یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی 10 تا از محبوب‌ترین عطرهای برند تام فورد

معرفی 10 تا از محبوب‌ترین عطرهای برند تام فورد

بر کسی پوشیده نیست که عطر تام فورد زنانه و مردانه و لباس‌های این برند در یک دهه و نیم گذشته دنیای مد را به خود اختصاص داده‌اند. توماس کارلایل فورد همه این کارها را به تنهایی انجام داده است. توماس، یکی از مشهورترین طراحان مد آمریکایی و بزرگ‌ترین نام طراح در قرن بیست و یکم است که با تبلیغات تجملاتی، جسورانه و بحث برانگیز و مهم‌تر از همه انحصاری بودن همراه است.

تام فورد یک خانه مد لوکس آمریکایی است که توسط طراح مد و فیلمساز، تام فورد در سال 2005 تاسیس شد. این برند در کنار عطر، لوازم آرایشی، کفش، پوشاک آماده و سفارشی و سایر محصولات را نیز ارائه می‌دهد. ما در این مقاله به نقل از scentgrail بهترین عطر تام فورد را چه زنانه و چه مردانه به شما معرفی می‌کنیم.

10 ادکلن تام فورد

سخت است که فقط 10 عطر از برند تام فورد را در این لیست بگنجانیم و آن‌ها را بهترین‌ها از برندی بدانیم که چنین تصمیمات خلاقانه بزرگ و جسورانه‌ای می‌گیرد. با این وجود ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را فقط با 10 تا از محبوب‌ترین عطرهای برند تام فورد آشنا کنیم.

10. ادو پرفیومتام فورد سولیل بلانک زنانه مردانه (Tom Ford Soleil Blan)

ادو پرفیوم تام فورد سولیل بلانک زنانه مردانهخرید عطرتام فورد سولیل بلانک

Tom Ford’s Soleil Blanc عطری است اعتیادآور، کهربایی و گلی. Soleil Blanc تام فورد که با هل اغوا کننده و یلانگ یلانگ طراوت‌آمیز درمی‌آمیزد، به‌طور غیرقابل باور، دنباله‌روی بی‌پایان خورشید و تجمل را به نمایش می‌گذارد. هر کس که به عطری با کیفیت بالا علاقه دارد که همراهی ایده‌آل برای تعطیلات تابستانی او باشد؛ دوست‌دار این عطر است.

رایحه تازه و گلدار این عطر، شما را به یاد کرم ضدآفتاب با گل سرخ به عنوان نت اصلی می‌اندازد. عطرساز این عطر یونیسکس، Nathalie Gracia-Cetto است و در دسته عطرهای با غلظت Eau de Parfum قرار می‌گیرد. این عطر برای استفاده در بهار و تابستان مناسب است و در سال 2016 به بازار عرضه شد. Soleil Blanc به مدت 4 تا 6 ساعت روی پوست باقی می‌ماند و در دسته عطرهای شیرین و گلدار است.

9. ادو پرفیوم تام فورد متالیک زنانه (Tom Ford Metallique)

ادو پرفیوم تام فورد متالیک زنانهخرید عطرتام فورد متالیک

تام فورد متالیک که با درخشندگی ظریف ساخته شده است، تحسین‌کنندگان خود را با درخشش تپنده‌ای از زنانگی مدرن، مصمم، اراده‌ای، درخشان و در شکوفه کامل مجذوب خود می‌کند. یک زره درخشان از آلدئیدهای اعتیادآور، هسته پر طنین آن از گل‌های سفید حسی، مانند زهره فلزی در پوسته‌ها را در بر گرفته است.برخورد ترنج و دانه فلفل صورتی در اولین حس بوییدن این عطر، حس سیری ناپذیری را ایجاد می‌کند. در زیر روکش خنک آن، قلب گلدار متالیک با کنار هم قرار دادن شکوفه‌های سفید و لطیف بادرنجبویه و موگوت با شهد مخدر مانند هلیوتروپ تقویت شده است.

رایحه شرقی تحت تسلط وانیل با پیچ و تاب آلدهیدی این عطر را دلپذیر می‌کند. عطر متالیک، برای زنان مدرنی که به دنبال چیزی منحصر به فرد و پوشیدنی به عنوان رایحه روزانه هستند، جذاب خواهد بود. با توجه به ماهیت شفاف اما ماندگار این عطر، متالیک برای خانم‌هایی که می‌خواهند با این عطر دوست داشتنی اما عجیب و غریب، اولین تاثیر را از خود به جای بگذارند مناسب است. ادو پرفیوم متالیک، یک عطر گلدار آلدهیدی است و محصول سال 2019 است. این عطر زنانه 6 تا 8 ساعت ماندگاری دارد و مناسب فصل‌های بهار، پاییز و زمستان است.

8. ادو پرفیوم تام فورد گری وتیور مردانه (Tom Ford Grey Vetiver Eau de Parfum)

ادو پرفیوم تام فورد گری وتیور مردانه

خرید عطرتام فورد گری وتیور

تام فورد گری وتیور با قلب ظریف و تصفیه شده خود از وتیور طبیعی که به طرز فوق العاده‌ای با مرکبات غرق در آفتاب، ادویه‌های غنی و چوب‌های با ارزش ترکیب شده است، جوهر مردانگی، کاریزماتیک و تحریک کنندگی را به تصویر می‌کشد. این عطر یکی از بهترین عطرهای وتیور در بازار است. گری وتیور در هر مکان و هر فصلی از سال قابل پوشیدن است.

گریپ فروت آغشته به ادویه‌ها به آرامی به پایه وتیور و خزه درخت بلوط ترکیب می‌شود و یک عطر مردانه را ایجاد می‌کند. اگر به دنبال بهترین عطر تام فورد مردانه هستید پیشنهاد ما به شما خرید این عطر است. گری وتیور محصول 2009 است و به دلیل غلظت ادو پرفیوم ماندگاری خوبی دارد. ماندگاری این عطر مردانه حدود 10 تا 12 ساعت است و پخش بوی متوسطی دارد.

7. ادو پرفیوم تام فورد لاست چری مردانه/زنانه (Tom Ford Lost Cherry)

ادو پرفیوم تام فورد لاست چری مردانه/زنانه

خرید عطرتام فوردلاست چری

درخشش آب نباتی Lost Cherry از آلبالو و بادام، جای خود را به گل رز ترکی، آلو و گل یاسمن می‌دهد که در حواس نفوذ می‌کند. نت آلبالو موجود در این عطر در انتظار خورده شدن است و حس لذت را در فرد پوشنده ایجاد می‌کند. ترکیب نت‌های مختلف آلبالو، بادام، وانیل، چوب صندل و دارچین این عطر را دوست داشتنی و شیرین می‌کند.

این عطر به خودی خود مانند برخی دیگر از عطرهای برند تام فورد خیلی ماندگار نیست، اما با وجود اینکه چیزی حدود 4 تا 6 ساعت ماندگاری دارد، یکی از زیباترین عطرهای باشگاهی است که امروزه می‌توانید استفاده کنید. این عطر یونیسکس در سال 2018 به بازار عرضه شد و غلظت آن ادو پرفیوم است. Lost Cherry رایحه شیرینی دارد و مناسب فصول سرد مانند پاییز و زمستان است.

6. ادو پرفیوم تام فورد نرولی پورتوفینو مردانه/زنانه (Tom Ford Neroli Portofino)

ادو پرفیوم تام فورد نرولی پورتوفینو مردانه/زنانه

خرید عطرتام فوردنرولی پورتوفینو

از نظر تام فورد، این عطر به خوبی نسیم خنک، آب شفاف درخشان و شاخ و برگ‌های سرسبز ریورای ایتالیا را به تصویر می‌کشد. اختراع مجدد او از یک ادکلن کلاسیک دارای روغن‌های ترد مرکبات، نت‌های گلی شگفت‌انگیز و رنگ‌های کهربایی است که تاثیری درخشان و در عین حال قابل ‌توجه بر جای می‌گذارد.

یک اسپریتز از Neroli Portofino بلافاصله شما را به تعطیلات تابستانی در دریای آدریاتیک می‌برد و در آنجا از یک زندگی آسان و بی‌دغدغه لذت می‌برید. واقعاً چیز خاصی در مورد این نوع عطر وجود دارد که می‌تواند چنین تأثیر قابل توجه بر فرد ایجاد کند. رایحه تازه و تمیز که هر بار باعث لبخند زدن می‌شود. این ادو پرفیوم محصول 2011 است و هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

5. ادو پرفیوم تام فورد کاستا آزورا زنانه و مردانه (Tom Ford Costa Azzurra)

ادو پرفیوم تام فورد کاستا آزورا زنانه و مردانهخرید عطرتام فوردکاستا آزورا

Costa Azzurra احساس راحتی یک فرار کاملاً بدون مهار را به تصویر می‌کشد. رایحه هیجان‌انگیز هوای دریا، نت‌های معطر تازه، گیاهان همیشه سبز و مرکبات صحنه را می‌سازد و با رایحه‌های چوبی عمیق‌تر ترکیب می‌شود. این عطر ترکیبی ترد از سرو، بلوط و خس خس است. رایحه این عطر از مرکبات آبدار در بالا، چوب‌های ملایم در قلب و نت‌های شور دریا در پایه تشکیل شده است.

اگر بخواهیم Costa Azzurra را با عطرهای دیگر مقایسه کنیم باید بگوییم که ترکیبی از Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo و Tom Ford for Men است اما عملکرد بهتری دارد. کاستا آزارو دارای غلظت ادو پرفیوم است و در سال 2014 به بازار عرضه شد. این عطر Unisex برای استفاده در فصول بهار و تابستان مناسب است.

4. ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید زنانه (Tom Ford Black Orchid Eau de Parfum)

ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید زنانه

خرید عطر تام فوردبلک ارکید

بلک ارکید عطری مجلل و احساسی از آکوردهای غنی و تیره است که عطر را مدرن و جاودانه می‌کند. شیشه مشکی این عطر آن را فراموش ‌نشدنی، نمادین و پرزرق و برق می‌کند. بلک ارکید با هر عطر دیگری در جهان متفاوت است و فوراً توسط دوستداران عطر قابل تشخیص است. از نظر اکثر افراد بلک ارکید بهترین عطر زنانه در تمام دوران‌ها و به طور بالقوه در بین 5 عطر برتر تمام دوران است.ادو پرفیوم بلک ارکید محصول سال 2006 است و توسط David Apel ساخته شده است.

نت‌های شکلات، ترافل، نعناع هندی و گل ارکیده این عطر را به یک ترکیبی فوق‌العاده تبدیل کرده‌ است، بدون اینکه بویی شبیه به عطرهای طراحان معمولی داشته باشد. این عطر فوق‌العاده برای همه مناسب نیست" در واقع باید آن را کشف کرد و از آن لذت برد.این عطر در گروه بویایی گلی شرقی قرار دارد و برای استفاده در پاییز و زمستان مناسب است. عطر بلک ارکید زنانه بیش از 12 ساعت ماندگاری دارد و آکوردهای آن تند، گلدار و شرقی است.

3. ادو پرفیوم تام فورد عود وود مردانه/زنانه (Tom Ford Oud Wood)

 ادو پرفیوم تام فورد عود وود مردانه/زنانه

خرید عطر تام فورد عود وود

عطر عود وود ترکیبی از چوب‌های عجیب و غریب و دودی شامل عود کمیاب، چوب صندل، چوب رز، ادویه‌های شرقی و کهربا است که حس قدرت غنی و قانع‌کننده چوب عود را آشکار می‌کند. معابد پر از دود و بخور و اشتیاق به چوب‌های کمیاب و گرانبهای عود، الهام بخش ترکیب پیشگام تام فورد از چوب‌ها و ادویه‌های عجیب و غریب است. به احتمال خیلی زیاد، محبوب‌ترین عطر تام فورد در تمام دوران‌ها، عود وود است که برداشتی وسترن از ژانر عود است که در دهه 2010 بسیار محبوب بود.

دلیل اصلی که چرا چوب عود محبوبیت خود را حفظ کرده است به این دلیل است که واقعاً عطر عود نیست، بلکه برداشتی از چوب مقدس است. هل و عود رام شده از میان این ترکیب باشکوه و اعتیادآور آمیخته با عناصر رمانتیک وانیل و گل سرخ برزیلی می‌گذرد که بر بستر چوب صندل خامه‌ای قرار گرفته است. عود وود بهتر است در روزهای سردتر بهار، پاییز و روزهای معتدل‌تر زمستانی به ‌عنوان رایحه‌ای خاص استفاده شود. عطرساز این عطر یونیسکس Richard Herpin است و در دسته عطرهای با غلظت ادو پرفیوم قرار دارد.

2. ادو پرفیوم تام فورد توباکو وانیل مردانه زنانه (Tom Ford Tobacco Vanille)

ادو پرفیوم تام فورد توباکو وانیل مردانه زنانه

خرید عطر تام فوردتوباکو وانیل

برند تام فورد، تنباکوی کلاسیک را با دانه تونکا خامه‌ای، وانیل، کاکائو، آکورد میوه‌های خشک و شیره‌ چوب شیرین دوباره اختراع می‌کند تا حسی مدرن، مجلل و پرهیجان از اعتماد به نفس و قدرت داشته باشد. عطر وانیل تنباکو مجلل، گرم و نمادین است و یادآور باشگاه آقایان انگلیسی است.

این عطر با ادویه‌های غنی مانند وانیل و گل تنباکو ترکیب شده است تا تاثیری قدرتمندی بر جای بگذارد. Tobacco Vanille دارای غلظت ادو پرفیوم است و در سال 2007 به بازار عرضه شده است. این عطر یونیسکس مناسب استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان است و بین 10 تا 12 ساعت ماندگاری دارد.

1. ادو پرفیوم تام فورد امبر لدر مردانه/زنانه Tom Ford Ombré Leather

ادو پرفیوم تام فورد امبر لدر مردانه/زنانه

خرید عطر تام فورد آمبر لدر

این عطر با ترکیبی از نعناع هندی، خس خس، گل بنفشه و گل زنبق حس اعتیادآوری را ایجاد می‌کند. گل‌های سامباک یاسمن، زیبایی بیابانی وحشی را تداعی می‌کند، در حالی که لایه‌های کهربا و خزه گرمای سنگ و ماسه را تقلید می‌کنند. چرم آمبر عطری عمیقا بافتی است که حس لامسه‌ای را در شما نقش می‌بندد. این عطر باعث می‌شود که فرد احساس متفاوت، زیبا و دلخواه داشته باشد. عطر Ombré Leather توسط Sonia Constant ساخته شده است. این عطر محصول سال 2018 است و بیش از 24 ساعت روی پوست باقی می‌ماند.

در این مقاله شما را با 10 تا از محبوب‌ترین عطرهای برند تام فورد آشنا کردیم و امیدواریم از خواندن مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.عطرهای برند تام فورد پرطرفدارترین و محبوب‌ترین عطرهای جهان هستند و راز موفقیت آن‌ها، استفاده از مواد با کیفیت بالا، طراحی یکپارچه و قابل تشخیص بطری تام فورد و نوع بازاریابی مناسب آن‌ها است.

محصولات مرتبط
الکتریک چری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۰,۱۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
+۲
تنوع
سولیل د فو ادو پرفیوم زنانه تام فوردTom Ford 
۸۷,۶۵۳,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
کاستا آزورا پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۲۷,۵۵۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
+۱
تنوع
چری اسموک ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۲۳,۷۰۷,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
رز د آمالفی ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۶,۹۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
رز د چاین ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۶,۸۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویر اکستریم پرفیوم مردانه تام فوردTom Ford 
۱۲,۹۷۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
رز پریک ادو پرفیوم مردانه/زنانهTom Ford 
۱۰۶,۹۵۲,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۵
تنوع
بو د ژور ادو پرفیوم مردانه - بو د جور ادو پرفیوم مردانهTom Ford تخفیف ویژه
۲۲,۹۲۹,۰۰۰ تومان۱۹,۹۷۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
توسکان لدر اینتنس ادو پرفیوم مردانه/زنانهTom Ford 
۲۸,۹۱۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
متالیک ادو پرفیوم زنانه تام فوردTom Ford 
۲۱,۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
امبر لدر ادو پرفیوم مردانه/زنانه تام فوردTom Ford 
۲۹,۵۴۷,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
+۳
تنوع
لاست چری ادو پرفیوم مردانه/زنانه تام فوردTom Ford 
۲۸,۱۵۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۵
تنوع
فوگر - فوژه - د آرگنت ادو پرفیوم مردانه/زنانه تام فوردTom Ford 
۵۲,۵۵۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
عود وود اینتنس ادو پرفیوم مردانه/زنانه تام فوردTom Ford 
۶۳,۸۹۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۲۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
وانیل فتال ادو پرفیوم مردانه/زنانه تام فوردTom Ford 
۳۲,۳۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
ف.ا.ک.ی.ن.گ فابولوس ادو پرفیوم مردانه/زنانه تام فوردTom Ford 
۱۰۷,۰۶۵,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۴
تنوع
ماندارینو دی آمالفی آکوا ادو تویلت مردانه تام فوردTom Ford 
۲۱,۷۰۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سول دی پازیتانو ادو پرفیوم مردانه/زنانه تام فوردTom Ford 
۷۵,۲۳۸,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۱
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید