یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
با کت و شلوار چه عطرهایی بزنیم؟

با کت و شلوار چه عطرهایی بزنیم؟

مردانی که آراسته و خوش لباس هستند به راحتی می‌توانند قلب هر زنی را تسخیر کنند. این یک واقعیت شناخته شده است که هر بار قدرت کت و شلوار و کراوات خود را با عطری خوشبو تکمیل می‌کنید، گویی حضور، جذابیت و ارزش خود را بالا برده‌اید. با استفاده از عطر مناسب روی کت و شلوار ، شما احساس اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید، مثل اینکه صاحب دنیا هستید و همه چیز حول شما می‌چرخد.

هر زمان که کت و شلوار و کراوات خود را با رایحه مناسب می‌پوشید، حضور خودتان را درخشان‌تر می‌کنید. اکثر افراد به خصوص افراد تجاری هنگام برخورد با مشتریان بالقوه و قرارهای کاری مهم، عطر و بوی دلخواه خود را دارند. این رویکرد ثابت می‌کند که عطری که با خود حمل می‌کنید نه فقط شخصیت و موقعیت شما را در زندگی، بلکه اشتیاق و توانایی شما به کار را نشان می‌دهد.

عطر مناسب کت و شلوار

8 عطر برتر برای آقایان با کت و شلوار و کراوات

یک مرد خوش لباس با عطر مناسب می‌تواند معجزه کند. کت و شلوار و کراوات شما بدون استفاده از یک رایحه مردانه و در عین حال شیک کامل نمی‌شوند. بنابراین اجازه دهید عطرها حرف بزنند و از اینکه چگونه سفر عطر و شیوه زندگی شما را تغییر می‌دهند شگفت زده شوید. در ادامه 10 عطر را به شما معرفی می‌کنیم که احساس قدرت و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهند. این عطرها شما را به یک جنتلمن واقعی تبدیل می‌کنند.

1. ادو پرفیوم کرید اونتوس مردانه (Aventus Eau de Parfum for Men Creed)

ادو پرفیوم کرید اونتوس مردانه

خرید عطر کرید اونتوس

آیا به دنبال عطری جدید و مجلل هستید که به شما احساس اعتماد به نفس و قدرت بدهد؟ اکثر عطرهای مردانه خیلی قوی هستند یا بوی یک فروشگاه بزرگ عطر را می‌دهند. عطرهای کرید برای کسانی که خواهان عطرهای پیچیده و جاودانه هستند عالی است. این عطرها از دنیای طبیعی الهام گرفته شده‌اند و با بهترین مواد ترکیب می‌شوند. هر مردی باید این ادو پرفیوم از برند Creed را در کمد عطر خود داشته باشد. اونتوس کرید دارای رایحه‌ای میوه‌ای، شیرین، چرمی، چوبی، دودی و استوایی است.

این رایحه‌ها همه چیزهایی هستند که یک مرد باید هنگام پوشیدن کت و شلوار و کراوات همراه خود داشته باشد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. این عطر از برند کرید به بهترین وجه مناسب رویدادهای تجاری شما است. رایحه کرید اونتوس به طرز درخشانی مردانگی و خوش بینی شما را منعکس می‌کند. اونتوس ترکیب خوبی از نت‌های آناناس، ترنج، انگور فرنگی سیاه، سیب، درخت توس، نعناع هندی، یاس مراکشی، رز، مشک، خزه درخت بلوط، عنبر و وانیل است.

2. ادو پرفیوم کرید گرین ایریش توید مردانه (Green Irish Tweed Eau de Parfum For Men Creed)

 ادو پرفیوم کرید گرین ایریش توید مردانه

خرید عطر کرید گرین ایریش توید

اگر به دنبال عطری باکیفیت هستید که به شما احساس سلطنت بدهد کرید رایحه‌ای عالی دارد و آن هم Green Irish Tweed است. Green Irish Tweed یک عطر خوشبو برای مردان است که اولین بار توسط خانه طراحی Creed در سال 1985 عرضه شد. این عطر از آن زمان تا کنون به یکی از محبوب‌ترین و نمادین‌ترین عطرهای جهان تبدیل شده است. این عطر چوبی، گل‌دار، مشک‌دار برای افرادی که از کیفیت و ظرافت استقبال می‌کنند عالی است. گرین توید برای هر مردی که می‌خواهد احساس خوب و اعتماد به نفس داشته باشد ایده‌آل است.

Green Irish Tweed یک رایحه کلاسیک فوژه است و رایحه‌ای غنی، تازه، اسپرت و فراموش نشدنی دارد. نت ابتدایی این عطر با گیاه شاهپسند و گل زنبق باز می‌شود. در میانه عطر رایحه برگ گل بنفشه مشام فرد پوشنده را پر می‌کند. این عطر مردانه در نهایت با نت‌های چوب صندل و عنبر به پایان می‌رسد. این ادو پرفیوم ماندگار و فوق‌العاده خوشبو، افزودنی عالی به مجموعه عطرهای فردی است که لباس‌های شیک و رسمی مانند کت و شلوار و کراوات می‌پوشد. با پوشیدن این عطر احساس پادشاه بودن و سلطنت به شما دست می‌دهد.

3. ادو تویلت دیویدف زینو مردانه (Zino Eau de Toilette For Men Davidoff)

ادو تویلت دیویدف زینو مردانه

خرید عطر دیویدف زینو

این ادو تویلت به دلیل کیفیت فوق‌العاده و بازده پوستی آن، جام مقدس بسیاری از علاقه‌مندان به عطر است. Zino by Davidoff رایحه‌ای گرم و راحت است که با اجزای مردانه احاطه شده است. در واقع زینو یک عطر کلاسیک چوبی کهربایی برای مردان است که قلب و توجه همه اطرافیان را به خود جلب می‌کند. زینو به دلیل اینکه یکی از خوشبوترین عطرها در صنعت عطر بود، محبوبیت زیادی پیدا کرد، بدون اینکه قیمت آن را افزایش دهد.

این عطر با نت‌های سخاوتمندانه‌ای از چوب بلسان بنفش برزیلی، اسطوخودوس، مریم گلی، ترنج، گل رز، گل شمعدانی، گل یاسمن، گل زنبق دره، نعناع هندی، چوب صندل، وانیل و چوب سدر فرموله شده است. با استفاده از عطر Zino by Davidoff، برای تجربه یک رایحه با کیفیت بالا نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارید. دیویدف زینو یک عطر نوستالژی سوئیسی است که در سال 1986 به بازار عرضه شد. طعم و طبع این عطر مردانه تلخ و گرم است و به همین دلیل مناسب استفاده در فصول خنک مانند پاییز و زمستان و استفاده روی کت و شلوار است.

4. پرفیوم زرجوف شوتینگ استارز نیو مردانه (xerjoff Shooting Stars Nio)

پرفیوم زرجوف شوتینگ استارز نیو مردانه

خرید عطر زرجوف شوتینگ استارز نیو

عطر Nio از مجموعه Shooting Stars حس یک قدم زدن باطراوت در حومه جنوب ایتالیا است. ترنج و نرولی غنی و خوش طعم کالابریا با نت‌های اسرارآمیز تند هل، جوز هندی و فلفل صورتی ترکیب شده است. این ترکیب منحصر به فرد با پایه چوبی خشک از چوب سدر و چوب Guaiac، وتیور هائیتی، کهربا و نعناع هندی ترکیب شده است تا ترکیبی جاودانه از خاطرات عاشقانه را ایجاد کند. Nio نمونه‌ای ماندگار از ظرافت و استایل است. برای داشتن رایحه خنک و تازه، باید این ادو پرفیوم را از Xerjoff امتحان کنید.

Shooting Stars Nio دارای آکوردهای اصلی مرکبات، سبز، چوبی، معطر، تند تازه و گل‌های سفید است. این عطر یک رایحه تابستانی زیبا است که سرزنده و پرانرژی است و میل شما را برای فعال و پویا بودن منعکس می‌کند. Shooting Stars Nio یکی از باورنکردنی‌ترین عطرهایی است که تا به حال ساخته شده است، بنابراین جایی برای آن در کمد عطر خود خالی کنید. این پرفیوم مناسب استفاده آقایان شیک پوش و کت و شلواری است و در سال 2009 به بازار عرضه شده است. اگر به دنبال یک عطر ماندگار و خاص هستید پیشنهاد ما به شما خرید این عطر است.

5. پرفیوم رژا داو اسکندل پور هوم مردانه (Scandal Pour Homme Perfume Men Roja Dove)

پرفیوم رژا داو اسکندل پور هوم مردانه

خرید عطر رژا داو اسکندل پور هوم

Scandal Parfum Pour Homme با برگرداندن سرها و کشف اسرار به نام خود عمل می‌کند. این پرفیوم به جای نامناسب و رسوایی، تمام تعارفات مثبت را به شما ارائه می‌دهد و توجه افراد را در اندازه دستان شما جلب می‌کند. با رایحه‌های اصلی معطر، مرکباتی، چوبی، تند تازه و سبز، هرگز نمی‌توانید عطر رژا را با دیگر عطرها اشتباه بگیرید.

این عطر مردانه با نت‌هایی از اسطوخودوس، لیمو، نعناع، ​​ترنج، ترخون، پتیتگرن، ریحان، زنبق دره، یاس، گل رز د مای، بنفشه، خزه، میخک، عنبر، خس خس، نعناع هندی، labdanum، لوبیا تونکا و درخت سدر ساخته شده است. چوب صندل، مشک، هل، جوز هندی، ریواس و چوب ترمه نیز از دیگر نت‌های موجود در این عطر است.

6. ادو پرفیوم کارولینا هررا 212 وی ای پی بلک مردانه (212VIP Black Eau de Parfum For Men Carolina Herrera)

ادو پرفیوم کارولینا هررا 212 وی ای پی بلک مردانه

خرید عطر کارولینا هررا 212 وی ای پی بلک

عطر 212 VIP Black توسط Carolina Herrera یک رایحه آروماتیک فوژه مردانه است. این عطر محصول 2017 و یک عطر جدید است. 212 VIP Black توسط Carlos Benaim و Anne Flipo ساخته شده است. نت‌های ابتدایی عطر از بادیان رومی و رازیانه ساخته شده‌اند. نت میانی عطر نیز از اسطوخودوس تشکیل شده است. نت‌های پایه 212 وی ای پی رایحه‌های مشک و وانیل را به مشام می‌رسانند و به همین دلیل یکی از بهترین عطر ها برای کت و شلوار مردانه است.

7. ادو پرفیوم ایو سنت لورن گرین د پودر زنانه و مردانه (Grain de Poudre Eau de Parfum for Women and Men Yves Saint Laurent)

ادو پرفیوم ایو سنت لورن گرین د پودر زنانه و مردانه

خرید عطر ایو سنت لورن گرین د پودر

عطر Le Vestiaire Des Parfums Grain De Poudre یک عطر چرمی مردانه و زنانه است که رایحه‌های اصلی آن مشک، ازونیک، معطر، آبی، چرم و گیاهی است. این عطر Yves Saint Laurent به دلیل رایحه اعتیادآور و همه کاره خود مطمئناً معجزه می‌کند. ادو پرفیوم ایو سنت لورن گرین د پودر زنانه و مردانه در سال 2019 به بازار عرضه شد.

بدون توجه به مناسبت و فصل، Le Vestiaire Des Parfums Grain De Poudre بهترین ست عطر برای کت و شلوار و کراوات شماست. این عطر دارای نت‌های معطری از فلفل سیاه، گشنیز، برگ بنفشه، مریم گلی، جیر و مشک است. از این عطر در جلسات کاری خود استفاده کنید و انتظار داشته باشید که اعتماد به نفس بیشتری احساس کنید.

8. ادو پرفیوم دیور هوم اینتنس مردانه (Dior Homme Intense Eau de Parfum for Men)

ادو پرفیوم دیور هوم اینتنس مردانه

خرید عطر دیور هوم اینتنس

دیور هوم اینتنس یک عطر مردانه چوبی، گل‌دار، مشک‌دار است که در سال 2007 به بازار عرضه شد. این ادو پرفیوم دارای رایحه شیرین و گرم است و در نت ابتدایی آن رایحه اسطوخودوس به مشام می‌رسد. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی عطر، نت میانی آن به مشام می‌رسد که دارای روایح گل زنبق، گلابی، وانیل و مشک پنیرکی مالو است. این عطر در نهایت با نت پایه و ماندگار چوب سدر و خس خس به پایان می‌رسد. دیور هوم اینتنس به دلیل رایحه گرم و شیرینی که دارد برای استفاده در فصول سرد مانند زمستان مناسب است.

اکنون که از اهمیت پوشیدن عطر مناسب با استایل کت و شلوار و کراوات آشنا هستید؛ وقت آن است که رایحه‌های ذکر شده در بالا را امتحان کنید. اگر دوست دارید شیک پوش و مردانه به نظر برسید حتما یک عطر خوب و با رایحه مردانه را برای خودتان انتخاب کنید تا مکمل کت و شلوارتان باشد.

منبع: feelingsexy

محصولات مرتبط
بیکاز ای ام فری اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سیراکوزا پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۰,۰۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کیل د لایتس اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گوسیپ نایت ادو پرفیوم زنانه گریتیGritti 
۲۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
له ایریس د فت ادو پرفیوم زنانه مردانه جکس فت - ژاک فتJacques Fath 
۱۳۵,۳۱۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
دام رزا میلسایم ادو پرفیوم زنانه مردانه له لیکوییدز ایمجینرزLes Liquides Imaginaires 
۳۱,۳۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۲ میل
سمپل
ایزولا بلو پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۵۶,۳۵۷,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
طایف عود - طیف عود پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۹۰,۷۹۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سونیک فلاور ادو پرفیوم زنانه مردانه روم 1015Room 1015 
۱۶,۲۸۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نوت وانیل نکتار ادو پرفیوم زنانه مردانه ام میکالفM Micallef 
۱۶,۹۰۸,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سیستا ادو پرفیوم زنانه مردانه رامون مونگالRamon Monegal 
۳۳,۸۱۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ماشومارو اکستریت پرفیوم زنانه مردانه یونیک لاکچریUniquee Luxury 
۴۷,۵۹۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بیزانتین امبر اکستریت پرفیوم زنانه مردانه فرانچسکا بیانکیFrancesca Bianchi 
۱۳,۵۲۷,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
رد کالرادو - کلرادو ادو پرفیوم زنانه مردانه ام میکالفM Micallef 
۳۰,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید