یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی عطرهایی با رنگ سال 2024

معرفی عطرهایی با رنگ سال 2024

در سال 2024، رنگی که تخیل جمعی را مجذوب خود کرده و به عنوان مظهر ظرافت معاصر ظاهر شده، رنگ هلویی است. این رنگ گرم و لطیف به طور یکپارچه سرزندگی مرجان را با لطافت پاستیل ترکیب می‌کند و پالتی پیچیده و جذاب را ایجاد می‌کند که با حس خوش بینی و آرامش طنین‌انداز می‌شود.

به عنوان رنگ سال 2024، هلو به عنوان یک یادآور بصری برای پذیرش هر دو جنبه پر جنب و جوش و آرام زندگی عمل می‌کند و افراد را تشویق می‌کند تا زیبایی و آرامش را در تعادل ظریف بین جسارت و ظرافت پیدا کنند. در ادامه تعدادی عطر هلویی و عطر با رنگ سال را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید آن را با لباس‌ها و میکاپ این رنگی ست کنید.

1. ادو پرفیوم شنل الور زنانه (Allure Eau de Parfum for Women Chanel)

ادو پرفیوم شنل الور زنانه

خرید عطر شنل الور

عطر زنانه Allure Eau de Parfum در خانواده عطرهای شرقی وانیلی قرار می‌گیرد. عطرهای شرقی اغلب دارای نت‌های گرم، احساسی و عجیب و غریب هستند. عطر زنانه Allure Eau de Parfum برای کسانی طراحی شده است که از عطرهای ظریف و پیچیده استقبال می‌کنند. شنل الور که یک عطر نوستالژی است در سال 1999 به بازار عرضه شد.

بعد از اولین اسپری از این ادو پرفیوم رایحه‌های هلو، نارنگی ماندارین و ترنج را استشمام می‌کنید. این اولین نت عطر است که آغاز می‌شود. نت ابتدایی ماندگاری کمی دارد و بعد از گذشت مدت زمان کوتاه جای خود را به نت میانی می‌دهد. این نت از رایحه‌های گلی همچون گل یاسمن سفید، گل مگنولیا، خس خس، گل رز، شکوفه پرتقال، گل صدتومانی و گل لوتوس تشکیل شده است.

ادو پرفیوم شنل الور زنانه در نت پایه با رایحه‌‌های وانیل و چوب سدر به پایان می‌رسد. تعریف ساده‌ای که در مورد این عطر وجود دارد این است که، مقاومت در برابر این ادو پرفیوم غیرممکن است. عطر الور از برند شنل نه تنها دارای نت هلو است بلکه رنگ آن نیز هلویی و شبیه و به رنگ سال 2024 است.

2. ادو پرفیوم سالواتور فراگامو اموزیون زنانه (Emozione Eau de Parfum For Women Salvatore Ferragamo)

ادو پرفیوم سالواتور فراگامو اموزیون زنانه

خرید عطر سالواتور فراگامو اموزیون

عطر زنانه Salvatore Ferragamo Emozione عطری است که توسط برند مد لوکس ایتالیایی Salvatore Ferragamo ایجاد شده است. این ادو پرفیوم در سال 2015 به بازار عرضه شد و سازنده آن Alberto Morillas است. این عطر در نت ابتدایی دارای رایحه‌های ترنج، گل زنبق، گل رز و هلو است. این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد.

اموزیون در نت میانی یا قلبی از گل ارغوان و گل صدتومانی تشکیل شده است. با گذر از این دو نت، نهایت به نت ماندگار عطر می‌رسیم که مدت طولانی‌تری روی پوست باقی می‌ماند. این نت شامل رایحه‌های مشک، چرم جیر و نعناع هندی است. Emozione اغلب به عنوان عطر مشک‌دار و گلی طبقه‌بندی می‌شود، زیرا نت‌های گلی را با ته رنگ مشکی ترکیب می‌کند.

3. ادو پرفیوم مونت بلنک لیدی امبلم زنانه (Lady Emblem Eau de Parfum For Women Mont Blanc)

ادو پرفیوم مونت بلنک لیدی امبلم زنانه

خرید عطر مونت بلنک لیدی امبلم

ادو پرفیوم لدی امبلم عطری است از برند فرانسوی Montblanc، که در سال 2015 به بازار عرضه شد. این ادو پرفیوم در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد و رایحه آن شیرین و معتدل است. نت ابتدایی این عطر زنانه از گل رز، هلو، انگور فرنگی قرمز و مارمالاد تشکیل شده است.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر با رایحه‌های چوب صندل، نعناع هندی و چوب بلسان پالیساندر به مشام می‌رسد. این نت نیز مانند نت میانی ماندگاری زیادی ندارد و به سرعت ناپدید می‌شود. بعد از تبخیر شدن نت میانی، نت پایه عطر ظاهر می‌شود. این نت نیز شامل تمشک و مشک است.

4. ادو پرفیوم کارتیه لا پانتیر زنانه (La Panthere Eau de Parfum For Women Cartier)

ادو پرفیوم کارتیه لا پانتیر زنانه

خرید عطر کارتیه لا پانتیر

"La Panthère" یک عطر محبوب برای زنان است که توسط جواهرساز و ساعت‌ساز لوکس فرانسوی Cartier ساخته شده است. این ادو پرفیوم مدیترانه‌ای گل‌دار در سال 2014 به بازار عرضه شد. این عطر فرانسوی توسط Mathilde Laurent ساخته شده است. رایحه کارتیه لا پانتیر شیرین و معتدل است. در نت ابتدایی این عطر رایحه‌های میوه‌های خشک، ریواس، توت فرنگی، بادیان رومی و ترنج به مشام فرد پوشنده می‌رسد.

این نت ماندگاری زیادی ندارد و به سرعت تبخیر می‌شود. در ادامه عطر، نت قلبی آن آزاد می‌شود. این نت از گل گاردنیا، گل رز، گل یلانگ یلانگ، شکوفه پرتقال و گلابی تشکیل شده است. لا پانتیر در آخر با نت‌های پایه و ماندگار خزه درخت بلوط، مشک، نعناع هندی و چرم به پایان می‌رسد. La Panthère به خاطر رایحه گلی و الهام گرفته از پلنگ معروف است. این عطر رایحه‌ای پیچیده و ظریف است که ذات یک زن آزاده و پرشور را تسخیر می‌کند.

این عطر از تصویر یک پلنگ الهام گرفته شده است که منعکس کننده ویژگی‌های یک زن قوی، با اعتماد به نفس و برازنده است. پلنگ از اوایل قرن بیستم نماد کارتیه بوده است. La Panthere Eau de Parfum برای خانم‌هایی طراحی شده است که از عطرهای مجلل و ماندگار استقبال می‌کنند. لا پانتیر برای کسانی که به دنبال ترکیبی از نت‌های گلی، میوه‌ای و مشک هستند، هاله‌ای جذاب و زنانه ایجاد می‌کند.

5. ادو پرفیوم لانکوم ترزور لومینوس زنانه (Tresor Lumineuse Eau de Parfum for Women)

ادو پرفیوم لانکوم ترزور لومینوس زنانه

خرید عطر لانکوم ترزور لومینوس

عطر ترزور لومینوس لانکوم عطری است شرقی گل‌دار برای زنان که در سال 2013 به بازار عرضه شد. این عطر در نت بالایی از پرالین تشکیل شده است. با تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر که از رز دمشک و برگ بنفشه تشکیل شده است به مشام می‌رسد. نت پایه و ماندگار عطر نیز از وانیل، چوب، مشک و چوب صندل تشکیل شده است.

6. ادو تویلت دیور جادور این جوی زنانه (J Adore In Joy Eau de Toilette For Women Dior)

ادو تویلت دیور جادور این جوی زنانه

خرید عطر دیور جادور این جوی

"J'adore In Joy" عطری از دیور است که به طور خاص یک ادو تویلت برای زنان است. این عطر بخشی از مجموعه عطرهای J'adore است که به خاطر رایحه‌های ظریف و مجلل خود شناخته شده است. تنوع "In Joy" برای برانگیختن حس شادی و نشاط طراحی شده است. این عطر اغلب ترکیبی از نت‌های گلی و میوه‌ای است که رایحه‌ای شاداب و سرزنده را ایجاد می‌کند.

ادو تویلت زنانه جادور این جوی در سال 2017 به بازار عرضه شد و توسط Francois Demachy ساخته شده است. نت ابتدایی عطر از نمک تشکیل شده است. این نت ماندگاری کمی دارد و به سرعت ناپدید می‌شود. نت پایه جادور این جوی شامل گل یاسمن سفید، گل یلانگ یلانگ، بهار نارنج و گل مریم است. این عطر در نت پایه با رایحه ماندگار و غالب هلو به پایان می‌رسد.

7. ادو تویلت جیونچی داهلیا دیوین زنانه (Dahlia Divin Eau de Toilette For Women Givenchy)

ادو تویلت جیونچی داهلیا دیوین زنانه

خرید عطر جیونچی داهلیا دیوین

عطر Dahlia Divin توسط Givenchy عطری است گلی میوه‌ای برای زنان که در سال 2015 به بازار عرضه شد. Eau de Toilette Dahlia Divin توسط François Demachy و Michel Almairac ساخته شده است. داهلیا دیوین در سال 2015 به بازار عرضه شد. Eau de Toilette Dahlia Divin به عنوان رایحه‌ای پیچیده و چند وجهی معرفی شده است که شما را با طراوت و شیرینی حسی به عنوان یک لباس مجلسی Haute Couture می‌پوشاند.

نت‌های ابتدایی این عطر از هلو، پرتقال خونی و انگور فرنگی سیاه تشکیل شده است. این نت ماندگاری کمی دارد و به سرعت از روی پوست تبخیر می‌شود. بعد از نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر که از گل یاس و گل رز تشکیل شده است به مشام می‌رسد. داهلیا دیوین در نت پایه با رایحه‌های ماندگار وانیل، نعناع هندی، چوب صندل و مشک به پایان می‌رسد.

8. ادو تویلت لانکوم لا ویسته بل له زنانه (La Vie Est Belle L Eau de Toilette For Women Lancome)

ادو تویلت لانکوم لا ویسته بل له زنانه

خرید عطر لانکوم لا ویسته بل له

"Lancôme La Vie Est Belle L'Eau de Toilette" عطری است برای زنان که توسط خانه لوکس لوازم آرایشی و عطر فرانسوی Lancôme ساخته شده است. این عطر در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و در سال 2014 به بازار عرضه شده است.

نت ابتدایی این عطر از بادام و مگنولیا تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی با رایحه‌های گل زنبق، نعناع هندی و گل‌های سفید به مشام می‌رسد. ادو تویلت لا ویسته بل له در نت پایه شامل رایحه‌های شکر خرد شده، پرالین، وانیل و دانه تونکا است.

9. ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل له زنانه (La Vie Est Belle L Eau de Parfum for Women Lancome)

ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل له زنانه

خرید عطر لانکوم لا ویسته بل له

"La Vie Est Belle" یک عطر محبوب زنانه توسط Lancôme است. La Vie Est Belle که در زبان انگلیسی به «زندگی زیباست» ترجمه می‌شود، به خاطر رایحه زیبا و زنانه‌اش معروف است. لانکوم این عطر را در سال 2012 روانه بازار کرد و به دلیل نت‌های شیرین و گلی خود به سرعت محبوبیت پیدا کرد.

این عطر با ترکیبی از نت‌های شیرین، میوه‌ای و گلی مشخص می‌شود. نت ابتدایی این عطر از انگور فرنگی سیاه و گلابی تشکیل شده است. در ادامه عطر، نت میانی یا قلبی عطر ظاهر می‌شود که شامل گل زنبق، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است. در نهایت نت پایه عطر به مشام می‌رسد. این نت از پرالین، وانیل، نعناع هندی و دانه تونکا تشکیل شده است.

در این مقاله از وبسایت ریحا شما را با تعدادی عطر با رنگ سال که دارای رنگ هلویی و یا نت هلو هستند آشنا کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما جذاب بوده باشد و از خواندن آن لذت برده باشید.

محصولات مرتبط
گابریل اسنس ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۱۶,۷۸۳,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
+۵
تنوع
باس د سنت فور هر ابسولوت ادو پرفیوم زنانهHugo Boss 
۱۸,۵۳۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
رز آلبا ادو پرفیوم زنانهAlexandre J 
۱۴,۱۴۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
جوی بای دیور ادو پرفیوم زنانهDior 
۱۰,۵۵۶,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
باس د سنت فور هر ادو تویلت زنانهHugo Boss 
۵,۷۱۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
نومید ادو پرفیوم زنانهChloe 
۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۵
تنوع
سولو لوئوه الا ادو پرفیوم زنانهLoewe تخفیف ویژه
۸,۷۰۱,۰۰۰ تومان۸,۱۵۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
۷۵ میل
عطر
+۲
تنوع
نیلایا ادو پرفیوم زنانهBvlgari 
۴۷,۹۰۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۸ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
میو میو لئو رزی ادو تویلت زنانهMiu Miu 
۸,۰۹۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۳
تنوع
کندی شوگر پاپ ادو پرفیوم زنانهPrada تخفیف ویژه
۷,۴۴۴,۰۰۰ تومان۵,۵۷۱,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
جادور این جوی ادو تویلت زنانه دیورDior 
۱۲,۲۳۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۳
تنوع
اسکندال - اسکندال ادو پرفیوم زنانه ژان پل گوتیهJean Paul Gaultier تخفیف ویژه
۷,۹۳۷,۰۰۰ تومان۶,۲۴۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۵۰ میل
عطر
+۵
تنوع
پرادا کندی گلاس ادو تویلت زنانهPrada تخفیف ویژه
۷,۴۰۱,۰۰۰ تومان۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۴
تنوع
باس د سنت فور هر اینتنس ادو پرفیوم زنانهHugo Boss 
۶,۲۶۳,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۸۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
باس د سنت فور هر ادیشن پارفوم زنانهHugo Boss 
۶,۳۶۳,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید