یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
اگر می‌خواهید لاکچری باشید، این عطرها را بزنید!

اگر می‌خواهید لاکچری باشید، این عطرها را بزنید!

استفاده از عطر یکی از قدرتمندترین روش‌ها برای ابراز وجود است. بوی خوب اعتبار شما را در بین مردم بالا می‌برد و بوی نه چندان خوب هم می‌تواند برعکس عمل کند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اگر بشنوید که عطرهایی هستند که شما را فردی ثروتمند نشان می‌دهند و احتمالا با خودتان فکر کنید که انتخاب عطر کاملا سلیقه‌ای است.

با این حال، نمی توان انکار کرد که عطرهای خاصی در بازار هستند که از نظر بیشتر مردم بوی گران قیمت و ماهیت لاکچری دارند. برخی عطرها با نت‌های خاصی هستند که شما را به دنیای کاملاً جدیدی می‌برند و ظاهری لوکس را به شما هدیه می‌دهند. حتی اگر هنوز در زندگی واقعی خود چندان لاکچری زندگی نمی‌کنید، با این حال، عطرهای خوشبویی هستند که مثل چراغ جادو عمل می‌کنند تا هر که در اطرافتان باشد، با استشمام بوی آن، شما را فردی ثروتمند ببیند.

اگر در جست و جوی یکعطر لاکچریهستید که اطرافیانتان پس از استشمام بوی آن، شما را فردی ثروتمند و با کلاس ببینند، اصلا نگران نباشید. در این مقاله، فهرستی از برترین عطرهای لاکچری را به انتخاب کارشناسان برایتان تهیه کرده‌ایم. البته پیش‌تر راهنمای خرید عطر لاکچری را هم داریم که توصیه می‌کنم حتما سری به این مقاله بزنید.

عطرهای لاکچری

معرفی رایحه‌های لوکس

روایح لوکس می توانند ظاهری ثروتمند، جذاب و لاکچری را به شما ببخشند. برخی از عطرها با مواد اولیه گران‌تری ساخته شده‌اند، اما لزوما به این معنا نیست که عطرهای نسبتا ارزان‌تر از همتایان گران قیمت خود در القای حس ثروت و لاکچری بودن پایین‌تر هستند و قیمت عطر لاکچری همیشه بالا است. برخی از ترکیبات عطرها مانند رز و عود و یا کهربا و وانیل بوی غنی و لاکچری را به دیگران القا می‌کنند. در ادامه، تعدادی از رایحه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که وجودشان در ترکیب یک عطر، بوی لاکچری به آن محصول می‌دهد:

چوب صندل

این رایحه غنی و چوبی، اغلب در عطرهای با کیفیت استفاده می‌شود. چوب صندل، رایحه ای گرم و شگفت‌‌انگیز دارد که احساس ثروت را به هر شخصی القا می‌کند.

وانیل

وانیل رایحه‌ای کلاسیک و آرامش بخش دارد که تجمل و پیچیدگی را از خود متصاعد می‌کند. عطرهای وانیلی با کیفیت، شیرین و ملایم و انتخابی مطلوب برای عطر لاکچری هستند.

رایحه لاکچری وانیل

گل رز

رایحه گل رز برای همیشه نمادی از ثروت و تجمل است. عطرهای گل رز با کیفیت، غنی، پیچیده و پراحساس هستند و حس تجمل و جذابیت را در هر شخصی برمی‌انگیزانند.

عود

عود که با نام چوب اگر هم شناخته می شود، یک ماده عطری بسیار ارزشمند و گران قیمت است. رایحه ای عمیق، چوبی و کمی شیرین دارد که اغلب در عطرهای لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یاس

یاس، رایحه گلی لطیف و جذابی دارد که اغلب در عطرهای لاکچری استفاده می‌شود. رایحه شیرین و مست کننده این گل، حسی از تجمل را به هر شخصی می‌بخشد.

ترنج

ترنج یا برگاموت از خانواده مرکبات است و رایحه‌ای منحصر به فرد و پیچیده دارد. رایحه شاداب، تازه و کمی تند آن، اغلب در عطرهای لوکس استفاده می‌شود.

کهربا

کهربا رایحه‌ای گرم، صمغی و با شیرینی ملایم دارد که تجمل و احساسات را از وجود خود متصاعد می‌کند. معمولاً از کهربا برای ساخت عطرهای گران قیمت استفاده می‌شود.

نعناع هندی

نعناع هندی یا پچولی رایحه‌ای خاکی و مشک مانند دارد که تصویری از توانگری و ثروت را به نمایش می‌گذارد. نعناع هندی، از ترکیبات رایج عطرهای خوشبو و باکیفیت است.

اسطوخودوس

اسطوخودوس، رایحه‌ای کلاسیک و همیشگی است که در عین آرامش بخشی، تداعی‌کننده تجملات هم است. عطرهای اسطوخودوس با کیفیت می توانند حس و حال ثروتمندی را برای هر شخصی به ارمغان بیاورند.

نت لاکچری اسطوخدوس

کندر و مر

این دو صمغ، قرن‌ها در مراسم مذهبی و به عنوان عطرهای مجلل و لاکچری برای اعیان و اشراف مورد استفاده قرار می‌گرفتند. رایحه غنی و سحرانگیز آنها، اغلب برای ایجاد حسی از شکوه و معنویت با هم ترکیب می‌شوند.

معرفی انواع عطر لاکچری

در ادامه به معرفی 6 عطر لاکچری از انواع عطرهای زنانه، مردانه و یونیسکس به انتخاب کارشناسان می‌پردازیم.

1- پاکو رابان وان میلیون (Paco Rabanne 1 Million)

اگر عطری وجود داشته باشد که به حق شایستگی شروع این فهرست را داشته باشد، عطر وان میلیون از برند پاکورابان است. بطری شیک و مجلل این عطر به شکل یک شمش طلا ساخته شده که کاملا با محتویات آن همخوانی دارد. چرا که این عطر، بوی شادابی دارد و پس از استفاده، حس قدرت، توانگری و ثروت را تداعی می کند. قیمت ادکلن لاکچری مردانه وان میلیون پاکو رابان، در مقایسه با همتایان خود، خیلی بالا نیست.

عطر لاکچری مردانه وان میلیون پاکو رابان

نت‌های ابتدایی این عطر، پر انرژی و مرکباتی نارنگی سرخ، گریپ فروت و نعناع است. در نت‌های میانی، بوی شیرین رز ، قبل از اینکه تحت تأثیر گرمای کهربا و خنکی چرم در نت‌های پایانی قرار گیرد، پیوندی آشنا با نت‌های ادویه‌ای همچون دارچین ایجاد می‌کند. و در آخر رایحه نعناع هندی به این عطر دلنشین و مسحور کننده عمق می بخشد.

خرید عطر پاکو رابان وان میلیون

2- عطر فردریک مال پرتریت آو لیدی (Portrait Of A Lady by Frederic Malle)

خیلی از ما به دنبال برندهای خاص عطر هستیم تا از دیگران متمایز شویم و بوی آن عطر را جای دیگری استشمام نکنیم. Portrait Of A Lady by Frederic Malle یکی از همین عطرها است. این عطر دلنشین با پخش بوی بالای خود، به لطف وجود سبدی از گل‌های رز، و نعناع هندی، دارچین، میخک و چوب صندل، با هر بار اسپری، اعتماد به نفس و وقار بالایی را از وجود شما بازتاب می‌دهد. این عطر ادویه‌ای، گلدار و چوبی، صرفنظر از جایگاه واقعی‌تان، شما را بسیار لاکچری نشان می‌دهد.

عطرلوکس پرتریت آو لیدی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، عطرسازان این برند، عطره پرتره آو لیدی را با الهام از رمانی با همین نام از هنری جیمز نوشته سال 1881 ساخته‌اند تا این محصول، نمایانگر شخصیت و سرنوشت ایزابل آرچر و تلاش او برای آزادی باشد. پرتره بانوی فردریک مال، یکیاز شناخته شده ترین عطرهای جهان و مظهر ظرافت است. این عطر گلی کهربایی که توسط دومینیک روپیون ساخته شده، نمایشی از پیوند جذاب رز ترکی و نعناع هندی است.

در این عطر، مجموعه‌ای از ادویه‌های شرقی در کنار ترکیب شیرین و هوس‌انگیز انگور فرنگی و تمشک سیاه شیرین قرار گرفته‌اند. در نت‌های پایانی، بوی شیرین و خامه ای چوب صندل، رایحه میخک را متعادل می کند و این رایحه را مرموز و پیچیده‌تر می کند. این عطر، تفسیر بویایی مدرن از رمان ویکتوریایی، پرتره یک بانو، و عطری با اصالت و محبوب است.

3- عطر پرادا اینفیوژن د ایریس ( Infusion D’iris by Prada)

غیرممکن است که با شنیدن داستان منشأ عطر Prada Infusion D’iris by Prada تحت تأثیر آن قرار نگیرید. برای تولید این عطر، از روش قدیمی عصاره‌گیری گل زنبق استفاده شده است که حدود شش ماه طول می‌کشد تا گل‌های زنبق تازه چیده شده را که خیسانده شده‌اند، برای عصاره‌گیری و استفاده در این عطر آماده شوند. این عطر، علاوه بر بوی دلنشین زنبق، نت‌های بهارنارنج، پرتقال و خس خس را با هم ترکیب می‌کند تا عطری مقاومت ناپذیر و با بوی غنی و منسجم ایجاد کند.

عطر پرادا اینفیوژن د ایریس، عطر لاکچری زنانه

در ثانیه‌های اولیه پس از اسپری این عطر، ابتدا بوی دل‌انگیز مرکبات مشامتان را نوازش می‌دهد و بعد به سرعت بوی آن پودری و کمی تلخ می‌شود. در نت‌های میانی، رایحه زنبق به قدری دل‌انگیز است که به سختی می‌توان از آن گذشت. این عطر رایحه پودری، گلی و کمی زمینی با پس زمینه ادویه‌ای و مشکی دارد. رایحه این عطر پیچیده است و نت‌هایی از گل بنفشه، باریجه، برگهای سبز و حتی کمی شیرین بیان در ترکیبات آن استفاده شده است. این عطر خنک و با طراوت مخصوص تابستان است و ماندگاری خوبی دارد.

خرید عطر پرادا اینفیوژن د ایریس

4- عطر هرمس اودس مرویلس (Eau Des Merveilles by Hermes)

وقتی صحبت از پوشیدن اکسسوری‌های لاکچری به میان می‌آید، مقاومت در مقابل وسوسه خرید روسری‌های برند هرمس برای هر خانم شیکپوشی غیر ممکن است. عطر هرمس، بهترین انتخاب برای بانوانی است که می‌خواهند عطری داشته باشند که به آنها ويژگی‌های فردی از طبقات بالای اجتماع را بدهد.Eau Des Merveilles by Hermes یکی از بهترین عطرها با بویی گران قیمت است که با رایحه‌ای کاملا زنانه اما بدون گل، انتظارات مردم از یک عطر متعارف زنانه را زیر سوال می برد. این عطر غنی هر بار که آن را می‌پوشید، ظرافت، پیچیدگی و جادو را به شما القا می‌کند.

عطر مرویلس هرمس، عطر لاکچری زنانه

عطر ادکلن اودس مرویلس هرمس، عطری گرم و زنانه با رایحه چوبی است که در سال 2004 به بازار عرضه شد. نت‌های ابتدایی این محصول، پرتقال، صمغ درخت لامی و لیمو هستند. رایحه میانی از کهربا، فلفل، فلفل صورتی و گل بنفشه تشکیل شده است و نت‌های نهایی عبارتند از صنوبر، سدر، خس خس، گل سنگ و بنزوئین. این عطر برای استفاده در گردش و گذار عصر هنگام، انتخاب مناسبی است و توجه و تحسین اطرافیانتان را برمی‌انگیزاند.

5- ادوپرفیوم پن هالیگونز هالفتی زنانه و مردانه (Halfeti Eau de Parfum for Women and Men Penhaligon s)

تعداد کمی از برندهای عطر دیگر مانند پن هالیگونز، چنین عطرهای پیچیده‌ای را در مجموعه خود دارند. به طور خاص هالفتی، یک رایحه چوبی گلی است که با الهام از برخی اقلام تجاری گرانبها در ترکیه ساخته شده است. ادویه‌های عجیب و غریب، مواد اولیه لوکس، گل‌های کمیاب، چرم و موارد دیگر، همگی در ترکیب این عطر منحصربفرد استفاده شده‌اند. این عطر به نام منطقه‌ای در ترکیه نامگذاری شده است که در آنجا گل رز سیاه هالفتی در کنار رودخانه فرات رشد می‌کند.

عطر لاکچری هالفتی

در این عطر، مرکبات تازه با گیاهان معطر و ادویه‌های گرم ترکیب می‌شوند. پس از مدتی، ترنج و گریپ فروت جای خود را به زعفران، هل و سرو می‌دهند. در نت‌های میانی، روایح دسته گلی زیبا از یاس و گل رز را با کمی جوز هندی استشمام خواهید کرد. در نت‌های پایانی، چرم، سدر، عود، چوب صندل، کهربا، مشک، دانه تونکا و وانیل آکوردی جذاب را ایجاد می‌کنند. این عطر با وجود بوی پرانرژی گریپ فروت، ادویه‌های شرقی و گل سرخ رایحه‌ای مست کننده و سحرآمیز دارد.

خرید عطر پن هالیگونز هالفتی با قیمت عالی

6- عطر له لابو سانتال 33 (Le Labo Santal 33)

وقتی از عطربازان درباره معرفی عطری با بوی و لاکچری گران قیمت سوال می‌شود، بدون شک Le Labo Santal 33 یکی از آنهاست. این عطر مست کننده، حس رها بودن در میان طبیعت را به تصویر می کشد. رایحه گرم و تند هل با ترکیب آرامش بخش و پودری گل‌های زنبق و بنفشه ترکیب می‌شود و رایحه ای مسحورکننده ایجاد می‌کند. چوب صندل استرالیایی و چوب سدر، ترکیبی چوبی دودی دلپذیری را با نت های تند، چرمی و مشک دار تشکیل می‌دهند که به نوعی امضای این عطر محسوب می‌شود. عطر له لابو سانتال 33، با رایحه آرامش‌بخش و اعتیادآور خود و ارائه تصویری لاکچری و اشرافی از شما می‌تواند به تک ستاره مجموعه عطرهایتان تبدیل شود.

عطر لوکس یونیسکس له لابو سانتال

این عطر یونیسکس نمادی از روح غرب آمریکا و آزادی شخصی است. این محصول با حداقل 10 ساعت ماندگاری، ماندگاری بالایی دارد و پخش بوی آن آنقدر خوب است که همه اطرافیانتان به راحتی متوجه بوی آن می‌شوند.این عطر متمایز و منحصربفرد با ترکیبات گران قیمت و لاکچری خود، برای استفاده در هر 4 فصل سال مناسب است؛ ولی به عقیده کارشناسان، بهترین فصل استفاده از آن، پاییز و زمستان است. قیمت عطر لاکچری زنانه له لابو سانتال 33 با توجه به مواد اولیه مرغوب و گران‌ قیمت مورد استفاده در آن، کمی بالا است.

خرید عطر له بلو سانتال 33 با قیمت عالی در پایان این مقاله امیدواریم نکات گفته شده به قدر کافی برایتان مفید بوده باشد. هنگام انتخاب عطر لاکچری، بسیار مهم است که محصولاتی را از برندهای معتبر و شناخته شده‌ای انتخاب کنید که کیفیت بالایی دارند و از مواد طبیعی و درجه یک ساخته شده‌اند. این عطرهای لوکس با رایحه‌های مجلل خود می‌توانند اعتماد به نفس و روحیه شما را بالا ببرند، نسخه بهتری از شما را به دیگران نمایش دهند و تجربه‌های منحصربفرد و لذت بخشی را برایتان به همراه داشته باشند.

منابع:fragrancexوbeautinow

محصولات مرتبط
رژا اوت لوکس پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۳۷۵,۷۰۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
چایپر اکسترا اوردینر پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۲۱۹,۱۶۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ا گودنایت کیس پرفیوم زنانه رژا داوRoja Dove 
۲۰۶,۶۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گریت بریتین - گریت بریتن پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۲۰۶,۶۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 2 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 3 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 1 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وانیلا س--س ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۱۴۸,۱۰۴,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
له ایریس د فت ادو پرفیوم زنانه مردانه جکس فت - ژاک فتJacques Fath 
۱۳۵,۳۱۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
میرح میستری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
بویس د آگار ادو پرفیوم زنانه مردانه آرت پروفومیArte Profumi 
۱۳۲,۰۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید