یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
تخفیف بلک فرایدی و بهترین زمان برای خرید لوازم آرایشی

تخفیف بلک فرایدی و بهترین زمان برای خرید لوازم آرایشی

بلک فرایدی، یک پدیده خرید سالانه است که از کشور آمریکا سرچشمه می‌گیرد و یک رویداد جهانی مترادف با خرید بی‌نظیر و پر تخفیف است. این رویداد امروزه در اکثر کشورهای جهان و همین‌طور ایران برگزار می‌شود و فروشگاه‌های زیادی مانند ریحا به همین مناسبت تخفیفات هیجان‌انگیزی را روی محصولات آرایشی و عطری خود می‌گذارند.

در واقع بلک فرایدی بهترین زمان برای خرید لوازم آرایشی است که به آن‌ها نیاز دارید. اگر عاشق لوازم آرایشی هستید و به دلیل قیمت بالا، لوازم مورد نیاز خود را نخریده‌اید به سایت ریحا سر بزنید و با قیمت مناسب و باورنکردنی لوازم آرایشی خود را در صفحه مخصوص به بلک فرایدی پیدا کنید.

بلک فرایدی چیست؟

بلک فرایدی یا جمعه سیاه، آخرین جمعه‌ ماه نوامبر و اولین روز بعد از شکرگزاری است. بلک فرایدی به دلیل تخفیفات بالا و باورنکردنی که اکثر فروشندگان روی محصولات خود می‌گذارند محبوب و معروف شده است. در بسیاری از کشورها و همین‌طور آمریکا، این روز آغاز فصل خرید برای مراسم کریسمس است.

بلک فرایدی

در حالیکه اکثر افراد بلک فرایدی را با خرید لباس و پوشیدنی همراه می‌دانند، امروزه دامنه آن گسترده‌تر شده است و صنایع مختلف مانند صنعت لوازم آرایشی را هم در بر می‌گیرد. در واقع بلک فرایدی با یک تجربه خرید منحصر به فرد مشخص می‌شود که مصرف کنندگان را در سراسر جهان مجذوب خود می‌کند.

تاریخچه بلک فرایدی

اصطلاح «بلک فرایدی» تاریخچه‌ای غنی دارد که به اواسط قرن بیستم در آمریکا بازمی‌گردد. این عبارت در ابتدا توسط افسران پلیس فیلادلفیا در دهه 1960 برای توصیف هرج و مرج و ترافیک سنگینی که در روز بعد از روز شکرگزاری به وجود آمد، ابداع شد. بعد از آن زمان، بلک فرایدی به تدریج به مفهومی مثبت تبدیل شد.

خرده فروشان در دهه 1980 شروع به استفاده از عبارت بلک فرایدی کردند و آن را تا جایی ادامه دادند که وضعیت مالی آن‌ها به سوددهی قابل توجهی رسید و از وضعیت قرمز به وضعیت سیاه تبدیل شد. از آن زمان تا به الان، فروشگاه‌های زیادی در نقاط مختلف جهان در بلک فرایدی فعالیت خود را از ساعات اولیه صبح شروع می‌کنند و تا ساعات پایانی شب مشغول کار هستند.

لوازم آرایشی

مهم‌ترین دلایل برای خرید لوازم آرایشی در بلک فرایدی

در حالی که بلک فرایدی محصولات بی‌شماری را در بر می‌گیرد، صنعت آرایشی و بهداشتی به عنوان یک نقطه کانونی برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال خرید بی‌نظیر محصولات زیبایی هستند، ظهور کرده است. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا بلک فرایدی زمان ایده‌آلی برای خرید لوازم آرایشی است که در ادامه آن‌‌ها را مرور می‌کنیم.

1. تخفیف استثنایی

بلک فرایدی به خاطر تخفیف‌های فوق‌العاده‌اش مشهور است و صنعت لوازم آرایشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. فروشگاه‌های آرایشی مختلف روی اکثر محصولات آرایشی خود اعم از گران ‌قیمت و لوکس، کاهش قیمت قابل توجهی را اعمال می‌کنند که واقعا وسوسه‌کننده است. از پالت‌های آرایش و مجموعه‌های مراقبت از پوست گرفته تا محصولات مراقبت از مو، مصرف‌کنندگان می‌توانند محصولات جذابی را پیدا کنند که می‌توانند با قیمت مناسب بخرند.

2. نسخه‌های محدود

بلک فرایدی مترادف با پیشنهادات با زمان محدود است و برندهای لوازم آرایشی اغلب محصولات انحصاری و با نسخه محدود را برای بزرگداشت این رویداد منتشر می‌کنند. این اقلام که با بسته‌بندی‌های خاص و فرمولاسیون‌های منحصر به فرد آراسته شده‌اند، به اقلام کلکسیونی مورد علاقه علاقه‌مندان به زیبایی تبدیل می‌شوند. با گشت و گذار در وبسایت ریحا می‌توانید گیفت‌های فوق‌العاده‌ای را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید لوازم آرایش

3. خرید برای شب یلدا و تعطیلات نوروز

بلک فرایدی به عنوان سکوی پرتاب برای فصل تعطیلات عمل می‌کند و شما در این زمان می‌توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را یک باره خرید کنید. با قیمت‌های مناسبی که برای محصولات در نظر گرفته شده است با خیال راحت می‌توانید هر چیزی که به آن نیاز دارید را تهیه کنید.

4. خرید هدیه

بلک فرایدی بهترین زمان برای خرید لوازم آرایشی به عنوان هدیه است. در این زمان می‌توانید لوازم آرایشی که همسر، مادر، خواهر و... دوست دارند را بخرید و برای مناسبت خاص به آن‌ها هدیه دهید. با این کار با یک تیر دو نشان زده‌اید، خرید با تخفیف و تهیه کردن هدیه. خصوصا اگر بدانید که روز مادر هم به زودی فرامی‌رسد و چه بهتر که لوازم آرایشی مادر را زودتر و با تخفیف ویژه خریداری کنید.

نکات قابل توجه برای خرید در بلک فرایدی

از آن‌جایی که با شروع بلک فرایدی، حجم فروش افزایش پیدا می‌کند و محصولات به سرعت ناموجود می‌شوند، پیشنهاد می‌شود قبل از شروع بلک فرایدی، لیستی از محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید. این را مد نظر داشته باشید که خرید خود را به ساعات پایانی تخفیف موکول نکنید به این دلیل که ممکن است محصول مورد نظرتان ناموجود شده باشد.

خرید لوازم آرایش در بلک فرایدی

در پایان باید بگوییم که امروزه تخفیفات بلک فرایدی در تمام زمینه‌ها به ویژه صنعت لوازم آرایشی وجود دارد که جذابیت خرید و سود حاصل از خرید را افزایش می‌دهد. چه خودتان عاشق لوازم آرایشی هستید و از آن‌ها استفاده می‌کنید، چه به دنبال یک فرصت خوب برای خرید هدیه می‌گردید، در هر صورت بلک فرایدی بهترین زمان برای خرید است.

وبسایت ریحا نیز مانند دیگر فروشگاه‌های بزرگ آرایشی، تخفیفات قابل توجهی را روی محصولات آرایشی و بهداشتی خود گذاشته است. این تخفیف‌ها به قدری هیجان‌انگیز هستند که نمی‌توانید از آن‌ها بگذرید. با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانید لوازمی که کمی گران‌تر و خاص‌تر هستند را سفارش دهید و از داشتن آن‌ها لذت ببرید.

محصولات مرتبط
بالم لب آبرسان براق شین اسکرین اولترا ویولتUltra Violetteامکان ارسال فوری
۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان
flamingo
flamingo
اسفنج آرایشی فلاولس فینیش لورا مرسیرLaura Mercierامکان ارسال فوری
۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان
۱ عددی
چسب مژه مصنوعی هدی بیوتیHuda Beauty 
۱,۸۴۷,۰۰۰ تومان
۷ میل
کرم پودر طبیعی بک استیج دیورDior 
۴,۷۷۳,۰۰۰ تومان
2.5natural
2.5natural
4WO
4WO
2W – Warm
2W – Warm
+۴۰
تنوع
کرم پودر طبیعی نچرال رادیانت لانگور نارسNars 
۳,۳۷۳,۰۰۰ تومان
Barcelona Medium 4
Barcelona Medium 4
Stromboli
Stromboli
Gobi Light 3
Gobi Light 3
+۳۶
تنوع
رژ لب جامد براق لیپ شاین آر ام اس بیوتیrms beautyامکان ارسال فوری
۲,۱۶۵,۰۰۰ تومان
bloom
bloom
کرم پودر طبیعی 24 ساعته اکسترا کاور دبوراDeborah 
۷۴۷,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
×شماره 04
شماره 04
×شماره 01
شماره 01
+۴
تنوع
کرم پودر مات هربال شونSCHON 
۴۱۳,۰۰۰ تومان
شماره S02
شماره S02
شماره S01
شماره S01
شماره S03
شماره S03
+۳
تنوع
کرم پودر مات مات فینیش این لیInlay 
۳۹۵,۰۰۰ تومان
شماره 28
شماره 28
شماره 40
شماره 40
شماره 24
شماره 24
+۴
تنوع
کرم پودر مات اکسترا مت پرفکشن دبوراDeborah 
۷۴۵,۰۰۰ تومان
3.2-Hazelnut
3.2-Hazelnut
3.1-Light Gold
3.1-Light Gold
×5
5
+۵
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید