یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
مسیر تکاملی عطر شنل Chanel N°5

مسیر تکاملی عطر شنل Chanel N°5

شیشه بعضی از عطرها در طول زمان دستخوش تغییراتی می‌شوند که این تغییرات بر اساس زمان و تغییر سلیقه نسل‌ها و سیاست برندها قابل توجیه هستند.پس اگر شیشه عطری را متفاوت دیدید، دلیل قطعی بر تقلبی بودن آن نمی‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و داشتن یک خرید درست، پیشنهاد می‌کنیم که مقالهروش شناخت و تشخیص عطر اصل از تقلبی را مطالعه کنید.

اما در ادامه این مقاله قصد داریم چند نمونه از شناخته شده‌ترین عطرهای برند شنل با طرح معروف و کلاسیک شیشه‌های شنل معرفی کنیم. تک تک این عطرها تا به امروز از استقبال خوبی برخوردار بوده‌اند و طرفداران مخصوص به خود را دارند. پس اگر می‌خواهید با این محصولات موفق از کمپانی شنل بیشتر آشنا شوید؛با ما همراه باشید.

1-ادو پرفیوم شنل کوکو زنانه (Chanel Coco EDP)

خرید عطرشنل کوکو

آقای جاکوز پولگه (Jacques Polge) در سال 1984، یک ادوپرفیوم شرقی تند با آکورد‌های غالب بالسامیک و ادویه‌ای پرحرارت برای کمپانی فرانسوی شنل طراحی کرد. این اولین عطری بود که پس از مرگ بانو Chanel به یاد او طراحی شد. کوکو لقبی است که دوستان نزدیک Chanel به او داده بودند و به زمانی برمی‌گردد که او تصمیم داشت خواننده و هنرپیشه شود، اما به خاطر علاقه زیادش به طراحی مد، آن را رها کرد و به دنیای عطر روی آورد.

طراح آن تلاش کرد تا تصویری از Coco و سبک و سیاق زندگی او و فضای زندگیش در آپارتمانی در خیابان Combon را به دوستدارانش هدیه کند. پس از اینکه ادوپرفیوم کوکو شنل در دهه 80 با استقبال فوق‌العاده و کم‌نظیر بانوان شیک‌پوش روبه‌رو شد، کمپانی شنل تصمیم به گسترش خط تولید عطرهای شرقی Coco گرفت و به دنبال آن تا به امروز چندین فلنکر متفاوت مثل کوکو مادمازل و کوکو مادمازل اینتنس را به بازار معرفی کرده است.

این عطر زنانه، دارای رایحه‌ای کلاسیک و شیرین و در عین حال صابونی است که، تندی ادویه‌های به ‌کار رفته در ترکیبش، طبعی گرم به آن می‌دهند. ممکن است در اولین لحظاتی که این عطر را بر روی پوست خود اسپری می‌کنید، غلظت زیاد آن را حس کرده و عطسه و سرفه به شما دست دهد اما کم‌ کم رایحه آن ملایم‌تر می‌شود. در کل نت‌های غالب دانه گیشنیز، چوب میخک و کهربا رایحه عطر را تا حدی سنگین می‌کند، به‌ طوری که نمی‌توانید آن را برای چند بار مکرر پاف بزنید و همان یک الی دو بار اسپری کردنش کافی است.

بوی ماندگار و گرم این ادوپرفیوم زنانه برای استفاده در فصل‌های سرد سال خصوصا در زمستان مناسب است و شما را همچون حجابی سوزان و نرم در شب‌های حسابی سرد در آغوش می‌گیرد. مثلا اگر مقداری از coco chanel را بر روی لباس‌های زمستانی خود زده و آن را در کمد بگذارید، تا سال بعد که بخواهید دوباره آن را بپوشید، لباس‌تان همان بوی شرقی گرم را دارد.

این ادوپفیوم زنانه به ‌شکل عجیب ‌و غریبی با روحیات بانوان منظم، قانون‌مدار و صاحب سبک سازگار است و برای استفاده در جلسات کاری مهم یا میهمانی‌های رسمی شدیدا پیشنهاد می‌شود. در لحظات اولی که Coco را بر روی پوست یا بر سطح لباس‌تان اسپری می‌کنید، رایحه‌ای تند از نت‌های دانه گیشنیز، هلو، گل یاسمن سفید و نارنگی ماندارین را استشمام می‌کنید. رایحه تند گیشنیز در میان نت‌های خنک نارنگی و ترنج، حس قدرت و توانمندی فراوانی را به شما منتقل می‌کند.

آرام‌آرام نت‌های ابتدایی کم‌رنگ شده و نت‌های میانی به‌ جای آن‌ها ظاهر می‌شوند. رایحه نت‌های میانی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل‌دار و ادویه‌ای چوب میخک، گل رز، شکوفه پرتقال، گل حساس و گل شبدر هستند. با استشمام ترکیب این نت‌ها، احساس اعتماد به‌ نفس و جدیت بیشتری کرده و وجود شخصیتی قانون‌مدار به شما القا می‌شود.

در نهایت نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند. رایحه پایانی این ادوپرفیوم زنانه، برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی ترکیبی هنرمندانه و ماندگار از نت‌های تند و شیرین کهربا، چوب صندل، دانه تونکا، صمغ جاوشیر، ترشح گربه زباد، وانیل و صمغ لابدانوم است. استشمام رایحه این نت‌ها شجاعت درونی‌تان بیشتر کرده و شما را به بانویی محکم و بی‌پروا تبدیل می‌کند.

2-ادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل (Chanel Coco Mademoiselle EDP)

خرید عطرشنل کوکو مادمازل

بهترین عطر زنانه جهان در سه سال پی در پی، بدون شک محصولی نیست، جز ادوپرفیوم معروفی از برند شنل، که نمی‌توان به سادگی در مورد آن صحبت کرد. عطر کوکو مادمازل، یادآور شخصیت بزرگ و متفاوت G.chanel است و فرمولاسیون آن، توسط عطرساز معروف، جک پولژ (Jacques Polge) طراحی و ساخته شده است. این ادوپرفیوم در سال 2001 توسط برند شنل، به بازار معرفی و عرضه شد.این عطر با رایحه دل انگیز خود، همه خانم‌های دوست دار عطر را انگشت به دهان می‌کند.

عطر کوکو مادمازل از برند شنل را می‌توان به بانویی ثروتمند تشبیه کرد، که در یک شب سرد زمستانی، در پاریس برای مهمانی باشکوهی آماده می‌شود. او خود را در پالتویی نفیس می‌پوشاند و با پیراهن بلند و پرنسس گونه‌ و پر درخششی که بر تن کرده است، نگاه همگان را به سوی خود خیره می‌کند. این بانوی شیک، بالاخره راضی می‌شود، که دستکش‌های مخمل خود را درآورد و در رقصی با شکوه با شما همراه شود. او از جلب توجه و تجملات لذت می‌برد و همیشه خواهان بهترین‌ها است.

ادوپرفیوم کوکو مادمازل، با قاطعیت کامل، بهترین عطر زنانه از این برند است و در ردیف چند عطر برتر جهان جای دارد. طرفداران و علاقمندان این عطر، به شدت از آن حمایت می‌کنند و آن را به عنوان نمونه‌ای شگفت انگیز از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای خانم‌های شیک و متشخص به حساب می‌آورند.این عطر فوق‌العاده منحصر به فرد، که باعث درخشندگی خانم‌ها در همه مجالس می‌شود، با رایحه گلی و میوه‌ای خود، در گروه بویایی مدیترانه‌ای گل دار قرار گرفته است.

ادوپرفیوم Coco Mademoiselle در سال 2008 جایزه‌ FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008 را که به بهترین کمپین تبلیغاتی تعلق می‌گیرد، از آن خود کرد. همین ویژگی شاید مهر تأییدی بر کیفیت و خلاقیت در تولید عطرهای شنل به‌ویژه کوکو مادمازل باشد. این ادوپرفیوم از برند شنل، همچنین طبعی معتدل و طعمی شیرین دارد وبا ماندگاری و پخش بوی بالا خود، گزینه مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال به شمار می‌رود. البته استفاده از این عطر به خانم‌های بیشتر از 25 سال توصیه می‌شود.

هرم بویایی عطر کوکو مادمازل شنل در نت ابتدایی با ترکیبی فوق‌العاده از رایحه‌ مرکباتی پرتقال، شکوفه‌ پرتقال، ترنج و نارنگی ماندارین شروع می‌شود.رایحه این عطر پس از گذشت چند دقیقه و در نت میانی با ترکیبی گلی از رایحه گل رز، گل یاسمن سفید، گل یلانگ یلانگ و گل حساس ادامه پیدا می‌کند. نت پایانی این عطر، رایحه‌ای تند و چوبی، از ترکیب نت‌های دانه تونکا، نعناع هندی، وانیل، خس خس، صمغ جاوشیر و مُشک تشکیل شده و آن را تبدیل به عطری بسیار استثنایی، خوشبو و رویایی می‌کند.

3- ادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل لئو پرایو(Chanel Coco Mademoiselle LEau Privee EDP)

خرید عطرشنل کوکو مادمازل لئو پرایو

کوکو مادمازل لئو پرایو زنانه با داشتن نامی دوگانه به القای شخصیتی دوگانه از زنی مستقل و دوست داشتنی می‌پردازد که با شیطنتش محرک احساسات اطرافیان است. ساختاری ظریف و شیک دارد که آن را مناسب میز آرایشی هر بانویی جلوه می‌دهد. از ظاهر زیبای آن که بگذریم، رایحه شرقی گلی با بویی گرم تناسب آن را برای خانم‌های 25 سال به بالا و فصول خنک بیشتر می‌کند.

این ادو پرفیوم فرانسوی پخش بویی عالی و ماندگاری بی‌نظیری دارد به طوری‌که درست مانند بقیه عطرهای ادو پرفیوم تا 5 ساعت رایحه آن را به‌خوبی احساس می‌کنید؛ اما پس از این زمان هم‌همچنان ردپای عطر را حس می‌کنید. پخش بوی بالا و رضایت‌بخش پرفیوم را داشته و همزمان ملایمت مناسبی را نیز به همراه دارد.

بهترین حالت اسپری عطر بر مناطقی از بدن است که فاصله رگ‌ها از سطح پوست در کمترین میزان خود باشد تا با انتقال گرما باعث هرچه بیشتر متصاعدشدن بوی عطر باشد. از این مناطق می‌توان نبض دست،‌ پشت گوش، پشت زانو، پشت آرنج و پایین گلو را نام برد.پس از اسپری عطر کوکو مادمازل لئو پرایو زنانه رایحه اولیه این عطر بی‌مانند مشتمل بر ماندارین، شکوفه پرتقال و ترنج مشامتان را پر می‌کند.

این عطر از همان ابتدای کار به دل می‌نشیند ولی پس از مدتی رایحه میانی آن با ترکیبی از بوهای میموس، گل یاس، گل رز، یالانگ یالانگ پدیدار می‌شود.رایحه پایه لوبیا تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، وانیل، خس‌خس و مشک پس از اینکه نت‌های ابتدایی به‌طور کامل از بین رفتند پدیدار می‌شوند. ترکیبی رویایی از نت‌های میانی و پایه فقط و فقط بهشت را در وجودتان جاری می‌کند.

بهتر است بدانید که عطرها برروی پوست تمیز ماندگاری بیشتری داشته و رایحه خود را به‌خوبی نشان می‌دهند. از طرف دیگر اسپری‌کردن آن‌ها بر روی بدن بهتر از لباس است. با استفاده مناسب و صحیح از عطرها می‌توانید آرامش، خوابی بهتر، کاهش استرس، اعتمادبه‌نفس و سلامتی را به وجودتان هدیه دهید.

4- ادو پرفیوم شنل کوکو نویر (Chanel Coco Noir EDP)

خرید عطرشنل کوکو نویر

در اواخر تابستان سال 2012، عطر زنانه Chanel Coco Noir با گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌دار به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. این عطر در اوایل روزهای تولید و معرفی توانست همه رکوردها و زحمات دیگر برندهای عطرسازی جهان را برای تولید یک عطر پرطرفدار خنثی کند و با قدرت تمام به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه جهان از سال 2012 تا به امروز جایگاه خود را حفظ کرد.

این عطر در سال 2013 جایزه بهترین عطر زنانه آکادمی عطر ایتالیا را نیز از آنِ خود کرد. رایحه گرم، شیرین و تلخ عطر زنانه Coco Noir Chanel for women توسط دو عطرساز معروف این برند یعنی کریستوفر شلدریک (Christopher Sheldrake) ژاک پولژ (Jacques Polge) خلق شد و در واقع ترکیبی از نسخه قدیمی و جدید ادوپرفیوم کوکو شنل بود.

ژاک پولژ، طراح رایحه این عطر خاص و لوکس، درباره آن گفته است: «این عطر در ادامه ادوپرفیوم‌های زنانه کوکو و کوکو مادمازل است، زیرا این محصول ریشه در تاریخ دارد و تاریخ با نام برند عطر و ادکلن شنل در هم آمیخته شده است. من می‌خواهم این برند روز به روز قوی‌تر شود و همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد. روحیه سازندگی و عدم تکرار در این برند هر روز بر طرفداران و علاقه مندان آن اضافه می‌کند و این خود خبر خوبیست برای ما، زیرا با این حس؛ در هر کجای دنیا که شما در آپارتمان خود نشسته باشید، می‌توانید طبع و ذات عطرهای شنل را حس کنید و با این طبع، خود را در کنار رودخانه ونیز احساس کنید.»

این عطر زنانه دلفریب به دلیل ماندگاری بسیار بالا، رایحه بسیار دلکش و لطافت خاصی که داشت، از روز معرفی تا به امروز همه زنان بالغ و کامل را که دستی در عطرشناسی داشتند، شیفته خود کرد.استفاده از این عطر زنانه حس خوب و منحصر به فردی را به مصرف کننده خود القا می‌کند و به خاطر ساختار سنگین و رسمی‌اش، برای استفاده توسط زنان میانسال و با تجربه مناسب‌تر است.

کوکو نویر با رایحه گرم و تلخ خود برای خاطره ساختن در روزها و به خصوص شب‌های سرد و خنک در پاییز و زمستان، یا میهمانی‌های شبانه توصیه می‌شود. با اولین اسپری از عطر زنانه Coco Noir بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه خوشی از مرکباتی شامل گریپ‌فروت، ترنج و پرتقال خواهید شد. این ترکیب سه گانه و مرکباتی، در شما و کسانی که این بو را استشمام می‌کنند، انرژی و نشاط فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

با گذشت زمانی قابل توجه، متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها ترکیبی از بوی خوش گل‌های رز، گل نرگس، گل شمعدانی،‌ گل یاسمن سفید و هلو تشکیل شده‌اند. رایحه این گل‌های شیرین، علاوه بر طراوت و شادی، انرژی مثبت فراوانی را نیز به شما منتقل می‌کند.

در ادامه و با گذشت زمان متوجه جانشینی نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب دانه‌ تونکا، نعناع هندی، چوب صندل، وانیل، مشک و صمغ کندر، صمغ بنزوئین و چوب میخک خواهید شد. این ترکیب هشت ضلعیِ تند و شیرین، آرامش و اعتماد به نفس هر چه بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

5-ادو پرفیوم شنل ان 5 (Chanel N5 EDP)

خرید عطرشنل ان 5

این محصول یکی از عطرهای مورد علاقه بازیگر معروف؛ خانم مرلین مونرو (Marilyn Monroe) است که در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرده که هرشب قبل از خواب از این عطر استفاده می کند. عطر زنانه شنل ان5، یکی از موفق‌ترین محصولات برند نامدار شنل است که در سال 1986 رونمایی شد.

اما ترکیب ماندگار و خاطره‌انگیز اکسیر عطر چنان بازخورد خوبی داشت که در سال 2005 برنده جایزه بهترین عطر زنانه پنجمین دوره سالانه basenote شد. فرمولاسیون حرفه‌ای و شاداب این عطر فرانسوی در گروه بویایی گل‌دار آلدئید قرار دارد و با هنر دستان عطرسازی به نام ارنست باو (Ernest Beaux) طراحی شد.

آقای باو در مورد این محصول گفته: رایحه ی این عطر را پس از بوییدن آبهای یخ زده قطب شمال ساخته است. این محصول در پنجمین روز ماه پنجم سال رونمایی شده و علت نام گذاری آن به این اسم به همین دلیل است. از طرفی ترکیب گرم و شیرین این ادوپرفیوم زنانه بیشتر مناسب استفاده رسمی در میهمانی‌ها یا دورهمی‌ها است.

چراکه اثر نافذ آکوردهای غالب چوبی در کنار روایح ملموس آلدهیدی، پودری و گل‌ها، رایحه‌ای منحصر به‌فرد با خط بوی امضا را از شما بر جای می‌گذارد که به کمک آن، شخصیت شما در ذهن اطرافیان ثبت و همیشگی می‌شود. ادو پرفیوم شنل ان 5 زنانه، انتخابی به‌جا و درخور برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی است.

وقتی مقداری از این ادوپرفیوم زنانه را روی نواحی نبض‌‌ دست‌ها یا گردن‌تان پاف می‌کنید، رایحه‌ای تیز و ملموس از کنار هم قرار گرفتن ترکیبات شیمیایی آلدهیدی، گل یلانگ یلانگ، هلو، ترنج و بهار نارنج را استشمام می‌کنید. نکته قابل توجه این است که رایحه غالب ترکیبات شیمیایی آلدهیدی در اولین لحظات، بوی تندی دارد و استشمام رایحه هوس‌انگیز آن‌، حسی سرشار از از امید و مثبت‌ نگری را در وجود شما جاری می‌کند.

مدت زیادی طول نمی‌کشد که نت‌های آغازی محو‌تر شده و عناصر میانی جایگزین آن‌ها می‌شوند. در قلب هرم بویایی عطر ان 5 زنانه، با ترکیبی دل‌انگیز از گل زنبق دره (گل برف)، گل زنبق، گل رز و یاسمن سفید روبه‌رو می‌شوید. عرض اندام این نت‌های دل‌نواز در باغ گل روایح میانی عطر، حساس نشاط و شادابی به همراه شوروحال درونی را در وجود شما بیدار کرده و روحتان را غرق در آرامش مطلق می‌کند.

و درنهایت، نت‌های پایانی و میانی جای خود را به یکدیگر می‌دهند. نت‌های پایانی این ادوپرفیوم فرانسوی، برخلاف نت‌های گل‌دار قبلی، ترکیبی شیرین و ماندگار از نت‌های چوب صندل، وانیل و نعناع هندی به همراه خزه درخت بلوط و خس‌خس است. عرض اندام این نت‌های اغوا کننده در آخرین لحطات به پخش بوی هرچه بیشتر عطر کمک کرده و همچنین استشمام آن‌ها قدرت یکه‌تازی و استقلال درونی شما را به مراتب بیشتر می‌کند.

در پایان این مطلب، امیدواریم تا توانسته باشیم تا لوکس‌ترین و شناخته شده‌ترین ویترین عطرهایشنل را با طرح معروف بطری‌ها کلاسیکاین برند به شما معرفی کنیم. دقت کنید که معیار انتخاب خود را بر مینای شکل شیشه نگذارید؛ چراکه این کمپانی در طول سال‌های تولیدی خود، به مراتب شکل شیشه‌ها را تغییر داده و مطابق با سلیقه‌های امروزی کرده است.

شما می‌توانید طبق سلیقه و تمایل خود نسبت به خصوصیات منحصر به فرد هر عطر؛ مثل ظاهر آن،فرمولاسیون،رایحه و طبع آن، اقدام به خرید عطر مورد علاقه خود از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از عطرهای ریحا دارید، حتما نظرات خود را برای ما ارسال کنید و تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید.

۲۴۰,۹۰۹
محصولات مرتبط
پاریس پاریس ادو تویلت زنانه شنلChanelامکان ارسال فوری
۶۰۰,۰۰۰ تومان
۱.۵ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
گابریل پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۱۶,۸۲۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
عطر مو کوکو مادمازل لئو زنانه شنل - چنلChanel 
۸,۹۴۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
کوکو مادمازل لئو پرایو ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۱۴,۷۲۵,۰۰۰ تومان۱۱,۲۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
+۱
تنوع
له لاین د چنل ادو پرفیوم زنانه و مردانه شنلChanel 
۵۶,۶۳۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
+۲
تنوع
چنس او تندر ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۱۷,۱۵۱,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۳
تنوع
گابریل اسنس ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۱۶,۷۸۳,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
+۵
تنوع
شنل 1957 ادو پرفیوم زنانه و مردانهChanel 
۵۹,۷۵۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
+۲
تنوع
عطر مو گابریل زنانه شنل - چنلChanel 
۷,۱۹۰,۰۰۰ تومان
۴۰ میل
عطر
نامبر 5 رد ادیشن ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۱۰,۸۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بلو د شنل پارفوم مردانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۱۸,۷۵۳,۰۰۰ تومان۱۳,۳۴۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
کوکو مادمازل اینتنس ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۳۱,۲۴۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
گابریل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۱۸,۷۰۶,۰۰۰ تومان۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۳
تنوع
شنل شماره 5 لئو ادو تویلت زنانه شنل - چنلChanel 
۲۷,۲۹۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۴
تنوع
جرسی ادو پرفیوم زنانهChanel 
۵۹,۷۵۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
بل رسپیرو ادو پرفیوم زنانه مردانه شنل - چنلChanel 
۵۶,۳۵۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
چنس او وایو - شنس وایو ادو تویلت زنانه شنل - چنلChanel 
۱۶,۷۹۴,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
نویسنده :مرتضی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
ادو پرفیوم شنل کوکو زنانه چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

آقای جاکوز پولگه (Jacques Polge) در سال 1984، یک ادوپرفیوم شرقی تند با آکورد‌های غالب بالسامیک و ادویه‌ای پرحرارت برای کمپانی فرانسوی شنل طراحی کرد. این اولین عطری بود که پس از مرگ بانو Chanel به یاد او طراحی شد. کوکو لقبی است که دوستان نزدیک Chanel به او داده بودند و به زمانی برمی‌گردد که او تصمیم داشت خواننده و هنرپیشه شود، اما به خاطر علاقه زیادش به طراحی مد، آن را رها کرد و به دنیای عطر روی آورد.

بهترین عطر زنانه از برند کوکو شنل چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

بهترین عطر زنانه جهان در سه سال پی در پی، بدون شک محصولی نیست، جز ادوپرفیوم معروفی از برند شنل، که نمی‌توان به سادگی در مورد آن صحبت کرد. عطر کوکو مادمازل، یادآور شخصیت بزرگ و متفاوت G.chanel است و فرمولاسیون آن، توسط عطرساز معروف، جک پولژ (Jacques Polge) طراحی و ساخته شده است. این ادوپرفیوم در سال 2001 توسط برند شنل، به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر با رایحه دل انگیز خود، همه خانم‌های دوست دار عطر را انگشت به دهان می‌کند.

عطر شنل کوکو مادمازل لئو پرایو برای چه کسانی مناسب است؟
پاسخ:

کوکو مادمازل لئو پرایو زنانه با داشتن نامی دوگانه به القای شخصیتی دوگانه از زنی مستقل و دوست داشتنی می‌پردازد که با شیطنتش محرک احساسات اطرافیان است. ساختاری ظریف و شیک دارد که آن را مناسب میز آرایشی هر بانویی جلوه می‌دهد. از ظاهر زیبای آن که بگذریم، رایحه شرقی گلی با بویی گرم تناسب آن را برای خانم‌های 25 سال به بالا و فصول خنک بیشتر می‌کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۴۰,۹۰۹ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید