یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین رایحه برای صبح، روز و شب

بهترین رایحه برای صبح، روز و شب

بویایی یک حس بسیار مهم است و به شما این امکان را می‌دهد که دنیای اطراف خود را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. درک نحوه تغییر حس بویایی در طول روز مفید است زیرا تاثیر زیادی بر احساسات شما می‌گذارد. اگرچه حس بویایی دقیقاً برای همه یکسان نیست اما به طور کلی، حساسیت شما نسبت به بوها در صبح کمتر و در عصرها بیشتر است. به خوبی درک نشده است که چرا حس بویایی به این شکل نوسان دارد و در طول روز تغییر می‌کند.

از نقطه نظر تکاملی، ممکن است داشتن حس بویایی بهتر در شب به اطمینان از سیری بیشتر در وعده عصرانه کمک کند یا ممکن است راهی برای افزایش میل جنسی باشد. همچنین می‌تواند انسان را از خطرات احتمالی قبل از خواب شبانه بیشتر آگاه کند. از طرفی دانستن اینکه چه زمانی حساسیت بویایی شما به اوج می‌رسد؛ می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه رایحه خود را بسازید. اافزایش حساسیت بویایی می‌تواند به شما کمک کنداز روغن‌های ضروری و معطربیشترین بهره‌مند شده و از لذت‌بخش‌ترین تجربه عطری لذت ببرید.

بهترین روایح برای صبح

بهترین روایح برای صبح

هنگامی که به یک نیروی تقویت کننده اضافی برای شروع صبح نیاز دارید، عطر می‌تواند بهترین دوست شما باشد. برخی از رایحه‌ها قدرت انرژی بخشیدن و طراوت‌بخشی را دارند و این عطرها برای ساعات اولیه که باید روز خود را به درستی شروع کنید عالی هستند. از جمله رایحه‌های خوب برای اول صبح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. لیمو

رایحه‌های مرکباتی مانند لیمو به راحتی تولید سروتونین را افزایش می‌دهند، خلق و خوی شما را تقویت می‌کنند و بلند شدن از خواب و حرکت را بسیار آسان‌تر می‌کنند.

2. نعنا تند

نعنا فقط برای خمیردندان نیست. هنگامی که رایحه روغن نعنا را در صبح پخش می‌کنید، از شروعی تمیز، تازه و شاد برای روز خود لذت خواهید برد.

3. رزماری

رایحه رزماری به طور کلی برای رفع خستگی عالی است و این ویژگی آن را برای شروع صبح و خوردن صبحانه ایده‌آل می‌کند. برای شروع صبح همچنین می‌توانید به دنبال ترکیبی باشید که حاوی رزماری و اکالیپتوس باشد تا یک درمان گیاهی داشته باشید.

روایح نشاط بخش

4. اکالیپتوس

وقتی صحبت از اکالیپتوس می‌شود، ترکیب روغن معطر اکالیپتوس، رزماری و مرکبات می‌تواند رایحه‌ای احیاکننده باشد.

5. ریحان

رایحه ریحان هنگام طلوع خورشید بسیار زیبا است. ریحان به خوبی با روغن‌های مرکباتی ترکیب می‌شود، اما حتی به تنهایی، ریحان به شما کمک می‌کند برای اول صبح تمرکز کنید. رایحه ریحان ذهن شما را تیزتر و بدن شما را پرانرژی‌تر می‌کند.

6. زنجبیل

رایحه زنجبیل در هر زمان از روز برای افزایش سریع انرژی عالی است و هر فردی دوست دارد با این عطر گرم، تند و پر جنب و جوش بیدار شود.

7. دارچین

رایحه دارچین به خصوص در پاییز و زمستان بسیار مناسب است. انتشار روغن دارچین زمینه را برای شروع یک روز شاد و دنج فراهم می‌کند. اکثر افراد دوست دارند که بعد از بیدار شدن از خواب رایحه دارچین را استشمام کنند.

بهترین رایحه‌ها برای بعدازظهر

در طول روز معمولا مشغول کار و فعالیت هستید، چه در محل کار باشید یا در خانه. بعد از اتمام کار و بعدازظهرها می‌تواند افت انرژی ناخوشایندی را به همراه داشته باشد، اما می‌توان با روش‌های صحیح با این مشکلات مقابله کرد. برای بعد از ظهر یک میان وعده سالم، چند حرکات کششی و عطر مناسب می‌تواند شما را به خوبی سرحال کند. در ادامه روایح مناسب برای سرحال کردن بعدازظهر را به شما معرفی می‌کنیم.

روایح بعدازظهر

1. گریپ فروت

روغن گریپ فروت نیروبخش و با طراوت است و سطح انرژی شما را افزایش می‌دهد. رایحه گریپ فروت همچنین می‌تواند به تعادل ذهن شما کمک کند و شما را از احساس تحریک بیش از حد یا غرق شدن در افکار دور کند.

2. وانیل

وانیل یکی از رایحه‌هایی است که می‌توانید برای استشمام در بعدازظهر انتخاب کنید. وانیل این توانایی را دارد که خلق و خوی شما را بهبود ببخشد و در عین حال شما را آرام کند. استشمام رایحه وانیل استرس و افسردگی را تسکین می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بقیه روز را به خوبی پشت سر بگذارید.

3. چای سبز

چای سبز دارای رایحه‌ای احیا کننده است که طراوت و انرژی را به شما می‌بخشد. ترکیب چای سبز و علف لیمو حسی نشاط‌آور و عجیب را به هر فضایی می‌بخشد.

بهترین رایحه‌ها‌ برای عصر

هنگامی که روز شروع به سپری شدن می‌کند، شما نیز به رایحه‌های مختلفی نیاز دارید تا به شما کمک کند آرام شوید. هزاران سال است که مردم از روغن‌های ضروری برای ایجاد آرامش و راحتی استفاده می‌کنند. همانطور که علم پیشرفت می‌کند، افراد بیشتری از رایحه درمانی برای مدیریت استرس و ایجاد یک خلق و خوی آرام استفاده می‌کنند. در ادامه روایح مختلفی که برای عصر مناسب هستند را به شما معرفی می‌کنید.

روایح عصر

1. بابونه

بابونه که اغلب با چای همراه است، به دلیل خواص آرامش‌بخش آن شناخته شده است. استشمام این رایحه شما را برای خواب آماده می‌کند.

2. گل سرخ

عطر دوست داشتنی و زیبای گل سرخ می‌تواند به تسکین اضطراب، افسردگی و استرس کمک کند. یک محیط با رایحه گل رز به شما کمک می‌کند تا زمانی که روتین آرامش بخش قبل از خواب خود را کامل می‌کنید، احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشید.

3. اسطوخودوس

اسطوخودوس به دلیل توانایی‌های تسکین دهنده‌اش مشهور است. اسطوخودوس همچنین دارای خواص تقویت‌کننده خلق و خو است. اسطوخودوس یک رایحه کلاسیک قبل از خواب است که شما را در کمترین زمان به خوابی آرام می‌برد. ترکیب روغن اسطوخودوس با رایحه‌هایی مانند میخک، چوب سدر، اکالیپتوس و چرم به خوبی متعادل می‌شود.

4. چوب سدر

رایحه چوب سدر برای عصرها عالی است. بوییدن چوب سدر مثل این است که پنجره‌هایتان را باز کنید و نسیم تازه‌ای وارد اتاق شود.

5. یاسمن

یاسمن رایحه‌ای عجیب و غریب است که نه تنها به افراد کمک می‌کند تا بهتر بخوابند، بلکه به بهبود خلق و خو نیز کمک می‌کند. استشمام رایحه یاسمن یک شب رویایی و زیبا را برای شما فراهم می‌کند.

در هر زمانی از روز که باشید، رایحه‌ای وجود دارد که شما دوست دارید آن را استشمام کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و از بوییدن این رایحه‌ها لذت ببرید.

منبع: aromatechscent

محصولات مرتبط
عود تالاس اف ایندیا معبد عرفانی هاری دارشانhari darshanامکان ارسال فوری
۱۴۵,۰۰۰ تومان
۱۵ گرم
عود اونتوس دارشانdarshanامکان ارسال فوری
۴۳,۰۰۰ تومان
۲۰ عددی
عود مخروطی مدیتیشن دارشانdarshanامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴۹,۰۰۰ تومان۴۲,۰۰۰ تومان
۱۰ عددی
عود مخروطی او ام دارشانdarshanامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴۹,۰۰۰ تومان۴۲,۰۰۰ تومان
۱۰ عددی
عود مخروطی کاپتان بلک دارشانdarshan تخفیف ویژه
۴۹,۰۰۰ تومان۴۲,۰۰۰ تومان
۱۰ عددی
جا عودی ایستاده طرح مرد عروسکیOther Brandامکان ارسال فوری
۴۶۵,۰۰۰ تومان
0
جا عودی ایستاده طرح آفتاب پرستOther Brandامکان ارسال فوری
۴۶۵,۰۰۰ تومان
0
قرمز
قرمز
عود مخروطی وانیل هاری دارشانhari darshanامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۶۴,۰۰۰ تومان۱۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰ عددی
عود مخروطی دارچین سیب قرمز هاری دارشانhari darshanامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۶۴,۰۰۰ تومان۱۲۴,۰۰۰ تومان
۱۰ عددی
عود پلو بلو اسپرت رالف لورن دارشانdarshanامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴۳,۰۰۰ تومان۳۹,۰۰۰ تومان
۲۰ عددی
عود بلو شنل دارشانdarshanامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴۳,۰۰۰ تومان۳۹,۰۰۰ تومان
۲۰ عددی
عود تاکسیدو ایوسن لورن دارشانdarshanامکان ارسال فوری
۴۳,۰۰۰ تومان
۲۰ عددی
عود وانیل ساتیاsatya 
۱۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰ گرم
عود آبشاری اکزاتیک ایندین پالو سانتو اولاسullasامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴۹,۰۰۰ تومان۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰ عددی
عود آبشاری عود اولاسullas تخفیف ویژه
۴۹,۰۰۰ تومان۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰ عددی
عود آبشاری لاگوست اولاسullas تخفیف ویژه
۴۹,۰۰۰ تومان۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰ عددی
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید