یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
نحوه استفاده از رژگونه‌های کرمی به صورت حرفه ای

نحوه استفاده از رژگونه‌های کرمی به صورت حرفه ای

رژگونه ترجیحی شما در عین حال که می‌تواند آرایش شما را بسیار زیبا و درخشان نشان دهد، در صورت استفاده زیاد و نادرست و عدم ترکیب یکنواخت آن با پوست، می‌تواند میکاپ شما را نابود کند. برخی از محصولات آرایشی هم چون ریمل، رژلب و کانسیلر کانون توجه و جزو اعضای دایمی و همیشه ثابت کیف آرایش هر زنی محسوب می‌شوند. با این حال، رژگونه‌های کرمی جایگاهی بین رژلب‌های روشن و سایر رژلب‌های بلااستفاده موجود در کیف میکاپ دارند. اما در این میان، به سبب اینکه برخی افراد با رژگونه‌های کرمی و نحوه استفاده از آن‌ها آشنا نیستند و یا به دلیل ترس از اینکه بعد از استفاده از این محصول آرایشی شبیه دلقک به نظر برسند، از استفاده رژگونه اجتناب می‌کنند.

با این حال، زمان آن رسیده است که روند استفاده از رژگونه‌های کرمی را دوباره ارزیابی کنیم. چراکه در صورت استفاده درست از رژگونه کرمی ظاهری براق، شاداب و باطراوت خواهید داشت، که رسیدن به چنین ظاهری در رژگونه‌های پودری سنتی میسر نیست. بافت رژگونه‌های کرمی برای افرادی با پوست‌های خشک یا بالغ ایده آل است و جذاب‌ترین سایه رژگونه کرمی که هیچ زنی نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و در هر چهره ای فوق العاده به نظر می‌رسد، هلویی است. این، یک سایه انتخابی برای رنگ‌های مختلف پوست است. با این حال، سایه‌های روشن‌تر رژگونه هم چون صورتی و پاستل، برای پوست‌های رنگ پریده مناسب اند، در حالی که سایه‌های پر جنب و جوش مانند توتی تیره، بنفش و قرمز روی پوست‌های تیره‌تر بهتر به نظر می‌رسند.

رژگونه کرمی چیست؟

رژگونه کرمی

رژ گونه‌ها انواع مختلفی دارد کرمی، پودری، تراکوتا، استیکی، مات و براق از مدل‌های مختلف رژگونه هستند. در این میان رژگونه‌های کرمی به لحاظ حالت کرمی خود، مانند کرم پودر بوده و دارای روغن و عصاره‌هایی هستند که می‌توانند رطوبت را به پوست برگردانده و ظاهری براق و درخشان بر روی گونه‌ها ایجاد کنند. این رژگونه‌ها با ترکیب متفاوت خود دارای ماندگاری بالایی بر روی پوست بوده و بافت ابریشمی آن‌ها نمایی طبیعی به آرایش می‌بخشند.

رژگونه‌های کرمی در انواع مختلفی چون پاستل و غیره تولید شده و به راحتی با کرم پودرها، سازگار و یکدست می‌شوند. می‌توانید این محصول را مستقیماً روی پوست بزنید یا با برس، پد اسفنجی یا انگشت بر روی پوستتان پخش کنید. رژگونه‌های کرمی، به خصوص اگر در فصول سرد سال و در پوست‌های خشک استفاده شوند، از خشکی پوست، جلوگیری می‌کنند.

ویژگی یک رژگونه کرمی خوب چیست؟

  • داشتن پیگمنت‌های مناسب
  • ماندگاری بالا بر روی پوست
  • دارای بافت سبک و نرم و مخملی
  • پوشش دهی بالا
  • سازگاری با پوست
  • درخشندگی و جلوه طبیعی
  • اثر محو شدگی بالا
  • دارا بودن خاصیت مرطوب کنندگی در مواد و ترکیبات تشکیل دهنده آن.

نحوه استفاده از رژگونه‌های کرمی به صورت حرفه ای

رژگونه کرمی

از آنجایی که یادگیری نحوه اعمال صحیح رژگونه کرمی از اهمیت بسیاری برخوردار است در ادامه یک راهنمای گام به گام ساده در مورد نحوه اعمال آن ارائه شده است:

مرحله اول: پوست خود را آماده سازی کنید و کرم پودرتان را اعمال کنید.

برای اطمینان از اینکه پوست شما برای اعمال رژگونه کرمی آماده و هیدراته شده است، قبل از استفاده از هر گونه لوازم آرایشی، روال معمول مراقبت از پوست خود را انجام دهید. در این راستا، استفاده از محصولاتی که مقداری طراوت به پوست شما اضافه می‌کنند، مانند مرطوب کننده‌های آب رسان و روغنی و مغذی پوست صورت بسیار مهم است. هنگامی که پوست صورت شما آماده شد، مطمئناً می‌توانید هر آرایشی را که می‌خواهید اعمال کنید (مانند ریمل، ابرو و رژلب).

اما نکته کلیدی آن است که میکاپ خود را تنها با یک فونداسیون یا مرطوب کننده رنگی بر روی پوست صورت و به همراه کانسیلر شروع کنید. به هنگام استفاده از رژگونه کرمی بهتر است از فونداسیون‌های مایع استفاده کنید تا به لحاظ بافت با هم همخوانی داشته باشند. زیرا هنگامی که رژگونه‌های کرمی را در کنار محصولات پودری استفاده می‌کنید، ممکن است به یکنواختی میکاپ مورد انتظارتان نرسید.

مرحله دوم: رژگونه کرمی را روی سیب گونه‌های خود بزنید.

رژگونه کرمی را روی سیب گونه‌های خود بزنید

می‌توانید رژگونه کرمی خود را با کمک یک براش رژگونه به سمت بالا- روی سیب گونه‌های خود- بزنید. در صورتی که براش نداشته باشید می‌توانید دست‌های خود را شستشو دهید و از انگشتان دست خود برای این کار استفاده کنید، برای اینکه بفهمید سیب گونه‌های شما دقیقاً کجا هستند، کمی لبخند بزنید و رژگونه کرمی خود را درست در جایی که گونه شما بیشتر گرد به نظر می‌رسند، بمالید. سپس به منظور یکنواختی و عمق بخشیدن بیش‌تر به کار، رژگونه خود را در امتداد استخوان گونه به سمت بالا بکشید.

اگر با استفادة رنگ غلیظ رژگونه بر روی گونه‌هایتان احساس خوبی از ظاهر خود نداشتید، اشکالی ندارد. می‌توانید این کار را به آرامی شروع کنید و کم کم به غلظت رنگ رژگونه تان اضافه کنید. بنابراین برای به دست آوردن یک ظاهر طبیعی و برافروخته، نیازی به اضافه کردن محصول زیادی بر روی گونه‌های خود ندارید. به یاد داشته باشید رژگونه زدن آسان است و با رعایت چند مرحله ساده و طی چند ثانیه قابل اجرا است ولی پاک کردن آن ممکن است کل زیرسازی میکاپ شما را به هم بریزد.

مرحله سوم: هایلایتر و برنزر اضافه کنید.

در صورت تمایل بعد از رژگونه کرمی می‌توانید از هایلایتر یا برنزر یا هر دو استفاده کنید. برای این منطور می‌توانید از پالت دارای سایه‌های روشن بر روی محصولات کرمی خود استفاده کنید تا درخشندگی و طراوت بیشتری به پوست بدهد. از آن جایی که کرم، هر محصولی که بر روی آن استفاده می‌شود را جذب خود می‌کند، استفاده از هایلایتر بر روی آن برای زمانی که می‌خواهید درخشندگی سالمی به پوست خود بیافزایید بهترین انتخاب است.

اگر علاقه دارید از پودر برنزه کننده بر روی صورت خود استفاده کنید، به روند خود ادامه دهید و آن را روی پیشانی، زیر استخوان گونه و در حفره‌های طبیعی صورت خود بکشید. یک راه آسان برای یافتن قسمت‌های توخالی یا حفره مانند صورت این است که صورت خود را بمکید و لب‌های خود را مانند ماهی به هم فشار دهید. اعمال برنز کننده در این نواحی، به شما کمک می‌کند که فوراً یک کانتور بزنید. به طوری که حتی شما می‌توانید برنزر را تا خط فک خود نیز ادامه دهید تا در سراسر صورتتان یک گرمی ایجاد کنید که طبیعی‌تر به نظر برسد.

مرحله چهارم: به یکنواختی رژگونه تان توجه داشته باشید.

در پایان، نگاهی به گونه‌های خود بیندازید تا مطمئن شوید که رنگ رژگونه تان در هر دو طرف صورت شما یکدست شده باشد و به تبع آن جذاب به نظر برسد. توجه داشته باشید که در صورت استفاده بیش از حد از رژگونه با مخلوط کردن رنگ آن با براش خود یا یک اسفنج آرایشی، می‌توانید قوام آن را به راحتی اصلاح کنید. در آخر به تمام ریزه کاری‌های میکاپ خود توجه کنید و به خودتان تبریک بگویید زیرا اکنون رسماً یک استاد حرفه ای در استفاده از رژگونه کرمی هستید.

مقایسه رژگونه‌های کرمی با پودری

رژگونه کرمی

رنگ گونه برخلاف رنگ لب یا چشم، باید تا حد امکان طبیعی به نظر برسد زیرا حتماً شما هم دوست ندارید ظاهری غیرطبیعی داشته باشید. استفاده از رژگونه‌های پودری برای مدت‌های طولانی، بسیار رایج بوده است، اما امروزه استفاده از رژگونه‌های کرمی به سرعت در حال افزایش است.

  • رژگونه کرمی ظاهری طبیعی و با لطافت روی صورت شما ایجاد می‌کند و برای هر نوع پوستی عالی است. به علاوه، می‌توانید از آن برای گونه‌ها و لب‌های خود نیز استفاده کنید!
  • رژگونه‌های پودری در صورت استفاده بیش از حد و نادرست خیلی راحت‌تر از فرمول‌های کرمی که طبیعتاً بسیار شفاف و سبک هستند، ظاهری غیرطبیعی به گونه‌ها می‌بخشند.
  • هم چنین استفاده از رژگونه‌های کرمی به راحتی و با انگشتان دست نیز ممکن است در حالی که در مورد رژگونه‌های پودری باید راه استفاده از براش را بیاموزید.
  • رژگونه‌های پودری معمولاً روی فونداسیون اعمال می‌شوند، اما رژگونه‌های کرمی به دلیل قوام کرمی مشابه با کرم پودر، ب ب کرم و مرطوب کننده‌های رنگی می‌توانند بر روی این محصولات نیز استفاده شوند.
  • رژ گونه‌های کرمی از لایه بندی خوبی برخوردارند و برخی از افراد دوست دارند آن را قبل از فونداسیون استفاده کنند تا غلظت رنگش را کاهش دهند که البته این موضوع یک ترجیح شخصی است.
  • محصولات آرایشی مبتنی بر کرم در طول فصول گرم تابستان، بهترین دوست شما هستند. آن‌ها راحت و سبک وزن هستند و هنگام حمام آفتاب از ماندگاری بالایی برخوردارند.

آیا رژگونه‌های کرمی در پوست‌های خشک یا بالغ بهتر عمل می‌کنند؟

رژگونه کرمی

رژگونه‌های کرمی بر روی انواع پوست‌ها و در همه رده‌های سنی قابل استفاده اند و به خصوص در پوست‌های خشک یا بالغ که همیشه به مقداری رطوبت اضافی نیاز دارند عالی عمل می‌کنند. با این حال تنها نوع پوستی که ممکن است با رژگونه‌های کرمی مشکل داشته باشد، پوست‌های بسیار چرب است زیرا آرایش پودری در این گروه از افراد همیشه گزینه بهتری خواهد بود.

آیا می‌توان از رژگونه‌های کرمی بر روی پوست بدون میکاپ نیز استفاده کرد؟

اگر به صورت خود پنکیک یا پودر زده باشید، بهتر است از رژگونه کرمی یا ژلی بر روی آن استفاده نکنید، زیرا ظاهری غیر یکنواخت ایجاد می‌کند. این بدان معناست که همیشه باید با رژگونه پودری از کرم پودر استفاده کنید. هم چنین، رژگونه کرمی را می‌توان با موفقیت بر روی پوست بی آرایش یا کرم پودر یا فرمولاسیون‌های مایع استفاده کرد.

آیا می‌توان از روی رژگونه کرمی از پنکیک استفاده کرد؟

رژگونه کرمی

اگر بعد از آرایش خود از پودر استفاده می‌کنید، همیشه این کار را به بعد از استفادة رژگونه کرمی موکول کنید. به این ترتیب اگر پوست چرب‌تری دارید، می‌توانید رژگونه تان را به گونه ای تنظیم کنید که برای مناطقی از پوست که چربی اضافی دارند از پنکیک استفاده کنید.

رژگونه‌های کرمی با بافت مخملی و سبک خود، یکی از لوازم آرایشی ضروری مورد نیاز در کیف آرایش هر زنی محسوب می‌شوند که با برجسته‌تر نشان دادن گونه‌ها چهره را شاداب و سرزنده‌تر نشان می‌دهند و به عنوان تکمیل کننده میکاپ در زیباتر شدن چهره تاثیر بسیار زیادی دارند. از آن جا که رژگونه‌های کرمی حاوی مواد و ترکیبات مرطوب کننده بسیاری هستند برای افرادی با پوست‌های بسیار خشک یا مسن‌تر مناسب اند. زیرا استفاده از آن‌ها به سبب پوشش دهی بالایشان، در کنار رنگ دادن به پوست موجب کم‌تر دیده شدن چین و چروک‌های پوست می‌شوند.در ادامه شما را با چند نمونه از رژگونه‌های کرمی موجود در بازار آشنا می‌کنیم:

1- رژ گونه کرمی پاورفول لاو کیکو میلانو

رژ گونه کرمی پاورفول لاو کیکو میلانو

خریدرژ گونه کرمی پاورفول لاو کیکو میلانو

رژگونه کرمی پاورفول لاو کیکو میلانو ایده‌آل برای روشن کردن پوست با درخشش غیرقابل باور است. این رژگونه خاص است زیرا بافت خامه‌ای که دارد با نت‌های لطیف آغشته شده و به طرز دلپذیری در پوست جذب می‌شود و آن را نرم و ابریشمی می‌کند. این رژ گونه را می‌توان بروی گونه‌ها و لب‌ها، با انگشتان یا قلم مو استفاده کرد و از رنگ بسیار زیبای ان بر سطح گونه و لب نهایت لذت را برد.

2- رژگونه کرمی استی وولنریبل ریر بیوتی بای سلنا گومز

رژگونه کرمی استی وولنریبل ریر بیوتی بای سلنا گومز

خرید رژگونه کرمی استی وولنریبل ریر بیوتی بای سلنا گومز

رژکونه کرمی استی وولنریبل ریر بیونی بای سلنا گوکز یک رژگونه ضد آب فوق‌العاده و بی‌مانند در نوع خود است. این رژ گونه کرمی بسیار سبک و مایع مانند است که در تماس با صورت خیلی زود جذب پوست می شود و به یک لایه صاف و ساتن تبدیل می‌شودو بافت ملایم این محصول باعث ایجاد چین و چروک یا مسدود شدن منافذ نمی شود. فرمول ضد آب و بدون پارابن این محصول، رنگدانه‌ها را با ترکیبی غیر چرب از روغن‌های سبک وزن و پودرهای کروی ترکیب می‌کند تا درخشش طبیعی سالم و همیشه در نقطه‌نظر باشد.

3- رژ گونه کرم طبیعی ارگاسم د مولتی پل نارس

رژ گونه کرم طبیعی ارگاسم د مولتی پل نارس

خرید رژ گونه کرمی ارگاسم د مولتی پل نارس

رژگونه کرمی طبیعی ارگاسم نارس محصولی است که با داشتنش تقریبا می‌توانید یک میکاپ سبک، طبیعی، شیک و دخترانه داشته باشید. این رژگونه محصولی استیکی و چند منظوره است که به عنوان سایه ، رژگونه ، رژلب ، هایلایتر و ... کاربرد دارد. در واقع به خاطر فرمول منحصر به فرد کرمی خود می‌تواند در هر نقطه ای از صورت استفاده شود. مقداری از این رژ گونه را با انگشت روی پلک، لب، گونه‌ها و ...بزنید و از رمگ فوق العاده ان نهایت لذت را ببرید. به خاطر گرمای بدن استفاده از انگشت برای فید و اپلای مواد کرمی، به زیباتر و طبیعی‌تر به نظر رسیپن آرایش روی پوست کمک می‌کند.

4- رژگونه کرم سی برزی تارت

رژگونه کرم سی برزی تارت

خرید رژگونه کرمی سی برزی تارت

رژگونه کرمی سی برزی تارت محصولی بسیار کاربردی برای داشتن میکاپی جذاب و بی نقص است. این محصول باعث زاویه سازی صورت، رنگ دهی و برجسته سازی نقاط دلخواه می شود.رژگونه کرم سی برزی تارت یکپیگمنت و ماندگاری بسیار بالا در طول روز دارد و دارای بافت نرم و مخملی و قابلیت بلند شدن آسان بر روی پوست است. فرمولاسیون این محصول دارای رنگدانه های معدنی وایجاد جلوه زیبا روی گونه ها و صورت است. این فرمول مناسب با گیاهان دریایی، نارگیل و هیالورونات سدیم غنی شده و فاقد پارابن، فتالات و روغن های معدنی است.

در پایان این مقاله امیدواریم مطالب گفته شده درباره رژگونه های کرمی به قدر کافی برایتان مفید بوده باشد. برای خرید رژگونه‌های کرمی باکیفیت و پرطرفدار می‌توانید به وب سایت‌های آنلاین معتبر موجود در سراسر کشور مانند ریحا مراجعه کرده و با کلیک بر روی لینک خرید، لیست محصولات، تنوع رنگ‌ها و قیمت‌های رژگونه‌های کرمی را مشاهده و اقدام به تکمیل خرید خود کنید. چنانچه تجربه استفاده از هریک از ایم محصولات اشاره شده را داشتید؛ خوشحال می‌شویم نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه، برایمان بنویسید تا سایر کاربران نیز از نقاط ضعف و قوت این محصولات مطلع شوند.

محصولات مرتبط
رژ گونه نچرال افکتRouge baiser 
۹۷۸,۰۰۰ تومان
شماره 05
شماره 05
شماره 06
شماره 06
×شماره 02
شماره 02
+۳
تنوع
رژ گونه روبی سانRubi Sun 
۲۸۴,۰۰۰ تومان
شماره 251
شماره 251
شماره 255
شماره 255
شماره 252
شماره 252
+۳
تنوع
رژگونه چرمینگ شونSCHON 
۳۹۰,۰۰۰ تومان
شماره B02
شماره B02
شماره B01
شماره B01
شماره B05
شماره B05
+۳
تنوع
رژگونه مگنتی دوسهdoucce 
۳۳۹,۰۰۰ تومان
شماره49
شماره49
شماره 59
شماره 59
52
52
+۵
تنوع
رژ گونه مایع طبیعی لیکوید بلاش نارسNars 
۴,۰۵۸,۰۰۰ تومان
Orgasm 5155
Orgasm 5155
LUSTER
LUSTER
رژگونه میکاپ فکتوریMakeup Factoryامکان ارسال فوری
۲,۱۴۵,۰۰۰ تومان
Golden Sand | 32
Golden Sand | 32
×Peachy Charm | 26
Peachy Charm | 26
×Light Shiraz | 15
Light Shiraz | 15
+۷
تنوع
پودر رژگونه براق هدی بیوتیHuda Beauty 
۲,۳۲۷,۰۰۰ تومان
01 Healthy Peach
01 Healthy Peach
03 Berry Juicy
03 Berry Juicy
04 Charming Cherry
04 Charming Cherry
+۱
تنوع
رژگونه چیک دوسهdoucce 
۶۶۸,۰۰۰ تومان
71
71
73
73
×60
60
+۲
تنوع
رژگونه چارمینگ شونSCHON 
۳۴۱,۰۰۰ تومان
B05
B05
B01
B01
B02
B02
+۳
تنوع
رژگونه بلاش بورژواBourjois 
۸۱۷,۰۰۰ تومان
74
74
85
85
95 Rose De Jaspe
95 Rose De Jaspe
+۱۲
تنوع
رژگونه مدل های تک دبوراDeborah 
۳۸۴,۰۰۰ تومان
58
58
52
52
×46
46
پالت رژگونه باس بنفیتBenefit 
۳,۸۱۴,۰۰۰ تومان
۴ رنگ
رژ گونه مدل پرو فیس مکMac 
۲,۹۳۴,۰۰۰ تومان
۴ رنگ
پالت رژ گونه پودر گلدن رولوشنRevolution 
۶۹۰,۰۰۰ تومان
Golden Desire
Golden Desire
×Golden Suger
Golden Suger
×Golden Suger 2 Rose
Golden Suger 2 Rose
نویسنده :فرزانه پاشایی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید