یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
روی برچسب محصولات ضد‌آفتاب به دنبال چه چیزی باشیم؟

روی برچسب محصولات ضد‌آفتاب به دنبال چه چیزی باشیم؟

ضد آفتاب یک محصول موضعی است که برای محافظت از پوست در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید طراحی شده است. این محصول مراقبت از پوست به شکل لوسیون، کرم، اسپری و ژل موجود است که روی پوست اعمال می‌شود. عملکرد ضدآفتاب‌ها به این صورت است که با جذب، انعکاس یا پخش پرتوهای فرابنفش خورشید کار خود را انجام می‌دهند.

اشعه ماوراء بنفش خورشید از دو نوع UVA و UVB تشکیل شده است. اشعه UVA به عمق پوست نفوذ می‌کند و می‌تواند باعث پیری زودرس، چین و چروک و آسیب پوستی شود. در حالیکه اشعه UVB در درجه اول لایه بیرونی پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد و عامل اصلی آفتاب سوختگی است. در ادامه شما را با کاربرد ضدآفتاب، انواع آن و اطلاعات نوشته شده روی برچسب این محصولات آشنا می‌کنیم.

ضد آفتاب چیست

ضد آفتاب چیست

کرم‌های ضدآفتاب حاوی ترکیبات فعالی هستند که با جذب اشعه ماوراء بنفش خورشید و یا انعکاس آن‌ها از پوست، یک سد محافظ بر روی پوست ایجاد می‌کنند. این مواد فعال می‌توانند شامل ترکیبات آلی (شیمیایی) یا ترکیبات معدنی (فیزیکی) باشند. ضدآفتاب‌های شیمیایی معمولاً حاوی موادی مانند آووبنزون، اکسی‌بنزون، اکتینوکسات یا اکتیسالات می‌باشند.

این ضدآفتاب‌ها با جذب اشعه ماوراء بنفش و تبدیل آن‌ها به انرژی گرمایی عمل می‌کنند. ضدآفتاب‌های فیزیکی که اغلب به عنوان ضدآفتاب معدنی شناخته می‌شوند نیز حاوی موادی مانند دی‌اکسیدتیتانیوم یا اکسیدروی می‌باشند.

این مواد معدنی یک سد محافظتی فیزیکی بر روی سطح پوست ایجاد می‌کنند که اشعه ماوراء بنفش را منعکس و پراکنده می‌کنند و مانع از رسیدن آن به پوست می‌شوند. محصولات ضدآفتاب معمولاً دارای فاکتورهای محافظتی در برابر نور خورشید (SPF) هستند که نشان دهنده سطح محافظتی که در برابر اشعه UVB ارائه می‌دهند. عدد SPF نشان دهنده توانایی ضدآفتاب برای طولانی‌تر کردن زمان سوختن پوست در مقایسه با پوست محافظت نشده است.

ضد آفتاب

به عنوان مثال، SPF30 به این معنی است که زمان آفتاب سوختگی با این ضدآفتاب در مقایسه با حالت بدون ضدآفتاب 30 برابر بیشتر طول می‌کشد. نکته مهم برای استفاده از ضدآفتاب این است که، حتما باید آن را به مقدار زیاد بمالید و هر دو ساعت یک بار ضدآفتاب را تمدید کنید.

اگر پوست صورت‌تان تعریق زیادی دارد و یا شنا می‌کنید اهمیت تمدید محصول ضدآفتاب چند برابر افزایش پیدا می‌کند. برای تاثیرگذاری بیشتر، ضدآفتاب باید همراه با سایر اقدامات محافظتی در برابر آفتاب مانند پوشیدن کلاه نقاب‌دار و استفاده از عینک آفتابی و قرار گرفتن در محیط‌های سایه استفاده شود.

آکادمی پوست آمریکا استفاده از ضد‌آفتاب با حداقل SPF30 یا بالاتر را توصیه می‌کند در حالیکه متخصصان پوست اغلب سطوح بالاتر را توصیه می‌کنند تا جایی برای خطا باقی نماند. سطح ضد‌آفتاب در حدود SPF50 یا در حدود 50 ایده‌آل‌ترین سطح ضدآفتاب است، زیرا این عدد جادویی است و محافظت در برابر UVB را به حداکثر می‌رساند.

روی برچسب ضدآفتاب‌ها به چه چیزی باید دقت کنیم؟

برچسب ضدآفتاب‌ها

هنگام نگاه کردن به برچسب محصولات ضدآفتاب، چندین نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. در ادامه به چند نکته مهم که باید به آن‌ها توجه کنید اشاره می‌کنیم.

1- فاکتور محافظت در برابر نور خورشید (SPF)

SPF نشان دهنده سطح محافظتی است که کرم ضدآفتاب در برابر اشعه‌های UVB، که در درجه اول مسئول آفتاب سوختگی هستند، ارائه می‌دهد. برای اطمینان از محافظت موثر به دنبال یک ضدآفتاب با طیف وسیع با SPF30 یا بالاتر باشید.

2- طیف گسترده

یک کرم ضدآفتاب با طیف وسیع از پوست شما در برابر هر دو اشعه UVB و UVA محافظت می‌کند. اشعه UVB باعث آفتاب سوختگی پوست می‌شود، در حالی که اشعه UVA می‌تواند به پیری پوست و ایجاد سرطان پوست منجر شود. از این رو بسیار مهم است ضدآفتابی را انتخاب کنید که از طیف وسیعی برای محافظت از پوست برخوردار باشد.

3- مقاومت در برابر آب

اگر قصد دارید در فعالیت‌هایی شرکت کنید که شامل قرار گرفتن در آب یا تعریق بیش از حد است، به دنبال ضدآفتابی باشید که برچسب "مقاوم در برابر آب" یا "بسیار مقاوم در برابر آب" داشته باشد. به خاطر داشته باشید که حتی ضدآفتاب‌های مقاوم در برابر آب نیز باید پس از مدت معینی (همانطور که در محصول ذکر شده است) مجددا تمدید شوند.

ضد آفتاب ضد آب 4- مواد فعال موجود

برای خرید کرم ضدآفتاب مواد فعال ذکر شده روی برچسب محصولات ضدآفتاب را بررسی کنید. ترکیبات فعال رایج در ضدآفتاب‌ها شامل اکسیدروی، دی‌اکسیدتیتانیوم، آووبنزون و اکتینوکسات است. پیش از خرید محصول اطمینان حاصل کنید که کرم ضدآفتاب حاوی موادی است که طیف وسیعی از محافظت را ارائه می‌دهد و برای نوع پوست شما مناسب است.

5- حساسیت پوستی

اگر پوست حساس یا نگرانی‌های پوستی خاصی دارید، به دنبال ضدآفتاب‌هایی باشید که برچسب "پوست حساس" یا "کم حساسیت" دارند. این محصولات برای به حداقل رساندن خطر تحریک یا واکنش‌های آلرژیک فرموله شده‌اند.

6- دستورالعمل استفاده

برچسب محصول باید دستورالعمل‌های واضحی در مورد نحوه استفاده موثر از ضدآفتاب را ارائه کند. برای اطمینان کامل باید دفعات استفاده، مقدار و هرگونه احتیاط اضافی ذکر شده توسط سازنده محصول را دنبال کنید.

7- تاریخ انقضا

برای خرید هرگونه لوازم آرایشی و بهداشتی باید به دقت تاریخ انقضا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای استفاده از محصول زمان دارید. کرم ضدآفتاب تاریخ مصرف گذشته نه تنها سطح محافظتی مطلوبی را ارائه نمی‌دهد بلکه برای پوست نیز ضرر دارد.

به خاطر داشته باشید که کرم ضدآفتاب باید تنها بخشی از روتین محافظت از پوست شما در برابر آفتاب باشد. برای محافظت بیشتر باید از لباس‌های محافظ مانند کلاه و عینک آفتابی استفاده کنید و قرار گرفتن در معرض نور خورشید در ساعات اوج گرما را به حداقل برسانید.

طیف گسترده در محصولات ضدآفتاب به چه معنا است؟

محصولات ضدآفتاب

کرم ضدآفتاب با طیف وسیع به نوعی از ضدآفتاب اطلاق می‌شود که از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB، دو نوع اشعه ماوراء بنفش (UV) ساطع شده از خورشید، محافظت می‌کند. پرتوهای UVA طول موج بیشتری دارند و می‌توانند به عمق پوست نفوذ کنند و باعث ایجاد آسیب‌هایی مانند پیری زودرس، چین و چروک و به طور بالقوه سرطان پوست شوند.

پرتوهای UVB طول موج کوتاه‌تری دارند و در درجه اول لایه بیرونی پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهند و باعث آفتاب سوختگی می‌شوند و نقش کلیدی در ایجاد سرطان پوست دارند. کرم‌های ضد آفتاب با طیف وسیع برای مسدود کردن یا جذب هر دو پرتوهای UVA و UVB ساخته شده‌اند و محافظت کاملی در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش خورشید ارائه می‌دهند.

با استفاده از یک کرم ضدآفتاب با طیف وسیع، می‌توانید خطر آفتاب سوختگی، آسیب پوست و سرطان پوست ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید را کاهش دهید. هنگام انتخاب یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع، مهم است که به دنبال محصولی با فاکتور محافظت از خورشید با SPF30 یا بالاتر باشید، زیرا این عدد نشان دهنده سطح محافظت در برابر اشعه UVB است.

علاوه بر این، موادی مانند آووبنزون، دی‌اکسیدتیتانیوم، اکسیدروی یا Mexoryl SX در ارائه حفاظت گسترده در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید موثر هستند. استفاده از کرم ضدآفتاب به صورت سخاوتمندانه و تکرار منظم آن به ویژه پس از شنا، تعریق یا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب توصیه می‌شود.

ضدآفتاب‌های شیمیایی در مقابل ضدآفتاب‌های معدنی

ضد آفتاب شیمیایی

وقتی صحبت از مقایسه کرم‌های ضدآفتاب شیمیایی و معدنی (فیزیکی) به میان می‌آید، باید بدانید که هر دو این محصولات به روش‌های متفاوتی از پوست شما در برابر سرطان پوست و آسیب‌های خورشید محافظت می‌کنند. در واقع این دو محصول ضدآفتاب به روش‌های مختلف کار می‌کنند و ویژگی‌های متمایزی دارند. در ادامه به تفکیک تفاوت‌های بین این دو محصول می‌پردازیم.

ضد‌آفتاب‌های معدنی (فیزیکی)

ضد‌آفتاب‌های معدنی با استفاده از اکسیدروی یا دی‌اکسیدتیتانیوم، اشعه‌های خورشید را بطور فیزیکی مسدود می‌کنید. این نوع از محصولات برای پوست‌های حساس مناسب‌تر می‌باشند. ضدآفتاب‌های معدنی برخلاف ضدآفتاب‌های شیمیایی ممکن است که ته رنگ سفیدی از خود به جای بگذارند.

عناصر فعال

ضدآفتاب‌های معدنی از مواد معدنی مانند اکسیدروی یا دی‌اکسیدتیتانیوم به عنوان مواد فعال استفاده می‌کنند. این مواد معدنی با قرار گرفتن روی پوست و مسدود کردن منافذ سبب انعکاس فیزیکی اشعه ماوراء بنفش از روی پوست می‌شوند.

کاربرد

ضدآفتاب‌های معدنی پس از استفاده، با ایجاد یک سد محافظ بر روی سطح پوست محافظت فوری را ایجاد می‌کنند.

طیف حفاظتی

ضدآفتاب‌های معدنی این قابلیت را دارند که محافظت گسترده‌ای را در برابر اشعه‌های UVA و UVB ایجاد ‌کنند. این ضدآفتاب‌ها اغلب به عنوان ضدآفتاب‌های فیزیکی شناخته می‌شوند زیرا از نظر فیزیکی اشعه‌های خورشید را مسدود کرده و منعکس می‌کنند.

ضد آفتاب معدنی حساسیت پوستی

کرم‌های ضدآفتاب معدنی به طور کلی ملایم و مناسب پوست‌های حساس هستند. اکسیدروی موجود در این ضدآفتاب‌ها به طور خاص، به دلیل خواص تسکین دهندگی آن شناخته شده است و اغلب در محصولاتی که برای پوست‌های حساس یا مستعد آکنه فرموله می‌شوند استفاده می‌شود.

ملاحظات زیست محیطی

ضدآفتاب‌های معدنی به دلیل اینکه حاوی ترکیبات شیمیایی هستند ممکن است به صخره‌های مرجانی آسیب برسانند.

ضد‌آفتاب‌های شیمیایی

ضد‌آفتاب‌های شیمیایی با استفاده از فیلترهای شیمیایی، پرتوهای خورشید را جذب می‌کنند. این ضدآفتاب‌ها به طور معمول رنگ شفاف و بافت سبکی دارند که استفاده از آن‌ها را دلپذیرتر می‌کند. این نوع محصولات مراقبت از پوست از نظر متخصصان پوست بی‌خطر در نظر گرفته می‌شوند.

ضد‌آفتاب‌های شیمیایی با استفاده از فیلترهای شیمیایی مانند اکسی‌بنزون و هموسالات عمل می‌کنند تا اشعه‌های خورشید را هنگام تماس با پوست شما جذب کنند. این محصولات بافت سبک و بی‌رنگی دارند و هیچ اثری روی پوست به جای نمی‌گذارند.

عناصر فعال

ضدآفتاب‌های شیمیایی حاوی ترکیبات آلی مانند آووبنزون، اکسی‌بنزون، اکتیسالات و هموسالات هستند. این ترکیبات اشعه ماوراء بنفش خورشید را جذب می‌کنند و با تبدیل آن به گرما باعث خروج آن از پوست می‌شوند.

کاربرد

ضدآفتاب‌های شیمیایی زمانیکه روی پوست استفاده ‌شوند، به زمان نیاز دارند تا جذب پوست شوند و با لایه بالایی پوست تعامل کنند. به طور معمول، شما باید حدود 15 تا 30 دقیقه قبل از خارج شدن از خانه و قرار گرفتن در معرض آفتاب از ضدآفتاب خود استفاده کنید.

طیف حفاظتی

کرم‌های ضدآفتاب شیمیایی به طور کلی محافظت گسترده‌ای دارند، به این معنی که در برابر اشعه‌های UVA و UVB مقاومت می‌کنند. با این حال، سطح محافظت بسته به مواد خاص مورد استفاده می‌تواند متفاوت باشد.

کرم ضد آفتاب با طیف گسترده

حساسیت پوستی

برخی از افراد با پوست حساس ممکن است نسبت به برخی ترکیبات شیمیایی ضدآفتاب مانند اکسی‌بنزون دچار تحریک پوست یا واکنش‌های آلرژیک شوند. از این رو توصیه می‌شود قبل از استفاده از کرم‌های ضدآفتاب شیمیایی جدید، آن‌ها را در نواحی کوچک‌تری از پوست آزمایش کنید.

ملاحظات زیست محیطی

برخی از ترکیبات شیمیایی ضدآفتاب‌ها مانند اکسی‌بنزون و اکتینوکسات نشان داده شده است که وقتی در آب اقیانوس حل شوند اثرات منفی بالقوه‌ای بر صخره‌های مرجانی دارند. به همین دلیل این مواد برای حفاظت از اکوسیستم‌های دریایی در مناطق خاصی ممنوع یا محدود شده‌اند.

در نهایت، انتخاب بین ضدآفتاب‌های شیمیایی و معدنی به ترجیح شخصی، نوع پوست و نیازهای فردی شما بستگی دارد. هنگام انتخاب یک محصول ضدآفتاب، توجه به عواملی مانند حساسیت پوست، سطح محافظت مطلوب، راحتی کاربرد و تأثیرات محیطی ضروری است.

برچسب مقاومت در برابر آب روی محصولات ضدآفتاب به چه معنا است؟

برچسب مقاومت در برابر آب روی محصولات ضدآفتاب

فاکتور مقاومت در برابر آب (یا مقاوم در برابر عرق) نشان می‌دهد که آیا یک ضد‌آفتاب می‌تواند برای مدت زمان 40 یا 80 دقیقه از فرد در حال شنا یا تعریق محافظت کند یا خیر. اما این مقاومت به معنای محافظت کامل نیست. از آنجایی که هیچ ضدآفتابی کاملا ضدآب یا ضدتعریق نیست، FDA این عبارات را روی برچسب ضدآفتاب‌ها مجاز نمی‌داند.

مقاومت در برابر آب در محصولات ضدآفتاب به توانایی آن‌ها در حفظ اثربخشی و محافظت در برابر آفتاب در هنگام تماس با آب اشاره دارد. هنگامی که یک کرم ضدآفتاب به عنوان ضدآب برچسب گذاری می‌شود، به این معنی است که می‌تواند سطح اعلام شده فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) خود را حفظ کند و برای مدت زمان معینی موثر بماند، حتی در صورت قرار گرفتن در معرض آب.

توجه به این نکته مهم است که مقاومت در برابر آب به معنای ضدآب یا ضد تعریق نیست. کرم ضدآفتاب همچنان می‌تواند به مرور زمان از بین برود یا رقیق شود، به خصوص با قرار گرفتن طولانی مدت در آب یا تعریق بیش از حد. از این رو استفاده مجدد پس از تعریق یا قرار گرفتن در معرض آب برای اطمینان از محافظت مداوم ضروری است.

بنابراین همیشه توصیه می‌شود که دستورالعمل‌های خاص ارائه شده توسط سازنده را دنبال کنید و به طور مرتب ضدآفتاب را بدون در نظر گرفتن اینکه ضدآب است یا خیر، دوباره استفاده کنید تا محافظت کافی در برابر آفتاب داشته باشید.

ضد‌آفتاب صورت در مقابل ضدآفتاب بدن

ضدآفتاب‌های صورت به گونه‌ای متفاوت فرموله می‌شوند تا منافذ را مسدود نکنند و باعث ایجاد آکنه نشوند. آن‌ها معمولاً اکسیدروی کمتری دارند زیرا این همان چیزی است که به ضدآفتاب‌ها ظاهر خمیری می‌دهد و همه سعی می‌کنند از آن اجتناب کنند.

بنابراین، کرم‌های ضد‌آفتاب صورت اغلب ترکیبی از اکسیدروی با یک مسدود کننده شیمیایی دارند. امتیاز دیگر فرمول‌های صورت این است که آن‌ها برای کار با آرایش و سایر محصولات مراقبت از پوست طراحی شده‌اند. ضدآفتاب‌های صورت به همراه آرایش و سایر محصولات مراقبت از پوست نیز راحت‌تر استفاده می‌شوند (یعنی قابلیت پخش بیشتر)، در حالی که ضدآفتاب‌های بدن معمولاً ضخیم‌تر هستند و اغلب برای قسمت‌هایی از بدن که عرق کردن در آن‌ها کمتر است، بهتر می‌باشند.

تفاوت ضدآفتاب صورت با ضدآفتاب بدن

تفاوت ضد آفتاب صورت با ضد آفتاب بدن

ضدآفتاب صورت و ضدآفتاب بدن هر دو برای محافظت از پوست در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید طراحی شده‌اند. با این حال، تفاوت‌هایی بین این دو محصول وجود دارد که آن‌ها را برای نواحی مختلف بدن مناسب می‌کند. در ادامه به برخی از تفاوت‌های بین ضدآفتاب صورت و ضدآفتاب بدن اشاره می‌کنیم.

1- فرمولاسیون

کرم‌های ضدآفتاب صورت اغلب به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بافت سبک‌تری داشته باشند و به راحتی توسط پوست ظریف صورت جذب شوند. آن‌ها تمایل به داشتن قوام نازک‌تری دارند و ممکن است حاوی مواد اضافی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها یا مرطوب کننده‌ها برای رفع نیازهای خاص پوست صورت باشند. از طرف دیگر، کرم‌های ضدآفتاب بدن معمولا ضخیم‌تر هستند و ممکن است به شکل لوسیون، کرم یا اسپری در دسترس باشند.

2- فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF)

امتیاز SPF یک ضدآفتاب نشان دهنده توانایی آن در محافظت در برابر اشعه UVB است که در درجه اول مسئول آفتاب سوختگی است. کرم‌های ضدآفتاب صورت و ضدآفتاب‌های بدن می‌توانند دارای SPF متفاوتی باشند. در حالی که معمولاً SPF بالاتر برای قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید توصیه می‌شود، سطح محافظت مورد نیاز ممکن است بسته به ناحیه بدن متفاوت باشد. به عنوان مثال، پوست صورت اغلب در مقایسه با سایر قسمت‌های بدن در معرض دید و حساس‌تر است، بنابراین ممکن است SPF بالاتری برای ضدآفتاب‌های صورت ترجیح داده شود.

3- مواد تشکیل دهنده

کرم‌های ضدآفتاب صورت معمولاً به گونه‌ای فرموله می‌شوند که غیرکومدون‌زا باشند، به این معنی که کمتر احتمال دارد منافذ پوست را مسدود کنند یا باعث ایجاد جوش و آکنه شوند. آن‌ها همچنین اغلب بدون عطر هستند یا عطر ملایم‌تری دارند تا برای پوست حساس صورت مناسب باشند. از سوی دیگر، کرم‌های ضدآفتاب بدن ممکن است حاوی مواد مرطوب‌کننده باشند تا پوست را آبرسانی کنند. این رطوبت‌رسانی مخصوصاً برای مناطقی که مستعد خشکی هستند کاربرد بیشتری دارد.

4- کاربرد

کرم‌های ضدآفتاب صورت اغلب به گونه‌ای طراحی می‌شوند که برای استفاده روزانه مناسب‌ باشند. این ضدآفتاب‌ها را می‌توان بعنوان زیرساز آرایش، بدون باقی ماندن آثار سنگینی یا چربی استفاده کرد. آن‌ها ممکن است سازگاری بهتری با سایر محصولات مراقبت از پوست ارائه دهند. از سوی دیگر، کرم‌های ضدآفتاب بدن عموماً برای مناطق وسیع‌تر در نظر گرفته می‌شوند و ممکن است راحت‌تر در سطح بزرگ‌تر بدن پخش شوند.

پرفروش‌ترین محصولات ضدآفتاب

در حالی که کرم ضدآفتاب صورت و ضدآفتاب بدن ممکن است فرمولاسیون و ملاحظات متفاوتی داشته باشند، مهم است توجه داشته باشید که استفاده از هر ضدآفتاب برای محافظت از پوست شما در برابر اثرات مضر خورشید بسیار مهم است. صرف نظر از محصول خاص، توصیه می‌شود یک ضدآفتاب با طیف وسیع را انتخاب کنید که در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت خوبی داشته باشند و به‌طور منظم از آن استفاده کنید.

1- کرم ضد آفتاب ضد حساسیت رنگی SPF 30 آردن

کرم ضد آفتاب ضد حساسیت رنگی SPF 30 آردن

خریدکرم ضد آفتاب ضد حساسیت رنگی SPF 30 آردن

کرم ضد آفتاب فیزیکال SPF30 رنگی آردن برای انواع پوست و حتی پوست های خشک و حساس قابل استفاده بوده و همه سنین می توانند از آن استفاده کنند. این ضد آفتاب همچنین هیچ گونه جاذب شیمیایی ندارد و از بازتاب دهنده های معدنی و طبیعی برای خنثی کردن اثرات مضر اشعه های خورشید استفاده می کند.

این کرم محافظتی کامل از پوست در مقابل اشعه های مضر (UVA/UVB) ایجاد می کند. کرم ضد آفتاب فیزیکال SPF30 رنگی آردن در مقابل آب و تعریق و در برابر نور پایدار است. کرم ضد آفتاب فیزیکال SPF30 رنگی آردن همچنین محتوی β- کاروتن و ترکیبات مرطوب کننده مؤثر وآنتی اکسیدان قوی است. این ترکیبات با تشکیل رادیکال های آزاد مقابله کرده و عمل رادیکال های آزاد را خنثی می سازند.

کرم ضد آفتاب فیزیکال SPF30 رنگی آردن همچنین از رنگدانه ها و پیگمنت های معدنی جهت هماهنگی رنگ کرم با پوست استفاده کرده است. این کرم دارای ویتامین های مفیدی مانند C, D و پانتنول است و در آن ترکیبات مرطوب کننده موثر نیز دیده می شود.

کرم ضد آفتاب فیزیکال آردن در برابر تجزیه نوری مقاوم بوده و از تشکیل الاستاز ها پیشگیری می کند.کیل الاستاز ها پیشگیری می کند.کرم ضد آفتاب فیزیکال SPF30 رنگی آردن بر اثر شستشو یا تعریق یا انجام فعالیت های ورزشی از روی پوست تمیز نمی شود. این کرم ضد آفتاب همچنین به دلیل نداشتن جاذب های شیمیایی برای پوست های حساس و حتی خانم های باردار قابل استفاده است.

2- مایع ضد آفتاب ضد حساسیت مینرال SPF 50 کلینیک

مایع ضد آفتاب ضد حساسیت مینرال SPF 50 کلینیک

خریدمایع ضد آفتاب ضد حساسیت مینرال SPF 50 کلینیک

در تولید محصولات کلینیک تمامی استانداردهای بهداشتی رعایت شده، در تمامی مراحل تولید محصولات این برند تست شده و مورد تایید متخصصان پوستی قرار گرفته است. علاوه بر اینکه باعث حساسیت‌های پوستی نمی‌شوند، به محیط زیست نیز آسیبی وارد نکرده و بسته‌بندی آن‌ها هم قابل بازیافت است.

فلوئید ضد آفتاب اس پی اف 50 کلینیک مخصوص پوست‌های حساس محصولی است با ساختار بسیار سبک و فاقد چربی برای جلوگیری از تاثیر نور و اشعه‌های مضر UVA و UVB نور خورشید که هیچ‌گونه احساس سنگینی و چربی به پوست نمی‌دهد. این محصول از مواد 100% طبیعی و معدنی تهیه شده و به دلیل نداشتن مواد مضر شیمیایی از جمله چربی، عطر و اسانس، سبب ایجاد حساسیت در پوست‌های حساس نخواهد شد.

فلوئید ضد آفتاب Fluid SPF 50 Sunscreen Clinique سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدان و غنی شده با مواد معدنی است که در کنار هم از تاثیر رادیکال‌های آزاد بر پوست جلوگیری می‌کنند و از پوست در برابر ایجاد لکه‌های پوستی و چین و چروک و پیری زود رس پوست محافظت می‌نماید.

این محصول همچنین با اس‌پی‌اف 50 از آفتاب سوختگی و مضرات اشعه‌های خورشید جلوگیری کرده و از پوست شما حفاظت مورد نیاز را به عمل خواهد آورد.ضد آفتاب کلینیک کاملا بی رنگ و نا مرئی بوده و هیچ‌گونه رد سفیدی و گچی بر روی پوست برجای نخواهد گذاشت. این محصول در برابر تعریق و شستشو نیز مقاوم بوده و به دلیل بافت سبک و زود جذبی که دارد برای کل صورت و حتی پوست حساس دور چشم قابل استفاده است.

3- کرم ضد آفتاب ضد حساسیت اینویزیبل SPF 40 آردن

کرم ضد آفتاب ضد حساسیت اینویزیبل SPF 40 آردن

خریدکرم ضد آفتاب ضد حساسیت اینویزیبل SPF 40 آردن

کرم ضد آفتاب اس پی اف 40 آردن سری اتوپیا برای مراقبت از پوست در برابر آفتاب، انتخابی عالی است. اگر در مقابل آفتاب از پوست به شکل درست و اصولی مراقبت نکنید، پوست دچار صدمه و آسیب می‌گردد. کرم ضد آفتاب اس پی اف 40 آردن برای پوست های خشک و حساس بسیار مناسب است.

این کرم با استفاده از ترکیبات جدید و نوین از پوست در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. همچنین کرم ضد آفتاب اس پی اف 40 آردن سری اتوپیا دارای جاذب‌های شیمیایی است که به پوست قدرت محافظتی عالی در برابر نور خورشید می‌دهند.

کرم ضد آفتاب اس پی اف 40 آردن سری اتوپیا روغن‌های معدنی، تری گلیسیرین و ترکیبات چرب کومدون زا ندارد و چربی پوست را کنترل می‌کند. این محصول در برابر شستشو، تعریق و سایر فعالیت‌های روزانه مقاوم است زیرا دارای امولسیون‌های پیشرفته است.

استفاده از ضد آفتاب در همه سنین و در همه فصل‌های سال توسط متخصصان پوست توصیه شده است. حتی در روزهای ابری یا داخل ماشین هم اشعه UVA روی پوست تأثیرات منفی خود را می‌گذارد.به همین دلیل استفاده از ضد آفتاب در همه مواقع الزامی است. ضد آفتاب مانند لایه‌ای محافظتی روی پوست قرار می‌گیرد و مانع از تأثیر اشعه‌های مخرب خورشید روی پوست می‌گردد.

4- کرم ضد آفتاب ضد حساسیت فاقد چربی SPF 50 الارو

کرم ضد آفتاب ضد حساسیت فاقد چربی SPF 50 الارو

خریدکرم ضد آفتاب ضد حساسیت فاقد چربی SPF 50 الارو

کرم ضد آفتاب فاقد چربی سانس هویل الارو فاقد چربی بوده و خواص ضد میکروبی و تنظیم و کنترل ترشح سبوبم پوست را دارد. این کرم ضد آفتاب در کنار محافظت از پوست در مقابل نور خورشید و اشعه های مضر آن، مانع از ایجاد آکنه د رپوست های چرب و مستعد آکنه می گردد.کرم ضد آفتاب فاقد چربی سانس هویل الارو دارای SPF 50 بوده و محافظتی کامل و قوی در مقابل خورشید برای پوست به ارمغان می آورد. کرم ضد آفتاب فاقد چربی سانس هویل الارو هیچ گونه چربی در ترکیبات خود ندارد.

همین موضع باعث می شود افراد با پوست چرب که غدد چربی فعالی دارند و منافذ پوستی شان باز است، بتوانند با خیال راحت از این کرم ضد آفتاب استفاده کنند. کرم ضد آفتاب فاقد چربی سانس هویل الارو دارای ماده موثر سبومین است که خواص ضد میکروبی و تنظیم کنندگی ترشح سبوم پوست را دارد.

این کرم ضد آفتاب مانع از ایجاد و یا تشدید آکنه در پوست می گردد. در ضمن کرم ضد آفتاب فاقد چربی سانس هویل الارو ضد حساسیت، ضد تعریق و مقاوم در مقابل آب است.کرم ضد آفتاب فاقد چربی سانس هویل الارو بدون رنگ بوده و برای آقایان نیز قابل استفاده است.

5- کرم ضد آفتاب ضد لک تینتد برنزه SPF 40 لافارر

کرم ضد آفتاب ضد لک تینتد برنزه SPF 40 لافارر

خریدکرم ضد آفتاب ضد لک تینتد برنزه SPF 40 لافارر

کرم ضد آفتاب و ضدلک مدل رنگی برنزه لافارر از دسته کرم‌های ضد آفتاب رنگی است که جلوه‌ای مات و برنز بر پوست شما ایجاد می‌کند تا نیازی به استفاده از کرم پودر نداشته باشید. کرم ضد آفتاب مدل برنز این برند حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه ورا انانتیاکلرانتا، اولئانولیک اسید و پاپایا است که هر کدام تاثیرات معجزه‌آسایی برای پوست صورت شما دارند.

عصاره شیرین بیان که در این محصول وجود دارد خواص متعدد و فراوانی دارد و از آن جمله می‌توان به خاصیت روشن کنندگی پوست، جلوگیری از آسیب نور خورشید، از بین بردن لکه‌های پوستی، درمان بیماری‌های پوستی، کاهش التهاب، درمان آکنه، از بین بردن عفونت قارچی پوست، التیام زخم‌ها و عفونت‌های پوستی، حفظ رطوبت و آب‌رسانی پوست و جلوگیری از چین‌وچروک اشاره کرد.

بیربری گیاه بوته‌ای است که خاصیت ضدالتهابی و ضدپیری بی‌نظیری برای پوست شما دارد و با آنتی اکسیدانی موجود در خود از پوست شما را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می‌کند. سارمنتوزا ساکسی فراگا گیاه زیبای بومی مناطق کوهستانی و صخره‌های سنگی درکشور‌های چین، ژاپن و کره است که تاثیر ضد التهابی، ضد پیری و آنتی اکسیدانی برای پوست شما دارد. آلوئه ورا انانتیاکلرانتا، اولئانولیک اسید و پاپایا نیز همانند گیاهان قبلی خاصیت ضد پیری، التیام بخشی، درمان اگزما، کنترل آکنه و آب‌رسانی برای پوست شما دارند تا پوستی جوان، شاداب و باطراوت را تجربه کنید.

محصولات مرتبط
کرم ضد آفتاب ضد جوش اکنه سل SPF 50 آردنArdene 
۱۵۳,۰۰۰ تومان
peach beige
peach beige
natural beige
natural beige
مایع ضد آفتاب ضد جوش بی رنگ فاقد چربی SPF 50 سان سیفSun Safe 
۳۰۶,۰۰۰ تومان
بی رنگ-2 ساعته
بی رنگ-2 ساعته
×بی رنگ-4 ساعته
بی رنگ-4 ساعته
کرم ضد آفتاب ضد حساسیت فوندیشن افکت SPF 25 الاروEllaroامکان ارسال فوری
۶۳۰,۰۰۰ تومان
light beige
light beige
natural beige
natural beige
×soft caramel
soft caramel
کرم ضد آفتاب ضد لک ملاسول SPF 30 آردنArdene 
۹۱,۰۰۰ تومان
neutral beige
neutral beige
light beige
light beige
کرم ضد آفتاب شاداب کننده فارما سان سلوشن SPF 50 مایMyامکان ارسال فوری
۵۹۰,۰۰۰ تومان
بی رنگ
بی رنگ
کرم ضد آفتاب ضد لک رژوسول SPF 90 آردنArdene 
۱۵۵,۰۰۰ تومان
peach beige
peach beige
light beige
light beige
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید