یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرهای مخصوص متولدین آبان ماه

بهترین عطرهای مخصوص متولدین آبان ماه

احتمالا شما هم هر چند وقت یک بار برای سرگرمی، ویژگی‌های شخصیتی ماه تولد خودتان و دیگران را می‌خوانید و یا شاید هم از آن دسته افرادی هستید که زیر و بم چارت تولد خودشان را می‌دانند. به هر حال، حتما به این نکته توجه کرده‌ا‌ید که برخی ویژگی‌های شخصیتی‌ شما مطابق با ماه تولدتان است.خیلی از مردم از این ویژگی‌های ماه تولد خود در بخش‌های مختلف زندگی‌شان و حتی انتخاب عطر و لوازم آرایش استفاده می‌کنند.

خرید عطر واقعا کار دشواری هست، حتی اگر بدانید به چه رایحه‌هایی علاقمند هستید، اما باز هم در میان صدها عطر مختلف تصمیم گیری واقعا سخت است.در این مقاله، انواع عطر ماه تولد آبان را به شما معرفی می‌کنیم که کارشناسان این حوزه، با توجه به ویژگی‌ها و عناصر متولدین آبان انتخاب کرده‌اند. پس اگر خودتان متولد ماه آبان هستید یا می‌خواهید به یک آبان ماهی عطر هدیه بدهید، با ما در ادامه همراه باشید تا بدانیدآبانی‌ها چه نوع عطرهایی را بیشتر دوست دارند.

انتخاب عطر آبان برای مردان و زنان متولد این ماه

ویژگی‌های شخصیتی مردان و زنان آبان ماهی

زنان و مردان متولد آبان ماه، شخصیت خاصی دارند. نکته جالب توجه درباره متولدین این ماه، این است که انگار آنها با یک نخ نامرئی به هم متصل هستند. از نظر متولدین سایر ماه‌ها، آبان ماهی‌ها کمی عجیب و غریب هستند. با این حال بیشتر آنها خوش قیافه و خوش ظاهر هستند. متولدین آبان ماه، جاه طلب و با اراده هستند. آنها شخصیت پر شور و قوی دارند و در عین حال، بسیار وفادار هستند.متولدین آبان، جذابیت جنسی بالایی دارند و خیلی شهودی هستند.

آنها می‌دانند چه می‌خواهند و برای رسیدن به هدف خود مصمم هستند. آبان ماهی‌ها جاه‌طلب هستند و تمایل دارند که همه چیز را تحت کنترل خود بگیرند که گاهی اوقات، همین ویژگی به نقطه ضعف آنها تبدیل می‌شود.انتخاب عطر براساس ماه تولد تجربه جالبی است،آبانی‌ها به عطرهای گرم و سنگین علاقه دارند که بوی آن از یک فرسخ آن طرف‌تر هم به مشام همه برسد. آنها به رایحه‌های قوی و مشک‌دار علاقه دارند، چرا که شخصیت واقعی‌شان را بهتر نشان می‌دهد.در ادامه، تعدادی عطر مخصوص متولدین آبان ماه را به شما معرفی می‌کنیم که با نظر متخصصان این حوزه انتخاب شده‌اند.

رایحه‌های گرم و ادویه‌ای برای عطر متولدین آبان

بهترین گزینه‌های عطر آبان برای خانم‌ها

خانم‌های آبانی لجباز، مستقل و پر شر و شور هستند و همیشه حرف، حرف خودشان است. نفوذ به زن‌های آبان ماهی‌ کار سختی است، چرا که آنها تمایل دارند برای محافظت از خودشان، به هرشخصی اجازه ندهند تابه حریم خصوصی آنها وارد شود.عنصر ماه تولد آبان ماهی‌ها آب است. زنان متولد نشان‌ آب با توجه به شخصیتشان، به عطری شیرین و نشاط آور نیاز دارند تا با خود واقعی‌شان ارتباط بهتری برقرار کنند. بهترین گزینه‌ها برای عطر متولدین آبان خانم به انتخاب کارشناسان این حوزه را در ادامه معرفی می‌کنیم.

عطر ماه تولد آبان برای خانم‌ها

بلک ارکید تام فورد (Black Orchid by Tom Ford)

عطر آبان ماهی که با شخصیت خانم‌های این ماه تناسب داشته باشد، باید عطر خاصی باشد که توجه همه را به خود جلب کند. از این نظر، عطر بلک ارکید تام فورد گزینه مناسبی برای عطر متولد آبان ماه است. نت آغازین این عطر با ترکیب رایحه‌های انگور فرنگی، یاس فرانسوی و مرکبات، حضور پر رنگ و اغراق آمیزی دارد و بعد رفته رفته با حضور رایحه‌های ارکیده سیاه، یاسمن و نیلوفر آبی ملایم‌تر می‌شود.

این عطر گرم و شیرین که در گروه بویایی شرقی و گل دار قرار دارد، با ماندگاری بالا و خط بوی قوی که در هر محلی به جا می‌گذارد، دقیقا همان عطر آبان ماهی است که یک خانم متولد این ماه به دنبال آن می‌گردد تا در هر مکانی که وارد می‌شود، در مرکز توجه آن جمع قرار بگیرد.

بلک ارکید تام فورد عطر آبان زنانه عطر سنشوال ارکید لوران مزون (Laurent Mazzone Parfums – Sensual Orchid)

یک زن آبان ماهی به خاطر شخصیت لذت جوی خود، همیشه به دنبال عطری برای افزایش جذابیت و فریبندگی‌اش است. از این نظر، عطر لوران مزون سنشوال ارکید با نت‌های برجسته بهار نارنج، نارنگی ماندارین، بادام و گل‌های ارکیده کاملا مناسب او است. ‌این عطر با رایحه شرقی گلی خود، کمی بوی گرم و سنگینی دارد، اما پس از استفاده، هیجان و احساس را در شخص شعله‌ور می‌کند و او را به مدلی تبدیل می‌کند که در هر جمعی می‌درخشد و همه نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند.

سنشوال ارکید عطر آبان زنانه

عطر لیبره ایو سن لورن (Yves Saint Laurent Libre)

برای شخصیت عجیب و رمز آلود خانم‌های آبانی که به استقلال و آزادی خود اهمیت زیادی می‌دهند، یک رایحه شرقی گرم و قوی با نت‌های اصلی نارنگی ماندارین، اسطوخدوس و برگاموت، مثل عطر لیبره ایو سن لورن، عطر ماه تولد آبان خوبی برای آنها خواهد بود.این عطر برای زن‌های آبانی قوی که همیشه جسارت این را دارند که خود واقعی‌شان را به نمایش بگذارند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است. لیبره عطری پیچیده و جذاب با بسته‌بندی زیبا است که پخش بو و ماندگاری قابل قبولی دارد و سلیقه هر خانم آبانی را به خوبی برآورده می‌کند.

لیبره ایو سن لورن عطر آبان زنانه عطر مید نایت فلور نست سفورا (Midnight Fleur Nest)

عطر مید نایت فلور نست از برند سفورا برای عطر متولدین آبان، عطر دلفریبی است که هر مخاطبی را وادار می‌کند تا تلاش کند به دنیای اسرار آمیز درون یک خانم آبان ماهی نفوذ کند.این عطر در گروه بویایی شرقی گلی قرار می‌گیرد، ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و ارکیده، یاس، نعناع هندی و عنبر نت‌های اصلی آن را تشکیل می‌دهند.

مید نایت فلور نست عطر آبان زنانه

عطر پیور ایکس پاکو رابان (Paco Rabanne - Pure XS For Her)

همانطور که گفتیم، عطر متولد آبان ماه خانم باید جذاب و اغواکننده باشد، درست مثل پیور ایکس از برند پاکو رابان که با ترکیبی از نت‌های یلانگ یلانگ،‌ هلو، نارگیل، شکوفه‌های پرتقال و وانیل بسیار روح نواز و تحریک کننده است. همچنین این عطر با رایحه شرقی گلی خود، شادی آور است و احساسات هر شخصی را برمی‌انگیزاند. این عطر گرم و دوست داشتنی، شیرینی دلپذیری دارد و بازخوردهای مثبت فراوانی را برای یک خانم آبانی به ارمغان می‌آورد.

پیور ایکس اس عطر آبان زنانه

بلک اپیوم ایو سن لورن (Black Opium Yves Saint Laurent)

ترکیب بی‌نظیر قهوه تلخ، وانیل شیرین و گل‌های سفید در عطر بلک اپیوم، بوی طبیعی بدن خانم‌های آبانی را به عطری دلفریب و مست کننده تبدیل می‌کند. این عطر به زنان آبانی دقیقا همان جذابیتی را می‌بخشد که عاشق آن هستند. می‌توان با اطمینان گفت که این خانم‌ها پس از یک بار استفاده از این عطر به بوی آن اعتیاد پیدا می‌کنند و بلک اپیوم یکی از گزینه‌های اصلی آنها، برای استفاده در موقعیت‌های مختلف خواهد شد. عطر بلک اپیوم با رایحه گرم و شیرین خود، بهترین انتخاب برای روزهای سرد سال است و به خوبی همه را جذب بوی شگفت‌انگیز خود می‌کند. اگر به دنبال عطر آبان برای هدیه دادن به خانم متولد این ماه هستید، بلک اپیوم ایو سن لورن می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی‌تان باشد.

بلک اپیوم عطر آبان زنانه

عطر مخصوص متولدین آبان ماه آقا

مردان آبانی با اراده‌ای آهنین و شخصیتی قوی، شکست ناپذیر هستند. آنها واقع‌بین و بی‌ریا هستند. مردان آبان ماهی بسیار مستقل هستند و برایشان مهم نیست که دیگران راجع به آنها چه فکری می‌کنند. جسارت و یکدندگی از ویژگی‌های اصلی مرد متولد آبان است. آنها به خودشان اطمینان دارند و به دنبال عطرهایی هستند که فقط رضایت خودشان را جلب کند.

رایحه مورد علاقه مردان آبانی عطری غنی با نت‌های چوبی، گرم و شرقی است. مشک، دارچین، وانیل، عنبر و فلفل با شخصیت گرم و آتشی مردان آبانی همخوانی زیادی دارد. در ادامه، چند عطر متولدین آبان را معرفی می‌کنیم که مناسب آقایان است.

عطر متولدین آبان آقا باس باتلد نایت از هوگوباس

این عطر می‌تواند همراه خوبی برای یک مرد آبانی در شب نشینی‌های طولانی و مهمانی‌های مختلف باشد. او با رایحه قوی، فریبنده و جذاب این عطر، قطعا شبی فراموش نشدنی را تجربه خواهد کرد.طراحان این محصول سعی داشته‌اند با تولید این عطر، مرد جوان وبلند پروازی را تداعی کنند که روی اهداف خود متمرکز است و با عبور از هر چالشی از پس اهداف خود بر می‌آید. همین ویژگی باس باتلد نایت را به یکی از انتخاب‌های مناسب برایعطر آبان مردانه تبدیل می‌کند.

هوگو باس باتلد نایت عطر آبان مردانه

پولو بلک رالف رولن (Ralph Lauren Polo Black)

پولو بلک، عطری اغواکننده و به روز است که نظر هر خانمی را به خود جلب می‌کند. این عطر چوبی و معتدل، ویژگی‌های اسرار آمیزی و مرموز بودن مردان متولد آبان را برجسته‌تر می‌کند. پولو بلک برای شب‌های طولانی تابستان، یک عطر آبان مناسب آقایان جوان متولد این ماه است و ماندگاری خوبی دارد. پولو بلک از عطرهای محبوب بسیاری از مردان از جمله آقایان آبانی است و برای حضور در مراسم مختلف کاملا مناسب است.

پولو بلک عطر آبان مردانه

آمور پور هوم کاشارل (Cacharel Amor pour Homme)

این عطر آبان ماهی، جذابیت مردان متولد این ماه را چند برابر می‌کند. آمور گزینه عالی برای شخصیت خلاق و پرشور متولد این ماه به خصوص مردان جوان است. آقایان آبانی بهتر است در روزهای پاییزی از این عطر استفاده کنند.

آمور کاشارل عطر آبان مردانه

گیلتی گوچی (Gucci Guilty)

مردان آبانی سازگاری بالایی دارند و خودشان را با هر موقعیتی وفق می‌دهند. این عطر آبان هم همین ویژگی‌ها را دارد و برای هر زمان از شبانه روز و هر فصلی از سال مناسب است. عطر گیلتی گوچی برای مردان خاص پسند و خوش سلیقه آبانی بسیار مناسب است.این عطر پرطرفدار، بوی ملایم و تلخ و طبع معتدلی دارد و ماندگاری و پخش بوی آن متوسط است.

گیلتی گوچی عطر ماه تولد آبان مردانه

وان میلیون پاکو رابان (Paco Rabanne 1 Million)

عطر پر رمز و راز وان میلیون، بوی شگفت انگیزی دارد که بیشتر مردان آبانی عاشق آن هستند. برای مردان ولخرج، پرشور و جسور آبانی، این عطر تاثیری ماندگار و اغواکننده در قرارهای رسمی و غیر رسمی آنها دارد.این عطر در گروه بویایی چوبی و تند و قرار دارد، ماندگاری و پخش بوی آن فوق‌ العاده‌ است و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در روزهای سرد سال باشد.

وان میلیون عطر آبان ماهی مردانه

لایت بلو اینتنس دولسه اند گابانا (DOLCE & GABBANA - Light Blue Intense Pour Homme)

این عطر جذابیت جنسی، حس تازگی و شادابی را به مردان آبانی می‌بخشد. این عطر خنک و مرکباتی برای استفاده در روزهای تابستان مناسب است. لایت بلو اینتنس با ماندگاری و خط بوی بالای خود، بهترین گزینه برای مردان آبانی است که می‌خواهند جاذبه جنسی خود را به نمایش بگذارند.

این عطر ابتدا با رایحه گریپ فروت یخ زده و نارنگی ماندارین آغاز می‌شود. با نت‌های آبی مدیترانه‌ای‌اش حضور پررنگ خود را اعلام می‌کند و در نهایت با بوی مشک به پایان می‌رسد.

لایت بلو اینتنس عطر متولدین آبان آقا

بد بوی کارولینا هرا (Carolina Herrera Bad Boy)

بد بوی عطر رمانتیکی است که حضور قدرتمند آقایان آبانی را پررنگ‌تر می‌کند. این عطر تداعی کننده مردی است که ویژگی‌های مثبت و منفی شخصیت خود را می‌پذیرد. مردی که در عین حال که قدرتمند و قهرمان است، گاهی اوقات ممکن است حساس و آسیب پذیر هم باشد.گروه بویایی این عطر شرقی و ادویه‌ای و ماندگاری آن خوب است. بد بوی را می‌توان در تمام ماه‌های سال استفاده کرد.

بد بوی کارولینا هرا عطر متولد آبان ماه آقا یافتن عطر مناسب هر شخص به هنر و دانش این کار نیاز دارد. عطر باید با ویژگی‌های شخصیتی هر فرد و سلیقه و سبک او تناسب داشته باشد. این عطر باید بتواند ویژگی‌های پنهانی آن شخص را بیشتر به نمایش بگذارد و ویژگی‌های خاص و منحصربفرد او را پر رنگ‌تر کند.قطعا انتخاب یک عطر امضای مخصوص خودتان یا عطری برای هدیه به دیگران که با نوع پوست و شخصیت تناسب داشته باشد، کار واقعا سختی است. اما برای راحت‌تر شدن کارتان، می‌توانید از ویژگی‌های ماه تولد خود و دیگران کمک بگیرید. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله، بهتر از قبل، عطر مخصوص متولدین آبان ماه را تهیه کنید.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید