یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
فقط نمایش کالاهای موجود
فقط ارسال فوری
مرتب سازی بر اساس :
پر فروشترین
تعداد نمایش :
۴۸

اورال پروفشنال

فیلترهای اعمال شده
پاک کردن فیلتر
  • اورال پروفشنال
دسته بندی نتایج
برند
قیمت (تومان)
0
0
4148000
4148000
تا۴,۱۴۸,۰۰۰
از۰
بدون
بر اساس ساختار
حاوی
حاوی ویتامین
حجم
125 میل
150 میل
190 میل
250 میل
300 میل
750 میل
کشور مبدا برند
نوع مو
ویژگی و کارکرد شامپو و مراقبت مو
شامپو مو تقویت کننده اینفورسر اورال پروفشنال
شامپو مو تقویت کننده اینفورسر اورال پروفشنالLoreal professionalامکان ارسال فوری
۲,۸۶۸,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
شامپو ضد زردی مو بلوندیفایر کول اورال پروفشنالLoreal professionalامکان ارسال فوری
۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره اینستنت کلیر اورال پروفشنالLoreal professionalامکان ارسال فوری
۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
کرم مو ضد موخوره پرو لانگر فیلر اورال پروفشنالLoreal professionalامکان ارسال فوری
۱,۹۶۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل

برند Loreal Professional با طراحی و تولید رنگ مو فعالیت خود را آغاز کرد و با تولید محصولات آرایشی بهداشتی، کار خود را توسعه داد. موفقیت‌هایی که برند Loreal Professional در طی فعالیت‌هایی که انجام داد کسب کرد، باعث شد به تحقیق و نوآوری در تولید، باور و اعتماد بیشتری پیدا کند و سعی کند در فعالیت‌هایش از آن استفاده کند.


درباره‌ی برند Loreal Professional
اورآل اوژان شولر که یک شیمیدان جوان بود و سودای کارآفرینی را در سر می‌پروراند، در سال 1909 فرمولی را به‌ دست آورد و رنگ موی بدون ضرر را به بازار لوازم آرایشی بهداشتی روانه کرد. او از فرمول‌هایی که بدست آورده بود در طراحی و ساخت محصولاتش استفاده می‌کرد و آنها را در اختیار آرایشگران پاریس قرار می‌داد. پایه‌ی اصلیِ رنگ موهای او، حنا و نمک معدنیی بود که در روشنایی موها تاثیرگذار بود.


اورآل اوژان شولر در نهایت در سال 1919 برند خود را با نام "رنگ موی بدون ضرر فرانسوی" به ثبت رساند و بعد از مدتی نام آن‌ را به "لورآل" تغییر داد. محصولات برند لورآل ، همگی بر پایه‌ی تحقیقات گسترده‌ای تولید می‌شدند که متخصصان آن انجام می‌دادند. برند Loreal Professional در سال 1920 سه شیمیدان متخصص را استخدام کرد و هر سال به تعداد آنها اضافه کرد؛ به این صورت که در سال 1950 ، تعداد اعضای تیم خود را به 100 نفر افزایش داد.


بعد از اتمام جنگ دوره‌ای جدید آغاز شد؛ خانم‌ها علاقه پیدا کردند تا در جامعه حضور پیدا کنند و مسئولیت‌های اجتماعی را بپذیرند. آنها دیگر به ظاهر خود بیشتر اهمیت می‌دادند و دوست داشتند زیباتر به نظر برسند. از این رو محصولات آرایشی برند Loreal Professional بشدت مورد