یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
لوازم آرایشی برای میکاپ ست رنگ سال 2024

لوازم آرایشی برای میکاپ ست رنگ سال 2024

ست کردن لوازم آرایشی با یک رنگ خاص مانند رنگ سال شامل انتخاب محصولات آرایشی است که مکمل یا هماهنگ با رنگ انتخاب شده باشند. از آن‌جایی که رنگ سال 2024 هلویی است، در این مقاله محصولات آرایشی را به شما معرفی کردیم که دارای این طیف رنگ هستند و به خوبی با لباس‌هایتان ست می‌شوند. توصیه می‌کنم مقاله رژ لب‌های با رنگ سال و عطرهای با بو و رنگ سال 2024 را نیز بخوانید.

1. رژ گونه استیکی اسنچ ان شیگلم

رژ گونه استیکی اسنچ ان شیگلم

خرید رژ گونه استیکی اسنچ ان شیگلم

Sheglam یک برند آرایشی معروف سنگاپوری است که در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات این برند، رژ گونه استیکی اسنچ ان شیگلم است که در 4 رنگ زیبا و پرکاربرد موجود است. این رژ گونه استیکی برای نوع پوست‌ها قابل استفاده است و جلوه نهایی طبیعی برای پوست ایجاد می‌کند.

ساختار این محصول جامد است و به دلیل داشتن ویتامین E به خوبی روی پوست می‌خوابد و پوست را خشک نمی‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رژ گونه می‌توان به فاقد پارابن بودن و خاصیت شاداب کنندگی، درخشان کنندگی و ماندگاری بالا اشاره کرد. در قسمت انتهایی این رژ گونه یک براش کوچک تعبیه شده است که با کمک آن می‌توان رژ گونه را روی پوست پخش کرد.

بافت سبک و مخملی رژ گونه استیکی اسنچ ان شیگلم به خوبی روی پوست قرار می‌گیرد و جلو پیری پوست را می‌گیرد. این رژ گونه کاملا بدون حساسیت است و به دلیل داشتن روغن جوجوبا، مانع از خشک شدن پوست می‌شود. رنگ هلویی این محصول به خوبی با رنگ سال ست می‌شود.

2. رژ گونه پودری گلدن رز

رژ گونه پودری گلدن رز

خرید رژ گونه پودری گلدن رز

نام تجاری گلدن رز نامی مشهور و معتبر در دنیای لوازم آرایشی است که به دلیل تعهد خود به ارائه محصولات زیبایی با کیفیت بالا که نیازها و ترجیحات مختلف مصرف کنندگان را برآورده می‌کند، شناخته می‌شود. این برند دارای طیف گسترده‌ای از لوازم آرایشی، از جمله رژ لب، سایه چشم، کرم پودر، لاک ناخن و اقلام مراقبت از پوست است که هر کدام به دقت فرموله شده‌اند تا بالاترین استانداردهای کیفیت را رعایت کنند.

یکی از محصولات پرفروش این برند، رژ گونه پودری گلدن رز است. این رژ گونه قدرت پوشانندگی بالایی دارد و برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است. بعد از استفاده از این محصول صورت‌تان جلوه مات و طبیعی دارد. بافت نرم، لطیف و ابریشمی این رژ گونه به خوبی روی پوست می‌خوابد و پوشش خوبی ایجاد می‌کند.

این رژ گونه رنگبندی زیبا و متنوعی دارد که امکان ست کردن با لباس و رژ لب را برای مصرف کننده فراهم می‌کند. ویژگی پودری این محصول به ویژه برای خانم‌هایی که پوست چرب و روغنی دارند مفید و کاربردی است.

3. پنکیک مت فیوژن مات کیکو میلانو

پنکیک مت فیوژن مات کیکو میلانو

خرید پنکیک مت فیوژن مات کیکو میلانو

KIKO Milano یک برند ایتالیایی لوازم آرایشی است که در سال 1997 توسط استفانو پرکاسی تاسیس شد. KIKO Milano طیف متنوعی از محصولات آرایشی و زیبایی از جمله رژ لب، سایه چشم، کرم پودر، پنکیک و اقلام مراقبت از پوست را ارائه می‌دهد.

در بین محصولات تولیدی این برند، پنکیک مت فیوژن مات کیکو میلانو به این دلیل که دارای پنکیک ست رنگ است، توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. این محصول همان‌طور که از نامش مشخص است جلوه نهایی مات دارد و روی انواع پوست‌ها قابل استفاده است.

این محصول حاوی ویتامین E و آرگان است و به همین دلیل پوست را تغذیه و تقویت می‌کند. ماندگاری بالا و ضد آب بودن پنکیک مت فیوژن مات کیکو میلانو، عامل دیگری است که به موفقیت این محصول می‌افزاید. این پنکیک به هیچ عنوان پوست را خشک و خشن نمی‌کند.

4. پنکیک مات فول کاوریج بلورینگ کیکو میلانو

پنکیک مات فول کاوریج بلورینگ کیکو میلانو

خرید پنکیک مات فول کاوریج بلورینگ کیکو میلانو

پنکیک مات فول کاوریج بلورینگ کیکو میلانو محصول دیگری از برند پرطرفدار کیکو میلانو است که برای پوست‌های مختلط و چرب طراحی شده است. قدرت پوشانندگی این پنکیک بالا است و جلوه نهایی آن روی پوست مات است.

پودر فشرده موجود در بسته‌بندی پنکیک مات فول کاوریج بلورینگ کیکو میلانو تا 16 ساعت روی پوست باقی می‌ماند و هیچ تغییری نمی‌کند. این محصول در 18 رنگ جذاب و متنوع موجود است که به راحتی با لباس و دیگر لوازم آرایشی ست می‌شود.

5. سایه چشم مایع مات الکسیر چاکلت رولوشن

سایه چشم مایع مات الکسیر چاکلت رولوشن

خرید سایه چشم مایع مات الکسیر چاکلت رولوشن

Revolution Beauty که معمولاً با نام Revolution شناخته می‌شود، به عنوان یک برند لوازم آرایشی برجسته و مبتکر ظاهر شده است. این برند به دلیل عاری از ظلم به حیوات و وگان بودن طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است.

سایه چشم مایع مات الکسیر چاکلت رولوشن یک سایه چشم پرکاربرد است و به دلیل داشتن طیف متنوعی از رنگ‌ها نیاز تمام افراد را برطرف می‌کند. این پالت شکلاتی شکل دارای 16 رنگ جذاب و زیبا است که امکان ست کردن با لوازم آرایش و لباس را فراهم می‌کند.

این سایه چشم را روی انواع پوست‌ها از خشک گرفته تا چرب می‌توانید استفاده کنید. این محصول پودری است و جلوه نهایی آن مات است. ماندگاری بالا و بدون تست حیوانی بودن از برترین ویژگی‌های سایه چشم مات الکسیر چاکلت رولوشن است.

این محصول علاوه بر سایه چشم بعنوان هایلایتر، کانتور و زیرساز قابل استفاده است. رنگ‌های موجود در این پالت دارای تناژ خنثی و گرم است و میزان پیگمنت آن بسیار زیاد است. براش موجود در این پالت، امکان استفاده آسان و راحت را برای فرد ایجاد می‌کند.

6. سایه چشم پودر طبیعی پامکین اسپایس سکند اسلایس تو فیسد

سایه چشم پودر طبیعی پامکین اسپایس سکند اسلایس تو فیسد

خرید سایه چشم پودر طبیعی پامکین اسپایس سکند اسلایس تو فیسد

Too Faced یک برند آرایشی مشهور و مبتکر آمریکایی است که با رویکرد عجیب و غریب و جذاب خود در آرایش، جایگاه مشخصی در صنعت زیبایی ایجاد کرده است. Too Faced که در سال 1998 توسط Jerrod Blandino و Jeremy Johnson تأسیس شد، به دلیل زیبایی بازیگوش و زنانه‌اش، که با بسته‌بندی زیبا، رنگ‌های پر جنب و جوش و نام‌های پر زرق و برق مشخص می‌شود، به سرعت محبوبیت پیدا کرد.

سایه چشم پودر طبیعی پامکین اسپایس سکند اسلایس تو فیسد یکی از محصولات پرطرفدار این برند است. این پالت سایه دارای 18 رنگ مات و شاین است و به شکل پودر فشرده است. ماندگاری بالا یکی از ویژگی‌های مهم این سایه چشم، زیبا به هیچ عنوان از روی پلک جابه‌جا نمی‌شود و زیر چشم نمی‌ریزد.

7. رژ لب جامد مات ماندگاری بالا پاور بولت هدی بیوتی

رژ لب جامد مات ماندگاری بالا پاور بولت هدی بیوتی

خرید رژ لب جامد مات ماندگاری بالا پاور بولت هدی بیوتی

هدی بیوتی یک برند لوازم آرایشی محبوب است که توسط هنرمند و تأثیرگذار زیبایی، هدا کتان تأسیس شده است. رژ لب مات Power Bullet یکی از محصولات این برند است که به دلیل ماندگاری طولانی و روکش مات شناخته شده است. این رژ لب در 22 رنگ زیبا و متنوع موجود است و به راحتی با هر چیزی ست می‌شود.

این محصول قدرت پوشانندگی بالایی دارد و جلوه نهایی آن مات است. ماندگاری بالا، ضدحساسیت بودن، فاقد پارابن و آبرسانی خوب از بااهمیت‌ترین ویژگی‌های این رژ لب جامد است. پیگمنت این رژ لب بالا است و رنگدانه‌های قوی آن به خوبی به پوست لب می‌چسبد و زیبایی خاصی ایجاد می‌کند.

در ساخت رژ لب جامد مات ماندگاری بالا پاور بولت هدی بیوتی از هیچگونه مواد حساسیت‌زایی مانند گلوتن، لانولین، آنتی بیوتیک، نیکل، سویا و پروپیلن گلایکول استفاده نشده است و به همین دلیل برای استفاده نوجوانان ایمن و بدون خطر است. این رژ لب در نهایت نمای کاملا مات و کلاسیک را روی لب‌ها ایجاد می‌کند.

8. رژ لب جامد مات نود لوک گلدن رز

رژ لب جامد مات نود لوک گلدن رز

خرید رژ لب جامد مات نود لوک گلدن رز

رژ لب جامد مات نود لوک یک رژ لب باکیفیت از برند ترکیه‌ای گلدن رز است. رنگ‌های نود این رژ لب به خوبی با دیگر لوازم آرایشی و لباس‌ها ست می‌شود. رژ لب مات نود لوک قدرت پوشانندگی بالایی دارد و حاوی ویتامین E است. این رژ لب در 3 رنگ نود و جذاب موجود است.

در پایان به خاطر داشته باشید که، آرایش نوعی ابراز وجود است و هیچ قانون سختگیرانه‌ای برای آن وجود ندارد. در این مقاله تعدادی لوازم آرایشی را به شما معرفی کردیم که به راحتی با رنگ سال ست می‌شوند. امیدواریم محتوا برای شما مفید بوده باشد و با استفاده از این محصولات احساس اعتماد به نفس و زیبایی بیشتری داشته باشید.

محصولات مرتبط
بالم لب آبرسان براق شین اسکرین اولترا ویولتUltra Violetteامکان ارسال فوری
۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان
flamingo
flamingo
اسفنج آرایشی فلاولس فینیش لورا مرسیرLaura Mercierامکان ارسال فوری
۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان
۱ عددی
کرم پودر ب ب لنIdun 
۲,۰۷۷,۰۰۰ تومان
شماره 404
شماره 404
شماره402
شماره402
شماره 403
شماره 403
هایلایتر مون داست اکلیلی کالیستاCallista 
۳۲۶,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
شماره 04
شماره 04
شماره 01
شماره 01
+۱
تنوع
پرایمر صورت پرپ + پرایم مکMac 
۴,۴۸۵,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
سایه چشم پودر مات کالیستاCallistaامکان ارسال فوری
۴۱۱,۰۰۰ تومان
۴ رنگ
سایه چشم پودر مات دو رنگ کالیستاCallistaامکان ارسال فوری
۳۴۴,۰۰۰ تومان
ES70
ES70
ES80
ES80
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید