گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا (Very Good Girl Eau de Parfum for Women Carolina Herrera)

وری گود گرل عطر برای ولنتاین

خریدوری گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا

این عطر باکیفیت و جسورانه از برند شناخته شده کارولینا هرا ابتدا با نت هیجان‌انگیز و شاداب لیچی و توت قرمز شروع می‌شود و نمایش خود را با نت سرمست کننده گل رز ادامه می‌دهد و با نت‌های چوبی و وانیل کار خود را به پایان می‌رساند.

این عطر خنک و شیرین نمادی از به روز بودن، پیچیدگی و زیبایی است و شیشه زیبا و لاکچری ادوپرفیوم وری گود گرل به شکل کفش پاشنه بلندی قرمز هست که به مانند یک اثر هنری زیبا و چشم‌نواز است.

10. ترزور این لاو ادوپرفیوم زنانه لانکوم (Tresor In Love Eau de Parfum Lancome)

ترزور این لاو هدیه روز عشق

خریدترزور این لاو ادوپرفیوم زنانه لانکوم

ادوپرفیوم ترزور این لاو لانکوم بوی شیرین، زنانه و دوست داشتنی دارد و شامل نت‌های میوه ای گلی بر پایه‌ای از نت‌های چوبی سدری است. Tresor In Love با آکوردهایی از شلیل، ترنج، هلو و گلابی ترش آغاز می‌شود. نت‌های میانی ترکیب زیبا و دلپذیری از گل‌های رز ترکی، بنفشه و یاس است و در نت پایانی با نت دل‌انگیز سدر مواجه می‌شویم.

شیشه این عطر همچون رایحه لطیف و همه پسند آن طراحی زیبایی دارد، شیشه‌‌ای به رنگ صورتی ملیح که با گل رز مشکی زیبایی تزئین شده است. رایحه زیبای این عطر تداعی کننده قدرت جادویی عشق است و از این نظر هدیه ولنتاین تمام عیاری برای خانم‌های عاشق است.

چرا عطر برای ولنتاین را از ریحا بخرید؟

  • طیف متنوع: در سایت ریحا، عطرهای متنوعی با محدوده قیمتی متفاوت متناسب با بودجه و سلیقه‌های مختلف وجود دارد.
  • کیفیت برتر: مجموعه ریحا اصالت و کیفیت تمام عطرهای خود را تضمین می‌کند. هر عطر موجود در مجموعه ما از برندهای شناخته شده و معتبر دنیا هستند که نوید ماندگاری و تجربه بویایی فراموش نشدنی را می‌دهند.
  • بسته بندی زیبا: مجموعه ریحا، هدیه شما را به زیباترین شکل بسته‌بندی می‌کند تا هدیه‌ای دلپذیر و زیبا برای زنان خاص زندگی شما باشندو عمیق‌ترین عشق و احساسات شما را به شیوه‌ای فراموش نشدنی منتقل کنند.

در این مقاله، گلچینی از عطرهای زنانه را برای کادو ولنتاین برای دختر و زن خاص زندگیتان به شمامعرفی کردیم. از سایت ریحا دیدن کنید و عطر مناسبی را انتخاب کنید تا پیام‌آور عشق شما در روز ولنتاین باشد. با مجموعه عطرهای روز ولنتاین ما، داستان عشق خود را ماندگار کنید.عطرهایی که برای همراهی همیشگی در سفری عاشقانه طراحی شده‌اند و قدرتی فراتر از زمان و خلق خاطرات ماندگار را دارند.پیشنهادهای ما را بررسی کنید، از فرصت استفاده کنید و عطرهای روز ولنتاین را به صورت آنلاین سفارش دهید تا جشنی به یاد ماندنی برای عزیزانتان برگزار کنید. بگذارید عشق با رایحه عالی شکوفا شود!

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید