یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
با لباس قرمز مهمانی چه عطرهایی بزنیم؟

با لباس قرمز مهمانی چه عطرهایی بزنیم؟

رنگ قرمز، رنگ مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است. در بسیاری از فرهنگ‌ها پیراهن قرمز برای لباس عروس استفاده می‌شود. از دختران جوان تا زنان مسن، انتخاب بسیاری از آنها برای حضور در جشن‌ها و مهمانی‌ها، لباس قرمز رنگ است. از نظر روانشناسی، قرمز رنگ پرهیجانی است که توجه همه را به خود جلب می‌کند و زنانی با لباس قرمز از نظر مردان جذاب‌تر هستند.همچنین یک بررسی جدید به این نتیجه رسیده است که زنانی که در ملاقات با مردان لباس قرمز می‌پوشند، به طور ناخودآگاه علاقه خود به آن مرد را اعلام می‌کنند. زنان معمولا برای جلب نظر مرد مورد نظر خود لباس‌های قرمز را انتخاب می‌کنند.

معرفی 5 عطر مناسب با لباس قرمز مهمانی

در بیشتر فرهنگ‌ها، لباس قرمز رنگ، نشانه جذابیت جنسی و زیبایی زنانه است. اما در کنار فریبندگی رنگ قرمز، یک استایل زیبا و کامل، به عطر و اکسسوری‌های مناسب هم نیاز دارد. با این حال، بسیاری از زنان برای انتخاب عطر برای لباس مهمانی قرمز خود، در میان این همه برند و رایحه مختلف سردرگم می‌شوند. در ادامه، 5 عطر محبوب و پرطرفدار را به شما معرفی می‌کنیم که به انتخاب زنان سرتاسر دنیا ، بهترین گزینه برای استفاده با لباس‌های قرمز هستند.

1- ادو پرفیومکارولینا هررا گود گرل ولوت فتال زنانه (Good Girl Velvet Fatale Eau de Parfum)

عطر گود گرل ولوت فتال عطری شیرین و معتدل با ماندگاری بالا است. طراحی شیشه این عطر به شکل کفش پاشنه بلند قرمز با پاشنه‌های طلایی است. این عطر شرقی و گلدار، با رایحه شیک و پیچیده خود، تداعی کننده زنی رها و جذاب است که با قدرت اغواکنندگی خود، همه را جذب خود می‌کند. رایحه این عطر بسیار تحریک آمیز و اغواکننده است. استفاده از این عطر همراه با لباس قرمز، ترکیب مسحورکننده‌ای ایجاد می‌کند که فریبندگی هر خانمی را دو چندان می‌کند.

عطر گود گرل ولوت فتال

خرید عطرکارولینا هررا گود گرل ولوت فتال

با استفاده از این عطر مناسب لباس قرمز مهمانیمی‌توانید با تمام احساسات خود، زنانگی‌تان را به رخ همه بکشید. پس از اسپری این عطر، ابتدا ترکیب دل انگیز و شادی‌آور نت‌های مرکباتی، وانیل، بادام و قهوه را متوجه می‌شوید. پس از گذشت مدتی، نت‌های میانی با ترکیب شیرین و گلی خود، جایگزین نت‌های آغازین می‌شوند و روایح گل یاسمن سفید، گل مریم، شکوفه پرتقال و ریشه گل زنبق، شما را در حس آرامشی عمیق غرق می‌کند.

نت پایانی این عطر با وجود تندی بیشتر، ترکیب معتدل و خوشایندی از روایح چوب صندل، چوب کشمیر، مشک، نعناع هندی، پوست میوه کاکائو، پرالین، کهربا، دارچین و دانه تونکا است که با افزایش نشاط و انرژی، هر زنی را غرق در حس جوانی و زیبایی می‌سازد.

2- ادو تویلتگوچی راش زنانه (Rush Eau de Toilette for Women Gucci)

گوچی راش، عطری گلی و گرم با رایحه‌ای دلنشین و نوستالژیک است. این عطر شیرین و جذاب، ترکیب شگفت‌انگیزی از گل‌های یاسمن، فریزیای آفریقایی، گاردنیا، رز و یاس و انتخاب مناسبی برای خانم‌های شیک‌پوش است. رایحه خاص و شرقی این عطر، مدیون وجود نعناع هندی، وانیل و گشنیز در ترکیب منحصربفرد آن است.این عطر مناسب لباس قرمز، پس از استفاده، هر خانمی را متمایز می‌کند. این محصول پخش بو و ماندگاری خیلی خوبی دارد و برای استفاده در مهمانی‌های شبانه در ماه‌های سرد سال گزینه خیلی خوبی به حساب می‌آید.

عطر گوچی راشخرید عطرگوچی راش

3- ادو پرفیوم آمواج لیریک زنانه (Lyric Eau de Parfum For Women Amouage)

این عطر شرقی و گلدار طبع گرمی دارد. نت اولیه آمواج لیریک، ترکیب بانشاط و پرانرژی از ترنج، هل و زنجبیل است. این محصول در نت‌های میانی، شما را به باغی پر از گل دعوت می‌کند تا با استشمام روایح گل‌های رز، یلانگ یلانگ، سنبل ختایی، یاس و شمعدانی و همچنین ریشه زنبق، در رویایی شیرین و شاعرانه غرق شوید. این عطر خوشبو و لوکس، در نهایت با نت‌های چوبی، دودی و روایح مشک، وانیل، خزه و نعناع هندی، کار خود را به پایان می‌رساند.

عطر آمواج لیریک

خرید عطرآمواج لیریک

رایحه وصف‌ناپذیر این عطر زنانه همه را مجذوب بوی دلپذیر خود می‌سازد.این عطر به قدری شیک و دلنشین است که نظر هر شخصی را به خود جلب می‌کند. پخش بو و ماندگاری بالای این محصول، آن را به گزینه‌ مناسب عطر لباس قرمز مهمانی، برای حضور در مراسم رسمی و مهمانی‌های فصل پاییز و زمستان تبدیل می‌کند. آمواج لیریک، تجربه منحصربفرد رهایی و جذابیت را به هر زنی پیشکش می‌کند.

4- ادو تویلت گرلن شالیمار اینیشیال لئو زنانه (Shalimar Initial L eau Eau de Toilette)

در نت ابتدایی این عطر، شروع پررنگ ترکیب ترش و شیرین مرکباتی آن، بلافاصله حسی از تازگی و طراوت را به شما می‌بخشد. پس از مدتی، استشمام روایح گلی به ویژه گل رز، چنان احساسی را در شما برمی‌انگیزاند که انگار دستتان را می‌گیرد و به باغی پر از گل می‌برد تا در آرامش رویایی آنجا غرق ‌شوید. در آخر، در نت پایانی با استشمام کارامل و وانیل، شادابی و انرژی زیادی پیدا خواهید کرد.

عطر شالیمار اینیشیال

خرید عطرگرلن شالیمار اینیشیال لئو

رایحه این عطر به قدری دلپذیر و خوشایند است که بیشتر افراد را عاشق بوی آن می‌کند. شالیمار اینیشیال با ماندگاری مطلوب و رایحه معتدل و شیرین خود، مناسب استفاده در هر 4 فصل سال است. این عطر همه پسند و باکیفیت، پخش بوی مناسبی دارد و در کنار لباس قرمز، ترکیب منحصربفرد و جذابی ایجاد می‌کند که هر خانمی با استفاده از این ترکیب، همه نگاه‌ها را به دنبال خود می‌کشاند.

5- ادوتویلت دیور هیپنوتیک پویزن زنانه (Hypnotic Poison Eau de Toilette)

هیپنوتیک پویزن، عطر شیرینی است که تاکنون، بازخوردهای مثبت فراوانی را گرفته است. این عطر محبوب و پرطرفدار با نت‌های اصلی زرد آلو، نارگیل و آلو آغاز می‌شود. این ترکیب میوه‌ای و شیرین، شاداب کننده و نشاط آور است. پس از مدتی استشمام نت‌های میانی گل مریم، یاس، گل برف، گل رز، چوب رز برزیلی و زیره سیاه انرژی بیشتری را به شما تزریق می‌کند. و در نهایت، نت‌های پایانی چوب صندل، بادام، وانیل و مشک، این عطر را برای استفاده در مهمانی‌های شبانه و به خصوص مراسم رسمی در ماه‌های سرد سال همراه با لباس قرمز به انتخابی ایده آل تبدیل می‌کند.

ادو تویلت هیپنوتیک پویزن

خرید عطردیور هیپنوتیک پویزن

این عطر جذاب و سحرانگیز با رایحه شرقی و گرم خود، مناسب زنان امروزی و مستقل است که برای وقار و زیبایی خود اهمیت زیادی قائل هستند. این محصول، ماندگاری بسیار طولانی و پخش بوی خیلی خوبی دارد و به گفته بسیاری از مصرف کنندگان با وجود رایحه قوی به هیچ عنوان باعث سردرد نمی‌شود. وقتی همراه با لباس قرمز خود، این عطر گیرا را استفاده می‌کنید، می‌توانید به ستاره هر مجلسی تبدیل شوید. هیپنوتیک پویزن، عطری هوس‌انگیز و گیرا با رایحه غالب وانیل است که به عنوان عطر لباس قرمز مجلسی، مثل آهنربایی، همه به خصوص آقایان را به شما جذب می‌کند.

امیدواریم که با مطالعه این مطلب، از این به بعد، دیگر برای انتخاب عطر برای لباس مهمانی قرمز خود نگرانی نداشته باشید و با انتخاب عطری مناسب در لباس قرمز خود بدرخشید و لحظات زیبا و خاطره‌انگیزی را همراه با عزیزان خود تجربه کنید.رنگ قرمز، رنگی جذاب و گیرا است و کمتر خانمی پیدا می‌شود که در کمد لباس‌های مهمانی خود، لباس زیبایی به رنگ قرمز نداشته باشد. با این حال برای داشتن استایل شیک و تمام عیار، انتخاب عطر مناسب، نقش بسیار مهمی دارد. خوشحال می‌شویم که شما هم تجربه خودتان در زمینه انتخاب عطر مناسب لباس قرمز را با ما به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط
ماشومارو اکستریت پرفیوم زنانه مردانه یونیک لاکچریUniquee Luxury 
۴۷,۵۹۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
رد کالرادو - کلرادو ادو پرفیوم زنانه مردانه ام میکالفM Micallef 
۳۰,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
الکتریک چری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۰,۱۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
+۲
تنوع
لا پتیت روب نویر ابسولو ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۲۱,۹۱۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
ایدل نو ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۷,۹۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵۰ میل
عطر
+۳
تنوع
لوبی هورس ادو پرفیوم زنانه کریستین لوبوتینChristian Louboutin 
۳۸,۸۲۴,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴ میل
سمپل
لیدی میلیون رویال ادو پرفیوم زنانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۳,۷۶۵,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
ثروه گلد ادو پرفیوم زنانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۶,۲۵۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
له اینتردیت رژ اولتیم ادو پرفیوم زنانه جیونچیGivenchy 
۱۷,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۱ میل
سمپل
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
بوس الایو پرفیوم زنانه هوگو بوس - هوگو باسHugo Boss 
۱۶,۹۰۸,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
کوچ لاو ادو پرفیوم زنانه کوچCoach 
۱۴,۰۹۱,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
پلو رد پرفیوم مردانه رالف لورنRalph Lauren 
۱۶,۹۰۸,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۲
تنوع
نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید