یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
20 کادو ولنتاین لاکچری که باید برای خانم‌ها بخرید

20 کادو ولنتاین لاکچری که باید برای خانم‌ها بخرید

روز ولنتاین فرصت مناسبی است تا زنان خاص زندگی خود را با هدایای آرایشی مجلل و پر زرق و برق سورپرایز کنید. بعنوان مثال می‌توانید یک ست آرایش لاکچری از برندهای مشهوری مانند تام فورد یا شنل را که دارای مجموعه‌ای عالی از رژ لب‌ها، سایه‌های چشم و رژگونه‌هایی با رنگ‌های جذاب هستند به پارتنر خود هدیه دهید.

علاوه بر ست هدیه، عطر، لوازم مراقبت از پوست و محصولات بهداشتی نیز می‌توانند کادو ولنتاین مناسبی برای پارتنر شما باشند. این هدایا نه تنها فوق‌العاده خاص و لاکچری هستند، بلکه عشق شما را هم نشان می‌دهند. اگر این سوال برای‌تان پیش آمده است که ولنتاین چی بخریم این مقاله مناسب شما است.

1. ادو پرفیوم آمواج لاو توبرز زنانه (Love Tuberose Eau de Parfum For Women Amouage)

ادو پرفیوم آمواج لاو توبرز زنانه

خرید عطر آمواج لاو توبرز

Amouage یک خانه عطر لوکس واقع در عمان است که به دلیل تولید عطرهای با کیفیت و هنری که اغلب ترکیبات عجیب و غریب و کمیاب را در خود جای داده است، شناخته می‌شود. عطرهای آمواج به دلیل پیچیدگی، ماندگاری و تجربه بویایی منحصر به فرد خود مشهور هستند.

در میان عطرهای برند آمواج، لاو توبرز بعنوان یک عطر لاکچری در نظر گرفته می‌شود که مناسب هدیه دادن است. این عطر به دلیل ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، یک کادو لاکچری ولنتاین برای پارتنر شما است.

رایحه آمواج لاو توبرز به شدت اعتیادآور است و با رایحه‌های چوب سدر و چوب صندل به اوج خود می‌رسد. عطر Love Tuberose by Amouage عطری است زنانه و متعلق به مجموعه Secret Garden. این عطر اصولا برای برانگیختن حس عشق و اشتیاق طراحی شده است.

نت ابتدایی لاو توبرز کاملا گلی است و از گل مریم، گل یاسمن سفید و گل گاردنیا تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی عطر می‌رسیم. این نت شامل خامه و وانیل است. همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم نت پایه نیز کاملا چوبی است و از چوب سدر و صندل تشکیل شده است.

ترکیب این نت‌ها با یکدیگر رایحه‌ای غنی و رمانتیک را ایجاد می‌کند که برای قرارهای عاشقانه فوق‌العاده است.

2. فر کننده مو کرل سکرت اپتیموم بابیلیس

فر کننده مو کرل سکرت اپتیموم بابیلیس

خرید فر کننده مو کرل سکرت اپتیموم بابیلیس

اکثر آقایان دوست دارند که روز ولنتاین را برای پارتنر خود خاص و به یادماندنی کنند. یکی از بهترین هدیه‌هایی که هر خانمی از گرفتن آن خوشحال می‌شود فر کننده مو است. فر کننده مو کرل سکرت اپتیموم بابیلیس با فناوری پیشرفته‌ای که دارد بدون دردسر و آسیب به موها، آن‌ها را فر و حالت‌دار می‌کند. از نظر ما اگر به دنبال یک کادو ولنتاین لاکچری برای دختر هستید، این محصول بهترین گزینه برای شما است.

این دستگاه از سیستم پیچاندن خودکار مو استفاده می‌کند و دستیابی به سبک‌های مختلف فر را بدون پیچاندن دستی برای کاربران آسان می‌کند. Curl Secret Optimum دارای یک محفظه فر کردن خودکار است که تار مو را کشیده، آن را فر می‌کند و یک فر کامل را آزاد می‌کند.

این محصول با تنظیمات دما و زمان قابل تنظیم ارائه می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد فرهای خود را بر اساس نوع مو و مدل دلخواه خود سفارشی کنند. بسته به نوع موی شما (ریز، متوسط ​​یا درشت) و سفتی دلخواه فرهایتان، ممکن است لازم باشد تنظیمات دما و زمان را آزمایش کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید.

برند Babyliss به دلیل تاکید بر فناوری‌های پیشرفته مانند فناوری‌های سرامیک، تیتانیوم و یونی که به نتایج کارآمد کمک می‌کنند، مشهور است. تعهد این برند به ترکیب سبک و عملکرد، موقعیت آن را به عنوان یک پیشرو در صنعت زیبایی تثبیت کرده است و Babyliss را به گزینه‌ای مناسب برای کسانی که به دنبال راه حل‌های استایل حرفه‌ای هستند تبدیل کرده است.

3. سشوار لونیک مدل بی اچ دی 272 فیلیپس

سشوار لونیک مدل بی اچ دی 272 فیلیپس

خرید سشوار لونیک مدل بی اچ دی 272 فیلیپس

از آن‌جایی که خانم‌های جوان به مدل دادن و استایل کردن موهای خود علاقه دارند، یکی از هدیه‌های لاکچری برای ولنتاین می‌تواند سشوار باشد. یک سشوار خوب، از یک برند معتبر و معروف می‌تواند همسر یا دوست شما را به شدن شگفت‌زده کند.

سشوار لونیک مدل بی اچ دی 272 فیلیپس یک محصول فوق کاربردی است که خانم‌ها از استفاده از آن سیر نمی‌شوند. این سشوار 120 تا 200 سانتی‌متر سیم دارد که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. قابلیت تولید یون این سشوار هلندی از وز شدن و پریشانی موها جلوگیری می‌کند و در مجموع عملکرد دستگاه را بالا می‌برد.

ویژگی دیگری که این محصول را از دیگر سشوارها متمایز کرده است، سرعت باد آن است. سرعت بادی که سشوار لونیک مدل بی اچ دی 272 تولید می‌کند، تا 130 کیلومتر بر ساعت است که در نوع خود کاملا منحصر به فرد و خاص است. این محصول دارای 6 حالت برای تنظیم سرعت باد و دما است به دلخواه شما تغییر می‌کند. امیدواریم که با ارائه این توضیحات برای خرید این سشوار متقاعد شده باشید.

4. دستگاه بافت مو مدل توئیست سکرت یونیورسال

دستگاه بافت مو مدل توئیست سکرت یونیورسال

خرید دستگاه بافت مو مدل توئیست سکرت یونیورسال

دستگاه بافت مو یک دستگاه تخصصی است که برای فرآیند پیچیده ایجاد بافت مو طراحی شده است. این دستگاه‌ها معمولاً در صنعت زیبایی و آرایشی توسط متخصصان ماهر برای ادغام یکپارچه تارهای موی مصنوعی یا طبیعی در موهای موجود افراد استفاده می‌شوند. تازگی و جدید بودن این محصول، آن را به یک هدیه خاص تبدیل می‌کند.

در میان دستگاه‌های مختلف بافت مو، دستگاه بافت مو مدل توئیست سکرت یونیورسال به دلیل ویژگی‌های خاصی دارد یک هدیه ولنتاین لاکچری محسوب می‌شود. این محصول اماراتی دارای سری چرخشی برای انجام کار بافت مو به بهترین نحو است.

این دستگاه سیمی به طول یک متر دارد که استفاده و کاربرد آن را راحت می‌کند. برای استفاده از این محصول به 2 باطری قلمی آلکالاین احتیاج دارید. 2 گیره موجود در این محصول برای نگه داشتن موها کاربرد دارد و 3 دکمه موجود در روی دستگاه، برای خاموش کردن و تغییر جهت چرخش سری ابزار بافت مو استفاده می‌شود.

5. لیزر بدن مدل آی پی ال لوما سری 9000 بی آر آی958/00 فیلیپس

لیزر بدن مدل آی پی ال لوما سری 9000 بی آر آی958/00 فیلیپس

خرید لیزر بدن مدل آی پی ال لوما سری 9000 بی آر آی958/00 فیلیپس

در میان کادوهای مختلفی که برای هدیه دادن در روز ولنتاین وجود دارند یکی از خاص‌ترین و لاکچری‌ترین آن‌ها، دستگاه لیزر بدن است. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه ولنتاین گرون برای پارتنر خود هستید، بی شک لیزر بدن مدل آی پی ال لوما سری 9000 بی آر آی958/00 فیلیپس بهترین گزینه برای شما است.

استفاده از این دستگاه لیزر، شما را از مراجعه به مراکز لیزر راحت می‌کند و خودتان به راحتی می‌توانید در خانه از آن استفاده کنید. سری‌های مختلف موجود در این دستگاه لیزر هر کدام کار متفاوتی را انجام می‌دهند و برای بخش خاصی از بدن طراحی شده‌اند.

بعنوان مثال از جمله سری‌های موجود در این دستگاه می‌توان به نوک صورت، نوک زیر بغل و نوک بدن اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها هوشمند هستند. این دستگاه دوام بسیار بالایی دارد و دارای 450000 فلاش است. دوام این دستگاه لیزر برابر با عمر لامپ 39 سال است.

6. اتو مو سری 7000 بی اچ اس 752/00 فیلیپس

اتو مو سری 7000 بی اچ اس 752/00 فیلیپس

خرید اتو مو سری 7000 بی اچ اس 752/00 فیلیپس

در بین لوازمی که می‌توانید بعنوان کادو ولنتاین لاکچری برای پارتنر خود بخرید، یکی از انتخاب‌هایی که وجود دارد اتو مو است. اتو مو سری 7000 بی اچ اس 752/00 فیلیپس یک محصول کاربردی است که خانم‌ها با کمک آن می‌توانند مدل‌های مختلفی را به موهایشان بدهند.

این محصول هلندی استفاده حرفه‌ای دارد و با داشتن تکنولوژی Thermo Shield، از موهای شما در برابر حرارت زیاد و آسیب دیدن محافظت می‌کند. علاوه بر این، تکنولوژی یون‌های معدنی نیز آسیب UV را به حداقل می‌رساند.

اتو مو سری 7000 بی اچ اس 752/00 از برند فیلیپس، به دلیل قابلیت‌های زیادی که دارد، مانع از موخوره شدن موها در اثر حرارت زیاد می‌شود. با کمک این محصول می‌توانید موهای خود را صاف، فر و حالت‌دار کنید و از بابت آسیب به موها هیچ نگرانی نداشته باشید.

7. برس حرارتی رایس جی اچ دی

برس حرارتی رایس جی اچ دی

خرید برس حرارتی رایس جی اچ دی

برس حرارتی رایس جی اچ دی به این دلیل در لیست 20 هدیه ولنتاین لاکچری برای خانم‌ها قرار دارد که به طور باورنکردنی شما را به یک استایلیست حرفه‌ای مو تبدیل می‌کند. این محصول انگلیسی از برند Ghd علاوه بر صاف کردن موها به آن‌ها حجم نیز می‌دهد و سبب پرپشت به نظر رسیدن موها می‌شود.

این برس از ریشه موها را پردار و حجم‌دار می‌کند و به دلیل حالت گرد، علاوه بر صافی سبب حالت‌دار شدن موها نیز می‌شود. برخلاف برخی از برس‌های حرارتی، برس حرارتی رایس جی اچ دی، برای موهای نازک نیز قابل استفاده است و حالت دلخواه را به آن‌‌ها می‌دهد.

این برس مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی ghd "predictive ultra-zone" است. این فناوری یکی از ویژگی‌های موجود در برخی از محصولات GHD، به ویژه صاف کننده‌های مو است. این فناوری برای حفظ سطح حرارت ثابت در سراسر صفحات حالت دهنده طراحی شده است و با ضخامت و سرعت حالت دادن موهای شما سازگار است. پین‌های نایلونی 5 میلی‌متری نیز باعث می‌شود موها از نزدیک‌ترین فاصله از ریشه حالت‌دار شوند.

8. ست هدیه د وت ست آندرسد زنانه 2 عددی کوزس

ست هدیه د وت ست آندرسد زنانه 2 عددی کوزس

خرید ست هدیه د وت ست آندرسد زنانه 2 عددی کوزس

ست هدیه رژ لب 2 عددی کوزس مدل د وت ست آندرسد یک محصول لاکچری برای هدیه ولنتاین به همسر یا دوست شما است. این ست هدیه دارای 2 عدد رژ لب جامد و مایع است که هم به تنهایی و هم به صورت جداگانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ویژگی آن را به یک هدیه ولنتاین لاکچری تبدیل کرده است.

اقلام موجود در این گیفت ست شامل، رژ لب جامد براق وت استیک کوزس و رژ لب مایع براق اویل گلاس کوزس است. اگر پارتنر شما عاشق رژ لب است و می‌خواهید هدیه‌ای به او بدهید که متفاوت باشد می‌توانید این گیفت ست متفاوت را هدیه دهید. اسید هیالورونیک موجود در این محصولات آب و رطوبت را به پوست جذب می‌کند و سبب قفل شدن هیدراتاسیون پوست لب می‌شود.

9. ست هدیه دایموند چست آو بیوتی استارز زنانه 12 عددی شارلوت تیلبری

ست هدیه دایموند چست آو بیوتی استارز زنانه 12 عددی شارلوت تیلبری

خرید ست هدیه دایموند چست آو بیوتی استارز زنانه 12 عددی شارلوت تیلبری

اگر به دنبال خرید یک گیفت ست حرفه‌ای، لاکچری و در عین حال اقتصادی هستید، بی شک یکی از بهترین گزینه‌ها، ست هدیه دایموند چست آو بیوتی استارز زنانه 12 عددی شارلوت تیلبری است. این ست 12 تکه برای هر خانمی جذاب و هیجان‌انگیز است و از هدیه گرفتن آن احساس رضایت می‌کند.

از جمله اقلام موجود در این ست هدیه می‌توان به کرم مرطوب کننده و آبرسان مجیک، سایه چشم مدادی کالر کیمیلیون شارلوت تیلبری، اسپری فیکس آرایش ایر براش شارلوت تیلبری، ریمل چشم حجم دهنده پیلو تالک پوش آپ لشز شارلوت تیلبری، رژ لب جامد مات وگان رولووشن شارلوت تیلبری، هایلایتر مایع هالیوود بیوتی لایت واند شارلوت تیلبری، ژل ابرو برو فیکس شارلوت تیلبری، مداد لب مات پیلو تالک لیپ چیت مینی، سرم پوست ضد چروک مجیک سرم کریستال الیکسیر، پرایمر درخشان کننده صورت وندر گلو، مداد چشم جامد ضد آب راک ان کهل و روغن لب مجیک لیپ اویل کریستال الیکسیر اشاره کرد.

تقریبا هر آنچه که خانم‌ها برای میکاپ روزانه و حرفه‌ای به آن نیاز دارند در این ست هدیه وجود دارد. برای اطلاع از رنگ و مشخصات هر محصول روی لینک بالا کلیک کنید و به صفحه محصول بروید. تمام محصولات موجود در این ست هدیه از برند مشهور شارلوت تیلبری هستند و همین نام محصولات را لاکچری و باکیفیت کرده است.

10. ست هدیه ویث هپینس زنانه 3 عددی لانکوم

ست هدیه ویث هپینس زنانه 3 عددی لانکوم

خرید ست هدیه ویث هپینس زنانه 3 عددی لانکوم

گیفت ست بعدی که بعنوان هدیه ولنتاین می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، ست هدیه ویث هپینس زنانه 3 عددی لانکوم است. محصولات آرایشی و عطری موجود در این ست هدیه از برند معروف و شناخته شده لانکوم هستند و این برند جز برندهای فوق‌العاده با کیفیت محسوب می‌شود.

اقلام موجود در این ست هدیه شامل، ریمل چشم حجم دهنده مینی هیپنوز نویر برس نوک تیز لانکوم، مینیاتوری لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکوم 4 میل و مایع سرم پوست ضد چروک اکتیوتینگ کانسنتریت لانکوم مینی 10 میل است.

عطر مینیاتوری موجود در این ست هدیه، رایحه شیرین و گرمی دارد و مناسب استفاده خانم‌های شیک‌پوش و خاص پسند است. سرم مایع موجود نیز برای پوست‌های خشک، معمولی و حساس قابل استفاده است و سبب از بین بردن چین و چروک‌ها می‌شود. محصول آخر نیز حجم و بلندی فوق‌العاده‌ای به مژه‌ها می‌بخشد و برای مژه‌های کوتاه و نازک نیز قابل استفاده است.

11. ست هدیه بام بام جت ست زنانه مردانه 4 عددی سول دو ژانیرو

ست هدیه بام بام جت ست زنانه مردانه 4 عددی سول دو ژانیرو

خرید ست هدیه بام بام جت ست زنانه مردانه 4 عددی سول دو ژانیرو

اگر می‌خواهید به پارتنر خود نشان دهید که ارزش و اهمیت زیادی برای او قائل هستید، ست هدیه بام بام جت ست زنانه مردانه 4 عددی سول دو ژانیرو، بهترین انتخاب برای هدیه ولنتاین است. این ست از یک عدد کرم بدن سفت کننده و صاف کننده برزیلین بام بام، یک عدد شاور ژل (شامپو بدن) کرمی مرطوب کننده و آبرسان برزیلین، یک عدد بادی میست خوش بو کننده بدن بریزیلین کراش 62 زنانه مردانه و یک کیف قابل حمل تشکیل شده است.

این ست هدیه مناسب افرادی است که به بهداشت و مراقبت از بدن خود و شریک زندگی خود اهمیت می‌دهند و همیشه تمیزی و پاکیزی را در اولویت قرار می‌دهند. ویژگی مهم دیگر این محصول یونیسکس بودن آن است، که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

12. ست هدیه مینیاتوری باکارات رژ 540 ادو پرفیوم و اکسترایت دی پارفام زنانه مردانه 2عددی میسون فرانسیس کورکجان

ست هدیه مینیاتوری باکارات رژ 540 ادو پرفیوم و اکسترایت دی پارفام زنانه مردانه 2عددی میسون فرانسیس کورکجان

خرید ست هدیه مینیاتوری باکارات رژ 540 ادو پرفیوم و اکسترایت دی پارفام زنانه مردانه 2عددی میسون فرانسیس کورکجان

خرید عطر بعنوان هدیه ولنتاین به شدت هیجان‌انگیز و سورپرایز کننده است، حال اگر این هدیه از یکی از برندهای معروف باشد این جذابیت جندین برابر بیشتر می‌شود. میسون فرانسیس کورکجان که یک برند معروف فرانسوی است یک عطر به شدت پرطرفدار دارد و آن هم باکارات رژ است.

برای برخی از افراد ممکن است قیمت باکارات رژ کمی بالا باشد ولی خوشبختانه این برند یک ست هدیه را ارائه کرده است که این مشکل را حل کرده است. بنابراین اگر دوست دارید یک هدیه لاکچری برای پارتنر خود بخرید، این ست هدیه فوق‌العاده است.

از جمله عطرهای مینیاتوری موجود در این ست هدیه می‌توان به باکارات رژ 540 اکسترایت دی پارفام زنانه و مردانه 5 میل و باکارات رژ 540 ادو پرفیوم زنانه و مردانه 5 میل اشاره کرد. این عطرهای مینیاتوری برای هر خانمی جذاب و جلب توجه کننده هستند.

13. دستگاه لیفت صورت و گردن لایف کوکو

 دستگاه لیفت صورت و گردن لایف کوکو

خرید دستگاه لیفت صورت و گردن لایف کوکو

یک هدیه ولنتاین غیرمنتظره و خاص که هر خانمی انتظار گرفتن آن را ندارد، دستگاه لیفت صورت و گردن است. دستگاه لیفت صورت و گردن لایف کوکو به دلیل ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم یک هدیه فوق‌العاده برای روز ولنتاین است.

این دستگاه لیفت علاوه بر پوست صورت برای لیفت گردن نیز کاربرد دارد و منافذ مسدود شده پوست را باز می‌کند. اگر این محصول را همراه با سرم‌ها و کرم‌های سفت کننده پوست استفاده کنید، به جذب بهتر محصولات کمک می‌کند.

ال ای دی موجود در این دستگاه لیفت، دارای نورهای آبی، قرمز و سبز است که هر کدام کار متفاوتی را برای پوست انجام می‌دهند. حالت نور آبی، متابولیسم پوست را تحریک می‌کند و پوست افتاده را به سمت بالا می‌کشد. حالت نور قرمز، با افزایش گردش خون در سلول‌های پوستی، آن را صاف و بدون چروک می‌کند. نور سبز نیز با تقویت سنتز کلاژن، عضلات منقبض پوست را شل و آرام می‌کند.

14. سایه چشم پودر مات پالت اسمارت کیکو میلانو

سایه چشم پودر مات پالت اسمارت کیکو میلانو

خرید سایه چشم پودر مات پالت اسمارت کیکو میلانو

سایه چشم پودر مات پالت اسمارت کیکو میلانو به دلیل رنگ‌های فوق‌العاده جذابی که دارد یکی از هدیه‌های مناسب برای ولنتاین است. این سایه چشم قدرت پوشانندگی بالایی دارد و روی پوست براق و ماسیده نمی‌شود. این پودر فشرده ماندگاری بالایی دارد و از برند محبوب ایتالیایی کیکو است.

این پالت سایه با 10 رنگ سایه چشم فشرده در پوشش‌های مختلف مرواریدی، مات و ساتن عرضه می‌شود. جلوه نهایی این سایه چشم مات و مخملی است و اپلیکاتور موجود در آن کار سایه زدن را راحت می‌کند. این سایه چشم طیف گسترده‌ای از سایه‌ها از روشن تا تیره را در برمی‌گیرد و به راحتی با هر آرایش و لباسی ست می‌شود.

15. کرم پودر اسکین فوکوس های کاوریج شیگلم

کرم پودر اسکین فوکوس های کاوریج شیگلم

خرید کرم پودر اسکین فوکوس های کاوریج شیگلم

کرم پودر اسکین فوکوس های کاوریج شیگلم در لیست 20 هدیه لاکچری ونتاین برای خانم‌ها قرار داده شده است، به این دلیل که طیف متنوعی از رنگ‌ها را در بر می‌گیرد و پوشانندگی فوق‌العاده بالا و شیکی دارد. این کرم پودر مخصوص نوع خاصی از پوست نیست و هر خانمی با هر جنس پوستی می‌تواند از آن استفاده کند. همین ویژگی کار خرید را برای آقایان ساده کرده است.

این محصول با پوشانندگی خوبی که دارد تمام، عیوب، نواقص و مشکلات پوستی را پوشش می‌دهد و ظاهر پوست را صاف و یکدست می‌کند. کرم پودر اسکین فوکوس های کاوریج شیگلم در برابر چربی و تعریق مقاومت بالایی دارد و بدون ماسیده شدن پوست را در طول روز مرطوب نگه می‌دارد.

16. رژ لب جامد مات چرمینگ اسکیپ لاکچریس کیکو میلانو

رژ لب جامد مات چرمینگ اسکیپ لاکچریس کیکو میلانو

خرید رژ لب جامد مات چرمینگ اسکیپ لاکچریس کیکو میلانو

کیکو میلانو یک برند ایتالیایی شناخته شده و محبوب است که اکثر خانم‌ها سعی می‌کنند از این برند، لوازم آرایشی خود را تهیه و خریداری کنند. رژ لب جامد مات چرمینگ اسکیپ لاکچریس از برند کیکو محصول پرفروشی است که امتحان خود را پس داده و می‌تواند یک هدیه ولنتاین مطمئن برای پارتنر شما باشد.

این رژ لب دارای روکش مخملی و فوق‌العاده مات است و لب‌های شما را زیبا و حجیم می‌کند. فرمول سبک و غنی از روغن زیتون این رژ لب باعث می‌شود تا روی لب‌ها ترک نخورد و به آرامی کشیده و ماندگار شود. بافت خامه‌ای این رژ لب استفاده از آن را ساده می‌کند و رایحه شکوفه پرتقال نیز سبب لذت‌بخش شدن آن می‌شود.

17. رژ لب جامد مات 12 ساعته پالت میبلین

رژ لب جامد مات 12 ساعته پالت میبلین

خرید رژ لب جامد مات 12 ساعته پالت میبلین

رژ لب جامد مات 12 ساعته پالت میبلین به دلیل داشتن رنگبندی متنوع و زیاد یکی از انتخاب‌های خوب برای هدیه ولنتاین است. این پالت رژ لب 8 رنگ متنوع و جذاب دارد که با انواع میکاپ‌ها و لباس‌ها ست می‌شود و ظاهر آن مات است.

ماندگاری 12 ساعته این رژ لب ماندگاری بلندمدت را تضمین می‌کند و مناسب استفاده در مهمانی‌ها است. تری گلیسیرید موجود در این پالت رژ لب، بافت پوست را نرم و لطیف می‌کند و رطوبت آن را حفظ می‌کند. تری گلیسیرید همچنین به بهبود پایداری و ماندگاری رژ لب نیز کمک می‌کند.

18. ریمل چشم حجم دهنده آل این وان شیگلم

ریمل چشم حجم دهنده آل این وان شیگلم

خرید ریمل چشم حجم دهنده آل این وان شیگلم

ریمل چشم حجم دهنده آل این وان شیگلم یک محصول همه کاره است که سبب حجم دادن و بلند کردن مژه‌ها می‌شود. این محصول دارای 2 سری با ظاهر متفاوت است که یکی از آن‌ها به مژه‌‌ها حجم می‌دهد و دیگری قد مژه را بلند‌تر می‌کند.

سری ساعت شنی این ریمل مژه‌های به هم چسبیده را از هم جدا می‌کند و سبب حجیم و ضخیم به نظر رسیدن تارهای مژه می‌شود. ماندگاری بالا ریمل چشم حجم دهنده آل این وان شیگلم آن را برای استفاده طولانی مدت مناسب می‌کند و زیر چشم نمی‌ریزد. با توجه به این ویژگی‌ها این ریمل می‌تواند یک هدیه ولنتاین لاکچری برای پارتنر شما باشد.

19. پنکیک مت فیوژن مات کیکو میلانو

 پنکیک مت فیوژن مات کیکو میلانو

خرید پنکیک مت فیوژن مات کیکو میلانو

کیکو میلانو یک برند لوازم آرایشی مطرح و شناخته شده است که بدون تردید هر خانمی از هدیه گرفتن لوازم آرایشی آن خوشحال می‌شود. پنکیک مت فیوژن مات کیکو میلانو به این دلیل که رنگبندی متنوع و جذابی دارد و برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است یک هدیه ولنتاین فوق‌العاده برای خانم‌ها است.

این پنکیک به دلیل ضدآب بودن برای مدت طولانی روی پوست باقی می‌ماند و ظاهر آرایش را چرب و کثیف نمی‌کند. مواد مغذی، ویتامین E و روغن آرگان موجود در این محصول، پوست را به خوبی تغذیه و تقویت می‌کنند.

20. سرم مژه و ابرو مولتی پپتید اوردینری

سرم مژه و ابرو مولتی پپتید اوردینری

خرید سرم مژه و ابرو مولتی پپتید اوردینری

سرم مژه و ابرو مولتی پپتید اوردینری یک هدیه لاکچری برای ولنتاین است به این دلیل که نشان دهنده اهمیت شما به سلامت و زیبایی طبیعی پارتنرتان است. این محصول تقویت کننده، وزن سبک و غلظت بالایی دارد و بعد از استفاده به سرعت جذب مژه و ابرو می‌شود.

این سرم تقویتی حاوی 11 ماده فعال کلیدی، از جمله استیل تتراپپتید-3 همراه با عصاره گل شبدر سبزه، عصاره برگ گیاه کاملیا سیننسیس (چای سبز)، عصاره کاج اروپایی، کلرید روی و یک مجموعه پپتیدی است.

در پایان باید بگوییم که در روز ولنتاین، از چیزهای معمولی فراتر بروید و یک هدیه‌ای را انتخاب کنید که بیانگر عشق و قدردانی شما از طرف مقابل‌تان باشد. صرف نظر از نوع محصول، انتخاب خود را به گونه‌ای شخصی‌سازی کنید که منعکس کننده ترجیحات همسرتان باشد و از هدیه گرفتن آن لذت ببرد.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید