یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
چطور می‌توان از خرید عطر اصل و باکیفیت اطمینان پیدا کرد؟

چطور می‌توان از خرید عطر اصل و باکیفیت اطمینان پیدا کرد؟

زمانی که تصمیم خرید عطر را دارید؛ باید مراقب باشید که حتما یک عطر خوب و اصل را خریداری کنید. خرید یک عطر تقلبی نه تنها می‌تواند شما را فریب دهد و ناراحت کند، بلکه می‌تواند برای سلامتی شما نیز مضر باشد. بسیاری از عطرهای تقلبی از مواد ارزان قیمت و مصنوعی استفاده می‌کنند که می‌تواند باعث تحریک شود. علاوه بر این موارد، اثربخشی و پخش بوی عطرها نیز در صورتیکه تقلبی باشند، کمتر خواهد بود.

11 روش برای خرید عطر اورجینال

خرید یک عطر اصیل، ارزش پرداخت هر مبلغی را دارد، زیرا این عطرها ماندگاری و رایحه فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند. استفاده از عطر اصل و با کیفیت تجربه خوبی را برای مصرف کننده به همراه دارد. اگر خیلی با عطرها آشنا نیستید، دانستن اینکه چگونه عطرهای تقلبی را تشخیص دهید گاهی اوقات چالش برانگیز است. در ادامه شما را با روش‌های موثر برای تشخیص عطرهای تقلبی آشنا می‌کنیم.

عطر اصل

1. از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید

بهترین راه برای جلوگیری از خرید تصادفی یک عطر تقلبی مراجعه به یک فروشنده معتبر است. مکان‌های قابل اعتماد زیادی وجود دارند که می‌توانید عطرهای معتبر را از آن‌جا خریداری کنید، اما به همان اندازه مکان‌هایی وجود دارند که چندان قابل اعتماد نیستند. اگر تصمیم به خرید آنلاین عطر دارید، بررسی نظرات فروشنده آنلاین و محصول بسیار مهم است. وبسایت ریحا یکی از فروشگاه‌های آنلاین و معتبر است که خیال شما را از بابت فروش محصولات اصل و اورجینال راحت می‌کند.

2. پیش از خرید عطر تحقیق کنید

قبل از اینکه تصمیم به خرید آنلاین یا حضوری عطر بگیرید، مهم است که از قبل درباره عطر مورد نظر خود تحقیق کنید تا ایده‌ای از آنچه که باید انتظار داشته باشید را بدست آورید. برای اطلاع دقیق از شکل ظاهری عطرها، مطمئن می‌شوید که عطر فیک و تقلبی را نمی‌خرید.

3. به قیمت عطر توجه کنید

هر چقدر هم که پیدا کردن عطر لوکسی که قیمت مناسبی داشته باشد هیجان انگیز باشد، اما خرید یک عطر اصل و با کیفیت بیشتر باعث خوشحالی می‌شود. اگرچه قیمت همیشه نشان‌دهنده کیفیت عطر نیست، اما اگر محصول برای برندی که ادعا می‌کند دارد، بسیار ارزان باشد، به احتمال زیاد عطر اصل و واقعی نیست.

عطر اورجینال

4. بسته‌بندی عطر را بررسی کنید

به طور معمول، عطرهای اصیل بسته‌بندی شده و در پوشش سلفون پیچیده می‌شوند. سلفون دور جعبه معمولاً بدون نقص و محکم دور جعبه پیچیده می‌شود. اگر سلفون شل یا ضعیف بسته‌بندی شده باشد، این می‌تواند نشان دهنده یک عطر تقلبی باشد، به خصوص اگر در حدی باشد که بتوانید سلفون را آزادانه در اطراف جعبه حرکت دهید.

اگر بسته‌بندی کاغذی نیز به شکل متفاوت با بسته‌بندی اصلی است، این هم می‌توانید نشانه عدم اصالت محصول باشد. همیشه پیش از خرید عطر، تصویر محصول اصل را با محصولی که قصد خریدش را دارید مقایسه کنید و با دقت به تفاوت‌ها عطر اصل را از تقلبی تشخیص دهید. بسته‌بندی واقعی عطرهای اصیل از یک مقوای باکیفیت ساخته شده است که برای محافظت از شیشه عطر در برابر هرگونه آسیب طراحی شده است.

5. بارکد روی عطر و بسته‌بندی را بررسی کنید

عطرهای معتبر روی بسته‌بندی، دارای شماره سریال و شماره اصالت کالا هستند. از این اعداد برای تایید اصالت عطر استفاده کنید.

عطر اصیل

6. کیفیت شیشه عطر را بررسی کنید

یکی دیگر از راه‌های خوب برای تشخیص عطر تقلبی، مشاهده کیفیت بطری عطر است. زیرا یک عطر طراح، بطری را به عنوان بخشی از تجربه عطر در نظر می‌گیرد. یک بطری عطر اصیل دارای ظروف صاف ساخته شده از مواد شیشه‌ای با کیفیت بالا و دارای درپوش‌های باکیفیت است. یک بطری عطر تقلبی معمولاً خشن یا ضعیف است که از مواد ارزان‌تر مانند پلاستیک ساخته شده و ممکن است درپوش عطر ناهمواری داشته باشد.

7. به رنگ عطر توجه کنید

یک برند عطر طراح از رنگ زیادی در محصولات عطر خود استفاده نمی‌کند. اگر متوجه شدید که یک عطر واقعا تیره به نظر می‌رسد یا رنگ شیمیایی قابل توجهی برای مایع دارد، این می‌تواند نشانه‌ای از یک عطر تقلبی باشد. اگر مطمئن نیستید، آن را با عطری که در یک فروشگاه بزرگ پیدا می‌کنید مقایسه کنید.

8. به ماندگاری عطر توجه کنید

درست است که یک عطر تقلبی می‌تواند بسیار شبیه به یک عطر واقعی باشد؛ اما ماندگاری طولانی نشانه عطر اصل خواهد بود. ماندگاری به طول عمر عطر اشاره دارد، یعنی مدت زمانی که روی پوست و همچنین در بطری باقی می‌ماند. یک عطر واقعی ماندگاری بیشتری روی پوست دارد و به هیچ عنوان تغییر بو نمی‌دهد. یک عطر تقلبی پس از باز شدن فقط تا چند ماه در بطری باقی می‌ماند و بعد از استفاده روی پوست تغییر رایحه می‌دهد.

عطر اصل و اورجینال

9. مواد تشکیل دهنده عطر را بررسی کنید

عطرهای واقعی همان طور که قبلا ذکر شد، ساختار و رایحه‌ پیچیده‌ای دارند. این پیچیدگی به دلیل ترکیباتی است که در ساخت عطرها استفاده می‌شود. ترکیبات عطرها معمولا ترکیبی از رایحه‌های تولید شده از منابع طبیعی و مصنوعی است. یک عطر تقلبی معمولاً ارزان، با محصولات کاملاً مصنوعی ساخته می‌شود. به همین دلیل است که یک عطر تقلبی پیچیدگی یک عطر واقعی را ندارد و قیمت آن پایین‌تر است.

10. نت‌های عطر را بشناسید

نت‌های رایحه راه بسیار خوبی برای دانستن نحوه تشخیص عطرهای تقلبی هستند زیرا تقلید از آن‌ها سخت است. یک عطر واقعی از یک برند رده بالا دارای نت بالایی، میانی و پایه ظریفی است که در طول روز خود را نشان می‌دهد. یک عطر تقلبی معمولا فقط نت بالایی دارد که ماندگاری چندانی هم ندارد.

انجام تحقیقات از قبل، برای دانستن اینکه چه نت‌های بویایی باید انتظار داشته باشید، برای کمک به شما در درک این موضوع مهم است. با این حال، عطرهای معتبری وجود دارند که قرار است یک نت واحد داشته باشند، بنابراین فقط به این دلیل که یک نت بالایی وجود دارد همیشه به این معنی نیست که آن عطر تقلبی است.

تشخیص عطر اصل

11. عطر را امتحان کنید

بعد از چک کردن بسته‌بندی در ابتدا رایحه عطر را تجزیه و تحلیل کنید. اگر هیچ نشانه‌ای از عطر تقلبی پیدا نکردید، می‌توانید عطر را روی پوست خود امتحان کنید. یک عطر تقلبی می‌تواند باعث واکنش آلرژیک شود. بعد از تست کردن آن، در تمام طول روز رایحه آن را چک کنید تا متوجه تغییرات رایحه عطر نشوید. با استشمام رایحه باید به مرور متوجه ماندگارتر شدن نت‌های عطر شوید. یک عطر تقلبی معمولا به سرعت از روی پوست تبخیر می‌شود؛ اما یک عطر اصل، به مرور تغییر رایحه می‌دهد و روی پوست ماندگارتر می‌شود.

این مهم است که بدون به خطر انداختن سلامت خود و دور ریختن پول‌هایتان بتوانید عطر اصل را از عطر تقلبی تشخیص دهید. ما در این مقاله شما را با 11 روش برای تشخیص عطر تقلبی آشنا کردیم. بنابراین اکنون می‌توانید با خیال راحت عطر مورد علاقه خود را تهیه کنید. اگر برای خرید عطر سردرگم هستید می‌توانید آن را از وبسایت ریحا خریداری کنید، زیرا تمام محصولات این فروشگاه کاملا اصل و اورجینال هستند.

منبع: fragrancex

محصولات مرتبط
سانتال رژ ادو پرفیوم مردانه ایل پروفموIl Profvmo 
۱۳,۷۷۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ارل گری اند کیوکمبر - ارل گری اند کوکومبر ادو کلن مردانه/زنانهJo Malone London 
۲۳,۱۶۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
کویر ادو تویلت مردانه ال تی پایور - ال تی پیورL T Piver 
۷,۷۶۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سدر ادو تویلت مردانه ال تی پایور - ال تی پیورL T Piver 
۷,۷۶۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اپیسس ادو تویلت مردانه ال تی پایور - ال تی پیورL T Piver 
۷,۷۶۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وتیور ادو تویلت مردانه ال تی پایور - ال تی پیورL T Piver 
۷,۷۶۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ماسک ادو تویلت مردانه ال تی پایور - ال تی پیورL T Piver 
۷,۷۶۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ادل ادو پرفیوم زنانه گریتیGritti 
۲۱,۱۴۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
افتر گیم ادو تویلت مردانه ال گانسوEl Ganso 
۵,۰۰۹,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۱۵میل عطر
+۱
تنوع
فرایدی ادیشن ادو تویلت مردانه ال گانسوEl Ganso 
۳,۷۵۷,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ادو لاگوست ال.12.12 پور ال مگنتیک ادو پرفیوم زنانهLacoste 
۷,۵۰۴,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۴۵ میل
عطر
+۴
تنوع
ادو لاگوست ال.12.12 پور ال الگانت ادو تویلت زنانهLacoste 
۵,۶۵۶,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید