یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
با لباس مشکی مهمانی چه عطرهایی بزنیم؟

با لباس مشکی مهمانی چه عطرهایی بزنیم؟

همه خانم‌ها دوست دارند که در مهمانی‌ها به بهترین نحو ممکن ظاهر شوند و تمام سعی خود را می‌کنند تا در میان دوستان و آشنایان خود، با آراستگی کامل حضور پیدا کنند و بهترین پوشش را داشته باشند. احتمالا شما هم مثل بیشتر بانوان، چند دست لباس مشکی مهمانی دارید که جزو لباس‌های مورد علاقه‌تان هست و وقتی به مهمانی دعوت می‌شوید، اولین گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد، پوشیدن یکی از این لباس‌ها است. لباس‌های مشکی، استایل زیبا و باوقاری را به هر خانمی می‌دهند و اگر به درستی انتخاب شوند، فریبندگی و جذابیت آنها را در نظر دیگران دوچندان می‌کنند. با این حال، برای یک استایل زیبا و خاص، فقط رنگ و مدل لباس کافی نیست. انتخاب اکسسوری‌ها و عطر مناسب مکمل پوشش شما هست تا بتوانید در لباس مشکی مهمانی خود به زیبایی بدرخشید و در هر جمعی دیده شوید. عطرها به قدری در زیبایی استایل و ظاهر موثر هستند که خودشان به تنهایی می‌توانند عامل جذابیت و اعتماد به نفس هر خانمی باشند. اما تعداد عطرها بی‌نهایت زیاد است و احتمالا بیشتر اوقات قبل از آماده شدن برای رفتن به شب‌نشینی‌ها و مهمانی‌ها، این موضوع ذهنتان را درگیر کرده است که حالا با این لباس مشکی، چه عطری بزنید. این مقاله را برای کمک به شما نوشته‌ایم تا بتوانید عطر مناسب لباس مشکی مهمانی خود را به درستی انتخاب کنید. پس اگر دوست دارید از این به بعد در هر مراسمی که وارد می‌شوید، همه نگاه‌ها را به سمت خود خیره کنید، با ما همراه باشید تا تعدادی از مناسبترین عطرهای زنانه با لباس مشکی مهمانی را به شما معرفی کنیم.

عطر مناسب لباس مشکی مهمانی

انواع عطر مناسب لباس مشکی مهمانی

عطرهای مناسب لباس مشکی تنوع زیادی دارند. اما ما در این مقاله قصد داریم عطرهایی را به شما معرفی کنیم که برای شخصیت‌ها، سلیقه‌ها و موقعیت‌های مختلف مناسب باشند و شما بتوانید با انتخاب یکی از آنها به فرد خوشپوش، خوشبو و متمایز در هر جمعی تبدیل شوید.

عطر لباس مشکی کلاسیک

کوکو شنل برای اولین بار پیراهن مشکی کوتاه را طراحی کرد، پس می‌توان انتظار داشت که یکی از عطرهای برند او، عطر مناسبی برای لباس‌های مجلسی سیاه رنگ باشد. عطر شماره 5 شنل (Chanel No. 5) یکی از عطرهای محبوب، پرطرفدار و پرفروش این برند در تمام دنیا است و به گفته خود این شرکت، در هر 30 ثانیه، یک شیشه از آن در دنیا فروخته می‌شود. طراحی نت‌های این عطر گرم و شرقی به گونه‌ای است که انگار آن را به طور خاص برای استفاده با لباس‌های مهمانی مشکی تولید کرده‌اند. این عطر در گروه بویایی گلدار آلدئید قرار دارد و پس از اسپری آن، ابتدا روایح دل‌انگیز، یلانگ یلانگ، هلو، بهار نارنج و برگاموت و پس از مدتی روایح گلهای زنبق، یاسمن، گل رز و گل برف را استشمام خواهید کرد. این عطر ماندگار و شگفت انگیز، در نت‌های پایانی پودری و مشک‌دار می‌شود. کوکو شنل ان 5 کاملا مناسب یک خانم باوقار در لباس مشکی مهمانی است که زیبایی را در سادگی می‌بیند و پس از استشمام این عطر سرشار از مثبت‌نگری و امیدواری می‌شود. این عطر کلاسیک را می‌توانید برای حضور در مهمانی‌های شبانه به ویژه در ماه‌های سرد سال انتخاب کنید و پس از حضور در هر جمعی، توجه همه را به خود جلب کنید و خاطرات زیبایی برای خود بسازید.

شنل ان 5 عطر لباس مشکی مجلسی

عطر لباس مشکی مجلسی رمانیتک

اگر عاشق پیراهن‌های گلدار مشکی، لباس‌های گیپوری سیاه و پارچه‌های نرم و لطیف هستید، پس قطعا عاشق رایحه عطر میس دیور ابسلوتلی بلومینگ (Miss Dior Absolutely Blooming) هم خواهید شد. این عطر با نت‌های ظریف و شیرین توت قرمز، اسانس ناب گل سرخ و رایحه گل صد تومانی همراه با پیراهنی مشکی، ترکیبی مسحور کننده ایجاد خواهد کرد. این عطر گلی و سرزنده مناسب زنان رمانتیک و عاطفی است و برای استفاده در قرارهای شبانه یا مهمانی‌های شام در فضای باز بهترین انتخاب است. اعتدال و شیرینی خوشایند عطر ابسلوتلی بلومینگ میس دیور، آن را مناسب استفاده در تمام فصل‌های سال می‌سازد. ترکیبی از حس سرزندگی، نشاط و اعتماد به نفس درونی، ارمغان این عطر شگفت انگیز برای خانم‌ها خواهد بود.

ابسلوتلی بلومینگ میس دیور، عطر زنانه لباس مشکی

عطر مناسب لباس مشکی شیک

نمی‌توان فهرستی برای عطر لباس مشکی مهمانی تهیه کرد و این عطر را معرفی نکرد، عطر لا پتیت روب نویر (la petite robe noire) که به فرانسوی به معنای پیراهن کوتاه مشکی است، همانطور که از اسم آن مشخص است، برای استفاده با لباس‌های مشکی بسیار مناسب است. این عطر گلی میوه‌ای با نت‌های شگفت‌انگیز گیلاس و بادام شیرین آغاز می‌شود و در ادامه بوی منحصر بفرد خودش را با نت‌های مرکباتی و میوه‌های قرمز خوش طعم و عطر به رخ می‌کشد. عطر لا پتیت روب نویر با بوی گرم و شیرین خود، تداعی کننده زنی شیکپوش، جذاب و زیبا است. این عطر خاص از برند گرلن برای استفاده در روز و شب مناسب است.

عطر لا پتیت روب نویر، عطر لباس مشکی کوتاه

عطر برای لباس مشکی به روز

عطر دیزی مارک جاکوبز (Daisy by Marc Jacobs) مناسب زنان مستقلی است که به سلیقه شخصی خود اهمیت زیادی می‌دهند. دیزی عطری شیرین و شاداب، و ترکیبی از رایحه‌های توت فرنگی، برگ گل بنفشه، گریپ فروت قرمز، گل گاردنیا، بنفشه، یاسمن، مشک، وانیل و چوب‌های معطر سفید است. این عطر با رایحه ملایم و سبک خود برای استفاده روزانه و مهمانی‌های دوستانه به ویژه در فصل تابستان مناسب است و شما را غرق آرامش و رویاهای شیرین می‌کند.

عطر دیزی مارک جاکوبز برای لباس مهمانی سیاه رنگ

عطر زنانه لباس مشکی اغواکننده

اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که دوست دارید در مهمانی‌ها با لباس مشکی یقه باز و یا پشت باز حضور پیدا کنید تا زیبایی‌هایتان را به نمایش بگذارید، در آن صورت عطر زنانه ورساچه اروس (Versace Eros) کاملا مناسب شما است تا بتوانید همراه با لباس جذاب خود، توجه همه را به خود جلب کنید. در ترکیب این عطر از 3 نوع گل یاس، مشک و چوب صندل استفاده شده است. اروس خدای عشق است و این عطر از برند ورساچه درست همانند نام خود، عطری افسونگر و مسحور کننده است و ویژگی‌های اغواگرانه یک زن را دو چندان می‌سازد. عطر ورساچه اروس با نت‌های مرکباتی، چوبی و گلدار سفید، خنک و باطراوت است، پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان مطلوب است.

ورساچه اروس برای لباس زنانه مشکی مهمانی برای حضور بی‌نقص در هر مراسم و مهمانی باید بدانید که چه نوع لباسی برازنده شما است و در نهایت با انتخاب عطر و جواهرات متناسب با لباستان، استایل خود را به شکلی عالی تکمیل کنید. عطرها تاثیر غیر قابل انکاری در نشان دادن وقار و شخصیت هر خانمی دارند. در این مطلب سعی کردیم، تعدادی از بهترین عطرهای زنانه برای لباس مشکی مهمانی را به شما معرفی کنیم. امیدواریم با استفاده از این مقاله، عطر مناسب لباس مشکی زنانه خود را تهیه کنید و در هر مهمانی همچون ستاره‌ای بدرخشید. شما چه عطرهایی را با لباس‌های مشکی مجلسی خود استفاده می‌کنید؟ حتما در بخش نظرات، تجربه‌های خود را با در میان بگذارید.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید