یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
10 تا از گران‌ترین عطرهای دنیا تا سال 2023

10 تا از گران‌ترین عطرهای دنیا تا سال 2023

رایحه عطر گران قیمت یک حس بویایی مجلل است که از قلمرو عطر فراتر می‌رود و مظهر پیچیدگی و انحصارطلبی است. این شاهکارهای بویایی که با دقت بسیار زیاد و تنها با استفاده از بهترین و کمیاب‌ترین مواد ساخته می‌شوند، گواهی بر هنر و تخصص عطرسازان مشهور هستند. عطرهای گران قیمت و لوکس ترکیبی عالی از نت‌های بالایی، میانی و پایه هستند که سمفونی رایحه را ایجاد می‌کنند.

بسته‌بندی عطرهای گران قیمت اغلب به خودی خود یک اثر هنری است. عطرهای گران قیمت با بطری‌های مجلل و تزئین شده با مواد گرانبها مانند کریستال، طلا یا سنگ‌های قیمتی، تجربه حسی استفاده از عطر را بهبود می‌بخشند. این عطرها فقط برای ارائه یک رایحه خوب نیستند بلکه آن‌ها بیانیه‌ای از پالایش، ذوق و قدردانی از چیزهای ظریف زندگی هستند.

در مقاله 6 دلیل واقعی برای گران قیمت بودن بعضی عطرها شما را با دلایل اصلی که باعث گران شدن قیمت برخی از عطرها می‌شود آشنا کردیم. در این مقاله می‌خواهیم تعدادی از این عطرها را به شما معرفی کنیم. اگر عاشق عطرهای گران هستید تا انتها مقاله همراه ما باشید.

گران ترین عطرها

محدود بودن عطرهای گران قیمت و لوکس

انحصار عطرهای گران قیمت فراتر از برچسب قیمت آن‌ها است، زیرا بسیاری از این عطرها در مقادیر محدود تولید می‌شوند و باعث می‌شوند که علاقه‌مندان و کلکسیونرها به شدت به آن‌ها علاقه داشته باشند. در اصل، پوشیدن یک عطر گران قیمت بیش از آراستن خود به یک رایحه است. پوشیدن این عطرها بیانگر یک سبک زندگی خاص و ارتباطی نزدیک با هنر عطرسازی است.

معرفی 10تا ازگران ترین عطر دنیا تا سال 2023

عطرها به لطف بوی خود و پوشاندن بوی نامطبوع بدن، روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. در طول دهه‌ها، صنعت عطرسازی کلاس، ظرافت و پیچیدگی خود را تغییر داده است و به سمت تولید عطرهای گران قیمت رفته است. در ادامه شما را با گران ترین عطر های مردانه و گرانترین عطر زنانه آشنا می‌کنیم.

1. پرفیوم رژا داو رژا اوت لوکس زنانه مردانه (Roja Haute Luxe Perfume Women and Men Roja Dove)

پرفیوم رژا داو رژا اوت لوکس زنانه مردانه

خرید عطر رژا داو رژا اوت لوکس

روژا داو به خاطر ساخت عطرهای لوکس و با کیفیت که اغلب آثار هنری در دنیای عطر محسوب می‌شوند، شناخته شده و در سال 2013 به بازار عرضه شد.. این برند رایحه‌هایی هم برای زنان و هم برای مردان ایجاد کرده است و عطرهای آن به دلیل ترکیبات نفیس و پیچیده‌شان بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.رنگ کهربایی عطر حاصل استفاده از بهترین مواد طبیعی و با کیفیت است. این کیفیت بالا باعث می‌شود که سازنده عطر به الماس‌های رنگی کمیاب فکر کند.

روژا داو، عطرساز مشهور بریتانیایی است و این برند برای او است. رژا داو، عطار این عطر، گفته است که من این اثر را با استفاده از تمام موادی که بیشتر از همه دوست دارم ساخته‌ام و همه چیز در مورد این عطر از جمله ارائه آن بسیار شخصی است.ورق طلا در عطر به عشق من به طلا اشاره دارد، اما همچنین یادآور این است که مایع کهربا در واقع کمیاب‌تر، گرانبهاتر و گران‌تر از طلا است.

Haute Luxe یک عطر شیپر شرقی است که جزء عطرهای گران قیمت محسوب می‌شود. این عطر از نت بالایی ترنج ساخته شده است. در نت‌های میانی رایحه‌های گل رز، گل یاس و گل یلانگ یلانگ به مشام می‌رسد. نت پایه و ماندگار عطر نیز خاکی و تند است و از بنزوئین، خزه درخت بلوط، میخک، دارچین، زنبق، وانیل، لبدانوم، کهربا، زنجبیل، نعناع هندی، آمیریس، استیراکس، خس خس و سدر تشکیل شده است.

2. ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان ا لا رز زنانه (A La Rose Eau de Parfum For Women Maison Francis Kurkdjian)

ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان ا لا رز زنانه

خرید عطر میسون فرانسیس کورکجان ا لا رز

فرانسیس کورکجیان یک عطرساز مشهور است که به دلیل مهارت و رویکرد هنری خود در عطرسازی شناخته شده است. "À la Rose" در واقع عطری است که توسط Maison Francis Kurkdjian ساخته شده است. "À la Rose" یکی از ساخته‌های او است که زیبایی و ظرافت گل رز را تجلیل می‌کند. این عطر به گونه‌ای طراحی شده است که ماهیت یک دسته گل رز تازه را به تصویر بکشد.

ا لا رز در سال 2014 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی گل‌دار قرار دارد. در نت ابتدایی عطر ا لا رز از ترنج و پرتقال استفاده شده است. این نت ماندگاری زیادی ندارد و به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. در نت میانی روایح گل رز، گل بنفشه و گل مگنولیا به مشام فرد پوشنده می‌رسد. ا لا رز زنانه در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب سدر و مشک به پایان می‌رسد. Maison Francis Kurkdjian A La Rose از دو نوع رز تشکیل شده است، رز دمشقی و رز ترکی مطلق.

در رابطه با عطر ا لا رز، Maison Francis Kurkdjian عطر زنانه جدیدی را ارائه می‌کند که به طور انحصاری وارد بازار ژاپن می‌شود. ترکیب این عطر الهام گرفته از عشق ماری آنتوانت به گل رز و پرتره‌ای از ماری آنتوانت A La Rose است که توسط لوئیز الیزابت ویژه لبرون نقاشی شده است که در آن او گل رز را در دست گرفته است.

3. ادو پرفیوم گرلن اسپیری توئز دابل وانیل زنانه (Spiritueuse Double Vanille Eau de Parfum for Women)

ادو پرفیوم گرلن اسپیری توئز دابل وانیل زنانه

خرید عطر گرلن اسپیری توئز دابل وانیل

اسپیری توئز دابل وانیل از برند گرلن یک عطر شرقی است که در سال 2007 به بازار عرضه شد. این عطر زنانه توسط Jean-Paul Guerlain ساخته شده است. در نت ابتدایی اسپیری توئز دابل وانیل از بخور، فلفل صورتی و ترنج استفاده شده است. با تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر با رایحه‌های چوب سدر، گل یلانگ یلانگ، رز بلغاری و گل یاس به مشام می‌رسد. نت پایه نیز از وانیل و بنزوئین تشکیل شده است.

4. اکستریت د پرفیوم لویی ویتون سیمفونی زنانه مردانه (Symphony Extrait de Parfum Women and Men Louis Vuitton)

اکستریت د پرفیوم لویی ویتون سیمفونی زنانه مردانه

خرید عطر لویی ویتون سیمفونی

Symphony by Louis Vuitton عطری است مرکباتی که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. Symphony در سال 2021 به بازار عرضه شد. عطار این عطر یونیسکس آقای Jacques Cavallier است. از جمله نت‌های موجود در این عطر جدید می‌توان به زنجبیل، گریپ فروت و ترنج اشاره کرد.

5. ادو پرفیوم کلایو کریستین شماره 1 زنانه (No 1 Eau de Parfum for Women Clive Christian)

ادو پرفیوم کلایو کریستین شماره 1 زنانه

خرید عطر کلایو کریستین شماره 1

عطر شماره 1 کلایو کریستین، عطری است زنانه با گروه بویایی گلی کهربایی. عطر شماره 1 در سال 2001 به بازار عرضه شد. نت‌های ابتدایی این ادو پرفیوم از زردآلو، هلو، آلو، هل، آناناس، ترنج، پاپریکا و لیمو آمالفی تشکیل شده است. نت‌های میانی عطر نیز عبارتند از گل یلانگ یلانگ، گل زنبق، گل یاس، گل میخک، گل رز و گل ارکیده.

نت‌های پایه عطر هم از چوب صندل، وانیل، بنزوئین، دانه تونکا، مشک، عنبر و سدر ویرجینیا تشکیل شده است. در ساخت این عطر از کمیاب‌ترین و با ارزش‌ترین مواد تشکیل دهنده، هم برای عطر و هم برای بطری استفاده شده است. بطری این عطر که با یک الماس برلیانت سفید تزئین شده است، عطر شماره 1 را به بهترین عطر لوکس تبدیل می‌کند.

6. ادو پرفیوم هرمس 24فابورگ زنانه (24 Faubourg Eau de Parfum For Women Hermes)

ادو پرفیوم هرمس 24فابورگ زنانه

خرید عطر هرمس 24فابورگ

"Hermes 24 Faubourg" یک عطر مجلل برای زنان است که توسط خانه مد فرانسوی هرمس ساخته شده است. در نت ابتدایی این عطر از گل سنبل، پرتقال، گل یلانگ یلانگ، هلو و ترنج استفاده شده است. این نت ماندگاری زیادی ندارد و به سرعت جای خود را به نت میانی می‌دهد. در نت میانی 24 فابورگ، رایحه‌های شکوفه پرتقال، گل گاردنیا، گل یاسمن سفید و گل زنبق به مشام می‌رسد. این عطر زنانه در نهایت با رایحه‌های کهربا، وانیل و نعناع هندی به پایان می‌رسد.

7. پرفیوم شالینی آمورم رز زنانه (Amorem Rose Shalini for women)

پرفیوم شالینی آمورم رز زنانه

عطر شالینی Amorem Rose با رایحه گلی چوبی مشکی یک عطر زنانه است. Amorem Rose در سال 2018 به بازار عرضه شد. سازنده این عطر آقای Maurice Roucel است. از جمله نت‌های موجود در این عطر می‌توان به کهربا، رز بلغاری، زعفران و چوب ماهون اشاره کرد.

8. پرفیوم آمافی پاور آمافی زنانه (Power Amaffi Perfume House for women)

پرفیوم آمافی پاور آمافی زنانه

عطر آمافی پاور آمافی عطری است کهربایی که برای استفاده خانم‌ها طراحی شده است. پاور در سال 2016 به بازار عرضه شد. از جمله نت‌های موجود در این عطر می‌توان به مشک، چوب صندل، کهربا و آگاروود (عود) اشاره کرد.

9. ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب هات کتور زنانه (Viktor&Rolf Flowerbomb Haute Couture)

ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب هات کتور زنانه

از جمله نت‌های موجود در این عطر زنانه می‌توان به رز سنتفولیا، یاس سامباک، ارکیده کاتلیا و اوسمانتوس اشاره کرد. ویکتور اند رولف برای جشن هفدهمین سالگرد فلاور بمب، یک لباس طلایی مجلل برای بطری نمادین Flowerbomb که از شاخه‌ها و گل‌های خاردار ساخته شده بود، طراحی کرد. این نسخه محدود که با تکنیک‌های چاپ سه بعدی پیشرفته ساخته شده است، تنها یکی از 30 قطعه در جهان است.

این بطری در یک جعبه خوشنویسی مجلل با شماره طلا قرار دارد. برای تولید این طرح پیچیده، تکنیک‌های سنتی کنار گذاشته شد و Viktor&Rolf بر نوآوری متمرکز شد. Viktor&Rolf با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی کربن پیشگامانه، نمایشگاه سنتی را برای ایجاد لباس جدید بطری ترکیب کرد. این زیور به صورت جداگانه با دست صیقلی و کامل می‌شود و در رزگلد آغشته می‌شود. این عطر جزء عطرهای گران قیمت محسوب می‌شود.

10. پرفیوم کالتوس آرتم توبروسا زنانه مردانه (Tuberosa Cultus Artem for women and men)

پرفیوم کالتوس آرتم توبروسا زنانه مردانه

عطر توبروسا از برند کالتوس آرتم با رایحه گلی، برای استفاده خانم‌ها و آقایان ساخته شده است. Tuberosa در سال 2019 روانه بازار شد. سازنده این عطر Holly Tupper است. توبروسا رایحه‌ای ملایم دارد و به طور فوق العاده‌ای با شور و نشاط گل اشباع شده است. از جمله نت‌های موجود در این عطر می‌توان به ترنج، گل یلانگ یلانگ، گل گاردنیا، میخک و چوب صندل اشاره کرد.

در پایان امیدواریم که از معرفی این 10 عطر گران قیمت لذت برده باشید. با خرید این عطرها می‌توانید مجموعه کاملی از عطرهای مشهور و خاص را داشته باشید. استفاده از عطرهای خوشبو و ماندگار می‌تواند حس خوبی را درون ما ایجاد کند و سبب افزایش اعتماد به نفس شود. این عطرها کاملا منحصر به فرد هستند و در ساخت آن‌ها از سنگ‌های قیمتی کمیاب و گل‌ها و درختان و حیوانات استفاده شده است.

منابع: townandcountrymag، wealthygorilla

محصولات مرتبط
رژا اوت لوکس پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۳۷۵,۷۰۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
چایپر اکسترا اوردینر پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۲۱۹,۱۶۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ا گودنایت کیس پرفیوم زنانه رژا داوRoja Dove 
۲۰۶,۶۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گریت بریتین - گریت بریتن پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۲۰۶,۶۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 1 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 3 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 2 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وانیلا س--س ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۱۴۸,۱۰۴,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
له ایریس د فت ادو پرفیوم زنانه مردانه جکس فت - ژاک فتJacques Fath 
۱۳۵,۳۱۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
میرح میستری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
بویس د آگار ادو پرفیوم زنانه مردانه آرت پروفومیArte Profumi 
۱۳۲,۰۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید