یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
کدام عطر را انتخاب کنیم؟ ورساچه برایت کریستال ابسولو یا ورساچه برایت کریستال؟

کدام عطر را انتخاب کنیم؟ ورساچه برایت کریستال ابسولو یا ورساچه برایت کریستال؟

عطر شکل قدرتمندی برای ابراز وجود است و انتخاب رایحه مناسب می‌تواند یک تجربه عمیقا شخصی باشد. ورساچه، برند لوکس و مشهور ایتالیایی است که دو جفت عطر جذاب را در قالب ادو تویلت برایت کریستال و ادو پرفیوم برایت کریستال ابسولو ارائه کرده است. به عطرساز معروف، استاد عطر آلبرتو موریلاس وظیفه ایجاد بویی داده شد که میراث کریستال نویر ورساچه را ادامه دهد و او هم به خوبی این کار را انجام داد.

این خلق عطر با هیاهوها و تعریف‌های بسیار زیادی مواجه شد. آلبرتو موریلاس با ساخت این عطرها شاهکارهای بویایی خلق کرد از انتظارات همه فراتر رفت. در این مقایسه جامع، به بررسی تفاوت‌های ظریف این دو عطر، بررسی ترکیبات، ماندگاری، سیلاژ و جذابیت کلی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ادو تویلت ورساچه برایت کریستال (Versace Bright Crystal)

ادو تویلت ورساچه برایت کریستال عطری فریبنده و مسحورکننده است که ذات زیبایی و پیچیدگی جاودانه را در خود جای داده است. این عطر که توسط خانه مد ایتالیایی ورساچه در سال 2006 راه اندازی شد، به نمادی از زرق و برق و تجمل تبدیل شده است. غلظت ادو تویلت این عطر باعث می‌شود که برای مدت 3 ساعت روی پوست مرطوب دوام بیاورد.

برایت کریستال با انبوهی از نت‌های تازه و پر جنب و جوش باز می‌شود و حس فوری جذابیت را ایجاد می‌کند. نت‌های بالایی این عطر ترکیبی هماهنگ از یوزو، انار و آب است. یوزو، یک میوه مرکبات ژاپنی و دارای کیفیتی خوش طعم و نیروبخش است، در حالی که انار طعمی شیرین و میوه‌ای به عطر اضافه می کند. آکورد یخی و نت آب نیز حس خنکی و طراوت را به ارمغان می‌آورد که یادآور نسیم تند صبحگاهی است.

ورساچه برایت کریستال

همانطور که رایحه عطر تکامل پیدا می‌کند، قلب گلی را نشان می‌دهد که هم ظریف و هم درخشان است. در قلب عطر گل صد تومانی، گل مگنولیا و گل لوتوس با هم ترکیب می‌شوند و دسته گلی از زنانگی را ایجاد می‌کنند. گل صد تومانی نت گلی نرم و پودری ایجاد می‌کند، در حالی که مگنولیا کیفیتی کرمی و شاداب به عطر اضافه می‌کند. گل لوتوس نیز به طراوت آب مانند عطر کمک می‌کند و پیچیدگی کلی ترکیب را افزایش می‌دهد.

نت‌های پایه برایت کریستال نیز ترکیبی از عناصر گرم و حسی هستند. چوب ماهون، مشک و کهربا رایحه‌ای طولانی و فریبنده را ارائه می‌دهند. چوب ماهون رنگی از خاکی بودن و عمق را به عطر می‌بخشد که با جذابیت بی انتها مشک تکمیل می‌شود. کهربا نیز پوششی گرم و پوشاننده ایجاد می‌کند و اثری ماندگار بر روی پوست می‌گذارد.

طراحی بطری ادو تویلت برات کریستال نیز ماهیت عطر را با زیبایی براق و ظریف خود منعکس می‌کند. بطری شیشه‌ای شفاف با سر نمادین ورساچه مدوسا تزئین شده است که نماد قدرت، زیبایی و استقامت است. شکل ظاهری و رنگ شفاف بطری حس خلوص و پیچیدگی را منتقل می‌کند و کاملاً مکمل عطر موجود در آن است.

عطر ورساچه برایت کریستال، عطری همه کاره و مناسب استفاده برای مناسبت‌های مختلف است. نت‌های ابتدایی تازه و پر جنب و جوش آن را برای استفاده در روز ایده‌آل می‌سازد، در حالی که نت‌های پایه گلی و حسی آن را برای مراسم‌های عصرانه مناسب می‌کند. چه برای یک گردش غیررسمی، یک جشن خاص یا یک شب رمانتیک آماده شوید، این عطر به راحتی با مناسبت‌های مختلف سازگار می‌شود.

ماندگاری متوسط برایت کریستال به آن اجازه می‌دهد در طول روز روی پوست باقی بماند بدون اینکه تحت تاثیر چیزی قرار بگیرد. خط بویی که از عطر در هنگام حرکت در هوا باقی می‌ماند نیز معتدل است و تضمین می‌کند که تاثیری به یاد ماندنی بر جای می‌گذارید بدون اینکه اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار دهید و یا اذیت کند.

ادو تویلت ورساچه برایت کریستال یک کلاسیک مدرن است که ذات زیبایی و تجمل بی انتها را به تصویر می‌کشد. این عطر با ترکیبی هماهنگ از نت‌های تازه، گلی و حسی، عطری را ایجاد می‌کند که هم فریبنده و هم همه‌کاره است. چه از طرفداران دیرینه ورساچه باشید و چه برای اولین بار است که رایحه‌های آن را کشف می‌کنید، برایت کریستال عطری است که در آزمون زمان مقاومت می‌کند و اثری ماندگار از ظرافت و پیچیدگی به جا می‌گذارد.

ادو پرفیوم ورساچه برایت کریستال ابسولو (Versace Bright Crystal Absolu)

بر اساس محبوبیت نسخه Bright Crystal، Versace و Euroitalia نسخه قوی‌تری از عطر اصلی را عرضه می‌کنند با این امید که طرفداران نسخه اصلی را به وجد بیاورد. عطر زنانه "Bright Crystal Absolu" توسط Versace، متعلق به مجموعه ورساچه برایت کریستال است. Bright Crystal Absolu اغلب به عنوان نسخه‌ای قوی و ماندگار از عطر اصلی Bright Crystal توصیف می‌شود. این عطر به‌ خاطر نت‌های میوه‌ای و گل‌هایش شناخته می‌شود و رایحه‌ای شاداب و زنانه ایجاد می‌کند.

ورساچه برایت کریستال ابسولو

این عطر و ادو تویلت برایت کریستال در نت ابتدایی کاملا مشابه هستند. نت ابتدایی برایت کریستال ابسولو نیز از انار، یوزو و آب تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر که شامل تمشک، گل لوتوس، گل صد تومانی و گل مگنولیا است به مشام می‌رسد. این ادو پرفیوم در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، چوب ماهون، کهربا به پایان می‌رسد. Bright Crystal Absolu در سال 2013 روانه بازار شد و سازنده آن آلبرتو موریلاس است.

Bright Crystal Absolu با توجه به ماهیت شدید و ماندگاری که دارد، اغلب برای شب‌ها یا مناسبت‌های خاص مناسب در نظر گرفته می‌شود. با این حال، ترجیحات عطر ذهنی است و افراد ممکن است هر زمان که دوست دارند آن را بپوشند. این عطر برای برانگیختن حس زنانگی و اعتماد به نفس طراحی شده است. غلظت ادو پرفیوم این عطر باعث می‌شود که برای مدت 6 ساعت روی پوست دوام بیاورد.

این عطر در یک بطری مجلل و شیک ارائه شده است که منعکس کننده زیبایی شناسی پر زرق و برق و جسورانه برند ورساچه است. بطری این عطر صورتی یا سرخابی پر جنب و جوش است و در دسته عطرهای گل‌دار میوه‌ای قرار دارد. این عطر همان شکل را در رنگ صورتی تیره‌تر از عطر اصلی حفظ کرده است، در حالی که کارتن بیرونی با تزئینات خاکستری سفید تزئین شده است.

کدام یک از عطرهای برایت کریستال و برایت کریستال ابسولو بهتر هستند؟

Bright Crystal و Bright Crystal Absolute هر دو شاهکارهای بویایی هستند که می‌توانید در هر مکان، هر زمان و هر جایی که دوست داشته باشید آن‌ها را بپوشید. برایت کریستال به دلیل سبک بودن رایحه برای دفتر کار و حتی تعطیلات آخر هفته بسیار مناسب است.

برایت کریستال و برایت کریستال ابسولو

در مقابل، Bright Crystal Absolu انتخاب کاملا مناسبی برای قرار ملاقات‌های شبانه، لباس‌های رسمی یا مناسبت‌های خاص است. بنابراین بین این دو عطر از برند ورساچه، برتری و بهتری وجود ندارد و هر کدام برای مناسبت خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هر دو این عطرها از درخشندگی و جذابیت کریستال‌ها الهام گرفته‌اند، با این حال نمایه‌های بویایی متمایز را تجسم می‌کنند. خلق عطر برایت کریستال لحظه مهمی را در مسیر بویایی این برند رقم زد. این عطر به عنوان ادای احترامی به عشق دوناتلا ورساچه به کریستال‌ها و توانایی آن‌ها در گرفتن نور بود. کریستال‌ها نمادی از زنانگی، احساسی بودن و توانمندی در نظر گرفته می‌شوند.

برایت کریستال تعادلی بین پیچیدگی و بازیگوشی برقرار می‌کند و این ویژگی آن را به انتخابی جذاب برای کسانی تبدیل می‌کند که از رایحه‌های لطیف و نشاط‌آور لذت می‌برند. ادو پرفیوم برایت کریستال ابسولو در مقایسه با همتای ادو تویلت خود، حس خاصی از جذابیت را منتقل می‌کند. انتخاب بین ادو تویلت Bright Crystal و Eau de Parfum Bright Crystal Absolu در نهایت به ترجیحات شخصی فرد بستگی دارد.

در پایان باید بگوییم که در حوزه عطرها، ادو تویلت برایت کریستال ورساچه و ادو پرفیوم برایت کریستال ابسولو کاوش لذت‌بخشی از نت‌های گلی و میوه‌ای را ارائه می‌دهند که هر کدام برای ترجیحات و مناسبت‌های متفاوتی استفاده می‌شوند.

Eau de Toilette ماهیت یک روز شفاف را به تصویر می‌کشد، در حالی که Eau de Parfum تجربه عطر را به یک عصر پیچیده و جذاب تبدیل می‌کند. چه ماهیت سبک و همه کاره ادو تویلت را انتخاب کنید و چه جذابیت شدید و فریبنده ادو پرفیوم، هر دو رایحه به عنوان ظرافت و قدرت بی انتها که توسط ورساچه تجسم یافته است عمل می‌کنند.

منبع: scentbird

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید