یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
برای قرار عاشقانه ولنتاین این عطرها را بزنید

برای قرار عاشقانه ولنتاین این عطرها را بزنید

عطرهای مناسب قرار ولنتاین دارای ترکیبی هماهنگ از نت‌های عاشقانه، حسی و جذاب هستند که حس صمیمیت و اشتیاق را برمی‌انگیزند. این عطرها اغلب دارای نت‌های بالایی گلی مانند گل رز و یاسمن هستند که شروعی جذاب و دعوت کننده ایجاد می‌کنند. در واقع نت گلی عنصر جذاب عطرهای زنانه است. نت‌های گلی نماد عشق و زنانگی هستند.

عطرهای مردانه نیز معمولا دارای نت‌های چوبی و چرمی هستند که آن‌ها را خاص و فریبنده می‌کند. انتخاب درست و صحیح عطر برای قرار عاشقانه تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای روی پوشنده عطر و طرف مقابل می‌گذارد و خاطره دیدار را ماندگار و خاطره‌انگیز می‌کند. اگر به دنبال عطرهای زنانه و مردانه رمانتیک برای پوشیدن در روز ولنتاین هستید این مقاله مناسب شما است.

1. ادو پرفیوم لانکوم لا نویت ترزور اینتنس زنانه (La Nuit Tresor Intense Eau de Parfum for Women Lancome)

ادو پرفیوم لانکوم لا نویت ترزور اینتنس زنانه

خرید عطر لانکوم لا نویت ترزور اینتنس

La Nuit Trésor Intense از لانکوم به خاطر رایحه غنی و تندش معروف است. این عطر به طور معمول به صورت میوه‌ای و گلدار توصیف می‌شود، با ترکیبی از نت‌های مختلف که رایحه‌ای حسی و فریبنده ایجاد می‌کند. لا نویت ترزور اینتنس یک عطر کاملا جدید است که در سال 2022 به بازار عرضه شد. در نت ابتدایی این عطر رایحه گل رز به صورت تک نت به مشام می‌رسد. وجود نت گل رز این عطر را عاشقانه و زنانه کرده است.

این عطر در میانه خود دارای نت آلبالو است. نت آلبالو در عطرها جنبه متمایز و پر جنب و جوشی را در ترکیبات عطر ایجاد می‌کنند. وجود نت آلبالو اغلب با یک شخصیت بازیگوش و جوان در یک عطر همراه است. این نت می‌تواند حس سرگرمی و انرژی را برانگیزد. بنابراین انتخاب فوق‌العاده‌ای برای پوشیدن در مناسبت‌های خاص و یا هدیه دادن است.

با گذر از نت‌های ابتدایی و میانی به نت پایه عطر می‌رسیم. در نت ماندگار عطر، رایحه‌های بادام، وانیل و چوب به خوبی قابل استشمام است. این ادو پرفیوم زنانه فرانسوی است و رایحه آن گرم و شیرین آن مناسب استفاده در فصول خنک و سرد مانند پاییز و زمستان است.

Lancôme خط La Nuit Trésor خود را به عنوان مجموعه‌ای از عطرهای عاشقانه و پرشور مناسب برای مناسبت‌های خاص یا لباس شب معرفی می‌کند. اگر به دنبال یک عطر عاشقانه زنانه برای پوشیدن در روز ولنتاین هستید، این عطر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ویژگی دیگری که این عطر را مناسب قرارهای عاشقانه ولنتاین می‌کند، رمانتیک بودن آن است. این عطر علاوه بر بوی دلپذیر، رنگ قرمزی دارد که آن را بعنوان هدیه ولنتاین نیز مناسب می‌کند.

2. ادو پرفیوم دیزل لاوردوز رد کیس زنانه (Loverdose Red Kiss Eau de Parfum For Women Diesel)

ادو پرفیوم دیزل لاوردوز رد کیس زنانه

خرید عطر دیزل لاوردوز رد کیس

"Loverdose Red Kiss" یک ادو پرفیوم زنانه از برند ایتالیایی دیزل است. شیشه Loverdose Red Kiss به گونه‌ای طراحی شده است که موضوع یا مفهوم عطر را منعکس کند. ظاهر قلبی و قرمز این عطر نشان دهنده این موضوع است که می‌تواند یک عطر برای روز ولنتاین یا یک قرار عاشقانه و رمانتیک باشد.

لاوردوز رد کیس در خانواده عطرهای شرقی وانیلی قرار دارد و در سال 2015 به بازار عرضه شده است. نت‌های ابتدایی در این عطر شامل قند، انگور فرنگی سیاه، سیب و ترنج هستند. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی که از پوست میوه کاکائو، فندق، شکوفه پرتقال و زردآلو تشکیل شده است به مشام می‌رسد. در نت پایه و ماندگار لاوردوز رد کیس نیز رایحه‌های نعناع هندی و کهربا به صورت غالب هستند.

Diesel Loverdose Red Kiss تجربه اشتیاق افسارگسیخته را نوید می‌دهد و می‌گوید که آیا برای یک بوسه عالی (بوسه‌ای که قلب شما را به تپش می‌اندازد) آماده هستید. این عطر همچنین به عنوان یک سلاح اغوای انبوه و به عنوان یک افرودیزیاک خطرناک معرفی شده است. Loverdose Red Kiss عطری است مسحورکننده و خاص که قلب هر مردی را تسخیر می‌کند.

3. ادو پرفیوم دیور هیپنوتیک پویزن زنانه (Hypnotic Poison Eau de Parfum For Women Dior)

ادو پرفیوم دیور هیپنوتیک پویزن زنانه

خرید عطر دیور هیپنوتیک پویزن

"Hypnotic Poison Eau de Parfum" توسط دیور عطری است که متعلق به خط Hypnotic Poison است که بخشی از مجموعه گسترده‌تر Dior Poison است. این عطر شرقی وانیلی مناسب استفاده خانم‌ها است و در سال 2014 به بازار عرضه شده است.

نت‌های ابتدایی هیپنوتیک پویزن از شیرین بیان و بادام تشکیل شده‌اند. این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد. نت‌های میانی این عطر عبارتند از گل یاس و شکوفه پرتقال. نت‌های پایه نیز دارای رایحه‌های ماندار وانیل و دانه تونکا هستند.

شیشه قرمز و رمانتیک این عطر طرفداران زیادی در بین خانم‌های جوان دارد. ویژگی هیپنوتیزمی هیپنوتیک پویزن قادر است که سرسخت‌ترین آقایان را هم اغوا کند و به تسخیر خود در بیاورد. از این رو اگر به دنبال یک عطر برای استفاده در روز ولنتاین هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این عطر فوق‌العاده است.

4. ادو پرفیوم ژان پل گوتیه له بل زنانه (La Belle Eau de Parfum For Women Jean Paul Gaultier)

ادو پرفیوم ژان پل گوتیه له بل زنانه

خرید عطر ژان پل گوتیه له بل

له بل یک عطر زنانه از برند فرانسوی ژان پل گوتیه است که در سال 2019 وارد بازار شد. این ادو پرفیوم در گروه بویایی شرقی وانیل قرار دارد و یکی از عطرهای فوق‌العاده شیک برای استفاده در ولنتاین است. شیشه این عطر شبیه به بدن زنی شیک و مقدر است که با گردنبند طلایی آراسته شده است.

رنگ قرمز شیشه عطر La Belle جذابیت آن را چند برابر بیشتر کرده است. این عطر به شدت سکسی، زنانه و تحریک کننده است و شور و شور و شوق زندگی را در هر خانمی زنده می‌کند. نت ابتدایی این عطر از گلابی تشکیل شده است.

این نت مدت کوتاهی روی پوست باقی می‌ماند و با گذشت مدت زمان کوتاه جای خود را به نت قلبی می‌دهد. در میانه عطر نت خس خس خود نمایی می‌کند و مشام فرد پوشنده را پر می‌کند. له بل در نهایت با نت پایه و ماندگار وانیل به پایان می‌رسد. این عطر همچنین می‌تواند یک هدیه فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای هدیه دادن باشد.

5. ادو پرفیوم پرفیومز د مارلی دلینا زنانه (Delina Eau de Parfum For Women Parfums De Marly)

ادو پرفیوم پرفیومز د مارلی دلینا زنانه

خرید عطر پرفیومز د مارلی دلینا

Parfums de Marly یک برند عطری لوکس است که به خاطر رایحه‌های باکیفیت و پیچیده خود شناخته شده است. این برند اغلب از دربار سلطنتی فرانسه در قرن 18 و دنیای سوارکاری الهام می‌گیرد. یکی از عطرهای معروف و شناخته شده این برند، دلینا است. این عطر در خانواده عطرهای گل‌دار قرار دارد و محصول سال 2017 است.

رایحه آرامش‌بخش و زنانه دلینا آن را به یکی از انتخاب‌ها برای پوشیدن در روز ولنتاین تبدیل کرده است. نت‌های ابتدایی این عطر از سرخالو، ریواس، ترنج و جوز هندی تشکیل شده است. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نت قلبی عطر خودنمایی می‌کند. این نت شامل گل رز، گل صد تومانی، مشک و وانیل است. دلینا در نهایت با نت پایه پشم کشمیر، بخور، چوب سدر و خس خس به پایان می‌رسد.

6. پارفوم تام فورد بلک ارکید زنانه و مردانه (Black Orchid Parfum for Women and Men Tom Ford)

پارفوم تام فورد بلک ارکید زنانه و مردانه

خرید عطر تام فورد بلک ارکید

عطر تام فورد بلک ارکید یک عطر شناخته شده و محبوب است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. این عطر بیشتر برای خانم‌هایی طراحی شده است که از رایحه‌های متمایز و خاص استقبال می‌کنند. علاوه بر این ویژگی‌های خاص موجود در این عطر آن را برای پوشیدن در مناسبت‌های خاص نیز مناسب کرده است.

اگر می‌خواهید برای قرار ولنتاین آماده شوید یا قصد خرید هدیه ولنتاین برای همسرتان را دارید که خودتان هم بتوانید از آن استفاده کنید، این عطر گزینه مناسبی برای شما است. عطر تام فورد بلک ارکید پرفیوم یک عطر گلی کهربایی زنانه و مردانه است که در سال 2020 به بازار عرضه شد. این عطر به دلیل یونیسکس بودن به مشام اکثر آقایان خوش می‌آید.

نت‌های ابتدایی این عطر ترافل و آلو هستند و بعد از گذشت مدت کوتاه ناپدید می‌شوند. در میانه عطر رایحه‌های شراب رام، گل یلانگ یلانگ و گل ارکیده سیاه مشام را پر می‌کنند. نت پایه نیز شامل تک نت نعناع هندی است. ترکیب احساسی نت‌های گل ارکیده و شراب رام موجود در این عطر یونیسکس به شخصیت مجلل و مرموز آن کمک می‌کند.

7. ادو پرفیوم گرلن شالیمار زنانه (Shalimar Eau de Parfum For Women Guerlain)

ادو پرفیوم گرلن شالیمار زنانه

خرید عطر گرلن شالیمار

عطر شالیمار یک عطر کلاسیک از خانه گرلن است و از زمان خلقت خود نمادی از ظرافت و پیچیدگی جاودانه بوده است. شالیمار Guerlain اغلب با طراحی بطری متمایز و نمادین آن شناخته می‌شود. این بطری با یک درپوش آبی تزئین شده و از معماری باغ‌های شالیمار الهام گرفته شده است.

شالیمار اولین بار توسط Guerlain در سال 1925 معرفی شد و از آن زمان به یکی از مشهورترین و ماندگارترین عطرهای این برند تبدیل شده است. این عطر به واسطه داشتن شخصیت مجلل و احساسی به یکی از عطرهای مناسب برای ولنتاین تبدیل شده است.

شالیمار اغلب یک عطر کلاسیک در نظر گرفته می‌شود که برای مناسبت‌ها و رویدادهای خاص مناسب است. ویژگی شرقی و جاودانه این عطر، آن را به انتخابی همه کاره برای کسانی که قدردان رایحه‌های غنی و فریبنده هستند تبدیل می‌کند.

نت ابتدایی شالیمار از ترنج، مرکبات، لیمو ترش زرد، نارنگی ماندارین و چوب سدر تشکیل شده است. در میانه عطر به نت قلبی می‌رسیم که شامل گل زنبق، گل رز، گل یاسمن سفید، نعناع هندی و خس خس است. شالیمار در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار ترشح گربه زباد، چرم، مشک، بخور، صمغ جاوشیر، دانه تونکا، وانیل و چوب صندل به پایان می‌رسد.

8. ادو پرفیوم ایوسن لورن لهوم اولتیم مردانه (L Homme Ultime Eau de Parfum For Men Yves Saint Laurent - YSL)

ادو پرفیوم ایوسن لورن لهوم اولتیم مردانه

خرید عطر ایوسن لورن لهوم اولتیم

Ultime بهترین عطر از سری L'Homme است که Yves Saint Laurent تا به امروز منتشر کرده است. این عطر یکی از بهترین عطرها برای استفاده و هدیه در روز ولنتاین است. عطر مردانه L'Homme Ultime Eau de Parfum Yves Saint Laurent عطری است که در سال 2016 منتشر شد. ترکیب L'Homme Ultime به گونه‌ای طراحی شده است که رایحه‌ای پیچیده و مدرن باشد.

این عطر معمولا ترکیبی از نت‌ها را در خود دارد که عطری متعادل و متمایز ایجاد می‌کنند. به عنوان یک عطر مردانه، L'Homme Ultime برای مردانی طراحی شده است که از یک رایحه پیچیده و مدرن استقبال می‌کنند. این عطر برای طیف وسیعی از گروه‌های سنی مناسب است و می‌توان آن را هم به صورت غیررسمی و هم برای مجالس رسمی‌تر پوشید.

در نت ابتدایی این عطر تلخ مردانه رایحه‌های ترنج، گریپ فروت، هل و زنجبیل به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر که از گل شمعدانی، گل رز، سیب و گیاه مریم گلی تشکیل شده است فضا را پر می‌کند. لهوم اولتیم در نهایت با نت‌های پایه چوب کشمیر، چوب سدر و خس خس به پایان می‌رسد.

9. ادو پرفیوم موسکینو توی بوی مردانه (Toy Boy Eau de Parfum for Men)

ادو پرفیوم موسکینو توی بوی مردانه

خرید عطر موسکینو توی بوی

عطر Toy Boy توسط Moschino یک عطر چوبی و تند مردانه است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی که از دانه فلفل صورتی، گلابی، صمغ لامی و ترنج تشکیل شده است به مشام می‌رسد. در میانه عطر به نت‌ها قلبی می‌رسیم که شامل گل رز، گل کتان، گل مگنولیا است. نت پایه نیز از پشم کشمیر، کهربا و چوب صندل تشکیل شده است.

به هیچ عنوان نباید این عطر را از روی بطری آن قضاوت کنید. از آن‌جایی که روز ولنتاین با گل رز همراه است، عطر Toy Boy دقیقا حس این روز را با مردانه‌ترین عطر گل رز ارائه می‌دهد. رایحه منحصر به فرد و پویا موجود در شیشه عطر Toy Boy آن را به خاص‌ترین عطر در چند سال اخیر تبدیل کرده است که نباید آن را از دست داد. این عطر را برای قرارهای عاشقانه خود بزنید تا دل هر خانمی را به دست آورید.

10. اکستریت د پارفوم نیشان هسیوات زنانه و مردانه (Hacivat Extrait de Parfum for Women and Men Nishane)

اکستریت د پارفوم نیشان هسیوات زنانه و مردانه

خرید عطر نیشان هسیوات

Hacivat یک عطر محبوب و پرطرفدار از خانه عطر گرانبها و لوکس نیشانه ترکیه است. سه نت برجسته این عطر عبارتند از گریپ فروت زرد خوش طعم، آناناس آبدار و خزه درخت بلوط که به نوعی یادآور جنگل‌های سبز است. با توجه به ویژگی‌های خاص موجود در عطر، هسیوات یک عطر عاشقانه مردانه برای استفاده در روز ولنتاین است. در واقع شما با استفاده از عطر هیسوات لذت عشق و عاشقی را تجربه خواهید کرد.

این عطر یونیسکس که از سایه بازی در فرهنگ‌های دور و کهن الهام می‌گیرد، به فرد پوشنده کمک می‌کند تا رویای خود را زندگی کند. از جمله نت‌های موجود در این عطر ترکیه‌ای می‌توان به چوب سدر، نعناع هندی، گل یاسمن سفید و چوب اشاره کرد.

11. ادو پرفیوم گوچی اینتنس عود مردانه/زنانه (Intense Oud Eau de Parfum For Women And Men Gucci)

ادو پرفیوم گوچی اینتنس عود مردانه/زنانه

خرید عطر گوچی اینتنس عود

یک دلیل مهم برای استفاده از عطر اینتنس عود برای قرار ولنتاین این است که آقایان با پوشیدن این عطر، احساس شیک و باکلاس بودن می‌کنند. این عطر به دلیل داشتن رایحه بسیار اغواکننده و احساسی بهترین عطر برای روز ولنتاین است. آقایان با پوشیدن این عطر احساس اعتماد به نفس و غرور بیشتری پیدا می‌کنند.

اینتنس عود به دلیل داشتن نت‌های بیشتر مردانه یک انتخاب محبوب برای آقایان شیک‌پوش و خاص‌پسند است. از جمله نت‌های موجود در این عطر می‌توان به بخور، چوب عود، چرم، صمغ کندر، کهربا و چوب اشاره کرد. این عطر شرقی در سال 2016 وارد بازار شد. یونیسکس بودن اینتنس عود، جذابیت آن را چندین برابر کرده است.

12. ادو پرفیوم ژان پل گوتیه له مال له پارفوم مردانه (Le Male Le Parfum Eau de Parfum for Men)

ادو پرفیوم ژان پل گوتیه له مال له پارفوم مردانه

خرید عطر ژان پل گوتیه له مال له پارفوم

خط عطر "Le Male" یکی از محبوب‌ترین و نمادین‌ترین مجموعه عطرهای ژان پل گوتیه برای مردان است. این عطر به شکل نیم تنه مردی مشکی پوش است که قدرت و اقتدار را به رخ می‌کشد. این عطر شرقی که در سال 2020 به بازار عرضه شد در مدت کوتاه توانست طرفداران زیادی به دست بیاورد.

وجود نت هل و چوب در ترکیب این عطر آن را به یک عطر گرم و صمیمی تبدیل کرده است. از این رو له مال له پارفوم می‌تواند یک انتخاب مناسب برای پوشیدن در روز ولنتاین و یا هدیه روز ولنتاین باشد. از دیگر نت‌های جذاب موجود در این عطر می‌توان به اسطوخودوس، گل زنبق، وانیل و نت‌های شرقی اشاره کرد.

13. ادو پرفیوم مونت بلنک اکسپلورر مردانه (Explorer Eau de Parfum For Men Mont Blanc)

ادو پرفیوم مونت بلنک اکسپلورر مردانه

خرید عطر مونت بلنک اکسپلورر

اکسپلورر مونت بلنک یک عطر چوبی آروماتیک است که به دلیل داشتن رایحه تلخ و گرم مناسب استفاده آقایان است. این عطر چوبی، مردان جستجوگر را از سرتاسر دنیا به شروع یک سفر حسی هیجان‌انگیز دعوت می‌کند. رایحه این عطر شباهت زیادی به کرید اونتوس دارد ولی در مقایسه با آن قیمتی کاملا مناسب و مقرون به صرفه دارد.

با توجه به رایحه خاص و شیک این عطر و همین‌طور قیمت مقرون به صرفه آن، مونت بلنک اکسپلورر می‌تواند یک عطر خوب برای استفاده در قرار عاشقانه ولنتاین باشد. این عطر نتیجه هوش و هنر عطرسازان بزرگی همچون جوردی فرناندز، الیور پسچنوکس و آنتونیه میسون دیو است. نکته مهم دیگر این است که هر مردی از هدیه گرفتن این عطر هم خوشحال و ذوق‌زده می‌شود.

با اولین اسپری از این عطر روی پوست رایحه‌های ترنج، دانه فلفل صورتی و گیاه مریم گلی به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر ظاهر می‌شود. این نت سرشار از رایحه‌های چرم و خس خس است که عطر را مردانه و تلخ می‌کند. مونت بلنک اکسپلورر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار عنبر مصنوعی آمبروکسان و نعناع هندی به پایان می‌رسد.

14. ادو تویلت بولگاری بولگاری من مردانه (Bvlgari man Eau de Toilette For Men)

ادو تویلت بولگاری بولگاری من مردانه

خرید عطر بولگاری بولگاری من

Bvlgari Man در ابتدا در سال 2010 به بازار عرضه شد و در دسته عطرهای شرقی چوبی قرار گرفت. نت‌های ابتدایی این عطر از برگ بنفشه، گل لوتوس، ترنج و گلابی تشکیل شده است. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نت میانی با رایحه‌های خس خس، چوب، چوب کشمیر، چوب صندل، کهربا و روغن سیپریول یا ناگارموتا به مشام می‌رسد. بولگاری من در نهایت با رایحه‌های عسل، مشک، صمغ بنزوئین و دانه تونکا به پایان می‌رسد.

این عطر بولگاری دارای رایحه تند، چوبی و گلی است که ترکیبی عالی ایجاد می‌کند و دختران این بو را روی بدن شما دوست خواهند داشت. با توجه به خاص بودن رایحه این عطر برای خانم‌ها، بولگاری من معمولا در ست هدیه ولنتاین قرار می‌گیرد. این عطر کاملا شیک و مدرن است، به همین دلیل می‌تواند گزینه مناسبی برای آقایان جوان و هم برای دیگران باشد. با پوشیدن این عطر در روز ولنتاین می‌توانید بهترین خودتان باشید.

در پایان امیدواریم که از عطرهای معرفی شده خوش‌تان آمده باشد و با کمک این مقاله راحت‌تر بتوانید عطر ولنتاین خود را تهیه کنید. این عطرها جزء بهترین هدیه‌ها برای روز عشق به حساب می‌آیند و بدون شک هر خانم یا آقایی از استشمام آن‌ها روی بدن شما لذت می‌برد.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید