یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین رژ لب‌ها برای ست کردن با رنگ سال 2024

بهترین رژ لب‌ها برای ست کردن با رنگ سال 2024

در قلمرو زیبایی و مد، ماندن در مد، نه تنها شامل پذیرفتن جدیدترین استایل‌ها است، بلکه گنجاندن رنگ سال در زندگی عادی و معمول است. انتخاب رنگ رژ لب مناسب که مکمل رنگ تعیین شده سال باشد، ظاهری مدرن به آرایش و میکاپ شما می‌بخشد.

امسال که رنگ سال هلویی انتخاب شده است، زدن رژ لب با رنگ سال به جذابیت شما می‌افزاید. در این مقاله تعدادی رژ لب هلویی را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رنگ رژ لب‌تان را با رنگ سال ست کنید. پیش از شروع بد نیست نگاهی به مقالات عطر با رنگ سال 2024 و لوازم آرایشی برای ست با رنگ سال نیز بیندازید.

1. رژ لب جامد براق آبرسان پاور بولت هدی بیوتی

رژ لب جامد براق آبرسان پاور بولت هدی بیوتی

خرید رژ لب جامد براق آبرسان پاور بولت هدی بیوتی

هدی بیوتی یک برند لوازم آرایشی محبوب است که توسط هنرمند آرایشی و تأثیرگذار زیبایی، هدا کتان تأسیس شده است. این برند به دلیل محصولات با کیفیت بالا و رویکرد نوآورانه خود در زیبایی، شهرت قابل توجهی به دست آورده است. یکی از رژ لب‌های محبوب برند هدی بیوتی، رژ لب جامد براق آبرسان پاور بولت است که رنگ‌های متنوع و جذاب زیادی دارد.

رنگ هلویی این محصول به راحتی با لباس‌های رنگ سال ست می‌شود و جذابیت خاصی به چهره شما می‌بخشد. این محصول دارای جلوه براق است و با داشتن ویتامین‌های ،C E و A به تقویت پوست لب کمک می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این رژ لب جامد فاقد پارابن و فاقد تست حیوانی بودن آن است. از دیگر ویژگی‌های موجود در این محصول که آن را فوق‌العاده کرده است می‌توان به ماندگاری بالا، تقویت کنندگی، آبرسانی و نرم کنندگی پوست لب اشاره کرد.

2. رژ لب جامد طبیعی مواد معدنی طبیعی اسمارت فیوژن کیکو میلانو

رژ لب جامد طبیعی مواد معدنی طبیعی اسمارت فیوژن کیکو میلانو

خرید رژ لب جامد طبیعی مواد معدنی طبیعی اسمارت فیوژن کیکو میلانو

Kiko Milano یک برند معروف لوازم آرایشی ایتالیایی است که از زمان آغاز به کار خود در سال 1997 در صنعت زیبایی جایگاه قابل توجهی داشته است. Kiko Milano با تعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت‌های مقرون به صرفه، مشتریان وفاداری را در سراسر جهان به دست آورده است. یکی از رژ لب‌های پرطرفدار این برند، رژ لب جامد طبیعی مواد معدنی طبیعی اسمارت فیوژن است.

رژ لب جامد اسمارت فیوژن، یک رژ لب غنی و مغذی است و با بافت کرمی که دارد لب‌ها را برای مدت طولانی نرم و لطیف نگه می‌دارد. اگر به دنبال رژ لب با رنگ سال هستید این رژ لب به شما کمک می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به پیگمنت غنی، جلوه براق و منعکس کننده نور، سازگاری با پوست و فرمولاسیون فاقد پارابن و فاقد تست حیوانی اشاره کرد.

3. رژ لب جامد مات ماندگاری بالا ولوت پشن کیکو میلانو

رژ لب جامد مات ماندگاری بالا ولوت پشن کیکو میلانو

خرید رژ لب جامد مات ماندگاری بالا ولوت پشن کیکو میلانو

رژ لب جامد مات ماندگاری بالا ولوت پشن کیکو میلانو، یک محصول ایتالیایی است که قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد. بافت کرمی این محصول به راحتی روی پوست لب کشیده می‌شود و به لب‌ها جلوه‌ای مات و جذاب می‌بخشد. درب این رژ لب به صورت مغناطیسی بسته می‌شود و همین قابلیت ماندگاری طولانی‌تر محصول را تضمین می‌کند. این رژ لب 31 رنگ پرکاربرد دارد و دست شما را در انتخاب و خرید کاملا باز می‌گذارد.

4. رژ لب جامد مات ماندگاری بالا کیسینگ فالن هات لیپز شارلوت تیلبری

رژ لب جامد مات ماندگاری بالا کیسینگ فالن هات لیپز شارلوت تیلبری

خرید رژ لب جامد مات ماندگاری بالا کیسینگ فالن هات لیپز شارلوت تیلبری

شارلوت تیلبری یک برند زیبایی مشهور و تحسین شده جهانی است که مظهر تجمل و زرق و برق است. این برند توسط آرایشگر معروف شارلوت تیلبری در سال 2013 تأسیس شد و به سرعت به نمادی از پیچیدگی در صنعت زیبایی تبدیل شد. یک رژ لب پرطرفدار از این برند انگلیسی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، رژ لب جامد مات ماندگاری بالا کیسینگ فالن هات لیپز است.

این رژ لب دارای جلوه مات و قدرت پوشانندگی بسیار بالایی است. انواع ویتامین‌های موجود در این محصول و وگن بودن آن، سلامت لب‌ها را تضمین می‌کند و باعث می‌شود که مشتریان با خیال راحت از این رژ لب استفاده کنند. این محصول در 11 رنگ زیبا و پرکاربرد موجود است و با مشاهده رنگ‌ها مجذوب این محصول می‌شوید. با انتخاب رنگ هلویی این رژ لب به راحتی می‌توانید رنگ رژ لب‌تان را با رنگ هلویی لباس ست کنید.

5. رژ لب مایع براق لیفتر گلاس میبلین

رژ لب مایع براق لیفتر گلاس میبلین

خرید رژ لب مایع براق لیفتر گلاس میبلین

Maybelline که در سال 1915 توسط توماس لیل ویلیامز تأسیس شد، به عنوان یکی از نمادین‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای زیبایی در سطح جهانی است. Maybelline که به خاطر محصولات آرایشی نوآورانه و در دسترس خود مشهور است، نقشی اساسی در شکل دادن به صنعت زیبایی ایفا کرده است. یکی از محصولات پرفروش این برند در لاین رژ لب، رژ لب مایع براق لیفتر گلاس است. این رژ لب در 15 رنگ جذاب در دسترس است و در بین آن‌ها رنگ هلویی جذاب نیز وجود دارد.

رژ لب‌های مایع یک محصول آرایشی محبوب و همه کاره هستند که به دلیل خواص متمایز خود که آن‌ها را از رژ لب‌های جامد سنتی متمایز می‌کنند، شناخته شده‌اند. یکی از ویژگی‌های کلیدی این محصولات فرمول مایع آن‌ها است که معمولاً ترکیبی از موم، روغن و رنگدانه هستند. این قوام مایع اجازه استفاده آسان و دقیق را می‌دهد و ایجاد پوششی یکنواخت روی لب‌ها را تضمین می‌کند.

رژ لب مایع براق لیفتر گلاس نیز این ویژگی‌ها را دارد و حاوی اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک به دلیل توانایی آن در حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست، یک ماده محبوب در محصولات مراقبت از پوست است. گنجاندن اسید هیالورونیک به طور بالقوه می‌تواند سطح ظریفی از آبرسانی به لب‌ها را فراهم کند و باعث شود که لب‌ها احساس راحتی بیشتری داشته باشند و کمتر مستعد خشکی شوند.

6. رژ لب مایع براق ادیکت لیپ ماکسی مایزر دیور

رژ لب مایع براق ادیکت لیپ ماکسی مایزر دیور

خرید رژ لب مایع براق ادیکت لیپ ماکسی مایزر دیور

دیور، یک برند لوکس فرانسوی معتبر و نمادین، به عنوان نمونه‌ای از ظرافت و پیچیدگی در دنیای لوازم آرایش ایستاده است. این برند که در سال 1946 توسط کریستین دیور تأسیس شد، از آن زمان به بعد مترادف با مد لباس شد و صنعت مد و زیبایی را متحول کرد. طیف متنوع محصولات این برند شامل کرم پودر، رژ لب‌های مجلل و سایه چشم‌های فریبنده است که همگی نشان از مهارت و کیفیت دقیق برند دارند.

رژ لب مایع براق ادیکت لیپ ماکسی مایزر دیور یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که در 15 رنگ جذاب موجود است. قدرت پوشانندگی بالا این رژ لب مایع به خوبی تمام سطح لب را می‌پوشاند و برای مدت طولانی بدون تغییر باقی می‌ماند. ویژگی مایع بودن این محصول باعث جلوه براق لب‌ها می‌شود و به راحتی می‌توان آن را روی رژ لب‌های جامد استفاده کرد.

7. رژ لب مایع براق ماندگاری بالا ادیکت لیپ کالر دیور

رژ لب مایع براق ماندگاری بالا ادیکت لیپ کالر دیور

خرید رژ لب مایع براق ماندگاری بالا ادیکت لیپ کالر دیور

Dior Addict Lip Glow یک محصول محبوب لب است که به دلیل فرمول درخشان و ماندگارش شناخته شده است. این رژ لب مایع بخشی از خط Dior Addict است که بر ارائه رنگی شاداب و طبیعی با احساس آبرسانی و راحتی تمرکز دارد. Lip Glow مخصوصاً به دلیل توانایی آن در افزایش رنگ طبیعی لب‌های شما و در عین حال براق بودن آن مورد توجه قرار گرفته است.

این رژ لب مایع، ظاهری درخشان و براق به لب‌ها می‌بخشد و آن‌ها را شاداب و سرزنده نشان می‌دهد. این فرمول به گونه‌ای طراحی شده است که ماندگاری طولانی داشته باشد و تضمین کند که رنگ لب شما در طول روز زنده باقی می‌ماند. رژ لب مایع دیور با ترکیبات مرطوب کننده غنی می‌شود تا لب‌های شما را هیدراته نگه دارد و از خشکی آن‌ها جلوگیری کند.

یکی از جنبه‌های منحصر به فرد این محصول توانایی آن در واکنش با شیمی طبیعی لب‌های شما است و سایه‌ای سفارشی ایجاد می‌کند که رنگ پوست شما را تکمیل می‌کند. بافت سبک و راحت این محصول، پوشیدن آن را در تمام طول روز بدون احساس سنگینی یا چسبندگی امکان‌پذیر می‌کند. رژ لب مایع براق ماندگاری بالا ادیکت لیپ کالر در 6 رنگ جذاب و زیبا در ریحا موجود است.

8. رژ لب مایع براق اسنشال دریپ آر ای ام بیوتی

رژ لب مایع براق اسنشال دریپ آر ای ام بیوتی

خرید رژ لب مایع براق اسنشال دریپ آر ای ام بیوتی

R.E.M Beauty یک برند آرایشی برجسته است که با تعهد خود به کیفیت، نوآوری و فراگیر بودن، جایگاهی برجسته در صنعت زیبایی برای خود ایجاد کرده است. این برند به مواد تشکیل دهنده بدون ظلم به حیوانات و اخلاقی خود می‌بالد و تضمین می‌کند که هر محصول با استانداردهای اخلاقی مدرن مطابقت دارد. یکی از محصولات این برند، رژ لب مایع براق اسنشال دریپ است.

این رژ لب در 4 رنگ جذاب و پرفروش موجود است و رنگ هلویی آن به خوبی با رنگ سال 2024 ست می‌شود. این محصول پوشانندگی معمولی دارد و جلوه نهایی آن براق است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رژ لب مایع می‌توان به درخشان کنندگی لب، مرطوب کنندگی لب و فاقد تست حیوانی بودن اشاره کرد. رژ لب مایع براق اسنشال دریپ آر ای ام بیوتی، فرموله شده با مشتقاتی از روغن نارگیل است و هیچگونه حس چسبندگی ایجاد نمی‌کند.

9. رژ لب مدادی مات ولوت د پنسل بورژوآ

رژ لب مدادی مات ولوت د پنسل بورژوآ

خرید رژ لب مدادی مات ولوت د پنسل بورژوآ

Bourjois، یک برند آرایشی مشهور با تاریخچه‌ای غنی است که در سال 1863 توسط بازیگر فرانسوی ژوزف آلبرت پونسین تاسیس شد. از آن زمان به بعد این برند فرانسوی به یک حضور نمادین در صنعت زیبایی تبدیل شده است. یکی از رژ لب‌های پرفروش این برند، رژ لب مدادی مات ولوت د پنسل است. این محصول در 5 رنگ زیبا و جذاب در دسترس است.

این رژ لب مدادی و مات قدرت پوشانندگی بالایی دارد و برای مدت زمان طولانی روی پوست لب باقی می‌ماند. فرمول سبک و روان این محصول به راحتی روی پوست لب می‌لغزد و رنگدانه را روی پوست به جای می‌گذارد. ظاهر مدادی این محصول استفاده از آن را راحت‌تر کرده است و به راحتی می‌توانید کار رژ لب و خط لب را با آن انجام دهید.

در پایان از شما ممنونیم که در این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم محصولات معرفی شده به قدر کافی برای شما جذاب بوده باشد و با کمک آن‌ها بتوانید استایل شخصی خودتان را بسازید و راحت‌تر بتوانید رژ لب رنگ سال را پیدا کنید.

محصولات مرتبط
بالم لب آبرسان براق شین اسکرین اولترا ویولتUltra Violetteامکان ارسال فوری
۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان
flamingo
flamingo
رژ لب جامد براق لیپ شاین آر ام اس بیوتیrms beautyامکان ارسال فوری
۲,۱۶۵,۰۰۰ تومان
bloom
bloom
بالم لب کرم بروله طبیعی نرم کننده وازلینVaselineامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۵۹,۰۰۰ تومان۱۵۰,۰۰۰ تومان
۷ میل
بالم لب توت فرنگی براق مرطوب کننده نیوآNiveaامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۲۵,۰۰۰ تومان۲۱۵,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب هلو براق آبرسان لبلوLabelloامکان ارسال فوری
۲۵۱,۸۸۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب هندوانه براق آبرسان لبلوLabelloامکان ارسال فوری
۲۳۶,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
مداد لب مات ماتیتتا دبوراDeborahامکان ارسال فوری
۲۳۶,۰۰۰ تومان
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا ولوت شونSCHON 
۳۸۵,۰۰۰ تومان
شماره M21
شماره M21
شماره M22
شماره M22
شماره M31
شماره M31
+۵
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا رژبزهRouge baiser 
۶۳۸,۰۰۰ تومان
شماره 713
شماره 713
شماره 809
شماره 809
شماره 711
شماره 711
+۱۹
تنوع
رژ لب مایع مات ویتامینه نوتNote 
۴۴۷,۰۰۰ تومان
شماره 414
شماره 414
شماره 415
شماره 415
شماره 416
شماره 416
+۱۳
تنوع
مداد لب طبیعی ضد آب دبیDebbyامکان ارسال فوری
۹۱,۰۰۰ تومان
شماره 07
شماره 07
×شماره 01
شماره 01
×شماره 05
شماره 05
+۲
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید