یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
تکنیک محو کردن خط لبخند با کمک آرایش

تکنیک محو کردن خط لبخند با کمک آرایش

خطوط لبخند که به عنوان خطوط خنده یا چین‌های بینی نیز شناخته می‌شوند؛ چین‌های طبیعی صورت هستند که با افزایش سن در اطراف دهان و بینی ظاهر می‌شوند. در حالی که این خطوط می‌توانند شخصیت و جذابیت را به چهره ما اضافه کنند؛ ممکن است که برخی از افراد بخواهند ظاهر این خطوط را به دلایل مختلف به حداقل برسانند. میکاپ یکی از روش‌هایی است که برای کاهش ظاهر این خطوط استفاده می‌شود. در واقع آرایش می‌تواند ابزار ارزشمندی برای دستیابی به ظاهری جوان‌تر و زیباتر باشد. در این راهنمای جامع، تکنیک‌ها و محصولات موثری را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می‌کنند خطوط لبخند خود را با کمک آرایش محو کنید.

طرز استفاده از لوازم آرایش به منظور کاهش خطوط خنده

طرز استفاده از لوازم آرایش به منظور کاهش خطوط خنده

پیش از شروع هرکاری، ضروری است که پوست خود را به درستی آماده کنید. برای اطمینان از داشتن یک بوم صاف برای آرایش، مراحل زیر را دنبال کنید. در مرحله اول باید با کمک شوینده مناسب پوست صورت‌تان را بشویید. بنابراین با پاک کردن صورت خود با یک پاک کننده ملایم صورت شروع کنید تا هرگونه آلودگی، چربی و عرق را از بین ببرید. بعد از تمیز کردن پوست نوبت به لایه‌برداری می‌رسد.

از یک لایه‌بردار ملایم برای حذف سلول‌های مرده پوست و ایجاد سطح صاف‌تر استفاده کنید. در انجام لایه‌برداری زیاده‌روی نکنید زیرا ممکن است باعث تحریک پوست‌تان شود. آخرین مرحله آماده‌سازی پوست، استفاده از مرطوب‌کننده و آبرسان است. برای این منظور از یک مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید تا پوست را آبرسانی و حجیم کنید و خطوط ریز و چین و چروک‌ها را به حداقل برسانید.

پرایمر

استفاده از پرایمر گامی مهم در ایجاد پایه‌ای بی‌عیب و نقص برای آرایش شما است. برای خرید پرایمر بهتر است به دنبال محصولی باشید که به طور خاص خطوط و چین و چروک‌ها را هدف قرار می‌دهد. این پرایمرها اغلب حاوی موادی مانند اسیدهیالورونیک یا سیلیکون هستند که به پر کردن و صاف کردن خطوط لبخند کمک می‌کنند. یک لایه نازک از پرایمر را روی چین‌های اطراف لب و بینی بزنید و آن را به خوبی روی پوست پخش کنید تا ظاهر یکدستی داشته باشد.

کرم پودر

بعد از زدن پرایمر زمان استفاده از کرم پودر است. انتخاب کرم پودر مناسب در استتار خطوط لبخند حیاتی است. برای محو کردن خطوط لبخند، کرم پودری با پوشش متوسط تا کامل را انتخاب کنید که ماندگاری طولانی داشته باشد و پوششی براق را رو صورت‌تان ایجاد کند. این نوع کرم پودرها ظاهر خطوط ظریف را به حداقل می‌رسانند. برای زدن کرم پودر روی صورت، از یک براش مناسب، اسفنج یا نوک انگشتان خود استفاده کنید تا کرم پودر را به طور یکنواخت روی کل صورت بمالید و به خطوط لبخند توجه ویژه‌ای داشته باشید. کرم پودر را با ضربات ملایم و به آرامی روی پوست قرار دهید و از ترکیب یکپارچه آن اطمینان حاصل کنید. در نهایت برای جلوگیری از کثیف و نامرتب شدن آرایش و اطمینان از ماندگاری طولانی مدت، از پودر یا اسپری فیکس استفاده کنید. این محصولات آرایش را برای مدت زمان طولانی بدون هیچ تغییری ثابت نگه می‌دارند.

کانسیلر

کانسیلر یک محصول آرایشی قدرتمند در پنهان کردن خطوط لبخند و دستیابی به ظاهری جوان‌تر است. برای این منظور کانسیلری را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن‌تر از کرم پودر شما باشد تا ناحیه خطوط خنده را روشن و پر نشان دهد. با استفاده از یک براش کوچک، کانسیلر را مستقیماً روی خطوط لبخند بزنید. کانسیلر را به آرامی روی پوست بزنید و به خوبی پخش کنید تا به طور یکنواخت با زیرسازی پوست‌تان ترکیب شود. برای جلوگیری از برجسته شدن خطوط، از کشیدن براش یا کشیدن پوست خودداری کنید. در نهایت کانسیلر را با پودر فیکس ثابت کنید تا از چین و چروک شدن آن جلوگیری کرده و مدت ماندگاری آن را افزایش دهید.

کانتورینگ

کانتورینگ

تکنیک‌های کانتورینگ و هایلایت می‌تواند به ایجاد توهم پوستی صاف‌تر و محو بیشتر خطوط لبخند کمک کند. برای این منظور از یک سایه کانتور با رنگ سرد، برای اطراف خطوط لبخند استفاده کنید. تکنیک کانتورینگ سبب ایجاد عمق روی سطح پوست می‌شود و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد. در نهایت از یک هایلایتر منعکس کننده نور برای بالای استخوان گونه، پل بینی، استخوان ابرو و کمان کوپید استفاده کنید. این کار توجه را از خطوط لبخند دور می‌کند و درخشش زیبایی به چهره شما می‌بخشد.

رژگونه

استفاده از مقدار کمی رژگونه برای گونه‌ها می‌تواند به ایجاد ظاهری برجسته‌تر و محو کردن خطوط لبخند کمک کند.

رژ لب

برای محو کردن خطوط لبخند بهتر است رنگ رژ لبی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تکمیل کند. در انتخاب رژ لب سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که حاوی مرطوب کننده باشند. بهتر است از رژ لب‌های مات پرهیز کنید، زیرا می‌توانند خطوط لبخند را برجسته کرده و توجه را به خطوط لبخند جلب کنند.

اسپری یا پودر فیکس

اسپری یا پودر فیکس

در نهایت بعد از تکمیل آرایش، از فیکس‌کننده آرایش استفاده کنید تا خط لبخندتان تا زمانی که صورت خود را بشویید پنهان باقی بماند. در حالی که ایجاد خطوط لبخند یک بخش طبیعی از روند پیری است، استفاده از تکنیک‌های آرایشی می‌تواند در به حداقل رساندن ظاهر آن‌ها و ایجاد ظاهری صاف و جوان‌تر کمک کند.

با دنبال کردن مراحل ذکر شده در این مقاله، می‌توانید به طور موثر خطوط لبخند را محو کنید و زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید، آرایش یک راه حل موقتی است و بعد از شستن صورت مجددا خطوط لبخند ظاهر می‌شوند، پس بهتر است که ویژگی‌های طبیعی خود را در آغوش بگیرید و از داشتن آن‌ها لذت ببرید. در ادامه شما را با چند نمونه از محصولات کاربردی و مرتبط در جهت محو کردن خط لبخند آشنا می‌کنیم.

1- پالت کانتورینگ استدیو رنگ مدیوم دارک مک

پالت کانتورینگ استدیو رنگ مدیوم دارک مک

خریدپالت کانتورینگ استدیو رنگ مدیوم دارک مک

این محصول یعنی پالت کانتورینگ مدل استدیو رنگ مدیوم دارک برند مک از موادی بسیار سبک تولید شده است که هیچ گونه سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول قدرت بالای آن در پوشش دهی صورت است به طوری که هیچ گونه عارضه پوستی در معرض دید قرار نگیرد. برای مثال جوش‌های پوستی از مواجهه مستقیم با نگاه دور می‌مانند. به این ترتیب جذابیت آرایش شما دو چندان خواهد شد. به طور کلی برای بخش‌هایی که قرار است کمتر به چشم بیایند باید از رنگ‌های تیره تر استفاده شود و بخش‌هایی که باید برجسته شوند اصطلاحا هایلات می‌شوند که این کار با رنگ‌های روشن تر در پالت کانتورینگ مدل استدیو رنگ مدیوم دارک برند مک استفاده می‌شود.

روش کانتورینگ به فرم صورت شما نیز بستگی دارد که آرایش گر‌های حرفه ای با توجه به صورت شما طرحی را اجرا می‌کنند که بهترین نتیجه را ایجاد نماید. برند‌های مختلفی در سراسر جهان اقدام به تولید این محصول کرده اند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. اما از این میان این شرکت‌ها، برند مک توانسته موفقیت بسیار قابل توجهی را کسب کند. برای خرید این محصول به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. در صورتی که هر گونه سوالی در رابطه با ویژگی‌های این محصول، روش استفاده از آن، ترکیبات و محتویات آن دارید می‌توانید در قسمت نظرات آن را مطرح نمائید. در پایان نیز به روش استفاده از این محصول خواهیم پرداخت.

2- پالت کانتورینگ دارک

پالت کانتورینگ دارک

خریدپالت کانتورینگ دارک

قانون اصلی در تکنیگ کانتورینگ این است که از ترکیب رنگ‌های پالت کانتورینگ دارک برند مک استفاده کنید.مثلا برای قسمت‌هایی که قصد دارید برجسته تر نمایان شود از رنگ‌های روشن تر استفاده نمائید که اصطلاحا در چنین مواقعی گفته می‌شود که صورت خود را‌هایلایت کرده اید. همچنین برای قسمت‌هایی از صورت خود که می‌خواهید کوچک تر به نظر برسد از رنگ‌های تیره استفاده کنید. لازم به ذکر است که این محصول هیچ گونه عارضه ای برای پوست شما ایجاد نمی کند و در عین حال می‌تواند موجب آبرسانی به پوست شود و آثار مفیدی نیز داشته باشد.

محصول پالت کانتورینگ دارک برند مک توسط یکی از برترین و شناخته شده ترین شرکت‌های تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو در جهان تولید و عرضه شده است. این شرکت MAC نام دارد و آمریکا واقع شده است. به همین جهت افراد معروف و سلبیریتی‌ها از محصولات آن بسیار استفاده می‌کنند. محصولات این برند امروزه در داخل کشور نیز در دسترس شما مخاطبین گرامی است و به راحتی می‌توانید برای خرید آن‌ها اقدام کنید. برای خپالت کانتورینگ دارک برند مک می‌توانید از قسمت فروشگاه روی خرید محصول کلیک نمائید و تعداده مورد نظر خود را سفارش دهید. محصول در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

3- پرایمر مرطوب کننده مستر پرایمر 50 میبلین

پرایمر مرطوب کننده مستر پرایمر 50 میبلین

خرید مستر پرایمر 50 میبلین

برند میبلین از جمله شرکتهای طرفدار حقوق حیوانات بوده و به هیچ وجه محصولاتش را روی حیوانات تست نمی‌کند و در ساخت لوازم آرایشی و مراقبتی خود، هیچ نوع مواد شیمیایی و مضر برای سلامتی بکار نمی‌برد و در مقابل کیفیت بسیار بالایی که محصولات برند میبلین دارند، قیمت بسیار مناسب و متعادلی در بازار دارند.پرایمر ماده‌ای آرایشی و مراقبتی برای پوست است که بیس و پایه آرایش محسوب می‌شود.درواقع به انواع پرایمر، زیرساز آرایش هم گفته می‌شود. پرایمر بعد از مرطوب‌کننده و قبل از کرم‌پودر به پوست زده می‌شود و منافذ باز پوست را می‌بندد.

علاوه بر این باعث می‌شود تا آرایش روی صورت ساعات بیش‌تری باقی بماند و پوست، چرب و درخشان نشود. به‌عبارت‌دیگر، پرایمر پوست را می‌پوشاند و صاف و یکدست می‌کند.پرایمر به صاف و یکدست نمودن پوست کمک کرده و سبب بی نقص جلوه دادن پوست می‌شود. پرایمر یا زیرساز آرایش، یکی از وسایل آرایشی برای خانم‌هایی است که می‌خواهند آرایشی یکدست و بی‌نقص داشته باشند. پرایمر آبی میبلین آبرسانی مبتنی بر آب بوده و سبب خشک شدن پوست نمی‌گردد. کوچک بودن این پرایمر مناسب حمل آن در کیف آرایشتان است.

4- پرایمر مدل لر گرلن

پرایمر مدل لر گرلن

خرید پرایمر لر گرلن

گرلن یک برند معروف و مشهور فرانسوی است که محصولات آرایشی و بهداشتی را با 175 سال سابقه برجسته تولید می‌کند. این برند در تولیدات خود از لوکس ترین و نادرترین مواد استفاده می‌کند. پایه‌ی آرایش حاوی طلا گرلن دارای شیشه‌ای بسیار زیباست که ذرات کوچک طلا در آن خودنمایی می‌کنند. استفاده از این محصول پوست شفافی را برای شما به ارمغان می‌آورد و لطافت تضمین شده‌ای به پوست می‌بخشد.پرایمر طلا گرلن اورجینال یک یک پرایمر آرایشی با ذرات طلای 24 عیار است، با استفاده از خواص فوق العاده درخشان و انعکاسی طلا در این ژل عملیات آبرسانی و محافظت از پوست به بهترین شکل انجام می شود. این محصول به سفت شدن پوست کمک کرده و از افتادگی و شل شدن آن جلوگیری می نماید.

مواد به کار رفته در این پرایمر موجب تقویت و مراقبت از شادابی صورت شده و چروکهای ریز را با استفاده مداوم از بین می‌برد. بلافاصله بعد از استفاده به سرعت ظاهر منافذ و خطوط به حداقل رسیده و این تغییر قابل مشاهده است، درصورت استمرار در استفاده، محو شدگی خطوط، دائمی‌تر شده و به علت خاصیت جوان سازی مواد موجود در پرایمر طلا گرلن اصل، طراوت و شادابی به صورت همیشگی به پوست باز می‌گردد. از طرفی این پرایمر یک بوم نرم و صاف برای اجرای آرایش شما ایجاد می‌کند و ماندگاری آرایش را بالا برده و به علت فرمول سبک روی پوست احساس نمی گردد. این محصول برای حفاظت پوست از رادیکال های آزاد بسیار مفید می‌باشد و مناسب پوست مختلط، پوست خشک، پوست معمولی، پوست چرب، پوست حساس است.

5- اسپری فیکس کننده آرایش کلارنس

اسپری فیکس کننده آرایش کلارنس

خرید اسپری فیکس کننده آرایش کلارنس

اسپری فیکس کننده آرایش کلارنس یک محصول بی نظیر برای تثبیت کردن آرایش است که مانع ریزش آرایش در استفاده‌‌های طولانی مدت‌ می‌شود. این محصول بر روی آرایش استفاده‌ می‌شود و از بهترین مواد اولیه با پایه‌‌های طبیعی ساخته شده است.این اسپری برای انواع پوست‌‌های خشک و چرب‌ می‌تواند مورد استفاده واقع شود و هیچ گونه عارضه احتمالی جانبی برای پوست شما ایجاد نخواهد کرد. ویژگی قابل توجه این محصول مرطوب کردن پوست‌ می‌باشد که‌ می‌تواند پوست را با طراوت و درخشنده نگه دارد.برخلاف پودرهای فیکس کنند؛ اسپری فیکس کننده آرایش کلارنس پس از آرایش و پاف کردن روی آرایش استفاده‌ می‌شود.

امیدواریم تا با معرفی تک‌تک این محصولات، شما را با چند نمونه از محصولات آرایشی پراستفاده جهت از بین بردن خط خنده آشنا کرده باشیم. با کلیک بر روی گزینه خرید، می‌توانید مستقیما به صقحه معرفی این محصولات در وبسایت ریحا دسترسی یافته و در صورت نیاز، اقدام به خرید محصول مورد نظر طبق سلیقه‌ یا بر حسب نوع پوست خود کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این کالاهای اشاره شده دارید، خوشحال می‌شوین نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید تا سایر کاربران نیز از نقاط ضعف و قوت این محصولات مطلع شوند.

محصولات مرتبط
هایلایتر مون داست اکلیلی کالیستاCallista 
۳۲۶,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
شماره 04
شماره 04
شماره 01
شماره 01
+۱
تنوع
هایلایتر فری متیک دوسهdoucce 
۴۳۱,۰۰۰ تومان
شماره 105
شماره 105
شماره 106
شماره 106
شماره 104
شماره 104
+۱
تنوع
پالت کانتور استودیو فیکس مکMac 
۲,۳۱۷,۰۰۰ تومان
deep
deep
×extra deep
extra deep
پودر چند منظوره اورلنOrlane 
۲,۸۴۸,۰۰۰ تومان
۴ رنگ
کانتور لب مات هدی بیوتیHuda Beauty 
۲,۲۱۷,۰۰۰ تومان
Silver Fox
Silver Fox
Wifey
Wifey
Trophy Wife
Trophy Wife
+۱۴
تنوع
پالت هایلاتر 3 بعدی هدی بیوتیHuda Beauty 
۳,۸۱۴,۰۰۰ تومان
Pink Edition
Pink Edition
Golden Edition
Golden Edition
Bronze Edition
Bronze Edition
هایلایتر دیوو تام فوردTom Ford 
۳,۵۲۱,۰۰۰ تومان
06 FLICKER
06 FLICKER
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید