یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطر ها با قیمت زیر یک میلیون تومان

بهترین عطر ها با قیمت زیر یک میلیون تومان

همه انسان‌ها دوست دارند که خوشبو باشند. خوشبو بودن علاوه بر این که فرد را مرتب‌تر جلوه می‌دهد می‌تواند کمک کند که شیک و باکلاس به نظر برسد. در حقیقت با کمک عطر می‌توانید استایلتان را تکمیل کنید. اما نکته اصلی اینجاست که خیلی از عطرهای خوشبو و ماندگار قیمت بالایی دارند و همه نمی‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. در اینجا قصد داریم به بهترین عطرهای زیر یه تومن اشاره کنیم.در اینجا به برخی از بهترین عطرهای زیر یه تومن اشاره کرده‌ایم تا انواع عطر ارزان را بهتر بشناسید.

1- ادو تویلت ایوروشه مگنولیا زنانه

مگنولیا ادو تویلت زنانه

خرید عطرمگنولیا زنانه

اگر دنبال یک عطر خنک و شیرین با رایحه گلی هستید حتماً مگنولیا ادو تویلت زنانه را امتحان کنید. این عطر که برای فصول گرم سال مناسب‌تر است در رده عطرهای مقرون به صرفه قرار دارد و ماندگاری نسبتاً بالایی دارد. این ادو تویلت چندین سال است که جزو لیست پرفروش‌ترین عطرهای جهان قرار دارد و روز به روز به محبوبیت آن افزوده می‌شود. چیزی که ادو تویلت زنانه مگنولیا را خاص کرده، رایحه نوستالژیک و جذاب آن است.

نت‌های اولیه این عطر شامل گل مگنولیا و سیب هستند. بعد از نت‌های اولیه، نت‌های میانی به مشام می‌رسند که شامل گل یاسمن، زنبق و گل سرخ هستند. این نت‌ها القا کننده حس مثبت هستند. در نهایت نیز نت‌های متمایز و برجسته‌ای مثل سدر، چوب صندل، نعناع هندی، مشک و وانیل به مشام می‌رسند. مگنولیا ادو تویلت زنانه تداعی کننده شروع فصل بهار است و انتخابی عالی برای هدیه دادن به عزیزانتان است.

2- ادو تویلت چگوار کلاسیکبلک مردانه

عطر زیر یک میلیون

خرید عطر کلاسیک بلک مردانه

کلاسیک بلک ادو تویلت مردانه که ساخت برند مشهور جگوار است یک عطر مردانه بی نظیر با قدرت پخش بوی عالی است. چیزی که این ادو تویلت را منحصر به فرد کرده است تعادل میان نت‌های تلخ و نت‌های ملایم است. کلاسیک بلک ادو تویلت مردانه با رایحه مدرن و محبوبی که دارد، توانسته به یک انتخاب عالی برای مردان شیک پوش تبدیل شود. اگر می‌خواهید همچون یک مرد موفق، کلاسیک، خوشتیپ و باکلاس به نظر برسید که در تمامی مهمانی‌ها نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند، مطمئن باشید که از انتخاب کلاسیک بلک ادو تویلت مردانه پشیمان نخواهید شد.

زمانی که این ادو تویلت را روی پوستتان بزنید یا در هوا اسپری کنید، رایحه تلخ نارنج، نارنگی ماندارین و سیب سبز خودنمایی می‌کنند. بعد از آن، رایحه‌های میانی تند و ادویه‌ای مثل هل و جوز هندی به مشام می‌رسند. در نهایت نیز نت‌های پایانی دانه تونکا، خزه درخت بلوط، چوب سدر، خس خس و مشک سفید باعث می‌شوند این عطر کلاسیک‌تر به نظر برسد. این عطر با قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد باعث ایجاد حس اعتماد به نفس در فرد می‌شود.

3- ادو تویلت ورساچه پور هوم مردانه

ورساچه پور هوم ادو تویلت مردانه 

خرید عطرورساچه پور هوم مردانه

همه ما اسم برند پرطرفدار ورساچه را شنیده‌ایم. ادو تویلت مردانه ورساچه پور هوم یکی از عطرهای ساخت این برند است که به علت خنک بودن، برای فصول گرم‌تر مناسب است. طراح این عطر آلبرتو موریلاس است که با افزودن نت‌های گلی و مرکباتی به عطرهای مردانه، توانست یک مفهوم جدید و منحصر به فرد را به دنیای عطرسازی معرفی کند. اگر مردی با اراده، مصمم، قدرتمند و پرتلاش هستید ادو تویلت مردانه ورساچه پور هوم بهترین انتخاب برای شماست. پخش بو و ماندگاری این ادو تویلت نیز قابل قبول است و نسبت به هزینه پایینی که دارد، گزینه مناسبی در نظر گرفته می‌شود.

زمانی که این عطر را روی نبض، پوست بدن یا گردن اسپری کنید فوراً نت‌های مرکباتی و گلی همچون ترنج، گل رز، بهارنارنج و لیموترش به مشامتان می‌رسند. در حقیقت تلفیق این نت‌های تلخ و شیرین باعث شده که یک تضاد خوشایند به وجود بیاید. این روایح القاکننده انرژی مثبت هستند. بعد از آن، نت‌های میانی خنک و تلخ گل شمعدانی، چوب سدر، گل سنبل و مریم گلی جایگزین نت‌های اولیه می‌شوند و باعث می‌شوند در روزهای گرم تابستان حس خنکی را تجربه کنید. در نهایت نیز نت‌های مشک، دانه تونکا و کهربا رایحه بی نظیر این عطر را تکمیل می‌کنند.

4-ادو پرفیوم اجمل سکری فایس فور هر زنانه

سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه

خریدسکری فایس فور هر زنانه

سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه یکی از محصولات برند «اجمل» است و یک گزینه عالی برای زنانی است که می‌خواهند همیشه و همه جا بدرخشند. برند اجمل این ادو پرفیوم را در سال 2007 معرفی کرد و از همان ابتدای عرضه توانست تمام توجه‌ها را به خود جلب کند. رایحه گرم، شیرین و گل دار این عطر باعث شده که به یک گزینه عالی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها تبدیل شود.

نت‌های اولیه سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه شامل نت گل یاسمن سفید و آب دریا هستند. این نت‌ها حس آرامش و انرژی مثبت را در فرد به وجود می‌آورند. بعد از مدتی، نت‌های اولیه جای خود را به نت‌های میانی گل شکوفه پرتقال و وانیل می‌دهند. برخلاف نت‌های اولیه و میانی که ملایم بودند، نت‌های پایانی این عطر حالت تند دارند و ترکیبی از مشک و چوب عنبر هستند. این نت‌های پایانی به ماندگاری عطر افزوده‌اند و حس اعتماد به نفس را در فرد به وجود می‌آورند.

5- ادو پرفیوم اسپلندور بلک مردانه

اسپلندور بلک ادو پرفیوم مردانه

خرید عطر اسپلندور بلک مردانه

اسپلندور بلک ادو پرفیوم مردانه یکی از آثار شگفت انگیز برند سوئیسی سریس (Seris) است که در سال 2007 به بازار عرضه شد. اگر می‌خواهید همیشه کانون توجه باشید و همه از شما بپرسند که از چه عطری استفاده کرده‌اید، اسپلندور بلک ادو پرفیوم مردانه یک انتخاب عالی برای شماست. این ادو پرفیوم با وجود قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، می‌تواند به خوبی شما را جذاب، بااعتماد به نفس و شیک پوش نشان دهد. علاوه بر این، یک گزینه بسیار عالی برای تابستان و بهار در نظر گرفته می‌شود.

نت‌های اولیه این عطر، ملایم هستند و شامل تلفیقی از گیاهان سبز، لیمو ترش و ترنج هستند. بعد از آن نت‌های میانی که شامل مگنولیا، فریزیا و زنبق هستند به مشام می‌رسند که باعث تحت تاثیر قرار دادن اطرافیانتان می‌شوند. در نهایت نیز نت‌های ماندگار چوب درخت سرو، عنبر و مشک سفید خود را آشکار می‌کنند و باعث می‌شوند که هیچ کسی نتواند نگاهش را از شما بردارد.

6- ادو پرفیوم اجمل رین دراپ زنانه

رین دراپ ادو پرفیوم زنانه

خرید عطررین دراپ زنانه

ادو پرفیوم زنانه رین دراپ که ساخت برند مشهور «اجمل» است یکی از بهترین عطرهای زنانه با رایحه شگفت انگیز و منحصر به فرد است. هر فردی با هر سلیقه‌ای این ادو پرفیوم را می‌پسندد زیرا ترکیب نت‌های آن به نحوی است که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. رایحه این ادو پرفیوم معتدل و شیرین است و در دسته عطرهای میوه‌ای و گل دار قرار دارد. رین دراپ ادو پرفیوم زنانه نماد دختری آرام، عاشق و در عین حال آزاد، مستقل و باشهامت است.

زمانی که برای اولین بار این ادو پرفیوم را روی پوست و نبضتان اسپری کنید، رایحه معتدلی که ترکیبی از رایحه‌های گلی و میوه‌ای است را حس می‌کنید. این ترکیب خوشایند حس هیجان، جوانی و شادابی را القا می‌کند. بعد از آن، نت میانی که شامل عنبر است خود را آشکار می‌کند. عنبر بوی تندی دارد و اعتماد به نفس و جسارت را در وجود شما بیدار می‌کند. در نهایت نیز نت‌های چوبی که نت‌های پایانی هستند نمایان می‌شوند و حس آرامش را در شما به وجود می‌آورند.

7- کاپتان بلک پور هوم ادوپرفیوم مردانه

کاپتان بلک پور هوم ادوپرفیوم مردانه خرید کاپتان بلک پور هوم مردانه

تقریباً همه ما حداقل یکبار نام برند کاپتان بلک را شنیده‌ایم. کاپتان بلک پور هوم ادوپرفیوم مردانه یک انتخاب عالی برای مردانی است که به عطرهای نوستالژیک علاقه زیادی دارند. رایحه این عطر گرم است و حس آرامش خاصی را به فرد القا می‌کند. با استشمام بوی این عطر، مردی جسور، قدرتمند و غلبه ناپذیر را تصور می‌کنید که توانایی انجام هر کاری را دارد. اگر دوست دارید بانوان را تحت تاثیر قرار دهید و بااعتماد به نفس به نظر برسید، مطمئن باشید کاپتان بلک پور هوم ادوپرفیوم مردانه یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

این عطر ماندگاری قابل قبول، قابلیت پخش بوی مناسب و رایحه متفاوتی دارد که همین ویژگی‌ها باعث پرطرفدار شدن آن شده‌اند. اکثر عطرهای کاپتان بلک حاوی نت‌های ابتدایی توتون و تنباکو هستند. این دو نت، فرد را به دنیای قدیم می‌برند و حالت کلاسیک دارند. بعد از مدت کوتاهی، نت‌های میانی که ترکیبی از نت‌های ادویه‌ای و چوبی هستند جایگزین نت‌های اولیه می‌شوند. در نهایت نیز نت‌های پایانی گیاهان معطر به مشامتان می‌رسند. کاپتان بلک پور هوم ادوپرفیوم مردانه یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به اطرافیانتان است.

8- ادو تویلتامپر لجند مردانه

لجند ادو تویلت مردانه امپر

خرید عطر لجند امپر مردانه

اگر دنبال یک ادو تویلت با روایح چوبی، تند و تلخ هستید، لجند ادو تویلت مردانه امپر انتخابی بی نظیر و خوشبو است. این عطر مردانه انتخاب تمام مردان خوش سلیقه در سرتاسر جهان است و طرفداران زیادی دارد. این عطر کلاسیک به نحوی طراحی شده که برای تمام فصول سال مناسب باشد و محدود به یک فصل خاص نباشد. زمانی که ادو تویلت مردانه امپر لجند را روی پوست بدن بزنید یا در هوا اسپری کنید، رایحه‌ای تاثیرگذار، قوی و خوشایند که ترکیبی از گل رزماری و میوه‌هایی مثل لیمو و گریپ فروت است به مشامتان می‌رسد.

پس از مدتی، کم کم روایح اسطوخودوس، چوب گایاک، چوب درخت ساج و تخم گشنیز شروع به خودنمایی می‌کنند. این روایح تند و تیز، حس خوبی را به فرد القا می‌کنند و باعث می‌شوند تمرکز او دوچندان شود. در نهایت نیز نت‌های پایانی مشک، خزه درخت بلوط و دانه تونکا را حس خواهید کرد. مشک به خاطر طبع گرمی که دارد باعث می‌شود در هر جمعی کانون توجه باشید. این عطر پرطرفدار همچنین دارای رایحه‌ای ماندگار و پخش بوی عالی است.

در پایان این مقاله امیدواریم نا با چند نمونه از عطر ارزان قیمت زیر یک میلیون آشنا شده باشید. برای بوی خوش داشتن، لازم نیست حتما عطرهای گران قیمت بخریم. گاهی با خریدن یک عطر یک میلیونی یا حتی زیر یک میلیون می‌توانید بویی خوش و خاطره‌انگیز داشته باشید. در این مقاله شما را با 8 عطر پرطرفدار با قیمت مناسب آشنا کردیم. شما چه عطرهای زیر یه تومنی می‌شناسید که بوی خوبی دارند؟ در نظرات با ما در میان بگذارید.

محصولات مرتبط
لیبر ادو پرفیوم زنانه ایو سنت لورن - لایبر ادو پرفیوم زنانه ایوسن لورنYves Saint Laurent - YSLامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۷۲۱,۰۰۰ تومان۶۰۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
هالووین ادو تویلت زنانه جسوز دل پوزوJesus Del Pozoامکان ارسال فوری
۱۸۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ایفوریا - یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلینCalvin Klein 
۵,۱۰۸,۰۰۰ تومان
۱۶۰ میل
عطر
۱۶۰ میل
عطر آمریکایی
۱۰۰ میل
عطر آمریکایی
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
ناموجود
۲۰۰ میل
عطر
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
ورساچه پور هوم ادو تویلت مردانه ورساچهVersaceامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۶۸,۰۰۰ تومان۲۴۳,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersaceامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳۸۱,۰۰۰ تومان۳۶۲,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۲۱,۷۵۵,۰۰۰ تومان۱۸,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
میس دیور بلومینگ بوکت ادو تویلت زنانهDiorامکان ارسال فوری
۷۰۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بلک اپیوم ادو پرفیوم زنانه - بلک اوپیوم ادو پرفیوم زنانه ایوسن لورنYves Saint Laurent - YSL تخفیف ویژه
۷۲۲,۰۰۰ تومان۵۰۴,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ساوج - ساواج ادو تویلت مردانه دیورDior 
ناموجود
۳۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
تق هرمس - تغ دی هغمس پرفیوم مردانهHermesامکان ارسال فوری
۴۳۱,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
دیور هوم اینتنس ادو پرفیوم مردانهDiorامکان ارسال فوری
۶۴۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اونتوس ادو پرفیوم مردانه کریدCreed 
ناموجود
۱۰۰۰ میل
عطر
۵۰۰ میل
عطر
۱۲۰ میل
عطر
+۱
تنوع
گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۱,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۸۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
جادور - ژادور ادو پرفیوم زنانه دیورDiorامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۸۱۲,۰۰۰ تومان۶۵۷,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بلو د شنل - بلو د چنل ادو پرفیوم مردانهChanel 
ناموجود
۳۰۰ میل
عطر
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
کلاب د نویت اینتنس ادو تویلت مردانه آرمافArmaf 
ناموجود
۲۰۰ میل
عطر
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۵ میل
عطر
+۳
تنوع
کوکو مادمازل اینتنس ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanelامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۸۵۸,۰۰۰ تومان۷۷۱,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ساوج - ساواج ادو پرفیوم مردانه دیورDior 
۳۶,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
وای ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL 
۱۳,۲۷۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
نویسنده :فرزانه پاشایی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید