یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
21 روش خلاقانه برای استفاده از سمپل عطر

21 روش خلاقانه برای استفاده از سمپل عطر

سمپل عطر نمونه کوچکی از عطر است که به راحتی داخل کیف، جیب، جلو آینه و داشبورد ماشین قرار می‌گیرد. گاهی اوقات ممکن است عطر سمپل را دوست داشته باشید؛ اما این علاقه به اندازه‌ای نیست که جایگزین رایحه عطر امضای شما شود. گاهی اوقات هم ممکن است عطر با استایل شخصی شما مناسب و سازگار نباشد.

دانستن اینکه با سمپل‌های عطر چه کاری انجام دهید به شما کمک می‌کند تا به بهترین نحو آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید و از آن عطرهای زیبایی که ذخیره کرده‌اید به خوبی استفاده کنید. اگر قصد خرید عطر سمپل و آشنایی با روش‌های خلاقانه برای استفاده از آن‌ها را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

21 روش استفاده از عطر سمپل

سمپل‌های عطر را می‌توان به روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار داد تا به شما در انتخاب عطر مناسب یا بهترین استفاده از رایحه‌هایی که دارید، کمک کند. در این قسمت چند روش برای استفاده از سمپل‌های عطر آورده شده است.

سمپل عطر

1. هدیه دادن

اولین و واضح‌ترین کاری که در مورد سمپل‌های عطر نخواسته یا استفاده نشده انجام می‌شود، هدیه دادن آن‌ها است. این سمپل‌های بدون استفاده را به یکی از دوستان یا اعضای خانواده پیشنهاد دهید یا آن‌ها را برای تولدها و مناسبت‌های مختلف به دوستانتان هدیه دهید. این محصولات مکمل‌های خوبی برای سبد هدیه اسپا یا بسته مراقبتی خانگی کسی است که دوستش دارید.

2. استفاده به عنوان عطر فوری و دم دستی

اگر سمپل عطری دارید که مورد علاقه مطلق شما نیست، اما همچنان عطر بادوام و خوبی را ارائه می‌دهد، می‌توانید از آن به عنوان عطر دم دستی و فوری استفاده کنید. مثلا می‌توانید آن را در کیف دستی، جیب یا ماشین خود نگه دارید تا در صورت نیاز، سریعا عطر برای اسپری کردن داشته باشید.

3. اضافه کردن به لوسیون بدن برای معطر کردن آن

کار جالبی که می‌توانید با سمپل‌های عطر خود انجام دهید این است که با کمک آن‌ها یک لوسیون بدن معطر خانگی بسازید. برای این منظور چند قطره یا اسپریتز از عطر را به مقداری از لوسیون بدن بدون عطر اضافه کنید تا زمانی که عطر مورد نظر را بدست آورید. این لوسیون برای تمام طول روز بدن شما را خوشبو و معطر نگه می‌دارد. علاوه بر این، خود لوسیون مدت زمان ماندگاری عطر را هم افزایش می‌دهد.

عطر سمپل

4. استفاده برای معطر کردن کارت‌های تبریک

معطر کردن کارت‌های تبریک، آن‌ها را شخصی‌تر می‌کند و اهمیت کارت را برجسته می‌کند. چند اسپری عطر را روی یک توپ پنبه بزنید و آن را در یک کیسه پلاستیکی همراه با کارت به مدت یک شب تا صبح نگه دارید. این کار باعث می‌شود بوی کارت بیشتر ماندگار شود و تضمین می‌کند که هیچ لکه عطری روی کارت خود نخواهید داشت.

5. استفاده به عنوان خوشبو کننده هوا در ماشین

چنانچه ماشین شما بوی فست فود و غذا بدهد یا کیف باشگاهی که به طور تصادفی یک شب در آن جا گذاشته‌اید؛ با استفاده از سمپل عطر خود به عنوان خوشبو کننده هوا، رایحه‌ای دلپذیر به ماشین خود اضافه می‌کنید. برای این منظور عطر را روی مقوا، دستمال کاغذی یا گلوله‌های پنبه‌ای اسپری کنید و در زیر صندلی‌ها نگهداری کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. این ترفند با بلاترهای کاغذی عطر نیز عالی عمل می‌کند.

6. اسپری کردن روی کتانی و پتو

هیچ چیز دلپذیرتر از در آغوش گرفتن پتویی با رایحه مشک و چوب صندل نیست. یک نمونه خوب از این رایحه عطر ادو پرفیوم Byredo Parfums Blanche است. علاوه بر این می‌توانید از سمپل عطر برای خوشبو کردن کتانی هم استفاده کنید. برای این منظور سعی کنید از یک رایحه دنج یا جذاب برای خوشبو کردن کتانی‌های خود استفاده کنید. با خوشبو کردن کفش و کتانی‌های خود می‌توانید قرارهای عاشقانه را خیلی بهتر بگذرانید.

7. استفاده در شامپو خشک خانگی

درست کردن شامپوی خشک خانگی بسیار آسان و ارزان است! تنها چیزی که برای درست کردن شامپو خشک خانگی نیاز دارید پودر بچه یا نشاسته ذرت است تا روغن موجود در پوست سرتان را جذب کند. از سمپل عطر خود برای اضافه کردن عطر به شامپو خشک خانگی استفاده کنید.

خرید عطر سمپل

8. خوشبو کننده هوا

از حیوانات خانگی گرفته تا مشکلات کپک زدگی، فرش‌ها ناخواستهبوی زیادی را جذب و پخش می‌کنند. سعی کنید از نمونه عطر خود در دستور‌العمل خوشبوکننده فرش استفاده کنید. چند قطره یا اسپریتز از عطر را به مقداری جوش شیرین اضافه کنید و روی فرش خود بپاشید. هنگامی که مخلوط به مدت 5 تا 10 دقیقه در آنجا ماند، فرش را با جاروبرقی تمیز کنید تا عطری دوست داشتنی در هر اتاق باقی بماند.

9. لوازم جانبی معطر مو

بادی میست یا اسپری بدن ممکن است برای خوشبو کردن موهای شما عالی باشد؛ اما عطر حاوی الکل است و اگر مستقیم روی موها اسپری شود، می‌تواند موهای شما را خشک کند. به عنوان یک جایگزین، لوازم جانبی موهای خود را با سمپل‌های عطر استفاده نشده خود معطر کنید. نگهدارنده‌های دم اسبی را در عطر خیس کنید یا آن را روی پاپیون‌ها بپاشید تا عطر بیشتری به موهایتان ببخشید.

10. از بین برنده بوی زباله

بعد از مدتی که از ریختن آشغال در سطل زباله می‌گذرد، بوها از آن بیرون می‌زنند. برای این منظور از سمپل عطر خود به عنوان از بین برنده بو استفاده کنید. با اسپری کردن عطر روی توپ‌های پنبه‌ای یا دستمال کاغذی و قرار دادن آن‌ها در انتهای سطل زباله قبل از قرار دادن کیسه استفاده کنید. یک نمونه کاغذ از یک مجله جایگزین خوبی برای توپ‌های پنبه‌ای یا دستمال کاغذی است.

عطر

11. خوشبو کننده کفش

یک عطر مشکی مانند Dipyque Do Son یا یک نمونه ادکلن قوی برای بوی بد کفش عالی است. از نصف نمونه کاغذ عطر یا مقوای آغشته به عطر در هر کفش استفاده کنید تا کفش‌هایتان را خوشبو کنید و به ‌جای بوی نامطلوب پا هنگام درآوردن آن‌ها، پاهایتان را خوشبو کنید.

12. خوشبو کردن کمد لباس

یک راه عالی برای استفاده از سمپل عطر استفاده نشده این است که از آن برای زیباتر کردن کمد لباس خود استفاده کنید. عطرهای زشت را روی کت‌ها، ژاکت‌ها و سایر لباس‌های قدیمی‌تان اسپری کنید تا رایحه‌ای با طراوت به آن‌ها بدهید که هر زمان که آن‌ها را می‌پوشید، اعتماد به نفش شما را افزایش دهند. همچنین می‌توانید عطر را روی مقوا، دستمال کاغذی یا گلوله‌های پنبه اسپری کنید و آن‌ها را در پشت کمد خود نگهداری کنید تا بویی ماندگار داشته باشد.

13. استفاده از شیشه خالی برای خوشبو کردن کمد لباس و ماشین

ساشه یک کیسه عطری است که در کشوها، کمدها یا ماشین نگهداری می‌شود تا عطری ملایم ایجاد کند. به جای این ساشه‌ها می‌توانید از یک نمونه عطر تقریبا خالی به عنوان یک کیسه شیشه‌ای معطر استفاده کنید! این شیشه عطر را در پشت کمد خود یا در کشوی لباس زیرتان قرار دهید تا عطری خوشبو به لباس‌ها و افراد صمیمی اطراف خود هدیه دهید.

14. اسپری کردن روی دستمال مرطوب و قرار دادن در خشک کن لباسشویی

هیچ چیز مانند بوی لباس‌های تازه از خشک کن بیرون آمده بد نیست. لباس‌های نمدار هر چقدر هم تمیز شسته شده باشند باز هم بوی خوبی نمی‌دهند. با استفاده از نمونه عطرهای خود و اسپری کردن آن‌ها، بوی نامطبوع لباس‌های خود را کاهش دهید. برای این منظور تنها کاری که باید انجام دهید این است که عطر را روی یک دستمال مرطوب بپاشید و آن را با لباس‌های خیس خود داخل خشک کن بیندازید. با این کار رایحه عطر در بین لباس‌ها می‌پیچد و بوی خوشی را از خود به جای می‌گذارد.

عطر نمونه

15. اضافه کردن عطر به آب حمام

افزودن یک سمپل با طراوت از عطر به آب حمام، روز شما را می‌سازد و حس حمام و دوش گرفتن را بسیار مجلل‌تر می‌کند. برای این منظور شیشه عطر سمپل را به آب حمام خود اضافه کنید تا عطری جادویی ایجاد کنید. در انجام این کار زیاده‌روی نکنید تا دوش گرفتن برایتان طاقت فرسا نباشد.

16. خوشبو کننده تشک

وقتی زمان شستن ملحفه‌هایتان رسیده، از نمونه عطر خود برای خوشبو کردن تشک خود استفاده کنید. فقط چند اسپریتز اضافه کنید و بگذارید قبل از اینکه رو تختی تمیز خود را پهن کنید، خشک شود. این کار حرکت کردن در رختخواب را بعد از یک روز طولانی بسیار لذت بخش‌تر می‌کند زیرا عطر ملافه‌های تمیز و تشک معطر شما را احاطه کرده است. خوابیدن روی تشک با رایحه اسطوخودوس، آرامش را برای شما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که شب‌ها راحت‌تر بخوابید و صبح‌ها هم سرحال‌تر بیدار شوید.

17. اسپری کردن روی لامپ

آیا می‌دانستید که می‌توانید لامپ خود را به یک دیفیوزر خانگی تبدیل کنید؟ برای این کار فقط چند قطره یا اسپری از نمونه عطر خود را روی یک لامپ سرد و خاموش اضافه کنید. هنگامی که لامپ را روشن می‌کنید، لامپ گرم می‌شود و عطر را در محیط اتاق شما پخش می‌کند. این کار فضای اتاق را همیشه خوشبو نگه می‌دارد.

عطر مینیاتوری

18. اضافه کردن به کرم اصلاح

با اضافه کردن چند قطره از سمپل عطر خود در روغن نارگیل، پوستی نرم و خوشبو داشته باشید. روغن نارگیل مرطوب کننده است و پوست را تسکین می‌دهد؛ در حالی که عطرتان رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد. با ترکیب کردن عطر با کرم اصلاح با احساس نرمی، صافی و بوی خوب از حمام بیرون می‌آیید.

19. خوشبو کننده حیوانات خانگی

همانطور که ما حیوانات پشمالوی خود را دوست داریم، آن‌ها تمایل به ایجاد بوی ناخواسته دارند. به غیر از ساختن عطر سگ خانگی برای کمک به رفع بو، از نمونه عطر خود برای کمک به از بین بردن بوی حیوانات خانگی در اطراف خانه خود نیز می‌توانید استفاده کنید. چند اسپری عطر را به جعبه خاک گربه خود اضافه کنید و آن را با جوش شیرین مخلوط کنید. عطر را همچنین می‌توانید روی جاهایی که حیوان شما حرکت می‌کند اسپری کنید.

20. خوشبو کننده اورژانسی زیر بغل

اگر فراموش کرده‌اید که دئودورانت بزنید، نگران نباشید. به راحتی با استفاده از سمپل عطری که همراه دارید می‌توانید جلوی بوی بد زیر بغل را بگیرید. برای این منظور یک تکه کاغذ بردارید و عطر را روی آن اسپری کنید و روی پوست زیر بغل‌تان بکشید. این کار به طور اضطراری و فوری به عنوان یک دئودورانت عمل می‌کند. کاغذ به از بین بردن رطوبت عرق کمک می‌کند و رایحه‌ای با طراوت را به پوست شما اضافه می‌کند. با این حال به خاطر داشته باشید که این کار جایگزین دائمی ضدتعریق نیست و فقط به جای دئودورانت واقعی، در مواقع اضطراری بهترین عملکرد را دارد.

دئودورانت

21. خوشبو کردن دکوراسیون خانه

یکی دیگر از پیشنهادات عالی این است که اکسسوری‌های خانه خود را خوشبو کنید که به راحتی عطرها را جذب می‌کنند. این لوازم می‌تواند شامل کوسن، پرده، اسباب بازی یا هر وسیله پارچه‌ای دیگری باشد که در محیط خانه قرار دارد.

معرفی چند نمونه عطر سمپل

عطرها محصولات لذت‌بخشی هستند که زندگی ما را معطر و خوشبو می‌کنند. در میان شیشه‌های بزرگ عطر، برخی نمونه‌های کوچک به نام سمپل نیز وجود دارند که به راحتی قابل حمل هستند و در کیف و جیب ما جا می‌شوند. در ادامه شما را با برخی از سمپل‌های عطر پرطرفدار آشنا می‌کنیم.

1. ادو پرفیوم لالیک لامور زنانه (L amour Eau de Parfum for Women Lalique)

ادو پرفیوم لالیک لامور زنانه

خرید سمپل عطر لالیک لامور

"L'Amour" یک عطر محبوب توسط برند لوکس فرانسوی لالیک است که به خاطر هنر و عطرهای نفیس کریستالی خود شناخته شده است. لالیک نسخه ادو پرفیوم "L'Amour" را برای زنان منتشر کرد که به خاطر رایحه زیبا و رمانتیک خود مشهور است. این عطر در گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌دار قرار دارد و محصول سال 2013 است.

در نت ابتدایی این عطر از گل رز، ترنج و بهار نارنج استفاده شده است. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر به مشام می‌رسد که از گل مریم، گل یاسمن سفید و گل گاردنیا تشکیل شده است. این سمپل عطر زنانه در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، چوب صندل و چوب سدر به پایان می‌رسد. Eau de Parfum L'Amour توسط Lalique برای خانم‌هایی طراحی شده است که از رایحه‌های عاشقانه و گلی استقبال می‌کنند.

2. ادو تویلت ورساچه پور هوم مردانه (Pour Homme Eau de Toilette For Men Versace)

خرید عطر ورساچه پور هوم

Versace Pour Homme یک عطر کلاسیک مردانه است که به گونه‌ای زیبا، کاریزماتیک و ظریف طراحی شده است. این عطر توسط عطرساز معروف آلبرتو موریلاس ساخته شد و اولین بار در سال 2008 معرفی شد. این عطر در گروه بویایی آروماتیک فوژه قرار دارد و رایحه آن خنک و ملایم است. در نت ابتدایی این سمپل عطر از ترنج، لیمو ترش زرد، بهار نارنج و گل رز استفاده شده است.

نت ابتدایی عطر ماندگاری زیادی ندارد و به سرعت جای خود را به نت قلبی می‌دهد. این نت از گل شمعدانی، گل سنبل، گل مریم گلی کلاری و چوب سدر تشکیل شده است. در نهایت نت پایه این عطر با رایحه‌های دانه تونکا، مشک و کهربا به پایان می‌رسد. این نت‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا عطری با طراوت و پیچیده را ایجاد کنند.

3. ادو تویلت جسوز دل پوزو هالووین زنانه (Halloween Eau de Toilette for Women Jesus Del Pozo)

ادو تویلت جسوز دل پوزو هالووین زنانه

خرید سمپل عطر جسوز دل پوزو هالووین

عطر زنانه Jesus Del Pozo Halloween Eau de Toilette عطری است که متعلق به مجموعه عطرهای هالووین توسط طراح مد اسپانیایی Jesus Del Pozo است. این عطر در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و عطار آن Max Gavarry است. این سمپل عطر زنانه با نت ابتدایی برگ موز، برگ نارنج و آب دریا آغاز می‌شود.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر به مشام می‌رسد که شامل گل زنبق دره، دانه فلفل، گل مگنولیا، گل بنفشه و گل مریم است. نت پایه نیز روایح بخور، صمغ مر، وانیل و چوب صندل به مشام فرد پوشنده می‌رساند. این عطر به عنوان یک ادو تویلت، در مقایسه با ادو پرفیوم، غلظت عطر سبک‌تری دارد و مناسب استفاده روزانه است.

4. ادو پرفیوم تیری موگلر الین زنانه (Alien Eau de Parfum For Women Thierry Mugler)

ادو پرفیوم تیری موگلر الین زنانه

خرید سمپل عطر تیری موگلر الین

عطر زنانه تیری موگلر Alien Eau de Parfum عطری است محبوب و متمایز که توسط طراح مد فرانسوی تیری موگلر ساخته شده است. این عطر که در سال 2005 روانه بازار شد، به رایحه‌ای نمادین تبدیل شده است و به خاطر شخصیت منحصر به فرد و ماورایی خود شناخته شده است. نت ابتدایی این عطر زنانه دارای رایحه گل یاسمن سفید است. بعد از نت ابتدایی نت میانی عطر با رایحه چوب به مشام می‌رسد. این عطر در نهایت با نت پایه و ماندگار کهربا به پایان می‌رسد.

در پایان باید بگوییم که قدرت سمپل‌های عطر را دست کم نگیرید. این گنجینه‌های کوچک می‌توانند جنبه‌های مختلف زندگی شما؛ از مراقبت شخصی گرفته تا دکوراسیون منزل را بهبود ببخشند. با کاوش در این 21 روش خلاقانه برای استفاده از عطرهای سمپل، می‌توانید از این شگفتی‌های معطر نهایت استفاده را ببرید و حسی از تجمل را به تجربیات روزمره خود اضافه کنید. بنابراین، شروع به آزمایش کنید و از رایحه‌های لذت بخشی که عطرهای سمپل می‌توانند وارد زندگی شما کنند لذت ببرید.

منبع: fragrancex

محصولات مرتبط
نومید جاسمین نچرال اینتنس ادو پرفیوم زنانه کلوئه - کلوئیChloe 
۱۵,۶۵۶,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
رز پشن ادو پرفیوم زنانه جیمی چوJimmy Chooامکان ارسال فوری
۱,۲۵۳,۰۰۰ تومان
۴.۵ میل
مینیاتوری
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
+۲
تنوع
دیوری ویرا ادو پرفیوم زنانه مردانه دیورDior 
۴۱,۳۲۸,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
۱.۲ میل
سمپل
+۴
تنوع
لیدی میلیون رویال ادو پرفیوم زنانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۳,۷۶۵,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
بولگاری من رین اسنس ادو پرفیوم مردانه بولگاریBvlgari 
۹,۳۹۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۶۰ میل
عطر
+۲
تنوع
ال اف می ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۷,۹۰۲,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
بوس الایو پرفیوم زنانه هوگو بوس - هوگو باسHugo Boss 
۱۶,۹۰۸,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
عجایب دبی ادو پرفیوم زنانه مردانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۳,۶۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
تاویل ادو پرفیوم زنانه مردانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۳,۶۲۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سندس ادو پرفیوم زنانه مردانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۳,۶۲۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
یارا توس ادو پرفیوم زنانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۳,۴۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ماسه ادو پرفیوم زنانه مردانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۶,۲۶۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ثروه گلد ادو پرفیوم زنانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۶,۲۵۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
د ایکون ادو پرفیوم زنانه آنتونیو باندراسAntonio banderas 
۳,۷۴۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
توباکو هانی ادو پرفیوم زنانه مردانه گرلنGuerlain 
۷۱,۳۸۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
فلورا گورجس مگنولیا ادو پرفیوم زنانه گوچیGucci 
۱۰,۷۴۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید