یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
همه چیز در رابطه با برند ایرانی پریم و محصولات فوق العاده آن

همه چیز در رابطه با برند ایرانی پریم و محصولات فوق العاده آن

در سال‌های اخیر تولیدکنندگان ایرانی زیادی در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی و مراقبت از پوست در بازار ظاهر شده اند که برخی از آنها موفقیت چندانی نداشته و برخی نیز بسیار موفق بوده اند. یکی از محصولات پرطرفدار ایرانی، برند پریم است که محصولات فوق العاده ای را تولید و عرضه کرده است. البته پریم یک برند تازه تاسیس نیست و سال هاست که در این زمینه فعالیت دارد. مهم‌تر این که پریم جزو برندهای ایرانی موفقی است که در راستای بهبود کیفیت محصولات خود با سایر کشورها و شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی نیز همکاری می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم بیشتر با برند ایرانی پریم و محصولات بی نظیری که تولید کرده است آشنا شویم.

تاریخچه برند ایرانی پریم

تاریخچه برند ایرانی پریم

برای شروع بیایید کمی با تاریخچه این برند شروع کنیم و ببینیم پریم مسیر حرفه ای خود را از کجا و چگونه شروع کرده است. در کل این برند قدمتی 40 ساله دارد و شرکت لابراتوار دکتر اخوی مدیریت تولید و عرضه محصولات آن را به عهده دارد. البته اگر بخواهیم به صورت دقیق سابقه و تاریخچه این برند را بشناسیم باید بگوییم که پریم در اصل تحت عنوان برند تجاری سی گل فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال 1390 با تغییراتی که در سبک و فرمولاسیون تولید محصولات خود ارائه داد، محصولات آرایشی و بهداشتی خود را با عنوان اختصاصی پریم به بازار عرضه کرد.

محصولات متنوع پریم در بازار

محصولات متنوع پریم در بازار

پریم از جمله برندهای ایرانی تولید کننده لوازم آرایشی است که از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید محصولات خود استفاده می‌کند و سعی دارد بهترین کیفیت‌ها را ارائه دهد.کرم ضد آفتاب‌ پریم، کرم ضد چروک پریم، انواع لوسیون‌های سفت کننده پوست، کرم دور چشم، انواع شامپو و سرم مو، کرم‌های لایه بردار، کرم‌های ضد لک، کرم‌های ضد ترک پوستی و کرم‌های روز و شب از جمله بهترین و پرفروش‌ترین محصولات پریم در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی است.

فرمولاسیون فوق حرفه ای و با کیفیتی که محصولات ایرانی پریم دارند به خوبی این قابلیت را به این برند داده تا بتواند با برندها و محصولات مشابه خارجی رقابت کند.اگر برایتان سوال است که هر نوع محصول اعم از شامپو‌ها، کرم‌ها، ضد آفتاب‌ها یالوسیون سفت کننده پریم خوبه؟باید در مورد آن ها تحقیق کرده و بعد مدل مناسب و سازگار با پوست خود را تهیه کنید. در ادامه برخی از بهترین محصولات برند ایرانی پریم را معرفی می‌کنیم که در بازار جزو پرفروش‌ترین محصولات بوده اند.

انواع کرم‌های ضد آفتاب پریم

یکی از پرطرفدارترین محصولات برند ایرانی پریم، کرم‌ ضد آفتاب پریم است. این برند چندین کرم ضد آفتاب مختلف دارد که هر یک با یک سری ویژگی‌ها می‌توانند برای برخی از افراد مناسب باشند. این ضد آفتاب‌ها متناسب با نوع پوست فرموله شده‌اند. برای مثال اگر به دنبال یک ضد آفتاب مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه دار هستید، کرم ضد آفتاب ACNEX پریم با یک ساختار قوی و سبک می‌تواند محافظتی عالی را برای پوست‌های شما فراهم کند.این کرم خاصیت محافظت کنندگی بسیار بالایی داشته و در کنار آن کار رطوبت رسانی قوی را نیز انجام می‌دهد. شاخصه اصلی این محصول پریم، اثر ضد پیری و جوان کنندگی آن است و عملکردی مانند بوتاکس دارد.

ژل ضد آفتاب پریم مدل SPF50 Invisible Sunblock یکی دیگر از این محصولات است که با بافت سبک و ژل مانندی که دارد می‌تواند در نقش پرایمر هم از آن استفاده کرد.نکته مهم در خصوص ضد آفتاب‌های پریم این است که این محصولات هم به صورت بی رنگ و هم رنگی وجود دارند. ضد آفتاب‌های رنگی را می‌توان متناسب با نیاز و رنگ پوست در سه رنگ بژ روشن، تیره و متوسط خریداری کرد. کرم‌های ضد آفتاب رنگی پریم خاصیت پوشش دهندگی بالایی نیز دارند و می‌توان از آنها برای پوشاندن جای جوش یا جای زخم هم استفاده کرد. در نتیجه بسیاری حتی از این کرم‌ها به عنوان پایه آرایششان هم استفاده می‌کنند.

کرم ضد چروک پریم

یکی از محصولات برند ایرانی پریم، کرم‌های ضد چروک پریم است. اما آیا کرم ضد چروک پریم خوبه ؟ این محصول هم به صورت یک لوسیون ضد چروک عرضه می‌شود که می‌توان از آن برای تاثیرگذاری بسیار سریع‌تر و عالی‌تر استفاده کرد و هم به صورت کرم‌های شب. کرم شب پریم مدل ماتکس یکی از محصولات بسیار عالی پریم است که می‌توان برای انواع پوست‌های معمولی و تا خشک از آن استفاده کرد و تاثیر فوق العاده آن در جلوگیری از پیری زودرس را شاهد بود. کرم شب ضد چروک پریم با آب رسانی بسیار قوی خود کشسانی پوست را افزایش می‌دهد تا به این ترتیب پوستی جوان و شاداب داشته باشیم. یکی دیگر از محصولات ضد چروک پریم هم لوسیون ضد چروک مخصوص گردن است که می‌توان با استفاده از آن چین و چروک‌های گردن را کاهش داد.

محصولات روشن کننده و ضد لک پریم

محصولات روشن کننده و ضد لک پریم

پریم محصولات بسیار با کیفیتی را در قالب کرم‌های روشن کننده قوی و انواع کرم‌های ضد لک تولید کرده که با استفاده منظمشان می‌توان تاثیر فوق العاده ای که روی از بین بردن لکه‌های پوستی و روشن‌تر شدن پوست دارند را مشاهده کرد. کرم‌های روشن کننده پریم که به صورت یک محصول کاسه ای عرضه می‌شوند بدون هیدروکینون اند و می‌توانند تاثیر قابل توجهی در از بین بردن لکه‌های پوستی داشته باشند.در لیست محصولات مراقبت از پوست بدن هم می‌توان لوسیون‌های روشن کننده پوست پریم را خریداری کرد.

این محصول به صورت یک لوسیون نرم و کرمی است که در فرمولاسیون آن از روغن بادام و نارگیل استفاده شده است. می‌توان با استعمال آن روی نواحی مختلف بدن خصوصاً زیر بغل یا کشاله ران، لکه‌های تیره را از بین برد و پوستی روشن‌تر و نرم‌تر داشت.پن ضد لک پریم یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط این برند در لاین محصولات ضد لک است. این پن در واقع یک پاک کننده غیر صابونی است که می‌تواند علاوه بر از بین بردن لکه‌ها و روشن‌تر کردن پوست، به افزایش نرمی، شادابی و لطافت پوست نیز کمک کند و از طرفی خاصیت ضد التهابی نیز دارد.

محصولات مراقبت از دور چشم پریم

محصولات مراقبت از دور چشم پریم

اگر از هر کسی در مورد محصولات برند ایرانی پریم بپرسید بدون شک اولین چیزی که همه با آن آشنایی دارند، محصولات مختلف مراقبت از دور چشم این برند است. کرم دور چشم قوی پریم یکی از این محصولات است. نحوه استفاده از کرم دور چشم پریم به این صورت است که باید مقداری از آن را در روز و شب به صورت حرکات ضربه ای ملایم به دور چشم زد.

کرم ژل سفت کننده دور چشم پریم هم یک محصول 4 در یک است که می‌توان از آن برای کاهش چین و چروک‌های دور چشم، رفع تیرگی و لکه‌های دور چشم و از بین بردن پف دور چشم استفاده کرد. علاوه بر این می‌توان از این کرم دور چشم به عنوان یک ضد آفتاب مخصوص دور چشم هم استفاده کرد. ویتامین C موجود در این کرم ژل دور چشم پریم می‌تواند با خاصیت ضد لک خود، دور چشم‌ها را به تدریج روشن‌تر کند. پریم یک کرم دور چشم کاسه ای نیز دارد که می‌توان با استفاده از آن پف و تیرگی دور چشم‌ها را کاهش داد.

کرم شب پریم

کرم شب از دیگر محصولات ضروری است که باید برای افزایش سلامت پوست از آنها استفاده کرد. کرم شب پریم خاصیت کلاژن سازی نیز دارد و می‌تواند با افزایش کلاژن سازی پوست خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش دهد. ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های موجود در این کرم شب می‌تواند خاصیت ضد چروک هم داشته باشد. این کرم شب می‌تواند پوست را سفت و شاداب کند و روند جوان سازی و بازسازی پوست صورت را افزایش دهد.

از طرفی با خاصیت رطوبت رسانی بالا، از ظاهر شدن چین و چروک‌های بیشتر ناش از افزایش سن هم جلوگیری می‌کند. اگر از خودتان میپرسید کهایا کرم شب پریم لایه برداری میکنه یا نه؟ باید بگوییم که این کرم بیشتر به ترمیم، رطوبت‌رسانی و کلاژن‌سازی پوست شما در طول شب کمک می‌کند. برای لایه برداری، ترجیحا در کنارکرم شب پریم، ازمحصولاتی که اختصاصا با این هدف تولید می‌شوند، استفاده کنید.

کانسیلر دور چشم پریم

کانسیلر دور چشم پریم

همان طور که گفته شد پریم علاوه بر محصولات بهداشتی و مراقبتی از پوست و مو، محصولات آرایشی نیز دارد که یکی از آنها کانسیلر دور چشم پریم است. این محصول از برند ایرانی پریم می‌تواند با یک پوشش دهی بسیار بالا، به خوبی ظاهر تیره و چین و چروک دار دور چشم را بپوشاند و از طرفی به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی که دارد، از خشک شدن و چروک شدن پوست دور چشم هم جلوگیری کند. از طرفی این کانسیلر که برای انواع پوست‌ها مناسب است می‌تواند به مرور زمان چروک‌های دور چشم را نیز کمتر کرده و خاصیت ضد آفتاب نیز داشته باشد. به این ترتیب علاوه بر کاربرد آرایشی، می‌توان به عنوان یک محصول مراقبت از دور چشم هم از این کانسیلر استفاده کرد.

لوسیون سفت کننده پوست پریم

اگر به دنبال یک جایگزین ایمن و کارامد برای بوتاکس کردن هستید؛ لوسیون سفت کننده پوست پریم خوبه و می‌توان از آن برای کاهش چین و چروک پوستی و جوان سازی پوست استفاده کرد. در فرمولاسیون این لوسیون سفت کننده پوست پریم از ترکیبات پپتیدی استفاده شده که خاصیت آنها شبیه بوتاکس است. خاصیت آنتی اکسیدانی، ویتامین A و ویتامین E نیز در این محصول وجود دارند. برای استفاده از این لوسیون سفت کننده پوست می‌توان آن را روزانه با حرکات ملایم دورانی روی پوست ماساژ داد. قیمت لوسیون سفت کننده پوست پریم یکی دیگر از مزیت‌هایی است که استفاده از آن را نسبت به انجام بوتاکس ایده آل تر می‌کند.

ژل کرم بازسازی کننده و جوان کننده پوست پریم

کسانی که می‌خواهند از شر آثار پیری پوست خود راحت شوند، می‌توانند ژل کرم بازسازی کننده و جوان کننده پوست پریم را به عنوان یک ضد چروک و کلاژن ساز حرفه ای خریداری کنند. این محصول برای انواع پوست‌ها مناسب است و خاصیت جوان سازی پوست را دارد. علاوه بر به دلیل وجود ویتامین سی در فرمولاسیون این محصول می‌توان برای روشن کردن پوست و از بین بردن لکه‌ها و تیرگی‌های پوستی نیز از آن استفاده کرد. خاصیت کلاژن سازی این محصول موجب شده تا فرایند بازسازی پوست بهبود یابد و چین و چروک‌ها سریع‌تر از بین برود.

سرم ویتامین C پریم

سرم ویتامین C پریم

سرم‌های ویتامین سی هم برای رطوبت رسانی پوست و هم برای از بین بردن لکه‌های پوستی گزینه مناسبی اند و می‌توان از آنها استفاده کرد. یکی از محصولات برند ایرانی پریم نیز سرم ویتامین سی است که خاصیت رطوبت رسانی، آنتی اکسیدانی و ضد لک دارد. می‌توان از آن برای روشن‌تر شدن پوست صورت و از بین رفتن لکه‌های پوستی یا لکه‌های ناشی از جای جوش استفاده کرد. علاوه بر این این سرم می‌تواند از سلول‌های صورت در برابر آسیب‌های ناشی از خورشید یا رادیکال‌های آزاد محافظت کند تا به این ترتیب سلامت و شادابی پوست همیشه حفظ شود.

محصولات پاک کننده آرایشی پریم

کیفیت محصولات پاک کننده آرایشی پریم نیز بسیار بالاست. این برند انواع پاک کننده آرایشی را به صورت ژل، اسکراب، پاک کننده‌های دو فازی و محلول پاک کننده دور چشم تولید می‌کند. اگر پوست چربی دارید که به پاکسازی عمیق نیاز دارد، می‌توانید از ژل پاک کننده اسکراب لوفا پریم برای کنترل چربی پوست و جلوگیری از رشد باکتری‌های عامل جوش استفاده کنید. این ژل اسکراب خاصیت لایه برداری و پاک کنندگی بالایی دارد.

برای دور چشم نیز پریم یک محلول تک فاز فاقد الکل دارد که می‌توان بدون نگرانی از ایجاد هر گونه حساسیتی، از آن برای پاک کردن آرایش دور چشم استفاده کرد. برای یک پاک کننده حرفه ای تر هم برند ایرانی پریم یک پاک کننده آرایش چشم دو فازی دارد که می‌توان با استفاده از آن آرایش‌های ضد آب را هم پاک کرد.

محصولات مراقبت از موی پریم

محصولات مراقبت از موی پریم

در لاین مراقبت از مو نیز برند ایرانی پریم محصولات بسیار متنوع و بی نظیری را تولید کرده است. این محصولات در قالب شامپو، سرم، نرم کننده مو و لوسیون مو تولید شده اند. شامپوهای این برند شامل شامپو ضد شوره پریم، شامپوی تقویت کننده مو برای جلوگیری از ریزش مو و انواع شامپو مناسب موی چرب و موی خشک می‌شود. شامپوی ضد ریزش موی پریم می‌تواند آلودگی‌های پوست سر را تمیز کند و همچنین با بهبود گردش خون در کف سر، از ریختن موها نیز جلوگیری کند.

در شامپوی ضد شوره پریم نیز از عصاره بید استفاده شده که می‌تواند به درمان پوسته ریزی و شوره کف سر کمک زیادی کند. شامپوهای مختلف دیگر این برند برای موهای خشک با خاصیت رطوبت رسانی قوی و جلوگیری از موخوره و شامپوی متعادل کننده چربی کف سر برای پوست‌های خیلی چرب گزینه‌های دیگری است که می‌توان آنها را خریداری کرد.انواع سرم موی پریم نیز با اهداف مختلفی مانند جلوگیری از ریزش مو و ضد شوره سر تولید شده اند.

برند ایرانی پریم یک لوسیون نرم کننده موی سر به نام لوسیون RL هم دارد که می‌توان از ترکیبات پروتئین گیاهی و اسید آمینه‌های آن برای نرم کردن موهای خشک و آسیب دیده استفاده کرد.پریم یک شامپوی درمانی نیز دارد که نام آن شامپو اوره U+ پریم است. این محصول برای کسانی است که پوست سر بسیار خشکی دارند که مستعد اگزمای شدید است. همچنین کسانی که به پسوریازیس یا اگزمای حاد مبتلا هستند هم می‌توانند از این شامپو استفاده کنند.

کرم و ژل ضد جوش پریم

کرم و ژل ضد جوش پریم

برای کسانی که با جوش‌های صورت درگیرند، برند ایرانی پریم محصولات مناسبی دارد که می‌توان از جمله آنها به ژل ضد آکنه پریم اشاره کرد. آلفا هیدروکسی اسید و سالیسیلیک اسید موجود در این محصول می‌تواند اولاً یک لایه برداری بسیار ملایم را انجام دهد و از طرفی برای درمان جوش‌های پوست صورت نیز کاربرد داشته باشد. این ژل می‌تواند باکتری موجود در پوست را از بین ببرد و منافذ روی پوست را نیز کاهش دهد. علاوه بر این با یک پاکسازی عمیق از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند.

نکته مهم در خصوص ژل‌های ضد جوش پریم این است که این محصولات خاصیت رطوبت رسانی هم دارند و می‌توانند التهاب ناشی جوش را کم کرده و در درمان جای آکنه‌ها نیز موثر باشند. این ژل ضد جوش اساساً برای پوست‌های آکنه دار است، اما می‌توان از آن برای انواع پوست‌ها نیز استفاده کرد. باید این ژل را روزانه دو تا سه بار روی پوست خشک و تمیز زد تا به تدریج جوش‌ها و جای آنها از بین برود.

محصولات آبرسان و مرطوب کننده پوست صورت پریم

محصولات آبرسان و مرطوب کننده پوست صورت پریم

خرید کرم مرطوب کننده رنگی آکنکس پریم

در لاین محصولات برند ایرانی پریم می‌توان بهترین کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان را نیز خریداری کرد. همان طور که می‌دانید آبرسان ها و مرطوب کننده‌ها از اصلی‌ترین و واجب‌ترین محصولات مراقبت از پوستی هستند که در یک روتین ساده مراقبت از پوست باید از آنها استفاده کرد.انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان پریم هم برای پوست‌های حساس و دارای آکنه و هم برای پوست‌های خشک و حساس موجود است.

پریم این محصولات را در دو دسته ACNEX و MATEX فرموله و تولید کرده است. کرم مرطوب کننده مخصوص پوست‌های خشک پریم خاصیت مرطوب کنندگی 24 ساعته دارد و با عصاره‌های گیاهی و روغن‌های طبیعی فرموله شده است. کسانی که پوست‌های خشک و حساسی دارند می‌توانند با این کرم مرطوب کننده، التهابات و خشکی پوستشان را هم درمان کنند.

دسته دوم کرم‌های مرطوب کننده برند ایرانی پریم، انواع کرم مرطوب کننده مخصوص پوست چرب این برند است. این کرم ویژگی جذابی دارد که موجب شده طرفداران زیادی نیز داشته باشد. کسانی که پوست‌های چرب و آکنه داری دارند می‌توانند با مصرف این محصول همزمان پوست خود را هیدراته کرده و از خاصیت ضد جوب و ضد آفتاب این محصول هم استفاده کنند.

کرم ترک پوستی پریم

کرم ترک پوستی پریم یکی دیگر از محصولات جذاب و پرطرفدار این برند است. برند ایرانی پریم انواع کرم‌های ضد ترک پوستی را نیز تولید می‌کند که می‌توانند اثری بسیار مناسب را داشته باشند. اگر هدف استفاده از کرم ترک پوست پریم در بارداری است؛ ترجیحا از پزشک خود پرسید که آیا کرم ضد ترک پریم خوبه یا خیر. علاوه بر دوران بارداری می‌توان از این کرم‌های ضد ترک در مواردی که پوست بدن به دنبال کم و زیاد شدن وزن یا رژیم‌های لاغری ترک خورده نیز استفاده کرد و تاثیر آن را دید.

در پایان این مقاله امیدواریم شما را به خوبی با برند ایرانی پریم و محصولات فوق‌العاده آن آشنا کرده باشیم.چه در زمینه تولید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و چه در زمینه محصولات درمانی پوستی یا محصولات مراقبت از مو، پریم محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی را تولید می‌کند که مشتریان بسیار زیادی نیز دارند. به همین جهت ما مروری بر تمام محصولات این برند داشتیم و شما را با چند نمونه از پرفروش‌ترین و درطرفدارترین محصولاپریم آشنا کردیم. کلیک بر روی گزینه خرید، امکان دسترسی به صفحه این کالاها در وبسیات ریحا را برای شما ممکن می‌کند.

محصولات مرتبط
ژل صورت اکنکس پریمPRIME 
۳۵۸,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
کرم استرچ مارک پریمPRIME 
۳۸۸,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
شامپو مو تقویت کننده پریمPRIME 
۳۷۷,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
کانسیلر دور چشم تریو اکتیو پرایمPRIME 
۱۷۹,۰۰۰ تومان
شماره 102
شماره 102
شماره 101
شماره 101
لوسیون رفع چروک گردن پریمPRIME 
۴۸۸,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
ژل آبرسان قوی پوست چرب پریمPRIME 
۳۹۷,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
لوسیون نرم کننده آر ال پریمPRIME 
۱۸۵,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
شامپو مو ضد شوره دی وان پریمPRIME 
۲۳۲,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
کرم ضد آفتاب ترمیم کننده اکنکس تینتد SPF 60 پریمPRIME 
۳۲۷,۰۰۰ تومان
natural beige
natural beige
light beige
light beige
×bronze
bronze
نویسنده :فرزانه پاشایی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
 آیا کرم شب پریم لایه برداری میکنه؟
پاسخ:

کرم شب پریم خاصیت ضد چروک، جوان کنندگی، سفت کنندگی موثر پوست و افزایش بازسازی پوست را دارد اما فاقد خاصیت لایه برداری است.

بهترین محصولات پریم کدامند؟
پاسخ:

انواع کرم ضد آفتاب، کرم‌های شب و روز، کرم مرطوب کننده قوی، کرم دور چشم، محصولات مراقبت از مو و ... جزو بهترین محصولات تولید شده توسط برند ایرانی پریم هستند.

چرا محصولات پریم محبوبیت زیادی دارد؟
پاسخ:

پریم تنوع بالایی از محصولات مراقبت از پوست و مو و لوازم آرایشی را تولید کرده که فرمولاسیون آنها بی نظیر است. کیفیت بسیار بالایی که این محصولات دارند می‌تواند به خوبی به درمان پوست‌های آسیب دیده کمک کند و ظاهری بسیار جذاب و زیبا را برای افراد فراهم کند.

آیا محصولات پریم در سطح جهانی نیز عرضه می‌شوند؟
پاسخ:

با وجودی که محصولات پریم در ایران تولید می‌شود اما این برند با سایر شرکت‌ها و کشورهای خارجی نیز همکاری دارد و محصولات با کیفیت آن در سایر کشورها نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید