یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
متولدین دی ماه چه عطرهایی بزنند؟

متولدین دی ماه چه عطرهایی بزنند؟

آغاز ماه ژانویه و دی ماه با مناسبت‌های مختلفی مانند شب یلدا و کریسمس همراه است. شب یلدا، یک سنت باستانی ایرانی است که در آخرین شب آذرماه برگزار می‌شود. در این شب خانواده‌ها گرد هم جمع می‌شوند تا پیروزی نور بر تاریکی را جشن بگیرند.همگام با این جشن و آیین ایرانی، کریسمس هم که یک جشن جهانی بزرگ برای بزرگداشت تولد عیسی مسیح در فرهنگ غربی است که توسط مسیحیان در سراسر جهان برگزار می‌شود. کریسمس آغاز روزهای سال نو میلادی است.

در آغاز دی ماه و روزهای کریسمس هوا رو به سردی می‌رود و برای جبران این سرما باید به عطرهای زمستانی روی بیاوریم. شاید استفاده از یک عطر گرم و دی ماهی، خاطرات و حال و هوای تکرار نشدنی این روزها را در ذهن ما همیشگی کند. در مقاله عطرهای مطرح و منتخب زمستان 2022 و چگونه بهترین عطر زمستانی را انتخاب کنیم؟ شما را با عطرهای گرم و مناسب زمستان آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا با عطرهای سازگار با شخصیت و روحیات دی ماهی‌ها نیز آشنا شوید.

ویژگی افراد متولد دی ماه

افرادی که در ماه دی به دنیا می‌آیند اغلب ترکیب منحصر به فردی از ویژگی‌ها را نشان می‌دهند که منعکس‌کننده تأثیر ماه تولد آن‌ها است. افراد متولد دی، تمایل دارند که رفتاری منطقی‌تر و منضبط‌تر داشته باشند. این افراد هدف‌گرا، پیگیر و اغلب دارای ویژگی‌های رهبری قوی هستند. افراد متولد دی همچنین با ویژگی انعطاف‌پذیری و اراده خاصی مشخص می‌شوند که آن‌ها را در غلبه بر چالش‌ها و دستیابی به جاه‌طلبی‌های خود ماهر می‌کند.

چرا افراد متولد دی ماه از عطرهای گرم استفاده می‌کنند؟

متولدین ماه‌های سرد سال مانند دی، اغلب عطرهایی با رایحه‌های گرم و دلپذیر مانند وانیل، عنبر و مشک یا رایحه‌های تند مانند زنجبیل و نعنا را ترجیح می‌دهند. تصور می‌شود که این عطرها حس راحتی و گرما را القا می‌کنند که این می‌تواند به ویژه در هوای سرد جذاب باشد.

عطر ماه تولد دی

در هوای سردتر، حواس بویایی ما تقویت می‌شود و عطرهای گرم که اغلب با نت‌های غنی، عمیق و آرامش‌بخش مشخص می‌شوند؛ پیله‌ای از حواس درونی ایجاد می‌کنند که نه تنها روحیه را بالا می‌برند، بلکه به احساس خوب بودن نیز کمک می‌کنند. در آغوش گرفتن عطرهای گرم در فصل سرد فقط یک موضوع ترجیحی شخصی نیست. این یک راه متفکرانه و همه جانبه برای بهبود تجربه زمستانی فوق‌العاده با ایجاد یک ارتباط هماهنگ بین حواس بویایی ما و محیط فصلی است.

عطر ماه تولد دی

اگر شما هم جزء افراد متولد دی ماه هستید در ادامه همراه ما باشید تا شما را با 3 عطر سازگار با متولد دی زن و متولد دی مرد آشنا کنیم.

1. ادو پرفیوم ایت اند باب کپ د آنتیبس مردانه (Cap dAntibes Eau de Parfum for Men)

ادو پرفیوم ایت اند باب کپ د آنتیبس مردانه

خرید عطر ایت اند باب کپ د آنتیبس

EIGHT & BOB یک برند عطری خاص است که به خاطر رایحه‌های مجلل و منحصر به فرد خود شناخته شده است. Cap d'Antibes عطری است با الهام از ریویرای فرانسوی، به ویژه شبه جزیره زیبا و پر زرق و برق Cap d'Antibes. این عطر به خاطر نت‌های تازه و معطرش که ذات دریای مدیترانه را به تصویر می‌کشد، شهرت دارد.

Cap d'Antibes در سال 2014 به بازار عرضه شد. با اولین استفاده از این عطر رایحه‌های برگ بنفشه، درخت توس و نعناع قابل استشمام است. این نت به سرعت ناپدید می‌شود و جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد. نت میانی ایت اند باب کپ د آنتیبس از گیاهان سبز، خزه درخت بلوط و دارچین تشکیل شده است. کپ د آنتیبس در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب سدر، بخور و وانیل به پایان می‌رسد.

2. عطر کليو پاترا توکا زنانه (Cleopatra Tocca for women)

عطر دی

عطر کلئوپاترا بای توکا کلئوپاترا با رایحه گلی کهربا برای زنان طراحی شده است. کلئوپاترا در سال 2007 به بازار عرضه شد. نت‌های اولیه این عطر از گریپ فروت، انگور فرنگی سیاه، نت‌های سبز و کاسیس تشکیل شده است. این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. در نت میانی عطر رایحه‌های گل یاس، هلو و گل سرخ به مشام می‌رسد. نت‌های پایه نیز از مشک، نعناع هندی، عنبر و وانیل تشکیل شده است.

3. پرفیوم الیسیر امبر نومید اکستریت زنانه مردانه (Ambre Nomade Extrait de Parfum Women and Men Elisire)

پرفیوم الیسیر امبر نومید اکستریت زنانه مردانه

الیسیر امبر نومید اکستریت

عطر Ambre Nomade توسط Elisire عطری است کهربایی کهدر سال 2015 برای خانم‌ها و آقایان ساخته شده است.Ambre Nomade توسط Pierre Negrin و Franck Salzwedel ساخته شده است. در نت ابتدایی این عطر رایحه‌های زردآلو، زنجبیل، اسطوخودوس، رزماری، مریم گلی و سیب را استشمام می‌کنید. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر با رایحه‌های چوب سدر، صمغ لابدانیوم و گل یلانگ یلانگ ماداگاسکار ظاهر می‌شود. نت پایه و ماندگار عطر نیز نعناع هندی، الیبانوم، وانیل و مشک تشکیل شده است.

متولدین دی ماه معمولا به طبیعت خوش‌بین و شخصیت آزاده شهرت دارند. آن‌ها اغلب جویندگان دانش هستند که به سمت اکتشاف و تجربیات جدید کشیده می‌شوند. در این مقاله از وبسایت ریحا در موردعطرهای مناسب متولدین دی ماه صحبت کردیم. اگر در این ماه به دنیا آمده‌اید و یا برای فردی که متولد دی است به دنبال هدیه می‌گردید؛ با کمک این مقاله می‌توانید عطر دی مناسب خودتان را پیدا کنید.

منبع: scentbird

محصولات مرتبط
سرچ ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage تخفیف ویژه
۲۲,۲۹۳,۰۰۰ تومان۱۵,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
لینیج ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage 
۱۵,۱۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
گایدنس - گویدانس ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouageامکان ارسال فوری
۱۸,۸۴۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
الکتریک چری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۰,۱۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
+۲
تنوع
فور هر فوراور ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۱۱,۵۳۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
والایا ادو پرفیوم زنانه پرفیومز د مارلیParfums De Marly 
۱۸,۱۸۶,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
کنت استاپ لاوینگ یو ادو پرفیوم زنانه بای کیلیانBy Kilian 
۳۶,۲۶۳,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
مای وی پرفیوم زنانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۹,۸۰۱,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۱.۲ میل
سمپل
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
سونیک فلاور ادو پرفیوم زنانه مردانه روم 1015Room 1015 
۱۶,۲۸۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وای اینتنس ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL 
۷,۸۷۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
له ایریس د فت ادو پرفیوم زنانه مردانه جکس فت - ژاک فتJacques Fath 
۱۳۵,۳۱۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
رد کالرادو - کلرادو ادو پرفیوم زنانه مردانه ام میکالفM Micallef 
۳۰,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سادوناسو اکستریت پرفیوم زنانه مردانه ناسوماتوNasomatto 
۱۰,۸۵۱,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بیکاز ای ام فری اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کیل د لایتس اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سیراکوزا پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۰,۰۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید